Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ochota

    špatná komunikace, zboží, které na stránkách bylo skladem, po zjištění telefonem ale nutnost matrace objednat. Vždy bylo slíbeno, že se mi ozvou, ale volat jsem musel sám. Nakonec mi to p. Petrásek ani nebral, a komunikoval jsem s paní asistentkou. Po několika dnech by bylo oznámeno, že matrace se musí objednat a dodání cca. 10 dní. Ještě že jsem nezaplatil předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhodou tohoto obchodu je zdlouhavá komunikace. Potřebovala jsem vyměnit zboží, jelikož jsem špatně zvolila výšku matrace a domluva s tímto obchodem respektive s paní, která tam pracuje trvala několik dnů. V pondělí jsem zavolala do obchodu, vysvětlila problém, paní mi odsouhlasila výměnu zboží s tím, že mi odešle instrukce na mail a pochopitelně nic neodeslala. V úterý jsem zopakovala tuto akci, opět nic. Ve středu se všechno zopakovalo a teprve ve čtvrtek konečně paní domluvila výměnu a konečně poslala instrukce na mail. Takže já bych tento obchod z tohoto důvodu nedoporučovala (jedině, že by dotyčná paní zrychlila tempo v práci). Jinač matrace je skvělá.
    • na matraci čekám velmi dlouho a nikdo mě neupozornil na čekací dobu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nemají koordinaci plateb. platbu jsem uhradil na zálohovou fakturu, dostal jsem potvrzení o úhradě a zdanitelnou fakturu a přesto mne otravovali k úhradě a z faktury neodečetli částku za inkaso na místě. asi nejsou špatní, ale klidně vás stáhnou o 45 Kč a ani se neomluví. zboží uvidíme platby -5 na nic,

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Bohužel musíme přiznat, že z naší strany došlo k pochybení. Zákazníkovi jsme se již omluvili, vystavili jsme Opravný daňový doklad a poplatek za dobírku ve výši 55,-Kč vč.DPH jsme již také zaslali zpět na účet. Celá záležitost nás velmi mrzí a již jsme také udělali opatření, aby se nic takového neopakovalo.
    Ivo Petrásek
    majitel internetového obchodu www.matrace-webstr.cz

    • Nedodržují sjednané termíny, zboží stále nedorazilo, samé objektivní příčiny, výroba nedodala, není potřebný materiál...

    Hledejte spolehlivějšího dodavatele...

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

    Skutečně došlo ke skluzu, který byl způsoben poruchou speciálního profilačního stroje, který nebylo možno nahradit a čekalo se na opravu.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Matrace WEBSTR

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Katastrofální doprava. Bylo domluveno na úterý, nikdo se neozval, že nepřijede - nepřijel. Tak, že přijede ve středu a zavolá, až bude vyjíždět, alespoň 1,5 hodiny předem. Zavolal 20 minut předem. Matrace sice zabalená, ale obal hodně špinavý.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Neochotu, malá vstřícnost

    Nabídka dobrá, ale výjimky se tu nedělají.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodávky
    • Špatné zacházení s matrací při balení. Matrace byla dost zašpiněná. Potah bude nutné vyprat.

    Nic moc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic nebylo jak byo domluveno

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Žádná objednávka z naší strany zrušena nebyla. Obchod proběhl standardně. Jde asi o omyl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doprava absolutně hrozná komunikace a pan vyhazel madrace na chodník a tim jeho prace skončila.
    • Takže pokud mate větší madraci a jste sama mate co dělat ji odnes alespon za první dveře - ne-li kdyz si objednáváte 3 a necháte 2 na ulici než odnesete první. Úplně super. Měla jsem sto chuti ho poslat i s madracemi zpátky a nepřevzít zasilku.
    • Komunikace obchod dobra i objednávky rychle vyřízeny ale ta doprava mě úplně vytocila.

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Dobrý den,
    jsme rádi, že jste s naším obchodem spokojená.
    Vaší stížnost na dopravu - řidiče jsme okamžitě předali na vedení přepravní společnosti Toptrans a vyjádření Vám zašleme mailem. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost z dopravcem a následné Vaše nedoporučení. Přesto doufáme, že budete s našemi matracemi spokojeni.
    Celý kolektiv matrace - Webstr.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vybrala jsem si v domnění dobré kvality
    • zboží přišlo bez originálního obalu,nacpané v
    • děsných igelit.pytlích,tudíž nešlo ani jako dárek darovat,bez etiket apod. Jinak snad bude
    • v pořádku,ale to se uvidí.

    Obchod asi dobrý,ale měli by si dát pozor
    jak zboží zabalí,jest-li ho někdo chce vidět
    jinak než jako v odpadních pytlích!! Tím výrobkům asi čest nedělají!

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Matracové chrániče nejsou balené v originál obalu již od výrobce. Každý matracový chránič má originální všitý štítek. Zboží balíme do originálních čistých igelitových pytlů a to v dvojité vrstvě proti znehodnocení při přepravě. Vemi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Věříme, že výrobek, jako takový, Vám bude vyhovovat. S přátelským pozdravem kolektiv matrace Webstr.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • /
    • Absolutní nespokojenost co se týká dodání! S pánem, který mi měl dovézt jsme mluvila s tím, že mi řekl čas kdy dorazí. Myslím si, že nejsem jediná, která chodí do práce a nemůže si jen tak odcházet kdy chce. Nakonec dorazil v jinou dobu, byl arogantní a ještě mi nebyl schopný madraci dát ani do výtahu s tím, že to není jeho práce. Takže jsem ji tahala sama, služby zákazníkům NULOVÉ!!

    Obchod super, dodání hrůza!

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vaše zkušenost s dopravcem nás velice mrzí, ale nejsme schopni ovlivnit ochotu řidičů dopravní společnosti, která naše zboží dopravuje. Tuto konkrétní stížnost však budeme okamžitě řešit s dopravcem. Mrzí nás, že nám tímto kazí dobré jméno firmy. Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s naší matrací spokojena. Děkujeme za Vás nákup u nás. S pozdravem společnost matrace Webstr.

  • Matraci jsem si objednala před 17ti dny a ještě sem neobrdžela ani žádnou zprávu. Příde mi to jako zatraceně dlouhá doba

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Moc se omlouváme – nevíme ještě přesně z jakého důvodu, ale vaše objednávka se nám neobjevila v systému. Dne 28.2. jsme Vás okamžitě kontaktovali a nabídli jsme Vám jako kompenzaci lepší potah za stejnou cenu a objednávka se nyní urgentně vyřizuje. Doufáme, že budete spokojena. S pozdravem společnost matrace Webstr.

  • Zatím nemohu hodnotit - zboží nedorazilo

    Reakce obchodu matrace-webstr

    Toto hodnocení nás velice mrzí, protože jsme splnili požadavek na dodání zboží v 51.týdnu. Vzhledem k tomu, že se jednalo o větší objednávku, byla poskytnuta výrazná sleva a při komunikaci nevnikl žádný problém. Věříme, že jinak budete s našemi službami spokojen. S pozdravem společnost matrace - Webstr.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • O žádných nevím

    Peníze jsem zaplatil,v den nákupu,do dnes čekám.