Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nakolko som si objednala zbozi, a otvorila ho 3mesiace po tom, bola poskodena skrina chybala uchytka ..na postilce chybal suplik, dalsie matky.. Pani som volala, ze mam s tym problem, povedala mi ze ju to nezaujma, a mala som si to otvorit do 14dni, ako mi prislo zbozi.. Ale podla zakona mam 2roky zaruky… Citila som sa v telefone ako ta co chce nieco zadarmo.. Platila som pritom zato 27tisic a niake stovky…

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Bohužel je to tak, jak zákaznice píše - řešit 3měsíce (!!) od dodání údajně poškozené zboží není možné. Údajně chybějící šuplík nebo poškození skříně lze navíc zjistit pouhým rozděláním krabice. Záruka na zboží je samozřejmě 2roky a v této lhůtě lze reklamovat cokoliv - poškozené zboží zašlete na adresu provozovny k vyřízení reklamace. Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zbozi me doslo neuplne,a i kdyz jsem odepsala na vebove stranky,tak se me vubec neozvali.A mam nocni stolek bez zadni steny.Nevim co s tim,ale jsem velmi sklamana.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Bohužel paní lže - nejdříve zaslala neúplnou objednávku, kvůli čemuž jsme paní volali, abychom si vše upřesnili, protože nereagovala na e-maily. 3.10. ve 20hod 13minut nám přišel e-mail s reklamací zásilky - chybí zadní část. 4.10. v 8.38hod jsme odepisovali s omluvou, že chybějící část dopošleme. Nejspíš si paní e-mail opět nepřečetla.Hodnocení od zákaznice je úplně zcestné - dodací doba byla 4dny, přestože u zboží uvádíme dva týdny. Komunikace z naší strany - 3 e-maily, 1 telefonát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé vyřízení objednávky
    • při objednání bylo udané datum dodání zásilky o týden dřív, než pravděpodobně zásilka dorazí

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Co k tomu dodat? 16.10. vytvořena objednávka na zboží, kde je dodací doba 10pracovních dnů. Odeslán informační e-mail s předběžným termínem expedice 25.10., v tento den bylo i zboží expedováno, o čemž byl zákazník informován. Nevím, co ještě zákaznice chce. Díky takovýmto "hodnotitelům" je pak celkové hodnocení na Heuréce zavádějící. Milan Dvořák, www.maxim-kocarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dodána jiná matrace,nebyl český návod , musel jsem vyvrtat 2 díry na kolíčky a nedodány dvě kolečka na šuflík - nedoporučuji.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Bohužel se o nedostatcích dozvídám až z této recenze, takže zákazník nám nedal šanci na nápravu.
    Matrace byla objednána molitanová, která je dodávána standardně, výrobce mohl maximálně vložit lepší (s pohankou nebo kokosem). Český návod je vždy připevněn k prodejnímu dokladu, ten nejspíš nechyběl (?). Kolečka chybět mohla, není problém je doposlat. Chybějící díry nemohu posoudit, neviděl jsem. Milan Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost nakupu
    • nespolehlivost

    uz tam nikdy nic nekoupim

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Dle e-mailové komunikace dala zákaznice toto hodnocení z důvodu, že si k posteli objednala pohankovou matraci, kterou ale omylem výrobce do balíku nepřibalil. Okamžitě po reklamaci zákaznice jsme dohodli termín dodání správné matrace s tím, že původně dodanou pouze molitanovou matraci může zatím používat. Toto hodnocení je pro mne dost nepochopitelné. Milan Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi neseriozni pristup pana Dvoraka k zakaznikum.

    Reakce obchodu maxim-kocarky.cz

    Vzhledem k nestandardním požadavkům zákazníka u objednávky jsme požadovali zálohu na objednaný kočárek, což nebylo akceptováno. Poslali jsme tedy zákazníkovi kontakt na jiný obchod, kde je kočárek k vidění a jehož majitel dokonce zákazníkovi nabídl předvedení kočárku až u něj doma!!! Dopadlo to tak jak jsme předpokládali - zákazník to odmítl, nyní už prodejci ani nebere telefon a objednaný kočárek zůstal prodejci na skladě.