• Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace ze strany obchodu ohledně vyřízování objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatně uvedená dodací lhůta, dodané jiné zboží, VELMI NEOCHOTNÝ PERSONÁL

    Nepřehledný obchod, objednávka není poslaná na email, přijde jen až email s výzvou k vyzvednutí. Vyzvednout zboží jsem nebyl osobně, v obchodě bylo vydáno jiné zboží od jiné značky (komatibilní, ale jiné než objednané). Když jsme zboží byli vrátit že jsem objednával něco jiného, tak sice uznali že je to pravda, ale neomluvili se, přesvědčovali nás že tohle zboží je lepší, že to co jsme objednali je hnusný a měli spoustu keců které byly opravdu zbytečné. Nakonec řekl že nám to tedy vymění, ale že tu bude zboží pozítří. Pak ho tedy předal, ale bez omluvy, chování příšerné a obtěžující, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Malli.cz

    Objednané zboží (držáček lahvičky) jste si osobně vyzvedla na prodejně, odborně vyškolený personál zdarma namontoval a s tím jste i spokojeně odjela.
    Na Vaše přání bylo jiné zboží druhý den připraveno k odběru a také jste si jej o dva dny později přijela vyměnit.
    Uniká mi souvislost s Vaším rozhořčením.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dvakrát jsem musela vracet kávovar kvůli špatné barvě. Vrátila jsem ho poprvé a podruhé mi dali zase špatnou barvu, neskutečné. Takže teprve na potřetí se mi do rukou dostalo správné zboží. Stálo mě to spoustu času a telefonátů, hrůza.

    Reakce obchodu Malli.cz

    Promiňte paní Olgo,
    naše prodejna nikdy kávovary neprodávala, jsme totiž prodejna s kojeneckým zbožím.
    Nedošlo z Vaší strany k záměně prodejny???

    Vaše objednávka na naší prodejnu zněla na pláštěnku ke kočárku a bezpečnostní kryty na el. zásuvky. Fakturu "převodem", tu jste ovšem do dnešního dne neuhradila.

    Přeji krásný den
    Robert - Malli.cz