• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekonečná dodací lhůta

    není co hodnotit, po dvou měsících zboží nedorazilo, pokud si nezavoláte osobně, nic nevíte, v podstatě ani tak nevíte, nějaká automatická informace proč není dodržena dodací lhůta a kdy bude neexistuje, důvod uvedení dlouhé dodací lhůty, která stejně nebyla dodržena je,protože se koupí dva do roka, to nemá smysl ani nijak dál komentovat

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace s dodáním tohoto luxusního odpadkového koše Wesco, ale nejsme schopni od našeho dodavatele zjistit kde je problém, ani upřesnit termín dodaní. Zřejmě nějaký problém přímo u výrobce. Máme svázané ruce - čekáme na zboží.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace s obchodem ohledně doručení

    Zboží doručeno na pobočku zásilkovny v jiném městě.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Kontrolou jsme zjistili, že všechno je jak má být. Objednávka byla v pořádku vyexpedována. Žádný email s dotazem neevidujeme. I zvolené místo Zásilkovny (Pobočka: Zbůch, Plzeňská 491 ) bylo použito resp. na něj odesláno.

    Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na webu zboží skladem a po týdnu první reakce obchodu, že není zboží skladem a čekají na naskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nedodržení termínu objednávky
    • Kontakt ze strany obchodu žádný
    • Klamavý termín dodání při objednání zboží
    • Zboží, které je uvedeno na stránkách jako "na skladě" ve skutečnosti na skladě vůbec není

    Obchod nedoporučuji, objednávka měla být do 3-7 dnů, dnes je to 10 dnů, objednávka nedorazila, ani dosud nebyla předána dopravci. Obchod jsem kontaktovala a bylo mi sděleno, že 3-7 dní bylo dříve, neboť dodavatel přestěhoval sklady jinam a vše je komplikovanější. Je tedy nasnadě, že obchodník ví, že objednávka nebude vypořádána za dobu, kterou uvádí, přičemž toto byl rozhodující faktor, proč jsme zboží objednali právě zde. Obchod sám se neobtěžuje o zpoždění dodávky zákazníka informovat

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel jsme dodavatelem nebyli informování o zpoždění dodávky zboží, a proto jsme nebyli schopni inzerovanou dodací lhůtu dodržet. Častým problémem je pro nás zejména absence tzv. feedu našeho dodavatele, kdy nemůžeme dostupnosti u jednotlivých produktů (pokud je nemáme skladem) aktualizovat automaticky, a musíme je zadávat manuálně pouze jako obvyklou dodací lhůtu.

    Děkujeme za pochopení

    Tým

    mákuchyně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr zboží
    • Dlouhé dodací lhůty
    • Špatná komunikace obchodu

    Objednávka s dodáním 3-7 dní nedodána ani po 14ti dnech. Dotaz na stav objednávky 4 dny bez odpovědi. Nemám důvěru v tento e-shop.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za pozdní odpověď na váš email, řešili jsme s s dodavatelem problémy s dodáním produktu, a čekali na nějakou informaci. Bohužel máme předvánoční frmol a nárůst emailů je nyní 430% oproti běžnému stavu...nestíháme...

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Přehledný web
    • Zboží mělo dorazit do 30 dnů, už je to 35 dnů a zatím nic.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za zpoždění dodávky objednaného plechu na pečení způsobeno zpožděním dodávky ze strany našeho dodavatele. Dnes nám zboží konečně dorazilo a obratem jej zasíláme i Vám.

    Děkujeme za pochopení

  • Objednala jsem položku skladem u dodavatele. Po 14 dnech, kdy se vůbec nic nedělo, jsem tam zavolala. Slečna mě odkázala na kolegu, který mi později napsal, že to bude trvat asi ještě další týden. Tak čekám a nevím...

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Dle aktuální informace je zboží z vaší objednávky bohužel dočasně nedostupné, o čemž jsme nebyli dodavatelem (výrobcem) informováni, odhadované zpoždění dodávky dle výrobce je 1-2 týdny. Vaši objednávku evidujeme dokud ji nestornujete a po naskladnění obratem vyřídíme. Omlouváme se za komplikace, ale máme svázané ruce. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedošlo a obchod se neozval

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Zboží, které si zákazník objednal je pouze na objednávku s dodací lhůtou 30 dní, což je u položky zřetelně uvedeno. Dodací lhůta tedy uplyne až za 17 dní. V případě spěchu tedy doporučujeme objednávat zboží, které je označeno "skladem". Takové zboží máme (na rozdíl od jiných eshopů) opravdu skladem, a můžete jej obdržet do druhého dne....

  • Výrobek je zcela nefukční.

  • Objednal jsem si čínský kuchyňský nůž a zatím nic nedorazilo, o stavu objednávky jsem se musel informovat osobně, aby jsem se něco dozvěděl.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace s vyřízením objednámky, ale ten čínský nůž Silverpoint 4692/18 jsme ani na potřetí od dodavetele neobdrželi, i když jsme ho urgovali. O zpoždění jsme dodavatelem bohužel informováni nebyli, nemohli jsme vám dát upřesňující informaci. Objednávku dle naší telefonické dohody stále evidujme a po naskladnění obratem vyřídíme. Děkujeme za pochopení..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebyli schopni dodat a po 14 dnech kdy jsem se musel sám zeptat řekli, že je objednáno a snad bude za týden. Stále ho nemám po 3 týdnech od objednání.
    Nejde o to, že to nemají, ale o to, že nekomunikují se zákazníkem.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den, v den tohoto vašeho hodnocení ještě neuplynula inzerovaná dodací lhůta, kterou jsme v den vaší objednávky u položky uváděli. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Musela jsem se upomínat o zboží.Na které jsem čekala víc jak týden

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    U objednaného zboží je uvedena delší dodací lhůta než jeden týden, což zákazník při objednávce zřejmě přehlédl...

    • Nechají si zaplatit, ale zboží nedodají.

    Nenakupovat v tomto e-shopu.
    Nechají si zaplatit za zboží, které nemají dostupné a tvrdí, že nevědí, kdy ho budou mít.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    V průběhu inzerované dodací lhůty jsme obdrželi informaci od našeho dodavatele o zpoždění dodávky zboží na náš expediční sklad, a zákazníka o tom informovali. Nabídnutou možnost objednávku stornovat a ihned vrátit platbu zákazník nevyužil. O týden později přišlo tohle hodnocení. Objednávka dnes stornována a platba 379,- Kč vrácena zpět na bankovní účet...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání zboží o b r a t e m

    Kupuje od výrobce a ne od překupníků.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Tomuto komentáři nerozumíme. Na náš expediční sklad dodává cca 40 různých dodavatelů z toho někteří jsou zahraniční z toho důvodu, že některé luxusní značky kuchyňského vybavení ani žádné obchodní zastoupení v ČR nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží které pak nemůžu dodat jelikoz jim dodavatel nedodá...o tom pak informují kupce s 10 denim zpožděním po vypršení dodací lhůty !

    Neobjednávat ,je to nespolehlivý E shop!!!

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Omlouváme se paní M.D. za komplikace s dodáním zboží. S tímto českým malovýrobcem smaltovaného litonového nádobí spolupracujeme pouze krátce a problémy s dodávkami nám ze strany dodavatele nebyli nijak avizovány. Tento týden se situace ještě zhoršila, výrobci nestíhá slévárna, a nemají co smaltovat. Bohužel tak již nemáme problémy s naskladňováním jenom konkrétních barev, ale s kompletní řadou daného výrobku. Nutno dodat, že problémy 14 dní před Vánoci mají všichni naši dodavatelé..

    • Naprosto nulová komunikace se zákazníkem

    Nakupujte jinde, pokud potřebujete zboží včas

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den, po několikáté se omlouváme za problémy s dodáním sady nůžů Victorinox č, 6.7127.6L14, ale nemůžeme nic jiného dělat, než čekat na zboží. Značku Victorinox dodává do ČR výhradní dovozce a nemáme možnost sadu objednat od jiného dodavatele. Komentář ohledně nulové komunikace nereflektujeme, na všechny emaily zákazníka jsme i přes vánoční vypětí odpověděli ten samý den. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží -těsnění jsem dosud neobdržel a komunikace žádná

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den, náš dodavatele značky Silit nás bohužel nikdy neupozorňuje na zpoždění dodávky zboží. Těsnění máme ostále objednáno a 3x jsme bez výsledku urgovali. Omlouváme se za nespolehlivost našeho dodavatele Silit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nemá skladem, dodací lhůta je velmi přibližná.

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den, tato luxusní pánev z vaší objednávky z je pouze na objednávku. Proto je u ní uvedena orientační dostupnost 30 dní.

    • žádné
    • nekomunikuje takže nevím ani kde jsou moje peníze!!

    žádný nemám

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Ihned po připsání platby na náš bankovní účet (zákazník zvolil při objednávce možnost placení banovním převodem) byl zákazníkovi odeslán email s potvrzením platby. Zákazníka jsme před uplynutím inzerované dodací lhůty informovali, že objednané zboží je bohužel u výrobce (Fissler) krátkodobě nedostupné, a že dodací lhůta bude o něco delší. Dnes 31. 10. byl zákazník telefonicky informován o skutečnosti, že zboží je už na cestě na náš prodejní sklad a objednávku budeme uxpedovat během 2-3 pracovních dnů. Omlouváme se i za zpoždění dodávky, které jsme nemohli ovlivnit Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím.
    • Dodací lhůty.

    Vydržať!

    Reakce obchodu Má kuchyně.cz

    Dobrý den,

    Vemte prosím navědomí, že pokud objednáváte z naší nabídky nějaký luxusní zřídka prodávaný produkt u kterého uvádíme dotupnost "na objednávku do 30 dní", není relevantí hodnotit náš obchod dříve, než tato dodací lhůta uplyne. Děkujeme za pochopení.