Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ceny bych řekla, že jsou tak středně vysoké. Produkty se sice dají koupit jinde levněji, ale i dráž, takže nesouhlasím, že Megapixel je drahý. A pro mě je pořád lepší o trochu vyšší cena, ale dobrý servis, než to koupit za nejnižší cenu u někoho, kdo nemá kamennou prodejnu, kdo ani neumí poradit a u koho nevím, jestli tu bude ještě za pár měsíců. U Megapixelu jsme nakupovala několikrát v kamenné prodejně v Žitné a vždycky mi odpověděli na vše, co jsem potřebovala.
    Jinak - když jsem pročítala hodnocení zákazníků, tak jsem se pobavila, jak paní psala, že k foťáku nedostala kartu. Já jsem teda neviděla skoro nikde (vyjma případný akcí), že by ke kameře nebo k foťáku byla automaticky karta.

  • Musím bohužel negativně reagovat na chování personálu v Brně. Neochotná obsluha, zvláště jeden z mladíků, pokud jsem ho slušně požádal, aby mi předvedl jeden z fotoaparátů mi neustále arogantně dával najevo, že mnou zvolený typ není zrovna jeho vyvolená značka, bez jakéhokoliv zájmu a s otráveným ksichtem beze slova přihlížel. Tady rozhodně nenakupujte, najděte si jiný obchod, kde obsluha bude objektivní a profesionální. Já si rovněž koupím svůj nový foťák jinde a doporučím to i svým známým.

  • Jitka:

    Dobrý den,

    jakožto zástupce společnosti Megapixel musím reagovat na "stížnost" paní Jitky. Ta zde píše něco o "našem autorizovaném servisu". To je bohužel zavádějící informace, protože naše firma nemá žádný vlastní servis. Veškeré zboží, které nabízíme jak v e-shopu, tak na našich kamenných prodejnách má dle značky vlastní autorizovaný servis. Bohužel nevím, o jakou reklamaci konkrétně šlo, a tudíž nejsme schopni zjistit, o kterém konkrétním servisu je zde řeč. V každém případě při jakékoliv reklamaci postupujeme dle občanského, případně obchodního zákoníku. Pokud servis neuznal Váš nárok na záruční opravu, na což samozřejmě má v určitých případech nárok, lze samozřejmě v celé věci postoupit další kroky. To už je ale věc osobního řešení. Každá reklamace jako taková je dost nepříjemná a choulostivá záležitost a podle toho se ji také snažíme řešit. Na naši obhajobu mohu naopak říci, že jdeme v tomto směru mnohdy za rámec našich povinností vůči zákazníkovi. Toho si totiž vážíme nejen při nákupu, ale i v případě že dojde k podobné situaci, které je samozřejmě nepříjemná pro obě strany.

  • dobrý den,mám s tímto obchodem několik zkušeností a musím říct že patří k nejsolidnějším a nejrychlejším na našem trhu.rychlé a bezproblémové dodaní zboží a rychlé vyřizování reklamací.navíc skvělá prezentace i info na strankách.

  • Dejte si pozor na megapixel a vadné fotoaparáty,jejich autorizovaný servis posoudí opravu,jako Vámi zaviněnou,a budete muset zaplatit 3t. za fotoaparát,který byl koupen před měsícem! Mluvím z vlastní zkušenosti. Pokud máte peněz dost hurá do megapixelu!

  • Jana: tak si dávej pozor na zahraniční obchody a následné reklamace, to při nákupu v čechách řešit nemusíš...

  • Já mám s tímto obchodem celkem dobré zkušenosti (co se dodádní a rad pracovníků týče).

    Jediné co vytýkám jsou velmi vysoké a mnohdy velmi nadsazené ceny :(. Proto již nakupuji jinde.
    Např. objektiv u Vás (duben 2009) 41690 Kč já koupila za 34730 Kč jinde.

    Škoda, kdyby jste drželi ceny +- nějaká stokoruna, ale např. i u dražších kompaktů jsem koupila o téměř 3000,- levněji naž u Vás :(

  • elsa: No jasně ;-)

  • Platba je az po obrdrzeni fotoaparatu?

  • private:

    Vážený pane Anděl,
    už jen fakt, který můžeme doložit vyjádřením servisu, Vás vrhá do špatného světla. Fotoaparát, který jste nám tak překotně po registraci změněné ceny vrátil s údajnou vadou, byl funkčně zcela v pořádku.
    Co v pořádku nebylo, byl jeho stav způsobený uživatelem. Špína a prach vně i uvnitř fotoaparátu a navíc otisky prstů na zrcátku! Toto nás důvodně zavedlo k myšlence, že fotoaparát může být poškozen někde, kam my nevidíme. Z toho důvodu jsme jej poslali na prověření do autorizovaného servisu.
    Autorizovaný servis se nám vyjádřil pouze tak, že provedli kompletní vyčištění přístroje, ale neshledali žádnou vadu. Toto vyjádření je z 8.12. a 9.12. jsme ze servisu přístroj obdrželi. Následně bez ohledu na Vaše urážlivé e-maily jsme vystavili dobropis (10.12.).
    Jak Vám tedy napsalo SOS – svoji zákonnou povinnost (navrátit peníze do 30dnů) jsme splnili.

    Ostatní informace které zde uvádíte ani nechci komentovat, protože množství vyměněných e-mailů můžeme klidně předložit (tudíž žádná váznoucí komunikace), čekali jsme jen na vyjádření servisu. Neposlali jsme Vám žádný vadný fotoaparát z Brna (ani nevím jak si podobnou hloupost můžete vymyslet) atd.

    Jak jsem Vám psal do e-mailu, pokud jste chtěl dorovnání ceny, mohl jste nás o něho požádat. Věřte nebo ne, ale vyšli bychom Vám vstříc, stejně jako mnohým dalším naším zákazníkům.

    Množství e-mailů i jejich kopírování po webu a dopisy na SOS jsou vzhledem k fungování naší firmy opravdu zbytečné. Krom desítek minut strávených nad psaním odpovědí, by vše probíhalo podle stejného scénáře.

    Výjimku ve scénáři by tvořil fakt, kdy by nám přístroj přišel v původním stavu (bez ohledu na balení) a bez křivě uvedené vady. Pak Vám mohly peníze putovat během cca 3 pracovních dnů, protože by náš reklamační pracovník byl zproštěn nutnosti prověřovat stav přístroje v autorizovaném servisu.

    S přáním klidu a slušnosti

    Ota Kaláb
    Provozní ředitel MEGAPIXEL s.r.o.

  • Fy Megapixel ,

    Nedostal jsem dosud dobropis na částku 21 490 kč. Splnil jsem dobu vrácení objednávky. Pokud jde o obalový materiál ke komponentům (jak banální a zdůrazňované pro uplatňování vrácení fin.částky) , zašlu zpět i s originály dokladů (záruční listy), to je jedinný doklad, který ještě mám, pro mě teď bezcenný – vadné foto zaplaceno – a peníze nemám !!! . Vy mě zašlete zpět xD kartu 2GB. Žádná komunikace, žádný zájem, neodpovídáte na žádné e-maily. Hodnocení na webu heureka.cz je zavádějící a falešné – zase žádná reakce od firmy. Vraťte částku zpět a mám možnost koupit zboží jinde a laciněji, ale již ne na internetovém obchodě. Při sjednávání objednávky mě pracovnice řekla, že nemají zboží na skladě (údajně je v Brně), musím počkat na přepravu do Prahy, ale je asi vadné a musí ho ověřit. Místo ověření měl byl nabídnut vadný výrobek Olympusu (???), jak si toto vůbec můžete dovolit. Nabídněte jinému vadu – i třeba se slevou …Pokud se týká obchodního ředitele, funkci přesně neznám, jak jste se zmínil, že se musíte přeptat – to si vyřiďte mezi sebou – to je mimo mě. Komunikace s Megapixelem je nemožná. Ve Vašem zdůvodnění, proč, atd je příliš alibistických důvodů, nezaslat dobropis – ale dost stupidních – zklamání je jen na mé straně. Závěrem si přeji jen jedno – potvrdit tento e-mail a vystavit dobropis na můj bankovní účet a již nikdy více fy Megapixel.

    K vrácení přes bankovní účet 000000-0020290113/0800 : 21 490 kč

    Závěrem – pokud ani toto nepomůže, obracím se na SOS (Sdružení Obrany Spotřebitelů), uvědomím o způsobech a praktikách fy Megapixel, v krajním případě na Živnostenský úřad v místě bydliště, a zbývá i prošetření Policií ČR - kde jsou mé peníze za nekvalitní výrobek atd …

    anděl antonín.

  • Dne 08.11.2008 mě byl doručen objednaný balík s digi foto E-520 Tele Zoom Kit za 29 750.- kč, včetně doplňků.15.11.2008 posílám zásilku zpět a odstupuji od kupní smlouvy (totálně vadný snímací čip - nefungoval, software přístroje vadné ...). Dnes nemám zpět nic - vrácení částky, vyjádření prodejny o stavu reklamace, prostě nic. Vzhledem k tomu, že v hodnocení prodejny jsou jen samé chvály, objednal a zaplatil zboží. Vím, že na záruční opravu (už jsem byl zklamán a proto jsem zrušil kupní smlouvu!) je 30 dní ale informovanost je první předpoklad dobré firmy a spolupráce.