Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekompletní dodávka zboží, na faktuře položky které nedodali a reklamace vyřešena tím, že vrátili peníze za chybějící zboží. To ale nevyřešilo můj problém, musel jsem objednat jinde a platit opět přepravu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží odesílá přes DPD, absolutně nejhorší přepravce.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široky sortiment, dobre ceny
    • dlouha dodaci lhuta

    Prestože zboží bylo skladem a po chatu ho prodavačka měla i v ruce (ověření rozměrů) a následné online objednávce včetně zaplacení se krom emailového potrvzení nic nedělo. Po týdnu na základě emailoveho dotazu obchod zboží během dvou dnů dokázal zabalit a odeslat. Chápu že rošt za 297 Kč není obchod roku, ale minimálně ovlivnil negativně případnou další objednávku u firmy Metalkas.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    s tímto zákazníkem byly skutečně rozměry roštu po chatu diskutovány, ovšem nikoliv na základě toho, že jsme ho měli v ruce jak se zákazník mylně domnívá, ale tyto údaje mu byly sděleny z centrálního systému, neboť tento rošt byl na centrálním skladě a nikoliv přímo u nás. Zákazník objednal rošt 4.3., my jsme ho z centrálního skladu naskladnili 11.3 a hned ten samý den jsme ho expedovali a 12.3. ho měl zákazník připravený k vyzvednutí na jím zvoleném výdejním místě Parcelshopu. Pakliže jsme tomuto zákazníkovi způsobili újmu tím, že jsme jím objednaný rošt expedovali pátý pracovní den po objednání, tak se omlouváme. Jinak také zdůrazňujeme, že neděláme žádný rozdíl mezi objednávkami za 297 Kč nebo za 29 700 Kč. Každé objednávce je u nás věnována stejná péče a každému zákazníkovi stejný osobní přístup.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neměli, i když bylo uvedeno že je skladem

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    hliníkové hrablo, které si zákaznice objednala se v mezičase vyprodalo o čemž jsme ji okamžitě informovali s tím, že bude dostupné do týdne, což jí nevyhovovalo a její objednávka byla na její žádost stornována.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo zasláno jiné zboží. Měla jsem objednán zvlhčovač broubkový, přišel hladký. Bohužel.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tato zákaznice skutečně obdržela místo na fotce uvedeného bílého keramického vroubkovaného zvlhčovače hladký bílý keramický zvlhčovač bez vroubků, což s ní bylo také telefonicky konzultováno po tom, co zboží dostala. Vrátit ho ovšem nechtěla s tím, že si ho nechá. Zda je takto vyřízená ojednávka skutečně na nedoporučující reakci, 10% honocení a ukřivděný komentář, jako bychom jí místo zvlhčovače poslali cihlu je již věcí názoru.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Celkem rychlé doručení
    • Popis produktu není pravdivý

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tento zákazník si koupil DURAmat Rohož guma BUBBLE 90 x 120 cm, u které je popis "Exklusivní, masivní a praktická obdélníková rohožka Bubble s rozměry 90 x 120 cm. Gumová část rohožky zajišťuje její stabilitu a díky pryžovému materiálu na horní části rohožky, snadno odstraníte nečistoty z obuvi. Rohož díky propustným otvorům odvádí vodu." Musíme se přiznat, že při nejlepší vůli netušíme, která část popisu produktu je podle zákazníka nepravdivá, když se neobtěžoval ji uvést. Nad některými zákaznickými hodnoceními opravdu zůstává rozum stát.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příliš pomalý obchod.Souběžně s touto zakázkou jsem objednával v OBI a týden jsem zakázku z OBI měl už doma.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tento zákazník objednal 9.1.2021 a 18.1.2021 jsme jeho objednávku expedovali, což je 6 pracovní den od jejího obdržení vzhledem k tomu, že jsme po inventurách expedovali přednostně starší objednávky. Pokud jsme tímto tomuto zákazníkovi způsobili trauma, velice se omlouváme a přejeme hezký den.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta, po dvou týdnech jsem se musela připomenout.
    • Obrázek produktu neodpovídá realitě
    • Pro mě zklamání

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    od Vánoc během celých svátků až do včerejška probíhaly inventury a rozsáhlá přestavba a reorganizace skladu, o čemž byli všichni zákazníci průběžně několikrát informování. První expedice byly realizovány včera a postupně expedujeme všechny objednávky. Bohužel některým zákazníkům nelze vysvětlit, že během probíhajících inventur a reorganizace skladu nelze expedovat zboží a projevují nulovou míru pochopení a tolerance. Informace o probíhajících inventurách a reorganizaci byla celou dobu viditelná v pohyblivém banneru na e-shopu, znovu zdůrazněna v košíku při vytváření objednávky a každý zákazník byl bez vyjímky několikrát informován nailem a pomocí sms o této skutečnosti, ale ani to evidentně nestačí.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na zbozi marne cekam

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    od Vánoc během celých svátků až do včerejška probíhaly inventury a rozsáhlá přestavba a reorganizace skladu, o čemž byli všichni zákazníci průběžně několikrát informování. První expedice byly realizovány včera a postupně expedujeme všechny objednávky. Bohužel některým zákazníkům nelze vysvětlit, že během probíhajících inventur a reorganizace skladu nelze expedovat zboží a projevují nulovou míru pochopení a tolerance. Informace o probíhajících inventurách a reorganizaci byla celou dobu viditelná v pohyblivém banneru na e-shopu, znovu zdůrazněna v košíku při vytváření objednávky a každý zákazník byl bez vyjímky několikrát informován nailem a pomocí sms o této skutečnosti, ale ani to evidentně nestačí.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevim, jak funguji normalne, ale ja na objednavku cekam jiz 18dni a stale nic. Udajne inventura, ale 3 tydny je proste moc. Kdyby byli fer, sdeli to na webu, nebo telefonicky, abych mohl zbozi koupit jinde.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    od Vánoc během celých svátků až do včerejška probíhaly inventury a rozsáhlá přestavba a reorganizace skladu, o čemž byli všichni zákazníci průběžně několikrát informování. První expedice byly realizovány včera a postupně expedujeme všechny objednávky. Bohužel některým zákazníkům nelze vysvětlit, že během probíhajících inventur a reorganizace skladu nelze expedovat zboží a projevují nulovou míru pochopení a tolerance. Informace o probíhajících inventurách a reorganizaci byla celou dobu viditelná v pohyblivém banneru na e-shopu, znovu zdůrazněna v košíku při vytváření objednávky a každý zákazník byl bez vyjímky několikrát informován nailem a pomocí sms o této skutečnosti, ale ani to evidentně nestačí.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2. ledna jsem sice zakoupila zboží, zaplatila, ale do dnešního dne - 14.1. zboží ještě nedorazio.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    od Vánoc během celých svátků až do včerejška probíhaly inventury a rozsáhlá přestavba a reorganizace skladu, o čemž byli všichni zákazníci průběžně několikrát informování. První expedice byly realizovány včera a postupně expedujeme všechny objednávky. Bohužel některým zákazníkům nelze vysvětlit, že během probíhajících inventur a reorganizace skladu nelze expedovat zboží a projevují nulovou míru pochopení a tolerance.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Zboží jsem objednala 2.1. o do dnešního dne NIC!!!!

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    od Vánoc během celých svátků až do včerejška probíhaly inventury a rozsáhlá přestavba a reorganizace skladu, o čemž byli všichni zákazníci průběžně několikrát informování. První expedice byly realizovány včera a postupně expedujeme všechny objednávky. Bohužel některým zákazníkům nelze vysvětlit, že během probíhajících inventur a reorganizace skladu nelze expedovat zboží a projevují nulovou míru pochopení a tolerance.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - ačkoliv uváděli zboží skladem, tak jej nebyli schopni odeslat ani do dvou dnů od objednání.
    • - objednal jsem u jiného e-shopu a vše OK

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tento zákazník si objednal zboží s osobním odběrem na prodejně 13.12 v odpoledních hodinách. 16.12. jsme zázazníka přes sms informovali, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Vzhledem k tomu, že nereagoval, volali jsme mu znovu 18.12. a v telefonu nám sdělil, že zboží již nepotřebuje a objednávka byla stornována.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávku zrušil obchod

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tato zákaznice si objednala vánoční dekoraci, u které byla již v době kdy ji objednala informace, že je zboží vyprodáno a není dostupné. Vzhledem k tomu, že se jednalo o doprodej, byla zákaznice ten samý den, kdy objednala informována o skutečnosti, že objednané zboží již není dostupné a vzhledem k tomu, že nechtěla žádnou náhradu, musela být její objednávka stornována.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně rychlé dodání.Cena odpovídá kvalitě.
    • Produkt spíše na "okrasu" než-li k praktickému použití.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tento zákazník si vybral ten nejlevnější regál, který na trhu existuje a zřejmě očekával mercedes za cenu trabanta, ovšem od regálu, který váží 5 kg asi nelze očekávat totéž co od regálu, který váží trojnásobek. Každopádně deklarovanou nosnost 40 kg na polici garantujeme, takže v tomto případě spíše špatná volba zákazníka orientovaného na to, aby nakoupil co nejlevněji.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    byla jsem hrozne prekvapena ze nez balicek z dvemi sklenickami vzali ze skladu a zabalili trvalo to cely tyden a den k tomu jine eshopy odesilaji druhy den jinak zbozi prislo v poradku,ale dlouho

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tato zákaznice si objenala hrnek 310ml LATTE MACCHIATO (2ks) + lžička 19cm (2ks) v neděli 1.11.2020. Zboží se ale mezitím vyprodalo a proto jsme 2.11 posílali sms s informací, že zboží se vyprodalo a čekáme na naskladnění z centrálního skladu a její objednávka bude expedována na konci týdne. V pátek 6.11. pak byla zaslána sms: Vaše objednávka je vyřízena a připravena k odeslání a byla vyexpedována. Za čekání se omlouváme, ale není fyzicky ani technicky možné uhlídat, aby se některá z 15 000 položek, které prodáváme nevyprodala.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka mi byla potvrzena a zboží dle všeho mělo být na skladě, bohužel to tak nebylo a dost věcí mi chybělo ani se nikdo nepokusil dotázat, zda není možné změnit zboží za podobné. Už u vás nenakoupím

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tato zákaznice si objednala zboží 1.11.2020 (neděle). Ve své objednávce měla 13 položek domácích potřeb. Vzhledem ke skutečnosti, že se několik položek z její objednávky v mezičase vyprodalo, pokoušeli jsme se ji několikrát telefonicky kontaktovat od pondělka 2.11.2020 ve snaze s ní domluvit eventuelní náhradu chybějících položek, ale od pondělka do čtvrtka 5.11.2020 se nám nepovedlo se jí ani jednou dovolat a rovněž nezavolala zpátky. Proro jsme jí v pátek 6.11.2020 zaslali informační mail, že objednávka bude expedována bez chybějících položek a peníze za ně jí bodou vráceny na účet, na tento e-mail také nereagovala. Proto jsme objednávku bez chybějících položek vyexpedovali v pondělí devátého, opět s informativním mailem (na který znovu nereagovala) a peníze za chybějící položky byly zákaznici vráceny. Opravdu nevíme co více jsme pro uspokojení této zákaznice měli udělat a v čem jsme pochybyli. Každopádně přejeme hodně štěstí při nákupech jinde, když u nás byla tak zklamaná.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.10.2020 jsem si objednal sud zelí. 7.11.2020 jsem objednávku zrušil, protože obchod zboží nedodal.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tento zákazník si objednal 40 l kameninový sud na zelí s tím, že ve chvíli objednání věděl o tom, že sudy jsou vyprodány a vzhledem k tomu, že celá republika šlape zelí je problém s jejich dostupností. Průběžně byl infomován o tom, že slovenský výrobce nestíhá plnit objednávky a sudy jsou stále nedostupné, načež následně objednávku zrušil. O dlouhodobé nedostupnosti vybraného zboží byl zákazník od začátku informován.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kdybych se neptal na stav objednávky tak bych asi čekal do dnes. Ve stanovené lhůtě nebyl produkt doručen.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    zákazník si objednal 16. 10. redukci do komína, kterou jsme 23. 10. tedy do týdne expedovali, vzhledem k tomu, že se vyprodala a čekali jsme na naskladnění z centrálního skladu. Věříme, že dodání objednaného zboží do týdne není tak dramatické jak zákazník prezentuje. Informaci z naší strany o tom, že zboží bude expedováno do týdne i o tom, že bylo odesláno zákazník obdržel takže o nekomunikování nemůže být řeč.

    S pozdravem,

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za mně nepravdivé popisky k výrobku

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    nerozumíme tomuto komentáři. Zákazník si objednal regál BEST, kterých prodáváme stovky ročně bez reklamací a ten mu byl dodán a žádnou reklamaci neuplatnil. K regálu je dodáván podrobný příbalový leták s montážním návodem. Shodují se rozměry, nosnost, montážní návod i kusovník. Obecné tvrzení "nepravdivé popisky k výrobku" hodnotíme jako nekalou snahu zákazníka o poškození našeho obchodu a kategoricky se vůči němu ohrazujeme a považujeme ho za nepodložené a neoprávněné.

    S pozrdravem,
    Metalkas, s.r.o.