Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Žádná
- Dlouhé dodání, špatná komunikace, špatné zboží
Jeden z nejhorších obchodů , zboží dorazilo až za tři týdny a to jsem dva týdny volala na jejich zákaznickou linku ( vyzvánělo to třeba 30 minut), když mi došla trpělivost a servala jsem je, tak byl balík okamžitě předaný poště .. najednou to šlo..
Každopádně po dlouhém čekaní mi přišlo jine zboží .. Co k tomu víc dodat -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Pomalé doručení
- Psali doruceni do druhého dne zbozi přišlo za 5 dní
- Nebylo pečlive zabaleno krabice panenky byla promáčknutá
-
Nedoporučuje obchod
- Pozdní dodání. Doručeno o 12 dnů později, než bylo slíbeno.
- Špatná komunikaci. Na dotaz, proč je balík opožděn, mi nebylo odpovězeno.
- Nakonec byl balík doručen do jiné balíkovny (která je pro mne daleko od domova).
Jedním slovem - Katastrofa. Megahračky už raději nikdy. Třeba to byla náhoda, ostatní mohou dobrou zkušenost. Ale z výše třech uvedených důvodů tuto firmu využívat již nehodlám.
-
Nedoporučuje obchod
- Nevrací peníze za stronované objednávky
- Dlouhá doba dodání
- Nekomunikace
Objednadné zboží 30.10.2023. Po čtrnácti dnech nedodáno. Po dovolání se na infolinku mi nebyli schopni, kdy zboží dorazí a jestli vůbec. Proto jsem zrušil objednávku. Opět žádné info zaslání doprobisu (jak říkají), peníze nic. Dnes opět telefonát, že nemám peníze ani zboží. Na infolince jsem se dozvěděl, že storno objednvky není zadané. Takže nevím zda peníze ještě uvidím. Vzhledem k těm množícím se negativním zkušenostem. Je to na oznámení na ČOI. Opravndu obchodník s hračkami roku 2022 - k neuvěření. Něco se hodně pokazilo.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Dlouhá doba dodání.
- Špatná komunikace.