Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    posíláte dotazník a zboží nepřišlo i když je zaplacené!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moc spokojena nejsem zatim. Zmatecna komunikace eshop a email o zpracovani objednavky. Zaplatite kartou a pak se nic s objednavkou nekolik dni nedeje, i kdyz je vse skladem. Po dotazu pod reklamou dodavatele na Facebooku se veci daly do pohybu. Nedostatecne mnozstvi barev. Budou se muset dokupovat a take potrebne stetce, pokud ma obrazek nejak vypadat. Eshop dela dojem, ze to ma nekdo jako privydelek.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážený ověřený zákazníku, úvodem se chceme omluvit za komplikace, které popisujete, nic méně došlo k drobnému výpadku některých barev, proto Vám bylo zboží dodáno s třídenním zpožděním, než je deklarováno na našich stránkách. Nic méně věřte, že za naším e-shopem je skryta fungující výrobní linka a mnoho zaměstnanců, kteří se starají o výrobu, objednávky a kompletaci, chápeme, že v očích zákazníka je výpadek barvy triviální záležitostí a má na to 100% právo, ale pro nás jen na vysvětlenou to je skladem 250 odstínů od každé originální barvy, které nejsou skladem v ČR a musí se objednávat v Německu, Polsku, nebo Litvě. Jinak pokud by Vám nějaká barva nevyšla na vymalování obrázku (je normována na každý obraz) , je samozřejmě možné požadovanou barvu doposlat. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit a pište rovnou na [email protected]
    Děkujeme za Váš nákup a jsme s pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stále ještě nedorazila. Při dotazu na objednávku, jsem dostala nejdříve odpověd, že se graficky zpracovává. Po týdnu nedodáním byla expedice (nestíhají expedovat), po dalším týdnu zase expedice ( nestíhají expedovat), ale že jsem byla upřednostněna a po týdnu zase nic.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den paní Jano, velice se omlouváme za nepříjemnosti a opožděné dodání, v našem systému je Vaše objednávka vyexpedována. Ještě jednou se omlouváme tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na dotazy nereaguje

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážený zákazníku, níže kopíruji poznámku ze systému, tímto bych považoval vaši recenzi za neoprávněnou.
    I tak děkujeme za Váš nákup a věříme, že příští nákup bude bez jakýchkoliv komplikací. S pozdravem Tým Maluješ.cz

    LS: 14.2. Klientce PHD volala kvůli recenzi na heuréce. Byla to chyba a nedopatření klientky, měli jsme v systému kartou a klientka chtěla dobírkou. Dnes budeme zboží expedovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. V instrukcích nebo jak to nazvat mají napsané, že po odeslání fotografie k malování podle vlastního motivu nejpozději do pěti dnů pošlou návrhn a pak to jde do výroby a datum dodání jsou tři dny. Objednávka byla uskutečněna 28.1. téhož data poslána i fotografie a do dnešního dne tj. 8.2. ani čárka. Takže kvalitu výrobku nemohu hodnotit. Nicméně kvalita služby není na vysoké úrovni.

    Reakce obchodu Maluješ

    U Vaší recenze jsem si vyžádal informace, které pro transparentnost níže kopíruji. Nic méně samozřejmě délka dodání je naší chybou, za kterou se velice omlouváme a pracujeme na tom, aby se toto nestávalo. Nic méně hodnocení 10% a to že nekomunikujeme, je snad až trochu moc příkré :-( Každopádně i tak děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, kterou pomáháte náš obchod vylepšit. Věříme, že s finálním výrobkem jste byla spokojena a že nám dáte šanci na reparát :-) S pozdravem tým Maluješ

    Dobrý den,
    u této objednávky trval déle návrh, ale hned v den co paní schválila jsme expedovali a šel jí tento email:

    Dobrý den,

    posílám Vám návrh na Vaše malování podle čísel, zároveň se Vám chceme omluvit za dlouhou prodlevu mezi posláním fotky a návrhem z naší strany. Museli jsme rozvázat spolupráci se zahraničním dodavatelem a začít vyrábět fotky přímo u nás. Věříme, že budete spokojeni. Čím dřív dostaneme Váš souhlas, tak ještě ten den pošleme fotku do tisku a budeme expedovat. Doba dodání je 2-4 pracovní dny od potvrzení návrhu. Dále prosíme o souhlas se zveřejněním Vaší fotografie na našich facebookových stránkách malujes.cz.

    Děkujeme za pochopení
    Tým malujes.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • úžasný sortiment
    • nezájem obchodu ze strany dodržení termínů dodání
    • neinformování o době dodání
    • špatná komunikace obchodu

    individuálně jsem se domluvila s někým z obchodu na termínu dodání do 5ti dnů (myslím, že na skladovky je týden na dodání dost dlouho), přestože mi slíbili, že to stihnou dodat, se tak nestalo a nestálo jim za to mi ani napsat a informovat mě o tom. Psala jsem jim tedy sama na fb a odpověď nepřišla. Psala jsem tedy email, že chci objednávku zrušit, tentokrát do druhého dne zareagovali a byli ochotni mi vrátit peníze. Nakonec jsem se s nimi dohodla, že když mi to pošlou hned, tak nechci vracet peníze, ale stejně mi zboží bylo doručeno až za další 3 dny

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den paní Lucie, mrzí nás patálie které popisujete a upřímně se za ně omlouváme. Pracujeme na tom, aby se to neopakovalo. Děkujeme a omlouváme se, případně se v budoucnu obracejte přímo na [email protected] S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Plátna jsou krásná
    • Odepisují po delší době
    • Dodání trvalo více než 40 dní

    Bohužel dodání trvalo více než 40 dnů. Komunikace je trochu složitější.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážený ověřený zákazníku, děkujeme za zpětnou vazbu a i pochvalu, že plátna jsou krásná, na tom ostatním náš obchod výrazně zapracoval a investoval nemalé prostředky do vlastní technologie výroby, tak aby nedocházelo k dlouhým dodacím lhůtám, proto v roce 2019 se již nebude opakovat. Byla posílena i zákaznická podpora, aby byla informovanost našich klientů na maximální možné úrovni. Tyto recenze, jsou pro nás nesmírně důležitým motorem ke zlepšení, byť nás nesmírně mrzí, ale nejsme k nim rozhodně lhostejní a snažíme se na maximum, veškeré podměty eliminovat, pro budoucí maximální spokojenost. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti. Tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem si objednala 1. 11. 2018. U zboží byla poznámka, že je skladem, tudíž doručení do 4 pracovních dnů. 4. 12. 2018 jsem se emailem dotazovala, kde mám objednané zboží, bylo mi sděleno, že u mého zboží je - skladem u dodavatele, doručovací doba až 40 dní. Dnes je 31. 1. 2019, (asi už 60 pracovních dní,
    • nechce se mi to už ani počítat) od objednání a zaplacení, zboží stále nikde!!

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážená klientko, jak zde popisujete, je zřejmé, že došlo k nějaké abnormálnosti u přepravy :-( což nás nesmírně mrzí, dnes se s Vámi spojí náš zákaznický servis a pokusí se Vaši situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Nesmírně se omlouváme za nepříjemnosti a komplikace. S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslední část objednávky přišla po 84 dnech!!! I když je slibováno do 40 dní. V termínu přišel pouze jeden z pěti.
    • Zboží přišlo jednotlivě z Číny, tj. mohla jsem si objednat sama z Aliexpressu. Na tuto skutečnost nikde nebylo upozorněno.
    • Po urgování po 40 dnech od zaplacení mi zaslali čísla balíků, ať si je sleduji sama.

    Reakce obchodu Maluješ

    Vážený Ověřený zákazníku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, ano máte pravdu v roce 2018 část zboží, která nebyla skladem, byla objednávaná přímo u výrobce a někdy to byla i Čína, (viz. obchodní podmínky) jelikož evropští dodavatelé stále nemají tolik motivu skladem. Pro rok 2019, je to však minulostí, minulostí jsou i dodací lhůty v řádech týdnů, jelikož naše společnost investovala nemalé prostředky do vlastní technologie výroby a zajistila si ochranou známku pro svoje výrobky, tak, aby zboží bylo co nejdříve u Vás a v Evropské kvalitě. Každopádně se Vám moc, moc omlouváme a věříme v druhou šanci. S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doba dodani 61 dnu. Udavanych 20 - 40 dnu se rozhodne nezaklada na pravde. Objednano 12.11. 2018 a dodani 21.1.2019

    Reakce obchodu Maluješ

    Velice, ale velice se Vám omlouváme, výpadky některého zboží, kdy nás dodavatelé nechali na holičkách, se podepsaly na prodloužených dodacích lhůtách. Mrzí nás to, pokud jsme ještě schopni si zachovat Vaši přízeň napište na [email protected] a věřím, že Vám dodací lhůtu dokážeme vykompenzovat, nějakým dárkem, nebo slevou. Děkujeme a jsme s pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi objednano 6.1.2019. Bylo uvedeno, ze zbozi skladem je doruceno do 5 pracovních dni a doposud mi nebylo nic doruceno, a to ani email o odeslani zasilky. Jestli se ke mne zbozi nakonec dostane, netusim.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsme objednali 30.12.18 a do dnešního dne nám nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážený ověřený zákazníku, omlouváme se za nepříjemnosti, výmluvy psát nebudeme, jen napíšeme omluvu a informaci, že Vaše zásilka je v expedici. Mrzí nás Vaše zpětná vazba a věřte, že pracujeme na maximum, aby dodací lhůty byly v řádech dnů. Děkujeme a jsme s pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem učinila 29.12.2018 , zboží bylo skladem, ihned jsem zaplatila. Doposud nepřišlo ani zboží ani žádné vyjádření od prodejce.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den, Vaše recenze byla předána na expedici a v kopii na vedení společnosti, budeme se Vaší stížností do hloubky zabývat a napravíme to. Velice se omlouváme za nepříjemnosti. S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po 10 dnech nedorazilo ani žádná další informace, zda požadované zboží není na skladě, popř. zda bude dodáno později nebo vůbec. Platba ihned zaplacena.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den paní Ilono, děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás Vaše recenze, Váš stav objednávky je ve stavu expedice, tudíž Vám zboží dorazí v řádech dnů. Omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem tým Maluješ.cz
    Případně se obracejte přímo na vedení na email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli zboží bylo objednáno v dostatečném předstihu,bez vysvětlení nedorazilo. Byl to dárek pro vnučku k Vánocům.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den Vážený ověřený zákazníku, u Vaší objednávky muselo dojít k nějakému problému při přepravě, ihned Vaši situaci řešíme a budeme Vás kontaktovat. Nesmírně se omlouváme za komplikace a nepříjemnosti. S pozdravem tým Maluješ.cz
    Případně se obracejte přímo na vedení: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dna 14.11. som objednala a zaplatila za tovar 674,- kč, do dnešného dna, t.j. 10.1. - čo je takmer 2 mesiace mi nebol dodaný tovar. Rozhodne nedoporučujem. Myslím, že keby som tovar objednávala z Aliexpresu, už dávno by som ho tu mala.

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, mohlo dojít k chybě pošty, obraťte se prosím na email [email protected] a určitě vymyslíme odpovídající kompenzaci. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti. S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    3. prosince jsem udělala a zaplatila objednávku. Objednávala jsem obrázek podle fotky a sadu štětců. Po týdnu, kdy se nic nedělo, jsem urgovala. Přišel návrh s nímž jsem nebyla spokojená. Požádala jsem o změnu a opět se nic nedělo. Pokoušela jsem se volat, psát, jakkoliv komunikovat - marně. Konečně po 11 dnech se mi podařilo dovolat a dohodli jsme se, že obrázek nechám jak je, hlavně, když ještě ten den (14.12.2018) bude odeslán, což mi bylo přislíbeno. Následovaly marné pokusy o jakýkoliv kontakt. 4.1.2019 mi přišel dotaz, jak jsem se rozhodla s korekturou obrázku... odpověděla jsem, že zakázku ruším a chci zpět peníze. Od té doby ticho po pěšině. Nemám ani obrázek ani 1000 Kč, které jsem 3.12.2018 poslala :(

    Reakce obchodu Maluješ

    Dobrý den paní Lenko, to co popisujete je naprosto fatální selhání komunikace a budeme z toho vyvozovat tvrdé důsledky. Pokud Vás mohu ujistit, alespoň v jedné věci je to, že samozřejmě dostanete své peníze zpět. Přejměte naši upřímnou omluvu a věřte, že největším naším trestem je Vaše recenze a to, že Vás ztrácíme jako zákazníka. V pokoře a s omluvou tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prekupnik z Aliexpressu

    Reakce obchodu Maluješ

    Vážený ověřený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, většinu zboží máme skladem, ale některé motivy byly objednány přímo s Ali........., o proti nákupu přímo na Ali máte garanci vrácení zboží i peněz. Proto neváhejte případně této možnosti využít. Pro rok 2019 uskladňujeme více vzorů a zároveň byla zahájena vlastní výroba, tudíž se to opakovat nebude. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem - když se neozvete, nedají vědět vůbec o ničem (kromě potvrzení objednávky a informace, kam máte poslat peníze)
    • Nekonečná dodací lhůta (čekám stále od 16.10.2018)

    U mě naprosto propadající.. Vzhledem k hodnocením jsem čekala víc. Za mě - už nikdy více.

    Vypisujete normální objednávkový formulář, včetně telefonního čísla, nebo e-mailu, bohužel, ale když se obraz do přepravy dostane, člověk se o tom nedozví, jelikož Malujes.cz svému dodavateli tyto informace nepředá a tak je znova OTRAVUJETE (tak to vážně vypadá) s prosíkem, jestli by byli tak laskaví a sdělili Vám, jak to s objednávkou vypadá.. Odpovědí je, že je obraz (pouze jeden) už měsíc v přepravě.. Dodací lhůta obrazů (obou) byla do 40 pracovních dní.. Dodání kam? Dodání objednávky k dodavateli? Směšné.. Ani jeden z obrazů v tomto termínu nedorazil.
    Takže po nějaké době, další pokus o zjištění více informací. Paní Vám mile sdělí, že pokud obraz nedorazil, tak se můžeme domluvit, že mi vrátí peníze, nebo pošlou jiný. Moje reakce:,,Cože?" To jakože já si objednala 16.10. 2018 obraz a oni mi 19.12.2018 napíšou, že to vlastně ještě ani není na cestě? A kdo ví, možná to ani není objednané u "dodavatele"? Sečteno podtrženo.. z Aliexpressu si to zvládnu objednat sama :)

    Reakce obchodu Maluješ

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu paní Benčíková a přejměte naši upřímnou omluvu za komplikace, je těžké hledat slova, která by vyjádřila, jak nás to mrzí, největším trestem pro nás je to, že jsme přišli o Vás jako zákazníka. Pro rok 2019 bylo uděláno mnoho změn, aby se to již nikdy neopakovalo, vč. navýšení a změna personálu, zahájení vlastní výroby a navýšení skladu. Ještě jednou se upřímně omlouváme za nepříjemnosti. Tým Maluješ.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které je skladem u dodavatele je skladem v Číně. (Žádná informace o této skutečnosti na webu není)

    Až po objednání a zaplacení zásilky v půlce listopadu se člověk dozví, že zboží nemusí být do vánoc doručeno...a taky že stále není. Ochota obchodu pro nápravu jejich chyby byla nulová.

    Reakce obchodu Maluješ

    Omlouváme se za vzniklé potíže, obraťte se prosím na email: [email protected], nebo volejte na telefonní čísla: 702160467, 725933642. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme tým Maluješ.cz