• Nedoporučuje obchod

    10 %

    klamné zásadní údaje

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací lhůta

    Vše v pořádku, ale s dlouhou dodací dobou

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    nevíme jakou si představujete dlouhou dodací lhůtu, když jste měla u produktu zobrazenou dostupnost "do 10 dnů".
    Objednávku jsme od Vás přijali 21.3. ve večerních hodinách a 27.3. jsme již expedovali.

    I tak děkujeme Vaši recenci.

    S přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne
    • Dodaci lhuta

    Rozhodne nenakupovat
    Objednal jsem zbozi a uz 10 dni na nej cekam. Pritom je tam dodaci lhuta 48hodin

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    omlouváme se, že ještě nemáte objednané zboží doma.
    Ověřujeme u dodavatele jak to vypadá s naskladněním a podáme Vám zprávu.
    Patrně jste přehlédl dostupnost uvedenou u výrobku, kde byla uvedena dostupnost "obvykle do 10 dnů". Dodací lhůta do 48 hod. se týká zboží uvedené "skladem". O dodacích lhůtách jste také byl informován mailem.

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při komfortní dopravě neochota pracovníků umístit lednici na místo, raději volili výmluvu, že se tam lednice nevejde. Později jsme si lednici sami umístili a v pohodě se vešla.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplatí to, co je sjednáno

    Vybral jsem si zboží tady, protože bylo cenové zajímavé, a dobrou cenu dopravy. Poté co jsem zboží objednal, tak se mi ozvali, a řekli mi, že bohužel cena dopravy je o 300 Kč vyšší, neboť vybrané zboží je příliš dlouhé.

    Tak nevím, ale dle mne to je základní věc, vědět, za kolik rozvážím zboží. A když už k takovému excesu dojde, dle mne správný postup je, udělat to za sjednaných podmínek, i za cenu nulové marže, a příště si dát pozor. Takhle to působí velmi neseriozně - slibovat něco, co není pravda.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Bohužel však přepravní podmínky vybrané společnosti neumožnují dopravu tohoto zboží, viz. obchodní podmínky.

    Děkujeme za pochopení

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Umístění v Hradci.
    • zboží skladem bylo na vlastní prodejně připraveno až za tři pracovní dny. Navíc personál na prodejně byl krajně nepříjemný!

    Nedoporučuji, špatné dodací termíny a hlavně neochotný až urážlivý personál.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost s personálem na prodejně, tuto nepříjemnost prošetříme.
    Ohledně dodací lhůty musíme podotknout, že nákup, který byl učiněn ve čtvrtek ve večeních hodinách, není možné dodat na prodejnu v pátek, ale až v pondělí (viz informace v prvotním e-mailu o přijaté objednávce).

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    • nákup z domova
    • malá kontrola zboží, které posíláte

    po rozbalení zboží byly na předním štítku vypadané nýtky - křivě svrtané, po montáži
    jsem zjistil velkou házivost brusného kotouče,
    zapřičiněnou větší vůlí unašeče kotouče, dále vůle klapky vodítka.
    Jelikož jsem strojař a vlastním doma soustruh,
    tyto nedostatky jsem si odstranil, protože potřebuji přesné broušení, které jste avízovali
    na internetu.
    Kdybych si to mohl předem osahat,nikdy bych si jí nekoupil
    Cena neodpovídá kvalitě

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste měl problém se zakoupeným zbožím,
    bohužel však není v našich silách kontrolovat originálně zabalené výrobky.

    Omlouváme se Vám tímto i za výrobce.

    Děkujeme za pochopení a s přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel zboží dorazilo poškozené, přestože bylo zabaleno v bublinkové folii a krabičce. proto se domnívám, že bylo zasláno již poškozené. Zboží budu vracet.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že Vám došlo poškozené zboží.
    Prosíme Vás tedy o zaslání vadného výrobku na naši adresu, jakmile jej obdržíme, zašleme Vám nový bezvadný kus.

    Děkujeme a s přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 00000000000000000000
    • Žádná komunikace se zákazníkem!!!!

    Velmi se divím Vaší drzosti,že ještě posíláte
    dotazník!!zboží jsem si objednal již před deseti dny.Potvrzení objednávky mě přišlo během
    půl hodiny.Až do té doby bylo vše vpořádku.
    Od té doby mě nepřišlo zboží a ani žádná komunikace nebo upozornění jak to s moji
    objednávkou vypadá!!Takto si komunikaci se
    zákazníkem nepředstavuji!!!

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    chápeme Vaše rozhořčení, ale zřejmě jste si pozorně nepřečetl mail, který Vám byl odeslán 26.3. v 11:47, v kterém jsme Vás s omluvou informovali o aktuálním stavu skladu a že bude zboží naskladněno v první polovině dubna.
    Bohužel od Vás žádná reakce nepřišla. Prosíme tedy o Vaše vyjádření, zda je objednávka stále platná či ji zrušíme.
    Děkujeme za pochopení
    S přáním krásného dne
    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • blízkost bydliště
    • nebyl jsem včas upozorněn, že zboží je nedostupné. Špatná informace na internetu v době obědnávání zboží.

    Špatná komunikace se zákazníkem při vzniklém problému

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s objednávkou.
    Věřte, že kdyby záleželo pouze na nás, měl byste již zboží doma.
    Našim zákazníkům předáváme vždy aktuální informace.

    Velmi se Vám za toto nedopatření omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá komunikace.
    • Rychlé vyřízení objednávky.

    Zboží nebylo 100%. Koženka obalu na tablet byla stlačená a se škrábancem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnacti dnech od objednávky mě bylo zděleno že zboží minimálně další tři týdny nebude k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží na prodejnu dorazilo poškozené, měl jsem si poslat novou objednávku - tak jsem si ji poslal, ale do jiného e-shopu.

    Na druhou stranu se mi potom dostalo vyjádření, že paní na pobočce byla upozorněna, že takto ne, tak příště už to snad vyřídí lépe.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jsem objednala, dodaci lhuta 10 dni, ale zatim se nikdo neozval, zda bude nebo nebude.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že ještě nemáte objednané zboží doma. Prověříme dostupnost u dodavatele a podáme Vám zprávu.

    Děkujeme za pochopení

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
  • Nedoporučuje obchod

    • Naprosto špatná komunikace se zákazníky!!!

    Objednal jsem si CA Modul za 819,-Kč, ale k osobnímu vyzvednutí byl dodán podobný, ale v e-shopu nabízený za 799,-Kč.Když jsem požadoval objednané zboží, tak mi bylo slíbeno, že do druhého dne dorazí, ale opět byl poslán ten levnější, s tím že nejsou schopni nikde sehnat mnou objednané zboží.Když jsem tedy žádal prodej dodaného zboží za cenu z e-shopu (799,-Kč), tak mi bylo řečeno, že mi bude to zboží prodáno pouze za cenu mnou objednaného (819,-Kč).
    Nejde o ten rozdíl 20,-Kč,ale o princip, tak to já jednat s našimi zákazníky ve firmě, tak už mohu pomalu putovat na pracák!!!

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám, že máte s naším obchodem tuto negativní zkušenost. Celou věc prošetříme. Pokud je to možné, zašlete nám, prosíme, podrobnější informace na náš e-mail.

    Děkujeme a s přáním hezkého dne

    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem si našel na internetu a na základě informace, že je zboží "skladem", jsem navštívil druhý den prodejnu. Tam mi řekli, že skladem znamená opravdu na skladě tzn. 100km od prodejny. Tak jsem chtěl tedy zboží objednat, ale cena byla najednou o 14 procent vyšší. Po dotazu jak je to možné, mně řekli, že se cena každý den mění. Když jsem ale večer koukal na net, tak byla stále ta původní. Tak jsem objednávku zrušil a koupil si to jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na webových stránkách nabízí originální baterii Asus.Na faktuře je také uávedena origiální baterie Asus, dodané zboží je však
    • neoriginální Avacom. Beru to jako klamání spotřebitele.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • .
    • Již klasický evergreen některých internetových obchodů – „zboží skladem“ …:-)
    • Zboží sice skladem je, ale někde jinde… :-)
    • Mnou objednané zboží bylo označeno jako „skladem“ - což bylo pro mé rozhodování při volbě obchodu nejdůležitější…. když jsem se za několik dní dotazovala, zda mi již bylo odesláno, dostala jsem informaci, že zboží pro mne bylo právě objednáno u dodavatele …..když jsem upozornila na to, že zboží bylo ( a stále je) označené „skladem“ , bylo mi vysvětleno, že je to běžný postup.
    • Po mé otázce , proč je dostupnost zboží takto klamavě uváděna, pán znejistěl a zkoušel cosi jako, že je to „dohodnutá terminologie “…. a že nemohou mít na skladem 6000 položek ……
    • Náš telefonický rozhovor skončil tím, že mi bylo doporučeno , abych si tedy objednala zboží jinde, když ho potřebuji IHNED. (Asi pán myslel někde, kde zboží mají SKLADEM :-))
    • Jelikož jsem platbu za zboží posílala předem a chtěla jsem být ušetřena dalších atrakcí, tak jsem objednávku nezrušila, ale každopádně se radou pracovníka tohoto obchodu budu v budoucnu řídit : objednám jinde.
    • Jednání tohoto obchodu není fér vůči zákazníkům a ani vůči ostatním obchodům, které dostupnost zboží označují pravdivě.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Váš první nákup v našem eshopu skončil s negativním pocitem.
    Celou tuto záležitost předám k prošetření a zjednání nápravy.
    Mohu Vás však ubezpečit, že Vámi objednáné zboží jsme měli skutečně skladem na centrálním skladu a bylo pro Vás blokované. K odblokování a zaslání došlo, jakmile byla Vaše platba připsána na náš účet.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    Michael plaza

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatná komunikace. Neinformování o zrušení objednávky zboží.

    Reakce obchodu Michael Plaza

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět Vaší objednávce
    a byli tak nuceni ji zrušit. Chápeme také, že Vám to způsobilo určité nepříjemnosti, za což se Vám velice omlouváme.
    Pokud jsme z nějkého důvodu nuceni objednávku zrušit,
    vždy o tom zákazníka informujeme buď telefonicky, popř. e-mailem.

    Děkujeme za pochopení a s přáním hezkého dne

    Michael plaza