Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvádí, že má zboží skladem, ale není to pravda. Po objednání jen suše oznámili, že je zboží nedostupné a objednávku zrusili. V jiném obchodě mi zboží dodali do druhého dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr zboží
    • Žádná komunikace obchodu
    • Nemate informace o stavu objednávky

    Vytvořil jsem si objednávku, kterou jsem ihned uhradil a od té doby nemám třásně informace o této objednávce.
    Již jsem odeslal 2x mail s dotazem ohledně mé objednávky, ale zatím bohužel bez odpovědi. Nemám zboží, peníze a ani žádnou informaci.

    Reakce obchodu miele.elektrometal.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, u kterého bylo uvedeno, že je nedostupné, o této skutečnosti jsme Vás informovali znovu e-mailem, na adresu, kterou jste uvdel v objednávce. Zároveň jsme Vám v informačním e-mailu sdělovali, abyste zboží neplatil, protože ho nebudeme schopni dodat. Přesto jste zboží uhradil - platbu jsme tedy poslali obratem zpět na Váš účet a zároveň jsme Vás o této skutečnosti opět informovali na Váš e-mail.
    Je možné, že e-maily skončili v nevyžádané poště nebo ve spamu, to ale nejsme schopni zjistit.
    Snad si tedy informace k Vaší objednávce přečtete alespoň zde.
    Hezký den
    shop.elektrometal.cz

    • Bohužel výhody nevidím žádné

    Rozhodně nedoporučuji. Zboží dorazilo vadné, jednání reklamačního oddělení příšerné, arogantní, nefunkčnost produktu označená pánem za “blbost”. Neochota cokoli vyřešit. Už nikdy nekoupím nic přes podobné no name eshopy. Doufám, že alespoň ČOI zasáhne.

    Reakce obchodu miele.elektrometal.cz

    Dobrý den,
    kontaktovala jste nás s tím, že u zakoupeného vysavače špatně funguje navíjení přívodního kabelu. V tomto případě není možné po telefonu zjistit, zda se jedná o mechanické poškození nebo výrobní vadu. Kolegou jste byla odkázána na záruční servis nebo na zaslání zboží zpět do naší prodejny, kde by byla následně reklamace vyřešena do 30 dnů. Vzhledem k tomu, že k dnešnímu dni jsme zboží k reklamaci neobdrželi, předpokládáme, že jste se obrátila na Vám nejbližší záruční servis.
    Bohužel Vaši negativní recenzi nerozumíme. Pracovníci prodejny postupovali standartní cestou.
    shop.elektrometal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Snažili se mi podstrčit viditelně poškozené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní paní prodávající, takto se chovat k zákazníkovi, který se zeptá proč byl bojler k vyzvednutí až po 30 hodinách od objednání, když byl na jejich stránkách skladem. Arogantní a drze vystupovani,...

  • Telefonicky jsem ověřoval, jestli zboží budu mít včas. Po ujištění že ano, stále čekám. Několik dnů není pravda moc, ale v případě prasklého/nového bojleru to trochu zamrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem myčku,v době objednávky byla na skladem zaplatila jsem,odpoledne přišel email,ze už není a k dodání dodavatelem bude za 2 až 3 týdny. Tak čekám kdy se ozvou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel neochota uskladnit zboží déle v době, kdy není možné cestovat mezi okresy.
  • ŠPATNÉ A NEUPLNÉ INFORMACE PŘI KOMUNIKACI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vracela ve 14ti denní lhůtě.
    Vratka byla neoprávněně snížena o "Snížená jakost:Vlasové škrábance na plášti výrobku" s ohledem na to, že výrobek byl nepoužit, pouze rozbalen a ve folii a tyto "vlasové škrábance" nebyly zdokumentovaný při převzetí vnímám ponížení vratky jako "trest" za vrácení zboží, příště nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesolidní, doslova vychcané jednání
    • ukradena sací hubice prodejcem po neúspěšné reklamaci ve 14 dnech
    • nikdy více tento lživý a podvodný obchod
    • hrozný přístup k zákazníkům

    Člověk si od nich koupí vysavač, do týdne zjistí, že mu nevyhovuje, chce ho vrátit, uvede ho do původního stavu, přijde do prodejny kde po oznámení že chci vrátit zboží paní u pokladny se jen bez řečí otočí, člověk dumá kam šla, čeká a neví na co, mezitím paní volá svého kolegu "vychcánka", který řeší reklamace...Onen "člověk" když to tak řeknu je vycvičen, aby zákazníka vystrašil horentními sumami, které by zákazník prý zaplatil, kdyby se rozhodl vrátit... střílí čísla jako 40,50,60% z ceny zboží vám nevrátíme z toho a toho a toho důvodu. Hnusné lži. Tak jsem si reklamaci nakonec rozmyslel s úmyslem prodat zánovní vysavač sám na bazaru. Co mě ale úplně vykolejilo bylo po příchodu domů zjištění, že prodejce nevrátil všechny součásti vysavače, CHYBĚLA SACÍ TELESKOPICKÁ HUBICE, asi nevešla do krabice, tak ji tam prostě prodejce nedal, neskutečné, nakupuji přes internet už dobrých 10 let ale s tímto nafoukaným přístupem jsem se ještě nesetkal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když jsem chtěl zboží znova objednat, bylo zdraženo téměř o 100%.

    Zaslání první objednávky a dodání celkem v pohodě. Při znovuobjednání, což mělo pro prodejce znamenat - spokojenost, byl pro prodejce důvod k velmi významnému zdražení - tzn. zájem o zboží - zdražení. Smutné......

    Reakce obchodu miele.elektrometal.cz

    Dobrý den,
    vážený pane, 29.1. jste na našem e-shopu nakoupil 3 kg kávy DeLonghi za akční cenu. Akce trvala 14 dní a po jejím ukončení byla nastavena standartní cena zboží. Vzhledem k tomu, že žádnou další objednávku jsme od Vás neobdrželi, netušíme o jakém významném zdražení při znovuobjednání píšete.
    S pozdravem
    Elektrometal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Teprve po písemné výzvě, objednávka dodána.

    Reakce obchodu miele.elektrometal.cz

    Dobrý den, Vaše zkušenost nás velice mrzí. V této hektické době není vždy možné všechny objednávky expedovat do druhého dne. Přejeme Vám vše nejlepší do Nového roku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží co nabízí nakonec nedodají, protože nemají skladem. Neaktuální nabídka na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Levnější cena některého zboží.
    • Slibují, že zboží je skladem. Nicméně, následně upřesni jeho dodání až za 14 dní, z důvodu poškození skladového kusu. Akceptujete tedy odložený termín, který však nesplní. Ani vám nikdo po termínu nezavolá! Voláte tedy vy, abyste se informovali, co se vlastně děje. Na vaše dotazy, několik dalších dní jen slibují, že zboží bude dodáno každým dnem. Připadá vám , že snad ani nevědí, kdy jim dorazí. Po nepříjemné komunikaci s obchodem, kdy se dozvíte jen výmluvy na subdodavatele, nenabídnou vám žádné jiné varianty, než zrušení objednávky, nebo čekat. Pak uděláte trochu rozruch a vše se teprve najednou pohne.
    • Přeji pevné nervy při nákupu v tomto obchodě.

    Nedodržení termínu dodání. Nepříjemný personál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízet něco co nemám v sortimetu je amaterismus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které jsem kupoval, bylo podle e-shopu skladem a druhý den mi byl poslán e-mail, že zboží skladem není.
  • V žádném případě nedoporučuji nákup v této firmě. Vrátili jsme zboží ve lhůtě 14 dní v perfektním stavu a původním obalu. Sdělili jsme, že jsme kávovar vyzkoušeli přípravou 5 šálků kávy a bylo nám řečeno, že v tom případě nám bude strženo 40 (slovy čtyřicet) procent!!!! z kupní ceny...Rovněž způsob jednání byl naprosto nepřijatelný...Radím všem - vyhněte se zdaleka nákupu v tomto e-shopu....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí skladem věci které na skladě nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poměrně rychle připravili objednávku k osobnímu odběru
    • Když jsem si objednaný kousek přišel (na opačný konec Prahy, než bydlím) vyzvednout, 2 minuty před zavírací dobou už měli zatažené rolety a do telefonu mi řekli, že už mají vypnuté počítače a že mi nic nedají.