Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdržela jsem se recenze pro tento obchod. Po nahlédnutí na názory ostatních recenzentům, mě tato situace zvedla ze židle. Řekla bych, že tento obchod prostě zkouší. Na začátku roku 2019 jsem koupila lednici. Přišla v NEPORUŠENÉM obalu, tudíž mě ani nenapadlo lednici fotit. Po rozbalení- byla promáčknutá dvířka mrazáku a ze strany rýha cca 2cm. Okamžitě jsem volala do servisu, řekli, ať nafotím obal, i přes upozornění ode mně, že obal je mnou roztrhám . Byla navržena sleva, která absolutně neodpovídala ceně spodních dvířek a o rýze ani nemluvím. Veškeré dohadování, s jistou paní na reklamacích, jsem absolutně nechápala. Já chtěla lednici, která bude nová a nepoškozená (kdo by si také kupoval poškozenou lednici, případně po příchodu ji sám poničil, aby měl akorát problémy, že?). Pak ať jim teda pošlu lednici zpět i s obalem (který byl MNOU POTRHÁN, když jsem lednici rozbalovala), že to prověří. Vyjádření bylo takové, že opravdu našli vadu na obale, tudíž za to může dopravce, který mi lednici přivezl. Jak jsem uvedla na začátku, obal byl neporušen, tudíž jsem ani nic nefotila a vesele rozbalovala. Přišlo mi ze strany obchodu absurdní, že znehodnocuje mé tvrzení, každopádně doporučuji fotit i neponičený obal !!!! Nedalo mi to, kontaktovala jsem ČOI. Tam mi sdělili všechna má práva a veškeré paragrafy, které se mne a obchodníka dotýkali. Po telefonickém rozhovoru, kdy už jsem ze situace byla slušně otrávená, jsem kolegyni na reklamacích upozornila, že toto budu řešit dál s ČOI, že už je tam mají poznamenané se najednou situace otočila a najednou šlo vrátit peníze, a to i včetně dopravy zpět, která nebyla levná. ----------Tento obchod nedoporučuji.------ Je mi jasné, že teď dostanu reakci ze strany obchodu, jak například nechápou moji recenzi, či že to není pravda. Upřímně, jejich reakce je mi jedno, píši pouze budoucím kupujícím.

  • Tuto firmu určitě NEDOPORUČUJI !!!!! Dostali jsme darem myčku, která při prvním spuštění přestala fungovat. Chtěli jsme myčku vrátit, požadovali jsme nový kus, nebo vrácení peněz. Bylo nám to zamítnuto, že si to máme nechat opravit. Nové zboží??? Po několika arogantních jednáních s prodejcem, jsme myčku na vlastní náklady poslali prodejci do Prahy. Myčka "záhadným" způsobem dorazila ve značně poškozeném stavu, s tím, že nám prodejce informoval, že je myčka zničena a neopravitelná, tudíž nedostaneme nic.... Opravdu velká náhoda, že přepravní společnost Top trans spolupracuje i s firmou Elektrometal servis Ing. Hilský..... Jak se mohl cestou prorazit buben (vnitřní nerezová část) myčky????
    Jsou to podvodníci, kteří vydávají repasované zboží za nové. Lidé nejsou hloupí a snadno si dokáží zjistit výrobní číslo produktu. Stejně tak jako my!!
    Dávejte si pozor co od této firmy kupujete, ať nejste zklamaní jako my!!!

  • Dobrý den
    Zakoupil jsem sušičku Beko . Sušička přišla špinavá jako kdyby byla někde na uhlí . Reakce obchodu , že za to nemohou . Ale já přeci také ne . Takže pro obchod pohoda už přeci zaplatil .Pak jsem zjistil , že je promáčklina na výrobu ve dvou místech . Nahlásil obchodu a bylo mi řečeno , že když nemám vyfocený obal mám smůlu a nezahají reklamační řízení . Osobně si myslím , že obchodník je ve svém jednání velice neseriózní . Nevidím jediný důvod proč by neměli zahájit reklamační řízení a navíc na reklamaci jsem je musel telefonicky upozornit , aby ji vůbec někdo začal řešit . A pak samá výmluva , že to nejde .Také by výrobek za x tisíc chtěli mít bez kosmetických vad . Všem co zde plánují nakupovat to nedoporučuji .
    Všem přeji krásný den Štěpánek

  • Vůbec nedoporučuji uvedenou firmu pro SERVIS, teda pokud nechcete čekat, kdy k Vám dorazí na provedení opravy. Musíte si dopředu v týdnu zablokovat celý den 0800-1600 a den dopředu Vám zavolají, kdy ten den dorazí a VY MUSÍTE BÝT NA MÍSTĚ!!! Jedině v tomto případě akceptují objednávku......žádné plánování na dnu a čase, který vyhovuje oběma stranám.....
    Naštěstí existují i jiné firmy, které jsou flexibilnější.
    (Ani prvotní komunikace nebyla "vzorná").

  • To al Shami: Sám seš Guma, tohle do té diskuse přeci nepatří... a k těm tvejm E-shopům, tady je máš http://inchina.cz/seznam-eshopu

  • Dobrý den, firma na mě bohužel neudělala dobrý dojem. Po rozbití myčky jsme si objednaly, opravu z této firmy, pán byl seriozní a slušný což o to. Nicméně po konstatování že je v nepořádku čerpadlo a oprava se neoplatí na čemž jsme se oba shodli mě byl předložen účet za dopravu, 10min práce v rámci odmontování desky a čtyř šroubků a světe div se 690kč jak vyšitých.., nejsem opravdu žádný typ co by si pro korunu nechal vrtat koleno, ale odsud podsud, ono 250 proplacení cesty cca 8km, 280 výše uvedené práce, 70korun režie a 90czk DPH..., to je dle mého prostě moc, za pouhou diagnostiku problému.., než mi byl předložen účet, chtěl sem novou myčku nakoupit u této firmy, ale takto se poohlédnu jinde. Mějte se.

  • Dobrý den, dnes jsem nakoupila ve firmě Elektrometal servis.s.r.o. a mohu jen vřele doporučit. Velice příjemné, milé jednání, což není v dnešní době bohužel samozřejmé. Mohu jen vřele doporučit a určitě se na tuto firmu opět obrátím.Přeji spoustu spokojených zákazníků, pěkný den

  • Zdeněk Varga:

    Dobrý den, to záleží na výrobci/dovozci. Třeba v případě nerez dřezů je výrobce vůbec nebalí. Jinak všeobecně všechno ostatní je dodáváno v orig. obalu.

    s pozdravem
    www.elektronakup.cz

  • Dobrý den, musí být nové zboží dodané v originálním balení?
    Díky za odpověd.

  • Vracim se zpet k jiz napsane recenzi-protoze obchod reagoval.Objednali jsme fen jako darek a po 2 mesicich stornovali a objednali u ELME a tam jsme vyzvedli za 3 dny.Co k tomu je jeste potreba dodavat???
    Nakoupili jsme u MALL zbozi za VETSI peniz a vyskytla se mala zavada a tak jsme si rikali,ze to bude asi problem s reklamaci a OUHA VYMENENO KUS ZA KUS.
    Jak piseme --je to jen o firme a jeji snaze.Vse nejlepsi pri nakupovani.