Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    30.8. objednán fusak, dodán měl být do týdne, ale nepřišel, z eshopu se mi nikdo sám od sebe neozval. Čekala jsem do 18.9. , kdy jsem jim tedy psala e-mail, kdy zboží odešlou a odepsali mi, že odešlou 23.9.. V tento den mi ale nakonec bez omluvy napsali, že dodavatel zboží nemá. To nevěděli dřív? Peníze zatím vráceny nebyly, tak snad se jich dočkám. Z tohoto e-shopu již nikdy více.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Ano, bohužel se to občas stane. Výrobce nás ubezpečil, že fusak bude dostupný, bohužel již látku nesehnal a fusak tak byl stažen z nabídky. Peníze jsme vám vrátili již včera.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    strašně málo informací o zasilce vůbec žádná komunikace s zákazníkem

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Již při objednávce zboží je u kočárku uveden termín doručení 26.8., tento termín byl zákazníkovi potvrzen emailem a následně při telefonickém rozhovoru. Nevím, jaké další informace zákazník vyžaduje. Jakmile bude kočárek vyroben a odeslán zákazníkovi (den před termínem doručení), dostane zákazník veškeré informace o zásilce, což jsme mu také v telefonu sdělili.
    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokojená chtěla jsem vrátit kočárek bylo mi řečeno že když jsem používala kočárek tak mi budou účtovat srážku za každé kolo kolem 500 až 600 Kč za jedno za kočárek jsem zaplatila cca 7.000 Kč a máme ho měsíc tak by si tam našli ještě škrábance od skladní do auta a poslali by mi asi ........!!!! Kočárek je nestabilní mám pocit že přepadává do předu víc se zapřeš a nechci ani pomyslet co by se mohlo stát. A sportovní verze ani nemluvím ....Tak děkuji za ochotu a za váš přístup super práce že jsme vyhodili peníze a šetříme na noví kočárek

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Nabízíme zákazníkům vrácení zboží až do 30dnů, pokud je kočárek použitý, máme dle zákona nárok snížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu, to je logické. Pokud má snad kočárek nějaké vady, vždy je tu možnost reklamovat.
    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží bylo nabízeno jako skladové, nakonec se ukázalo, že není a musí se objednat. Vadí mi dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Hned první věta pod názvem zboží je uvedena dodací doba 1-3týdny. Děkujeme za pochopení.

    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Čekali jsme poměrně dlouho na doručení
    • Kočárek přišel v jiné barvě než eshop propaguje

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    - Zboží vám dorazilo po dvou týdnech od objednávky - u produktu je informace "dodání 1-3 týdny", nechápu tedy problém - "na zboží jsme čekali příliš dlouho".
    - Dorazila jiná barva - proč jste nás neinformovala? Mohli jsme klidně vyměnit, případně máte nárok na vrácení zboží, dokonce ikdyž je barva v pořádku, ale kočárek se vám nelíbí. Barva byla maskáčová - co na ní mohlo být špatně bohužel netušíme, protože zákaznice nás o žádném problému neinformovala.

    Pokud nastane nějaký problém, rádi a rychle ho se zákazníkem vyřešíme, když nás o něm tedy informuje.
    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dostali jsme porouchané přední kolo.Od prvního dne nejezdíme.Budeme reklamovat nebo máme čas na vrácení kočárku .Jsme z toho smutný .Jinak kočárek je skvělí až na kolečko .

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Mrzí nás způsobené problémy i negativní hodnocení např. i za komunikaci, kdy jsme si s paní vyměnili přes velikonoční svátky asi 20emailů. Paní měla dva problémy, jeden jsme podle fotek vyřešili (sestavení hluboké korby, kdy nebyl dodržen popis v návodu) a kolečko, které je dle fotek v pořádku. Nabídli jsme tedy reklamaci nebo vrácení kočárku.
    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kdyz jsem to zbozi objednavala, bylo napsane ze je skladem,
    pri zavolani na pobocku, pani strasne neslusne rekla ze nevi kdy to zbozi budou mit, asi pristi tyden nebo za 14 dni, a skoro rekla "at cekame a neoptavujeme".
    pak objednavku jsme zrusili.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Pan Vladislav Kuzněcov lže - kočárek byl objednán 8.10. s tím, že je skladem. 9.10. jsme mu volali (nikoliv on nám), že je kočárek připraven k vyzvednutí a kdy si pro něj přijede. Jeho odpověď byla, že se naštval (netušíme proč a nač) a objednal si ho jinde. Objednávku jsme tedy zrušili. Kočárek máme stále skladem, nevím tedy, proč bychom tvrdili, že bude za 14dní a ať čeká a neotravuje.
    Je smutné, že máme více jak 100objednávek měsíčně a ozvou se většinou jen ti, kteří jsou nespokojení a mají nějaký problém, navíc většinou pouze sami se sebou.
    O to víc si vážíme těch, kteří napíší kladnou recenzi.

    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem mám špatnou zkušenost. Objednala jsem kočárek pro panenky za 2699. Kočárek přišel poškozený a reklamace proběhla tak, že obarvili oloupanou barvu, která jde jednoduše setřít prstem.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Zákazníci přišel odřený kočárek pro panenky (kola) , což způsobilo PPL. Na opravu velmi spěchala, takže oprava odřených kol proběhla u nás přestříkáním autolakem, který na autě drží několik let, paní na kolách údajně ne. Opětovnou reklamaci (zasláním údajně špatně opravených kol k nám) nebo vrácení peněz zákaznice odmítla. www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo slibovanych 14 dní už čekám měsíc a stále nic

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Výrobce neměl objednanou barvu kočárku k dispozici v avizovanem termínu, proto jsme zákazníci sdělili nový termín odeslání 11.4., s čímž zákaznice souhlasila. To se občas stane. Ale od 16.3. to měsíc rozhodně není a nebude. Hezký víkend, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si luxusní stan teepee s výbavou. Podle mého názoru došlo zboží jiné barvy, ale prý mám jinak nasvícené foto. Povlečení na podložce a polštářcích mělo jít prát, ale podle mého to povlečení není, neboť je látka sešitá a uvnitř rovnou výplň. Očekávala bych, že povlečení půjde jednoduše sundat a vyprat. Také výplň, která měla být z antialergického vlákna je molitanová drť. Když jsem to prodejci napsala, odpověděli mi, že vše lze prát na 30 stupňů a že popisek u produktu upravili. Nabídli mi sice, že si zboží odvezou a že mám napsat číslo účtu, ale pochybuji, že by mi peníze byly vráceny, když bych jim vrátila zboží poškozené, neboť jsem polštářek rozpárala, abych zjistila, co je uvnitř za výplň. Teepee jsem se tedy rozhodla nechat, povlečení se dá ušít a na funkci to nemá vliv. Očekávala bych, že vše bude odpovídat popisku na stránkách a že zákazníci dostanou co je psáno, bohužel tomu tak není. Popisek upravili a tak se alespoň nikdo další nenachytá jako já. Kdoví jestli budou ale teepee ještě nabízet, protože když jsem se chtěla znovu podívat na upravený popisek, už jsem teepee na stránkách nenašla.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Těchto teepee jsme prodali již několik (i naší dceři jsme jej pořídili) , zatím bez problémů. Fotky na webu od výrobce jsou foceny v ateliéru, v reálu se mohou lišit. Výplň je nyní molitanová, o změně nás výrobce bohužel neinformoval. Paní jsme nabídli odvoz zboží na naše náklady a vrácení peněz - odmítla.
    Ještě k vypovídací hodnotě hodnocení na Heurece (a hodnocení všude jinde) - Za měsíc vyřídíme cca 100 objednávek, za leden přišli 2 hodnocení, - 1 pozitivní, 1 negativní, takže stále platí, že spokojení zákazníci se neozvou, zato ti nespokojení, kterých je naštěstí minimum, si na negativní recenzi najdou včas vždycky a na co nejvíce portálech. Milan Dvořák , www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejprve potvrdili obj., že dorazí do 2 týdnů, DEN PŘED AVIZOVANÝM DORUČENÍM se ozvali, že to bude o měsíc delší doba.
    • Byla objednaná trojkombinace, neposlali autosedačku, po telefonické domluvě doposlali (ovšem mírně jiný design, než byl kočárek).

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Za prodloužení termínu jsme se Vám omluvili, s novým termínem jste souhlasila. Informaci o prodloužení termínu, které bylo způsobeno i Vánočními svátky, jsme Vám sdělili hned, jakmile jsme tuto informaci dostali od výrobce, který doufal, že kočárek stihne před svátky vyrobit.
    Negativní hodnocení nás mrzí, na druhou stranu jsme ale rádi, že jste v pořádku - po hysterickém telefonátu kvůli o dva dny pozdějšímu dodání autosedačky, jsme o vás vážně měli strach.
    Doufáme, že kočárek vám bude dělat už jen radost.

    Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží dorazilo v termínu
    • Kočárek vypadá zcela jinak než na obrázku
    • Doručena byla úplně jiná kolečka než jsme si objednali

    Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci zde platí dvojnásob. Asi jim u výrobce došla látka tak tam dali jinou, bohužel mnohem tmavší, místo aby byl kočárek dvoubarevný s bílými kuličkami tak je jednobarevný s bílými kuličkami (případnou poznámku o pouze ilustračním obrázku tak neberu) a působí dost smutně, ta tmavě modrá je skoro černá. Fajn, aspoň ta kolečka mohla být stříbrná která jsme si objednali a ne chybně zaslaná opět černá! Co bychom ale asi chtěli za pět a půl tisíce...

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, tento kočárek je jeden z nejvíce prodávaných a nikdo si zatím nestěžoval na nesouhlas s obrázkem - záleží také na nastavení monitoru počítače. Více bohužel nemůžeme posoudit, protože nás zákazník s "problémem" vůbec nekontaktoval. Stejně tak pokud byla dodána jiná kola, není problém je vyměnit - ale někdy je jednodušší jen zboží a prodejce pohanět. www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Majitel mi nechtel vyreklamovat kolecko, ktere delalo osmicku pri jizde hned po sestaveni kocarku.( nakonec cele upadlo). Rekl, at si koupim nove. Nic jineho mi nezbylo.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Dobrý den, bohužel lžete, nikdy jsme nikomu neřekli, že nemůže něco reklamovat. Pokud jste ale chtěla "reklamovat" nestandardně, tedy bez zaslání vadné součástky k nám, není to takto samozřejmě možné. www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je levný a má hezké kočárky.. bohužel doba odeslání a dodání celkově je dlouhá a ještě ke všemu když necelý týden před odesláním pošlou email, že zboží bude odesláno až po dovolené. Toto mě u obchodu zklamalo a již tu objednávat nebudu kvůli přístupu prodejců. V jiném obchodě jsem ještě ten den objednala ten samý kočárek, sice dražší, ale ještě ten den byl odeslaný, přestože dovolená jim začínala také. Takže určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Doba dodání se prodloužila z důvodu dovolené u výrobce, což nedokážeme ovlivnit. (zboží, které máme skladem, odesíláme také hned) Tuto informaci jsme Vám sdělili dva dny po Vaší objednávce a doba dodání by se z obvyklých dvou týdnů prodloužila na tři. Nabízíme přes 10 tisíc kočárků a není možné mít všechny skladem. Kočárek je možné objednat s předstihem a uskladnit jej u nás do doby porodu - těhotenství trvá celkem dlouhou dobu, není důvod objednávat na poslední chvíli.
    S pozdravem, Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nebylo úplně přesné jako v nabídce

    Neseděly barvy produktu jako v nabídce

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Zákaznice si objednala šedý kočárek pro panenky s peřinkami zdarma, dodán byl šedý kočárek s peřinkami zdarma, nerozumíme hodnocení. Navíc zákaznice nás s žádným problémem nekontaktovala. Dodací lhůta byla ještě o tři dny kratší, než je uvedena u zboží a než jsme zákaznici původně sdělili. Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • klamání koncového zákazníka - píše dodání 2/3 týdny a potom napíše že se již nevyrábí

    klamání koncového zákazníka - píše dodání 2/3 týdny a potom napíše že se již nevyrábí

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Bohužel se někdy stane, že je zboží již vyprodáno. Zákazníkovi jsme nabídli nový model stejného kočárku se slevou 1.500,-Kč - reakcí je napsání negativní recenze. Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po prvním nákupu pro me žádné jsem nespokojena
    • Zboží je nekvalitni

    V tomto obchodě jsme koupili postel pro dítě. Postel je z nekvalitní ho materiálu a nestabilni a zdraví dítěte nebezpečná. Budu informovat přímo obchod následující pracovní den a jsem zvědavá na jejich reakce postel stala 10.000 cena absolutně neodpovídá kvalite. Nevim jak ji mám reklamovat kdyz je postel slozena. Nejhorší nákup v životě

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Velice nás mrzí udělené hodnocení, zvláště u zboží, kterého prodáváme desítky kusů měsíčně a zatím jsme neměly absolutně žádné reklamace. Všechno naše zboží je samozřejmě vyráběno v souladu s evropskými normami a není žádný důvod k obavám o bezpečí Vašich dětí. Navíc by výrobce těžko vyráběl stovky postelí měsíčně proto, aby mu je zákazníci vracely. Naprosto stejný typ zboží hodnotila např. zákaznice Dáša o tři recenze níže nebo zákaznice Kristýna C. o další dvě recenze níže - pozitivní hodnocení, naprostá spokojenost.
    Zboží samozřejmě můžete vrátit v zákonné lhůtě 14dnů na naši adresu, řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Po kontrole zboží bude částka vrácena opět v zákonné lhůtě. Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz
    Přidáno 4.8.2016 - postel stále nebyla vrácena, komunikace od zákazníka žádná, takže problém nejspíše nebyl v kvalitě zboží....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod zadne vyhody nema.
    • Lhari,zlodeji a neumeji jednat s lidma

    Mily nakupujici,s timto obchodem jsem velmi nespokojena.Objenala jsem si vanicku pro miminko s teplomerema a nejen ze dosla pozde ale hlavne tam chybel prave ten teplomer a cast obrazku,toto zbozi ktere jsem zaplatila,nemelo tuto hodnotu,ale co nasledovalo potom to je hovadstvi!!!volala jsem s pani Dvorakovou ktera se dusovala ze samozrejme vanicku vymeni a to do tydne,skoro po mesici vanicka nikde,tak jsem volala znovu a na to mi rekla za to ze jsem je spatne ohodnotila na jejich strankach tak mi vymenu neudelaji a samozrejme penize mi nevrati kvuli ctrnacti deni vratne lhute.proto vas vsechny kdo si zde budete objednavat varuji,dejte si prosim pozor at se toto nestane prave i vam.pokud stane hned jim to vratte zpet.a jeste vkaz pro pana Sefa:mel by jste se stydet ze okradani matek na materske.Naschledanou

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Zákaznice si objednala vaničku za 250,- Kč, kterou jsme ji poslali s malým zpožděním (o kterém byla informována a nevadilo jí to). Po obdržení zboží chtěla paní reklamovat vaničku kvůli teploměru, který tam údajně chyběl, ale reklamace vůbec neproběhla, protože paní zboží nezaslala, přestože jsme byli domluveni na úhradě nákladů naší firmou. Jediné co paní poslala, bylo negativní hodnocení, kde se hodnotí např. nepřehlednost stránek apod :-) Nemáme více co dodat, obrázek ať si udělá každý sám ;-) Lucie Dvořáková
    Vzkaz pro zákaznici: zboží můžete kdykoli (24 měs. je záruční doba) reklamovat zasláním na naši provozovnu... LD

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůtu

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Dodací lhůta jasně napsána u zboží - 2-3týdny, navíc objednání mezi svátky 27.12.....O všem byl zákazník informován, pokud dodací doba nevyhovuje, pak nechápu objednávku...Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siroke spektrum zbozi
    • Informovanost zakaznika

    Objednala jsem si zbozi pred deseti dny a stale nedorazilo.Prisel mi pouze email,ze zbozi bude doruceno 5.12.2014 a ze me budete informovat.Zbozi doruceno nebylo a neobdrzela jsem zadnou zpravu o stavu ci expedice zasilky;(

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Zboží budeme odesílat v pondělí, dodání v úterý 9.12.2014, tzn. o 2 pracovní dny později oproti původnímu uvedenému přibližnému termínu doručení. Zákaznici jsme informovali a omluvili se. Lucie Dvořáková, www.maxim-kocarky.cz