Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý den
    Zboží, které jsem si objednal přišlo v pořádku a vyřízeno bylo velmi rychle. Všem co si chtějí objednávat vřele doporučuji je na ně spolehnutí děkuji Lada.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Spokojený zákazník je pro nás největší odměnou a na osobním přístupu ke každému zákazníkovi si zakládáme již 6 desetiletí. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velice ochotný a vstřícný personál.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Spokojený zákazník je pro nás největší odměnou a na osobním přístupu ke každému zákazníkovi si zakládáme již 6 desetiletí. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široky sortiment, dobre ceny
    • dlouha dodaci lhuta

    Prestože zboží bylo skladem a po chatu ho prodavačka měla i v ruce (ověření rozměrů) a následné online objednávce včetně zaplacení se krom emailového potrvzení nic nedělo. Po týdnu na základě emailoveho dotazu obchod zboží během dvou dnů dokázal zabalit a odeslat. Chápu že rošt za 297 Kč není obchod roku, ale minimálně ovlivnil negativně případnou další objednávku u firmy Metalkas.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    s tímto zákazníkem byly skutečně rozměry roštu po chatu diskutovány, ovšem nikoliv na základě toho, že jsme ho měli v ruce jak se zákazník mylně domnívá, ale tyto údaje mu byly sděleny z centrálního systému, neboť tento rošt byl na centrálním skladě a nikoliv přímo u nás. Zákazník objednal rošt 4.3., my jsme ho z centrálního skladu naskladnili 11.3 a hned ten samý den jsme ho expedovali a 12.3. ho měl zákazník připravený k vyzvednutí na jím zvoleném výdejním místě Parcelshopu. Pakliže jsme tomuto zákazníkovi způsobili újmu tím, že jsme jím objednaný rošt expedovali pátý pracovní den po objednání, tak se omlouváme. Jinak také zdůrazňujeme, že neděláme žádný rozdíl mezi objednávkami za 297 Kč nebo za 29 700 Kč. Každé objednávce je u nás věnována stejná péče a každému zákazníkovi stejný osobní přístup.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé vyřízení

    Vše v pohodě.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Snažíme se vždy Vaše objednávky vyřídit co nejdříve v mezích možností, protože spokojený zákazník je pro nás největší odměnou.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V klidu doma na Internetě jsem si vybírala.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Snažíme se Vám v pohodlí Vašeho domova nabídnout maximální možnou šíři sortimentu, abyste u nás našli témeř vše co můžete doma nebo ve firmě potřebovat a stále naši nabídku rozšiřujeme.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • nebyl dostatečný počet kusů/pouze 3 ks,místo 4 ks /

    Jinak výrobky-regály -dobré.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Perfektní komunikace.
    • nic

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a zakládáme si na osobním přístupu k našim zákazníkům již 6 desetiletí. Jsme zde pro Vás na telefonu, mailu i chatu každý den a poradíme Vám s výběrem z našich 17 000 položek. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Vše vzorně zabaleno, vstřícný přístup.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Vzhledem k tomu, že posíláme spoustu křehkého zboží, věnujeme balení velkou pozornost i s ohledem na životní prostředí. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a zakládáme si na osobním přístupu k našim zákazníkům již 6 desetiletí. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • dobrý výběr a kvalita
    • vše proběhlo podle dohody
    • jen u vás bylo požadované zboží.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Rožšířili jsme pro Vás náš sortiment na 17 000 položek a každý den přidáváme nové. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a zakládáme si na osobním přístupu k našim zákazníkům již 6 desetiletí. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku, jsem spokojená.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a zakládáme si na osobním přístupu k našim zákazníkům již 6 desetiletí. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Prostě dobrý.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Zakládáme si na tom, že již 6 desetiletí pro Vás vybíráme ty nejlepší výrobky na české trhu a s osobním přístupem ke každému zákazníkovi se snažíme s Vámi budovat dlouhodobý vztah, aby se naši zákazníci k nám rádi vraceli. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kousek od Ostravy tudíž bezproblémový odběr zboží.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Ano, jsme stále otevřeni pro osobní odběry zboží vzhledem k sortimentu, který prodáváme, takže naši zákazníci k nám stále mohou přijet a vyzvednout si své objednávky. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • 10 %

    • velmi neseriózní jednání, odmítání reklamací a vyhrožování žalobou

    Na tento obchod si dejte velký pozor! Jak je vidět v mnoha recenzích, často nedodrží termín dodání, ale hlavně často dodávají nekvalitní zboží, jako v mém případě, kdy dodali zrezivělé schránky. To se ještě stát může, ale pan majitel Hradil je velmi arogantní člověk a jeho reakce na moji reklamaci byla taková, že jsem si schránky poničila sama, že byly nesprávně nainstalovány, ale hlavně vyhrožoval, ŽE MNE BUDE ŽALOVAT, POKUD REKLAMACI NEODVOLÁM! Ostatně, stačí se podívat na ostatní negativní recenze zde a je vidět, že na všechny reaguje velmi útočně a v podstatě dělá z nespokojených zákazníků hlupáky nebo podvodníky. To se pravděpodobně stane i u této recenze, bohužel, zákazník již na reakci obchodu nemá možnost reagovat a tak pan Hradil dělá dojem zcela perfektní firmy, kterou se zákazníci snaží očernit. Opak je pravdou.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    na tuto recenzi si dovolujeme reagovat následovně.
    Je zvláštní, že ji píše jakýsi anonymní uživatel v ženském rodě, přestože zmiňovanou reklamaci u nás uplatnil jakýsi pan Ing. Milan Minarik, CSc. a to formulací ve stylu:
    "Posilam reklamaci schranek, ktere jsem od vas koupil pres Heureku, tak si rozhodnete, kdo je za kvalitu odpovedny. Zadam, abyste poslali technika na misto, ktery vec posoudi a zaridi demontaz a proplaceni vaseho zmetku. S pozdravem, Ing. Milan Minarik, CSc."
    Dále žádal, vrácení peněz za osmischránkový box v pořizovací ceně 4 529 Kč a chtěl, ať "na místě reklamaci uznáme a zajistíme vybourání schránek", ale zároveň k tomu rovnou požadoval údajné náklady na vybourání schránek ve výši 2 200 Kč. Dále bylo přílohou jeho mailu zasláno 5 fotografií, z nichž jedna zachycovala údajně naše schránky, které byly jím zakoupeny zhruba před 3 měsíci těsně po zazdění schránek jako nepoškozené a další 4 fotografie zachycovaly povrchové vady a korozi na několika místech, což bylo předmětem jeho reklamace. Ze zaslaných fotografií bylo ovšem na první pohled zcela zřejmé, že:
    1) schránky byly umístěny pod zcela nevhodným zastřešením a prakticky nechráněné před povětrnostními vlivy a vystaveny přímému dešti, což je v rozporu s nařízením výrobce.
    2) Údajné povrchové vady vznikly ve skutečnosti tak, že se kdosi pokoušel vypáčit druhou schránku odshora šroubovákem, či jiným podobným předmětem čímž došlo k jasně viditelnému prohnutí a zdeformování spojovacího soklu mezi 2 a 3 schránkou a také prasknutí tohoto soklu v levém rohu korpusu vlivem namáhání.
    3) v těchto místech následně začal poškozený a obnažený plech vystavený dešti a sněhu logicky korodovat. (na požádání můžeme zaslat tyto fotografie kdyby snad někdo měl zájem)
    Na základě uvedeného jsme tedy reklamaci pana Minarika zamítli, jakožto neopodstatněnou s odůvodněním, že schránky byly zazděny v rozporu s doporučením výrobce a zcela nedostatečně chráněny před povětrnostními vlivy a navíc byly zcela evidentně mechanicky poškozeny vlivem vandalismu, za což se skutečně necítíme odpovědni.
    Na to pan Minarik napsal další arogantní mail, ve kterém trval na svém a ze kterého pro ukázku snad: "Doufam, ze tato banalni zalezitost, zatim o castku, kterou jsem zvykly platit za veceri v restauraci, neskonci nakonec u soudu, kde uz by slo o castky o rad vyssi.“
    Vzhledem k nejen k naprosté neoprávněnosti reklamace, ale především k tomu, že se pan Minarik od počátku vyjadřoval arogantně, hanlivě a urážlivě na adresu naší firmy a našich výrobků a celá komunikace byla průběžně zasílána na Heureku v kopiích, vyhodnotil náš právní zástupce na základě předložených podkladů nejen to, že je údajná reklamace zcela neoprávněná a zmanipulovaná a podvodná, ale že p. Minarik se svým vyjadřováním dopustil několika trestných činů ve smyslu podvodu, pomluvy a poškození dobrého jména dle § 184 Trestního zákoníku č. 40/2009, trestného činu dle § 120 Trestního zákoníku č. 40/2009 Sb. a trestného činu dle § 209 Trestního zákoníku č. 40/2009 Sb.
    Do včerejší půlnoci byla po něm požadována oficiální písemná omluva což neučinil, pouze přes jakéhosi anonymního uživatele v ženském rodě zde vznikla tato trapná recenze (opět se zcela zřejmým úmyslem anonymně poškodit naše obchodní jméno před co největším počtem zákazníků), pod níž se její anonymní pisatel neměl ani tolik slušnosti a odvahy podepsat a proto náš právní zástupce započal s právními úkony ve smyslu zpracování žalobního návrhu na p. Minarika dle § 79 odst. 1 o. s. ř. k Okresnímu soudu ve Frýdku-Místku ve věci jím spáchaných tresných činů.
    Pakliže se tento pán a jemu podobní domnívají, že fakt, že "tuto částku je zvykly platit za veceri v restauraci" udělá na někoho dojem a zavdává mu právo beztrestně kohokoliv urážet, my se domníváme, že nikoliv.

    Vážený čitatel, nechť si udělá svůj úsudek sám, zda si dnes skutečně každý, kdo se prezentuje "že nechává běžně 7 000 Kč za večeři v restauraci" může dovolit naprosto cokoliv. Já si nemohu dovolit takovou částku (a jsem přesvědčen, že ani řada z vás, čitatelů) za obědy a večeře dohromady v restauracích nechat ani za celý rok a přesto si nemyslím, že by proto bylo naší povinností nechat se podobnými arogantními zbohatlíky, kteří nemají ani tolik cti, aby svou pomlouvačnou recenzi podepsali svým skutečným jménem, urážet.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na to, že obchod je skoro "za humny", tak dodávka skoro 14 dní... :-o.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    vzhledem k míchanému sortimentu, který měla tato zákaznice objednaný ve své objednávce jsme čekali na doskladnění některých položek z její objednávky, tak, aby její objednávka mohla být dodána kompletní, o čemž byla ovšem zákaznice informována. Děkujeme za pochopení.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    vše ok

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Zakládáme si na tom, že již 6 desetiletí pro Vás vybíráme ty nejlepší výrobky na české trhu a s osobním přístupem ke každému zákazníkovi se snažíme s Vámi budovat dlouhodobý vztah, aby se naši zákazníci k nám rádi vraceli. Děkujeme, že zůstáváte s námi.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    vše ok

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu, kterého si velmi vážíme. Spokojený zákazník je nejlepší odměnou za naši práci. Děkujeme za Vaši důvěru.

    Metalkas, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku, bezva domluva, velmi vstřícní a ochotní :-). Vše super. Rychlé doručení.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    děkujeme za 100% hodnocení našeho obchodu. Spokojený zákazník je pro nás vždy nejlepší odměnou a děláme vše pro to, abyste se k nám rádi vraceli. Již 6 desetiletí s Vámi překonáváme vše co život přináší a snažíme se našimi výrobky a službami pomoct s Vašimi starostmi a ulehčit Vaši práci.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neměli, i když bylo uvedeno že je skladem

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    hliníkové hrablo, které si zákaznice objednala se v mezičase vyprodalo o čemž jsme ji okamžitě informovali s tím, že bude dostupné do týdne, což jí nevyhovovalo a její objednávka byla na její žádost stornována.

    Metalkas, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo zasláno jiné zboží. Měla jsem objednán zvlhčovač broubkový, přišel hladký. Bohužel.

    Reakce obchodu Metalkas

    Dobrý den,

    tato zákaznice skutečně obdržela místo na fotce uvedeného bílého keramického vroubkovaného zvlhčovače hladký bílý keramický zvlhčovač bez vroubků, což s ní bylo také telefonicky konzultováno po tom, co zboží dostala. Vrátit ho ovšem nechtěla s tím, že si ho nechá. Zda je takto vyřízená ojednávka skutečně na nedoporučující reakci, 10% honocení a ukřivděný komentář, jako bychom jí místo zvlhčovače poslali cihlu je již věcí názoru.

    Metalkas, s.r.o.