Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nechápu, proč si mám vybrat pobočku Balíkovny, když to pošlou na jinou?

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    zásilka byla uložena přesně na té balíkovně, jakou jste si zvolil - Milín SAZKA - čerpací stanice. My samovolně balíkovny neměníme, pouze po domluvě se zákazníkem. Jelikož objednávka byla uložena na pobočce, jaká byla zvolena, je tato reakce neodůvodněná. Nevyzvednutá zásilka se nám vrátila po úložní době 14 dní a v žádném případě jste nás nekontaktoval, proč trvá doručení tak dlouho...?
    Každý zákazník obdrží e-mail i sms se zprávou o uložení zásilky. Takže pokud by nebyl spokojen s úložním místem a bylo jiné než si zvolil, může vznést námitku.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Týden po objednání a zaplacení vám přijde promo fa, abyste zaplatil

    DLOUHÁ DODACÍ LHŮTA. ŠPATNÁ KOMUNIKACE OHLEDNĚ ZAPLACENÍ.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se , že jsme Vás museli upozornit. V našem systému jsme evidovali objednávku jako neuhrazenou.
    Z tohoto důvodu jsme expedovali zboží déle.
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnácti dnech ticha budu nucena objednávku zrušit a objednat u jineho prodejce.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    při vytváření objednávky je zákazník u každého druhu zboží upozorněn, že zboží máme skladem anebo je u externího dodavatele(dodání se může prodloužit) jako to bylo i v tomto případě. Je pak na zvážení každého zákazníka zda bude chtít čekat anebo ne. Nicméně jsme zboží měli a kontaktovali jsme Vás, zda můžeme objednávku odeslat.
    Již o ní nebyl zájem.
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme tuto reakci. Objednávka byla vytvořena 19.10.2021 v odpoledních hodinách a 21.10.2021 byla objednávka stornována na základě písemné žádosti . Takže nebyla z tohoto důvodu doručena a tudíž nemůže být hodnocena jako objednávka s dlouhou čekací dobou...?
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nedorazilo asi po týdnu

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena 13.10.2021 v dopoledních hodinách. Dne 15.10.2021 byla objednávka vyexpedována. Byla dodržena doba k odeslání objednaného zboží.
    Nechápeme tuto reakci, jelikož z naší strany proběhlo vše v pořádku.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • špatný stav

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    nechápeme termín špatný stav...Pokud má zákazník výhrady k odeslanému zboží, může kontaktovat náš e-shop a můžeme se domluvit na dalším postupu. Snažíme se zákazníkům vyjít vstříc. Bohužel u této objednávky jsme do dnešního dne nezaznamenali žádný e-mail, ani telefonickou výtku.
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nedorazilo

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena v dopoledních hodinách 22.9.2021. Dne 24.9.2021 jsme objednávku vyexpedovali.
    Zásilka byla vyzvednuta až 29.9.2021, přestože již byla několik dní uložena na poště. Takže balíček je vyzvednut, převzat a nemůže být tedy indikován tak, že nedorazil...
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota-Komunikace

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,

    bohužel si nejsme vědomi, že bychom někdy komunikovali se zákazníky nevhodným způsobem. Spíše naopak. Snažíme se našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc a dělat vše pro jejich maximální spokojenost. U této reakce nedokážeme poskytnout vhodnou odpověď, protože není uvedeno, o jakou komunikaci se jednalo...
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhé a pomalá komunikace a doba dodání zdlouhavá

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za zdržení při vyřizování této objednávky. Jelikož byla vytvořena v sobotu, posunulo se i vyexpedování této zásilky.
    Snažíme se našim zákazníkům vyhovět co nejlépe. Bohužel někdy se nezdaří objednávku vyexpedovat k zákazníkovi včas. Takže jsme jí odesílali 3. pracovní den po víkendu, což je nejbližší možný termín.
    Děkujeme za Váš názor.
    Tým Market online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 22.7. jsem si objednala zboží a z Klatov to nedorazilo ani za 14 dní,to je jak když to jde z Ameriky.
    • Moc dlouhá doba doručení.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    Objednávka byla vytvořena večer 2.7.2021. Tu jsme začali zpracovávat 3.7.2021(naše pracovní doba 7.00-16.00 hodin).Zboží jsme expedovali v co nejkratším možném termínu. U zboží, které bylo v objednávce je poznámka - externí sklad - doba dodání 5-7 dní(na naší provozovnu). Tento termín byl dodržen. Přepravce od nás zásilku vyzvedl v tentýž den. Bohužel již nedokážeme ovlivnit doručení vyexpedované zásilky, když opustí naší provozovnu.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Přišlo mi jiné zboží než co jsem objednal.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    do dnešního dne nevíme, že bychom se zmýlili. Pokud vyvstane jakýkoliv problém, ihned začínáme na problému pracovat(pokud nás zákazník o problému informuje). Bohužel u této objednávky nevíme do dnešního dne, že se něco takového přihodilo.
    Mohlo se vše vyřešit a my bychom se domluvili na dalším postupu.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna
    • prodávají co nemají !!!
    • nic

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    občas se stane, že se požadované zboží vyprodá a čekáme na naskladnění. Což bylo i v tomto případě. Zákazníkovi se nabídne náhradní varianta a pokud o ní nemá zájem, snažíme se v co nejkratším termínu zboží objednat a expedovat.
    Potom si zákazník určí zda chce čekat anebo již nemá o objednávku zájem.
    Tým Market-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka bola zrusena obchodom, nemali tovar, platila som kartou, cakam na vratenie penazi uz 10 dni

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    dle zjištění na platební bráně máte peníze připsány zpět již od 11.6.2021. Telefonicky jsme to s Vámi řešili tento týden v pondělí 21.6.2021.
    Tým Market-online.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ,které jsem online zaplatil při objednání zatím nedorazilo-je to 10 dnů....

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    Vaši zásilku jsme začali zpracovávat hned následující den od vytvoření na našem E-shopu. Jelikož jste si objednávku vytvořil večer, mohli jsme zpracovávat až den poté. Nicméně do dnešního dne máte zásilku uloženou v balíkovně, kterou jste zvolil a do dnešního dne jste si zásilku nevyzvedl. Takže Vám zboží nedorazilo na Vaši adresu z důvodu, že jste si ho nevyzvedl, ale máte ho uložené na zvolené balíkovně.

    Tým Market-online

  • Nedoporučuje obchod

    • mají uvedeno na skladě,ale čekám víc než týden a zýboží nikde!!!

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    ano, čekal jste, ale souhlasil jste s delší čekací dobou po upozornění, že požadované zboží musíme objednat u externího dodavatele. Pak tedy nechápu stížnost ohledně čekací doby...???
    Tým Market on-line.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svou objednávku čekám již 11 dní i když jde pouze o tři květináče a dva postřiky, stále mi nic nebylo doručeno. Kdybych si radši zajela do zahradního centra, udělala bych lépe. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,
    zboží, které jste měla v objednávce je pouze na externím skladu, což znamená a je na našich stránkách i upozornění - externí sklad a z toho vyplývá delší čekací doba. Každý zákazník má tedy možnost zvážit, zda chce čekat anebo objednat zboží na jiném E-shopu...

    Tým Market on-line

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic jsem nedostal

    Reakce obchodu Market-online.cz

    Dobrý den,

    nevím, proč píšete, že jste nic nedostal. Vaši zásilku máte doma od 20.4.2021 a uloženou jste jí měl na pobočce:
    Balíkovna (max. 50x50x70 cm do 20kg)
    Pobočka: Ostrava - Hrabůvka SAZKA Trafika, Dr. Martínka 1415/51, Hrabůvka, 70030, Ostrava od 15. dubna...........?????????????

    Tým Market on-line

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S rychlostí služeb obchodu jsem spokojena. Ale se zbožím jen napůl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po delší době, upozornění že zboží NENÍ.......?????