• Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevyhoda je že nejdou prohlidnout dia,a negativ filmy,

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Prodejce dobře reagoval, včas odeslal, ale sám výrobek mne zklamal možnosti využití, ale to jsem měl předpokládat že od tohoto výrobce L......./Neuvádím/ nelze čekat zázraky. Už jsem se u něj zklamal s dalekohledem.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží za 6 dnů nedorazilo

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Objednal jste dva kusy stejného výrobku a skladem byl pouze jeden.
    Muselo se počkat na naskladnění. O této události jsme Vás obratem telefonicky informovali. Souhlasil jste s pozdějším dodáním.
    Nevidím tedy důvod této negativní recenze.

    Přeji krásný den.
    S pozdravem
    VaBur Mikroshop.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mikroshop hodnotím pouze tak, že napřed mou objednávku přijal, ale za
    3 dny mi odpovědný pracovník volal telefonem,že zboží.které jsem si dle
    jejich internetové nabídky objednal,mi firma nemůže poskytnout.protože
    ho nemá a nabídl mi 3 možnosti:
    a./že si vyberu něco jiného
    b./že si na zboží počkám nejdříve do května 21
    c./že zruším objednávku

    Zrušil jsem objednávku,takže již nemám o čem bych Vám mohl napsat.
    Je mi to líto.......

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní reakce a moc nerozumíme, kde se podle Vás z naší strany stalo pochybení.
    Bohužel uvedená recenze není pravdivá a ani po telefonátu jste nepřijal vysvětlení.

    Vybral jste si zboží, které bylo s dostupností NA DOTAZ. (vždy znamená problém s dodáním, které může být pár dní, ale i měsíců).

    V pátek byla vytvořena objednávka a obratem jste obdržel automatickou odpověď generovanou eshopem s textem:
    Tuto objednávku jsme začali zpracovávat. Potvrzení objednávky včetně termínu dodání zboží Vám bude zasláno na uvedený kontakt v nejbližším možném termínu.

    V pondělí ráno jsem Vám telefonoval a vysvětlil, že konkrétně toto zboží není momentálně skladem a společně jsme se domluvili na alternativě jiného dalekohledu. Souhlasil jste se zasláním. Následně jste za pár hodin telefonoval, že objednávku rušíte a objednávka byla zrušena, i když bylo zboží už zabalené a připravené k expedici.

    Na tomto našem postupu nespatřuji jediné pochybení ani důvod nedoporučovat Mikroshop.

    Přeji krásný den.
    VaBur.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji něco, co není dlouhodobě na skladě

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení.

    Bohužel Vámi vybrané zboží máme na našem e-shopu vedené jako „Na dotaz“. Čili je zde zřejmé, že dodací lhůta může být delší.

    Kolega Vás následně telefonicky kontaktoval, že zboží bude dodáno s velkým zpožděním, které je způsobené pandemií a výpadkem výroby. Bohužel Vaše arogantní jednání nepřineslo žádný kladný výsledek.

    U zboží „Na dotaz“, doporučujeme před objednáním zjistit dostupnost telefonicky nebo e-mailem.

    Velice se omlouvám za tuto nepříjemnost.

    S pozdravem
    VaBur

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vymente dorucovaci sluzbu. Ze me odpalkujou kdyz nejsem v jejich definovanem case na miste doruceni, a pak si musim dojit do nejake spinave vecerky...zlata Alza...

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    opravdu nás mrzí vaše záporné hodnocení i označení "Nedoporučuje obchod".

    Bohužel nejsme schopni ovlivnit práci řidičů dopravní společnosti.
    Z tohoto důvodů zákazníkům jako jedni z mála obchodů nabízíme na výběr ze tří dopravců. DPD, PPL a Česká pošta. Každý zákazník si tedy vybere přepravce, který v jeho lokalitě opravdu dobře funguje.
    Další možností je také k nám zavolat a my se pokusíme tuto situaci vyřešit.

    Budeme se těšit na případný další nákup s jinou spedicí.

    S pozdravem
    VaBur,
    MikroShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nefunkční výrobek

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní zkušenost se zakoupeným výrobkem.

    Nicméně prosím o přehodnocení Vaší recenze na náš obchod, protože z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    Naopak, výběr uvedeného zboží jsme spolu telefonicky dlouze konzultovali. Snažil jsem se Vám vysvětlit, že na předpokládané použití se tato konkrétní lupa vůbec nehodí, protože má velké zvětšení a tím i malou pracovní vzdálenost. Přes tato varování jste si výrobek zakoupil.

    Pokud zjistíte, že Vám výrobek opravdu nevyhovuje, jak vy píšete „nefunkční výrobek“, zavolejte či rovnou využijte možnost odstoupení od kupní smlouvy.
    Vše je řešitelné.

    S pozdravem
    VaBur,
    MikroShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno nedodáno

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení.

    Bohužel Vámi vybrané zboží máme na našem e-shopu vedené jako „Na dotaz“. Čili je zde zřejmé, že dodací lhůta bude delší.

    Objednávku jste zaslal 3.5.2018 ve 13:43 hodin a byla Vám potvrzena tentýž den ve 14 hodin.
    Kolegyně Vás následně telefonicky kontaktovala, že zboží bude dodáno se zpožděním oproti zaslanému potvrzení, jelikož náš zahraniční dodavatel měl výpadek. S prodlouženým dodacím termínem jste souhlasil a následně napsal tuto recenzi.

    U zboží „Na dotaz“, doporučujeme před objednáním zjistit dostupnost telefonicky nebo e-mailem.

    Velice se omlouvám za tuto nepříjemnost.

    S pozdravem
    VaBur

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dorazil použitý tovar namiesto nového, s nepoužiteľnou batériou neznámeho pôvodu. Batéria nebola v prístroji, v balíku bola vhodená navoľno, pričom sa celú dobu v balíku sama od seba zohrievala. (foto k dispozícii)
    • na obale bola deklarovaná 5MPX kamera, v skutočnosti podľa prepočtu cez originálny SW sa jednalo o 2,8MPX kameru. V originálnom balení boli miesta pre redukcie, tieto však v krabici neboli.(neviem či ich tam výrobca dodáva v originále, ale miesto tam mali - zisťujem u výrobcu)

    pre slovenských zákazníkov nedoporučujem! na SK predáva rovnaké produkty predajca na strednom Slovensku.

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    na základě naší dosavadní komunikace a Vašeho negativního přístupu, jak píšete, (s dovolením nebudem Váš mail čítať ... zašlem s listom na Českú obchodnú inšpeciu), obávám se, že máte v úmyslu naši společnost neprávem poškodit.

    Tedy v krátkosti pro čtenáře recenzí:
    -Uvedená baterie (značková) je přikládána jako originální ZKUŠEBNÍ baterie od německého výrobce Bresser.
    -Při pultovém prodeji, tohoto typu dálkoměru, doporučujeme zákazníkům nákup kvalitnější baterie.
    -Baterie se z bezpečnostních důvodů do přístrojů nevkládají a přikládají se vždy mimo zařízení.
    -Příčinu teplého stavu samotné baterie nedovedu vysvětlit. Pokud se baterie nedostala do zkratu, což v balení a umístnění baterie není možné.

    - Levenhuk M500 BASE Digital Camera (5MPix) je opravdu označena jako 5MPix a nabízí maximální rozlišení 2592x1944pix což je v přepočtu (5MPix).
    -Uvedené balení je dle vyjádření výrobce „univerzální“ pro více typů kamer.
    -Označení BASE již samo o sobě nasvědčuje, že redukce nejsou dodávány.
    -V popisu zařízení na našem webu, není psáno, že jsou redukce součástí dodávky a výrobce je nedodává.
    -Pokud požadujete redukce, musíte zakoupit dražší, vyšší modelovou řadu PLUS.

    -Všechny přístroje před prodejem, i když jsou dodávány přímo od výrobce či od dovozce pro CZ a SK, rozbalujeme a pečlivě kontrolujeme. Provádí se kontrola dodání deklarovaných součástí balení, případné povrchové poškození a prověřujeme funkční stav zařízení. Zařízení pak pečlivě zabalíme zpět do původního balení. Snažíme se tímto vyhnout případným problémům, kdy zákazník obdrží nefungující či nekompletní zboží přímo z výroby. Je to nadstandartní služba pro zákazníky, kterou bohužel provádí jen málo společností na trhu. Kontrolou přístrojů šetříme našim zákazníkům čas s případnou reklamací nového nefunkčního zboží. Pokud Vám vadí tato služba, OMLOUVÁME SE.

    - Z naší strany byl obchod korektní. Při odesílání objednávky jste prodejní cenu akceptoval. Cena nebyla z naší strany dodatečně upravována. Přepočet kurzu z CZK na EUR je vždy dle denního kurzu České národní banky.

    S pozdravem,
    VaBur.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mikroskop byl dodán avšak očividně originální krabička byla porušena a zboží bylo již možná i použité. Byly v obalu dropky.... přemýšlím nad vrácením no kluk ho již objevil a teší se nanej tak snad bude funkční...

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklou situaci, kterou popisujete.

    Máte pravdu, originální krabička (zalepení) byla porušena.
    Snažíme se ODLIŠIT od „běžných“ e-shopů, které zboží (krabičky) jen rozesílají na adresy.
    Veškeré zboží kontrolujeme a ověřujeme jeho základní funkčnost. Eliminujeme tím reklamace zákazníků při dodání poškozeného zboží a případné zklamání z nefunkčních dárků.

    Rozhodně však neprodáváme použité zboží a nevydáváme jej za nové.

    Popisované „drobky“ mohou vzniknout otěrem papírového sáčku se silikagelem, který je u zboží pro případné odvádění vlhkosti.

    Ještě jednou se omlouvám vzniklé nedorozumění.
    S pozdravem
    VaBur.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kvalita zboží je nejhorší, který jsem kdy potkal

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí naše reakce.
    Za špatný výběr nevhodného zboží pro vaše použití nemůžeme nést odpovědnost.

    Pokud jste si nebyl jistý s výběrem, mohl jsem využít zdarma poradenství. Nabízíme jak telefonickou, tak emailovou podobu. Jistě by se našla nějaká varianta, která by řešila vaše požadavky. Pochopitelně jste mohl využít i možnost vrácení zboží do 14 dní bez uvedení důvodů. Vše je řešitelné, jen o uvedeném problému musíme vědět.

    Nerozumím také negativnímu hodnocení obchodu v kvalitě komunikace.
    O všech krocích jste byl informován emailem i pomocí SMS.

    Objednávku jste vytvořil: v neděli 06.08.2017 18:56
    Expedována byla v pondělí 07.08.2017 09:30
    Doručena byla v úterý 08.08.2017 ve 13:21

    Pokud jste balíček přebíral na nějakém PPL ParcelShopu, musel jsem o změnu zažádat sám, souhlasit s ní, nebo toto musel udělat svévolně řidič společnosti PPL.

    Tuto změnu doručení budeme reklamovat u společnosti PPL a o vyjádření Vás budeme informovat.

    Přeji krásný den a věřím, že při dalším nákupu využijete naše služby poradenství.
    Vyhneme se případným nepříjemnostem.

    S pozdravem VaBur

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zákazník přenáší odpovědnost za doručení na přepravce a nemá vůbec zpětnou informaci, jestli zboží k Vám opravdu bude přepravováno anebo není poslané jinam.

    Když vám slíbené objednané zboží v daný termín nechodí nemáte šanci vědět proč, jelikož poslední zprávu dostanete od e-shopu že bude (bude ne bylo) expedováno. Po dvou dnech při rušení objednávky mailem Vám kdosi zavolá, že není jejich chyba že zboží nemáte, ale dopravce Vám měl dát vědět. Sorry, ale prodejce chce pouze zisk z obchodu ale zříká se zodpovědnosti aby jste dostal zboží dle jejich slibu na netu a odpovědnost přenáší na dopravce. Zboží pro mě bylo ve finále posláno na jinou poštu v republice a prodejce o tom neměl ani zdání než jsem se o to nezačal zajímat sám. Myslím že to už je trochu pozdě...

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den, pane RUZPETe,

    velice nás mrzí Vaše negativní reakce na náš obchod, i když pochybení nastalo u Vámi vybrané České pošty.

    Celá situace v časové ose:
    1 - Vaše objednávka byla vytvořena v pondělí 19.06.2017 23:06 (zboží skladem).
    2 – Byl automaticky vygenerovaný email o potvrzení doručení objednávky.
    3 – Kolegyně potvrdila objednávku v úterý 20.06.2017 8:19.
    4 – Následně v úterý 20.06.2017 8:20 dostáváte email o expedici zboží (předání ČP – BALÍK DO RUKY)
    5 - Následně v úterý 20.06.2017 8:23 dostáváte email s fakturou.
    6 – 22.6.2017 v 7:40 nám zasíláte email, na jehož základě kolegyně obratem telefonuje. Zasílá email s číslem balíku a potvrzením, že od nás balíček Česká pošta 20.6.2017 (PrtScr ze systému pošty). Snaží se balíček dohledat v poštovním systému.
    7 - 23.6.2017 byla uložena zásilka na poště, protože adresát nebyl nezastižen. (info z poštovního serveru)
    8 - Zásilka byla vyzvednuta.

    Bohužel nejsem schopni ovlivnit ani kontrolovat, jak rychle Vám bude balíček prostřednictvím Vámi vybrané dopravy doručen. Zda bude poštou zaslána SMS a email o doručování, jak je podchyceno smluvně s tímto přepravcem.
    Pochopitelně toto pochybení pošty řešíme. Po zaslání Vašeho emailu, jsme okamžitě situaci řešili a snažili se pomoci při urgenci pošty. Zboží, které jste si objednal, bylo zasláno balíkem do ruky, při nevyzvednutí na uvedené adrese (nezastižen v době doručení), je balík uložen na poštu, kterou určí doručovatel pošty.

    Ještě jednou se omlouvám za pochybení přepravce, ale nemáme možnost kontroly pohybu balíčku v interním systému pošty ani nevíme, zda si sám uživatel balíček pomocí zaslané SMS nepřesměruje na jinou adresu či jiné datum dodání.

    S pozdravem
    VaBur.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem před 10 dny a zboží zatím nedorazilo, ačkoliv byla slíbena dodací lhůta do druhého dne. Prý má dorazit dnes...tak doufám.

    Zaměstnanci neví přesně kdy jim přijde zboží a kdy tedy budou moci expedovat. Proto slibují daleko kratší dodací lhůtu než pak ve skutečnosti je. A já tu lhůtu slíbila našemu zákazníkovi a teď mám problém, že jsme to nemohli včas dodat.

    Reakce obchodu mikroshop.cz

    Dobrý den,

    objednávku na lupy jste vytvořila ve čtvrtek 25.05.2017, následně jsem Vám telefonoval, že máme zboží na cestě od dodavatele. Zboží zaslané dodavatelem se bohužel opozdilo o jeden den, než jsem Vám přislíbil. Ve čtvrtek 1.6. Vám byl balíček odeslán, přesně podle naší dohody.

    Ve Vašem případě nebylo slíbeno doručení do druhého dne, protože část objednaného zboží bylo na cestě od dodavatele. Bohužel při vší smůle, ani společnost PPL, kterou jste si vybrala pro doručení, nedodala Váš balíček do druhého dne, jak bývá obvyklé.
    Bohužel nejsme schopni ovlivnit spedice a rychlost doručení.

    Omlouvám se za jeden opoždění z naší strany.

    S pozdravem
    VaBur