Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednané dvoje ponožky jedny dírou, složitá reklamace skrze formuláře, portály. Zbytečně strávený čas, nehledě za platbu dopravy zpět k dodavateli (jeďte si budou určovat adekvátní lhůtu na vrácení). Závěrem dávám hodnocení 0/10. Maximálně nedoporučuji.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Uvádíme, že předmět reklamace jsme od počátku uznali.
    Postup pro reklamaci má dané náležitosti, které jsou se všemi podmínkami komunikované dopředu mj. v rámci OP, se kterými se zákazník prokazatelně seznámil.

    Náš proces je zcela v souladu s legislativou a liší se od zcela běžného postupu především tím, že jsme jej usnadnili maximálně možným způsobem v rámci naší implementace on-line, kdy se náležitosti objednávky nabídnou samy a je pořeba pouze pár kliknutí pro účel potvrzení. Proces zabere běžně méně než 1 minutu, max. 2, což je podstatně méně, než vypisování negativního hodnocení a související vícečetně "komunikace" e-mailem.

    Napravujeme tvrzení, že "platíte dopravu k nám". Vždy od samého počátku doporučujeme věnovat pozornost všem náležitostem, ze kterých je zřejmé, kromě všech ostatních informací, že i v souladu se zákonem je doprava na náš účet a to zejména s ohledem na skutečnost, že při řádné registraci požadavku sdělujeme kód pro podání bezplatené zásilky.

    Přirozeně stále existuje také konvenční možnost vypisovat vlastní dopis a samostatně zasílat předmět reklamace vlastním dopravcem na vlastní náklady na naší doručovací adresu, pakliže to z jakéhokoliv důvodu vyhovuje více.

    Uvádíme rovněž na pravou míru zavádějící tvrzení, že zboží dorazilo za týden.
    Obednávka byla zadána dne 9.1. ve večerních hodinách. Předána dopravci byla dne 10.1., v pátek. Následně doručena v pondělí 13. do zvoleného výdejního místa.
    Zásilku si zákazník z výdejního místa vyzvedl až dne 15.1.
    To vše je zjevné z T&T zásilky, které zde uveřejňujeme:
    https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=71401336212

    Vnímáme jako politováníhodné, že na základě chybného výkladu již předem komunikovaných pravidel, uděluje zákazník toto neopodstatněné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na to, že je to česká výroba, předpokládala jsem , že objednaná velikost bude ne podle čínských parametrů. Čili velikost XL neodpovídá. Je daleko menší, guma svírá na vel. max. M. To jsem opravdu nečekala… / úspora materiálu ?/….

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, přestože zní "nedoporučuji obchod".
    Mrzí nás to, zejména proto, že z poznámky rozumíme, že se vyjadřujete k produktu nikoliv k obchodu samotnému.

    K obsahu doplňujeme, že zboží je šito dle EU norem. Tomu také odpovídají tabulky velikostí.
    Pokud některý z parametrů z nějakého důvodu zboží nesplňuje objektivně (nikoliv subjektivně), je to záležitost, která by se měla řešit např. výměnou a komunikací s obchodem přímo, nikoliv negativním hodnocením obchodu v rámci hodnotícího portálu.
    Jakékoliv Vaše avízo o problému do této chvíle nikde bohužel neevidujeme, přestože instrukce pro vrácení, výměnu nebo reklamaci (což by mohl být tento případ) máte od nás již v e-mailovém avízu doručeném v průběhu odbavení Vaší objednávky. Kromě toho jsou instrukce součástí OP a sekce "Vše o nákupu" na stránkách obchodu.
    Není nic jednoduššího než se na nás obrátit a záležitost řešit přímo a na závěr dát objektivní a korentní hodnocení obchodu, protože vše vždy rovněž řešíme v rámci objektivního a korektního přístupu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná komunikace, žádné zboží
    • Zboží již zaplaceno

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    K situaci se nabízí doplnit objektivní skutečnosti:
    Bohužel, od smluvního partnera logistiky jsme neobdrželi řádné avízo o neshodě a důvodu nedostupnosti položky pro kompletaci. Z tohoto důvodu jsme sami aktivně nemohli přistoupit k vypořádání objednávky a tuto věc sami řádně komunikovat a řešit.
    Bohužel zákazník do poslední chvíle nekomunikoval rovněž, pouze "stručně" upozornil e-mailem na neshodu ve stejný okamžik, kdy vytvořil tento příspěvek k hodnocení.
    Komunikace a snaha o vypořádání z naší strany následně po obdržení e-mailu proběhla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z webu jsem se dozvěděl, že objednávka má týden zpoždění kvůli technickým problémům, nikdo mi to neoznámil, ani se mi neomluvil.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    Vaše hodnocení nás mrzí zejména s ohledem na skutečnost, že o této záležitosti výpadku jsme informovali nejen "stop-go" oznámením na stránkách, ale především e-mailem zákazníkům, kteří zadali svou objednávku dříve, než nastala skutečnost nutnosti oddálit expedice zásilek přijatých objednávek.
    Tento e-mail byl odeslán i Vám na Vámi, v objednávce uvedenou e-mailovou adresu dne 13.6. v následujícím znění:

    "Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši objednávku.
    Omlouváme se, ale z technických důvodů dojde ke zpoždění expedice.
    Zboží odešleme v týdnu od 19.6. co nejdříve.
    Pokud Vám tento termín nevyhovuje, prosíme o informaci e-mailem. Máte přirozeně nárok na odstoupení od smlouvy.
    V takovém případě bychom Vám vrátili přijatá plnění tak, jak jsme je přijali."

    Máme tak za to, že tento e-mail obsahuje veškeré potřebné a korektní informace.

    Za "narovnání" hodnocení předem děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nekomunikují
    Neumožňují použití více dárkových certifikátu na jednu objednávku

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za příspěvek k hodnocení.

    Bohužel Vaše závěry se nezakládají na skutečnosti, ale spíše na omylu.
    Náš OBCHOD samozřejmě umožňuje uplatnění více poukazů k objednávce.
    Bohužel ale technické řešení PLATFORMY, které (nejen) náš obchod využívá pro svůj on-line provoz, neumožňuje zadat více kódů do jednoho políčka.

    Řešení je přesto prosté a to také komunikujeme vždy se zákazníky, kteří se nás na to občas ptají (např. e-mailem, do chatu atp.): Zadat 1kód do pole pro tento slevový kód a další uvést do poznámky k objednávce, vybrat platbu převodem předem a následně po konfirmaci konečné ceny z naší strany uhradit.
    Tyto informace naleznete rovněž v nápovědě v našem četu na stránkách obchodu.

    Vaše dotazy na předmět stížnosti jsme nikde bohužel nezaznamenali.

    Dále, vzhledem k tomu, že jste zadal dvě samostatné objednávky a hradil 2x dopravné, přičemž z naší strany proběhlo účelné sloučení do jedné zásilky, byly Vám refundovány zpět prostředky uhrazené za 1 dopravné způsobem, jakým byla provedena úhrada.

    Jsme tak toho názoru, že z naší strany proběhlo vše zcela korektně a "nedoporučení" našeho obchodu je tak neopodstatněné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Storno objednávky bez udání důvodu . To jako opravdu myslíte vážně?

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Musíme upozornit, že jste si pomýlil avízo k objednávkám, neboť jste si nevšiml, že jste zadal dvě po sobě identické objednávky s číslem 213075 a 213076.
    Na naši výzvu, zda platí obě, nebo pouze jedna jste odpověděl až poté, co jsme Vás upozornili pomocí SMS a MT.
    teprve na SMS jste "stručně" odpověděl, že platí 213075.

    Bylo by na místě změnit hodnocení a uznat, že celkové pochybení je u Vás, nikoliv u nás, protože jste s námi nekomunikoval ani po upozornění...

    EDIT:
    Na základě hovoru, který nám vlastně pan J.P. ani neumožnil zrealizovat jsme právě stornovali i tu objednávku původní, na kterou nám již pán vlastně napsal hodnocení.
    Jsme v podstatě rádi, když se nerealizují zakázky s takovými (ne)zákazníky ještě v samém počátku... :D

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá podpora, pomohli s výběrem velikosti.
    • Dobrý popis zboží.
    • Drahý obchod. Stejné zboří lze koupit jinde klidně i o pětinu levněji. Kdybych nedostal poukaz, nenakupoval bych zde.
    • Drahé poštovné. Pošta zdarma až od několika tisíců.
    • Neměli všechny velikosti, proto jsem musel brát jiné zboží (a kontaktovat podporu).

    Za mě prostě draho, proto příště nakoupím merino jinde, proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Dobrý den,
    Děkujeme za příspěvek k hodnocení.
    Možná zcela zbytečně, ale pokusíme se uvést vše v kontextu na pravou míru.
    My nejsme "jiné obchody" neporovnávejte nás prosto s nimi. My jsme MERINOSHOP.CZ!

    Obchodní podmínky máme nastavené poměrně standardním, korektním způsobem a nemáme potřebu dumpovat ceny na neudržitelnou úroveň, jen "abychom něco urvali".
    Věnujeme se těmto věcem, protože nás to baví a vidíme v tom smysl. Je rovněž smysluplné držet standardní ceny, které odpovídají normálu MOC. Dodržujeme přístup udržitelnosti.
    Zboží nepředražujeme, abychom pak naoko zlevnili. To dělají buď neseriózní obchody nebo obchody, které tak mají postavený standardní ceník, který je vlastně stále ve slevě. My to neděláme, nechceme podporovat iluzorní představu zákazníka, že skutečná cena a hodnota zboží je jiná.
    Dopravné, které je součástí, odpovídá nákladům na dopravu k zákazníkům. Vnímáme to pouze jako fér nastavení. Vždyť "dopravou zdarma" získává zákazník slevu, bonus a je předmětné tuto skutečnost postavit jako bonus motivační, obratový. Zároveň tím motivujeme ke snížení uhlíkové stopy. Více zboží, jedna zásilka = menší uhlíková stopa.
    Quid pro Quo.

    Kvalita a provedení zboží odpovídá rovněž jeho ceně.
    "Levnější" zboží jistě seženete, stejně tak jako můžete koupit i "levné" auto, ale to pak nemůžete jít nakupovat "levné auto" do autosalonu prémiových značek, pokud zvolíme tento příměr. Sami jsme již porovnávali zboží "levnější" kategorie dostupné u oblíbeného prodejce sportu a snadno jsme si spočítali, na základě dostupných parametrů, jako je podíl merino vlny, gramáž materiálu a kvalita vlny merino, že zákazník v případě takové levné varianty vlastně zaplatí více. Je to prosté, jde obchodní trik "zajímavé ceny" za nepříliš zajímavé zboží.
    Opět princip, Quid pro Quo.
    Nakonec připouštíme, že je u některého typu zboží méně velikostí na výběr, přestože máme stále bohatou nabídku. Výrobci prostě tuto sezonu nestíhají vyrábět a je nouze o materiál. Takže stejně jako v automotivu (pro konzistentní příměr), není dostatek zboží a i my stále čekáme na dodání toho, co již mělo být u nás skladem v září.

    Přejeme mnoho pěkných zážitků v pohodlí vlny merino!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupené zboží neodpovídá představě podle internetové nabídky (kvalita, velikost atd.).

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za příspěvek k hodnocení obchodu, kterému však příliš nerozumíme. Z tohoto důvodu rekapitulujeme objektivní fakta k hodnocení:
    Nespokojenost s termínem dodání - objednáno dne 12.8., doručeno 14.8. (vyzvednuto na pobočce ČP, dle objednávky)
    Velikost: odpovídá tabulce velikosti uváděné výrobcem.
    Nabídka (popis produktu) na internetu obsahuje faktické informace o střihu a materiálu dle informací výrobce. Rozpor s představou zákazníka nemůžeme bohužel vyhodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednal jsem dve veci, jedna z nich prisla uplne jina. Obchodnik vysvetlil ze zamenili a mnou objednane zbozi zaslali nekomu jinemu. Jelikoz vsak slo o posledni kus a zakaznik, kteremu me zbozi bylo zaslano omylem se rozhodl si jej nechat, ve vysledku neobdrzim to co jsem si objednal. Prinejlepsim mi zaslou nejakou nahradu. Jedna se o nezamernou chybu, ale uz u nich nenakoupim.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za hodnocení!
    Mrzí náš Váš závěr. Jak uvádíte, samozřejmě jde o neúmyslnou chybu při expedici, kdy byly zaměněny vizuálně stejně balené položky ve dvou různých objednávkách.
    Považujeme za korektní zmínit, že náhradou jsme nabídli produkt lepší, hřejivější za cenu levnější položky původně objednané.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Tričko dorazilo rozbalené, uválené, evidentně zkoušené. Při objednávce zboží za 3000,- kč považuji minimálně za slušnost informaci zákazníkovi sdělit. Zaplatil jsem plnou cenu, tak předpokládám dodání nového zboží.
    První zkušenost s e-shopem - nemohu doporučit.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Dovolujeme si reagovat na Vaši poznámku: pokud jde o triko ORTOVOX Competition, v žádném případě nemohlo být "uválené", ani nebylo zkoušené. Produkty ORTOVOX jsou baleny výrobcem do ruličky a vkládány do papírové krabičky, která občas uvolňuje papírový "prach", který se přichytí na úplet vlny. Z krabičky produkty, z důvodu přepravy, vždy vyjímáme, oblečení složíme na plocho a v igelitovém přebalu, do kterého oblečení umístíme společně s krabičkou, zasíláme zákazníkovi. Tyto informace jsou rovněž uvedeny v našich OP.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem z obchodu asi třikrát. Poprvé ponožky a pak dvě trička, vše ok. Potřetí dvoje ponožky, jedny ok, druhé bohužel v úplně jiné barvě, než v jaké byly zobrazeny na webu.
    Zapomněl jsem registrační heslo, snaha o změnu hesla byla pro mne nadlidský úkol. Poslalo mi to mail, na který jsem kliknul a mělo mne to přesměrovat na stránku, kde si heslo změním, tam jsem opět kliknul a mail mi přišel znova a tak pořád dokola. Asi moje chyba.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, přestože je negativní. Mrzí nás Váš komentář a závěr. Musíme nesouhlasit s Vaším tvrzením, že ponožky byly v úplně jiných barvách, než na webu. Pokud snad byl doručen omylem jiný model (jiný kód položky a zcela jiná barva), bylo by korektní nás kontaktovat, abychom záležitost mohli společně vyřešit.
    Pokud jde o registraci, ano, připouštíme, že po obnovení provozu obchodu, po přechodu na jinou platformu se nahodile vyskytly problémy s obnovením hesla po importu všech dat do nové databáze. Toto šlo ale také hladce vyřešit pokud byste se na nás obrátil e-mailem, stejně tak, jako několik dalších uživatelů. Obecný problém v systému byl programátory odstraněn již druhý den, po vzniku.
    Pevně věříme, že se na nás opět s obrátíte a my Vaši důvěru nezklameme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné, jde o internetový obchod
    • Nelze s ním komunikovat. Telefon mi nikdo nebere, jsem zvědav jestli zareagují na mail. Vracel jsem jedno triko a chrlí buď jiné nebo vrátit peníze. Dva týdny jsou pryč až obchodu žádná reakce, peníze nevráceny.

    Viz výše!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Termín dodání

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za hodnocení. Rádi bychom však uvedli vše na pravou míru: objednávka byla zadána 8.10., zpracována 9.10., odeslána v pondělí 12.10., doručena k uložení Na poštu, dle Vaší volby dne 13.10. do dnešního dne (19.10.) nebyla vyzvednuta. Z naší strany proběhlo vše v pořádku, avizace proběhla e-mailem (+ČP zasílá SMS) v souladu se zadáním objednávky a zněním OP.
    Podací dispozice zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NP0003412527X%0D%0A#NP0003412527X-detail

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené zboží jsem po vánocích potřeboval vyměnit,neodhadl jsem velikost. Dvakrát jsem kontaktoval odesilatele - má kladenskou adresu a já jsem od Kladna,že osobně přivezu zb. k výměně, abych ušetřil čas posíláním poštou,dnes je 28.ledna a ještě se mě nikdo neobtěžoval vůbec vyrozumět.Měsíc po vánocích a manželka se ještě v Merinu neohřála. Jsem absolutně nespokojený.

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za příspěvek k hodnocení.

    Musíme připustit, že k chybě skutečně došlo na naší straně, kdy jsme bohužel nezaznamenali původní dotaz a žádost zákazníka o výměnu.
    Dodáváme, že nejen z důvodu dohledání komunikace (původní žádosti) nakonec k požadované výměně položky došlo.

    Zákazníkovi se ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • doslo az po vic jak tydnu

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vyjadřujeme pouze politování nad tím, že ZÁKAZNÍK tímto bohužel NEHODNOTÍ NÁŠ OBCHOD, ale fakt, že poskytovatel zásilkových služeb bohužel doručil zásilku se zpožděním oproti běžně garantované době dodání. Zásilku jsme v souladu s našimi obchodními pravidly podali ihned druhý den po obdržení objednávky s doručením Na Poštu, v souladu s objednávkou zákazníka (objednáno 2.10., odesláno 3.10., uloženo k vyzvednutí na Poště 8.10. zákazníkem převzato 11.10.). Proces doručování zásilky je možné prohlédnout zde: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=NP0003414956X&locale=CZ&send.x=0&send.y=0&send=submit&go=ok

    Mrzí nás, že zákazník neoddělil hodnocení ojedinělého problému dopravce a našeho obchodu. Na problém nás mohl upozornit přímo a záležitost bychom rádi prověřili a pokusili se zajistit minimalizaci takovýchto nedopatření.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena

    Reakce obchodu MERINOSHOP.CZ

    .