Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevrací peníze za nevyhovující zboží v zákonné lhůtě 14dní

    Obchod nedoporučuji:zboží mi "nesedělo" a vrácené peníze jsem dostal až po opakovaném urgování mimo zákonnou lhůtu.Nikdy se mě toto nestalo a to nakupuji roky jen přes internet.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den Jane,
    máte skutečně pravdu a nemohu říci proti ani slovo. Jen omluvu a poštou Vám v obálce posíláme malou pozornost - pěnové Makalu sedátko do přírody. Na začátku zimní sezony a Vánoc skutečně došlo z důvodu vytížení občas k obdobným problémům. Kuba ze zákaznického servisu (s kterým komunikujete) mne upozorňoval, ale chyba byla na mé straně. Každopádně aktuálně, mimo jiné, opět zase posouváme a optimalizujeme procesy. Bude mimo jiné částečná automatizace plateb přímo v účetním systému, a tím výrazné "zprůchodnění" a nebudou tak závislé na případně vytíženém personálu.

    Přeji hezký den a děkuji za recenzi, byť negativní
    Josef

  • Zboží jsem objednal v neděli odpoledne a těšil se, z krásné ceny i z toho, že je zboží skladem. Byl jsem překvapen z velikosti slevy, ale podle prodejce bylo na skladě. Byl jsem velice nemile překvapen, když mi v pondělí kolem jedenácté hodiny volal pan prodavač, že zboží není. Zřejmě si ho prý objednal někdo přede mnou. Nabídl mi katalog, ale samozřejmě za úplně jiné ceny. Mám zkušenosti ze spousty jiných obchodů a nevidím problém v aktualizaci stránek. Velké rozčarování.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den Vítku,
    děkuji Vám za recenzi. Chápu, že jste nespokojen. Ani já nejsem spokojen se servisem, který jsme Vám poskytli. Je mi to moc líto, ale chyba se stala. Jen s dovolením vysvětlení situace, stejně jako Vám popisoval kolega Kuba. Zboží u nás skladem nebylo, jak píšete. Přesněji, bylo vedeno "skladem u dodavatele". Jak je u dostupnosti uvedeno, tak tato informace se nám přenáší ze skladu dodavatele a aktualizuje se 1x denně. Zde ten důvod, že koupil někdo před Vámi. Jednalo se bohužel o starší model, který již nelze doobjednat. Proto Vám kolega nabízel "katalog" s aktuální kolekcí, ale bohužel ceny byly vyšší, protože produkty byly také jiné. Navíc objednaný produkt byl na našem webu omylem - omylem zapnutá položka, kterou jsme již dávno vyřadili. Nechtěli jsme ji ani nabízet :( Jak píši, naše chyba, která nás mrzí. Již jsme přijali opatření pro dvojí kontrolu po aktualizaci značek v naší nabídce.
    Děkuji za pochopení, hezký den
    Josef

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 18.5., zboži skladem u dodavatele expedice během 2-3 dnů.
    25.5. po dotazu na stav objednávky mailová odpověď, že 25.5 budou zboží odesílat, že se zdrželo u dodavatele.
    Reálné odesláno 26.5.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace. Zboží jste u nás objednal 18.5. v noci a kolega hned 19.5. objednal u dodavatele. Bohužel došlo ke zpoždění, protože nejprve dodavatel neodeslal včas a pak jsem popletl zásilku přímí já (zaskakoval jsem za kolegu na expedici) a poslal na Pražskou prodejnu, místo k Vám. Takže za pazdní doručení se omlouvám, protože kdybych neudělal chybu, dostala by se k vám zásilka o 3 dny dříve. Vaše reakce je tedy oprávněná a velice se omlouvám. Jedná se o lidskou (mou) chybu, která nás snad poučí pro příště. Přeji příjemný den a snad budete spokojená se spacákem.

    Jakub (čtvrtek)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem.... po 5 dnech dotaz na počet kusů s tím že se musí zboží objednat??!!

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den Tomáši,

    objednával jste spodní prádlo Craft s dostupností 3-8 pracovních dnů ve vaší velikosti XXL (https://www.makalu.cz/spodni-pradlo/craft-sada-boxerek-dry-boxer-3inch-2-pack/). Dostupnost máme zvlášť u každé varianty, abychom co nejpřesněji sdělovali zákazníkům, kdy zboží mohou očekávat. Následně kolega posílá e-mail s přesnějším datem, tak jako to bylo u vás.

    Pravděpodobně jste tedy přehlédl dostupnost a nevšiml si, že skladem je jiná varianta. Občas se to stane a i my se někdy utneme. Tentokrát však byl termín deklarovaný spárvně a termín se stíhá.

    Rozhodně se zamyslíme, jestli zobrazení dostupnosti přímo u varianty i při vkládání do košíku a následně v košíku je dostatečně přehledá. Děkujeme za návrh, Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba předeme na základě QR kódu sice vše urychlí, ale firma Vám ani nezašle zálohovou fakturu - což je problém pro účetnictví, když se pak ve výsledné faktuře něco změní.
    • Když jsem následně požadoval zaslání nějakého dobropisu na rozdíl částek, obchod přestal komunikovat. Chyba se stát může, to mi nevadilo, ale měla by se vyřešit, což se nestalo.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den,

    situace mě mrzí a je ojedinělá. Popravdě nám to zapadlo interně při předávání pokynů. Komunikace mezi zaměstnancem zákaznického servisu, vedocím (mnou) a předání účetní se zaseklo u účetní, která vystavení dobropisu odložila a zapomněla. Chyba je u nás, ale škoda, že jste se případně nepřipomenul. Vím, že to není vaše povinnost, ale někdy stačí jen zvednou telefon, nebo napsat e-mail. Jsme taky jen lidi a někdy uděláme chybu. Tohle nebyl záměr a kolega nepřestal komunikovat, protože by chtěl, ale protože čekal na dobropis od účetní. V davu komunikací mu pak proklouzlo, že ještě stále čekáte na dobropis.

    Každopádně se omlouvám a budu urgovat u účetní, aby vám byl zaslán dobropis co nejdříve.

    Jakub

    PS:

    Dobrý den Petře,
    ještě s dovolením reaguji já za provozovatele našeho obchodu. Na zákaznickém servise nám velmi záleží a na vztahu k našim zákazníkům stavím celé podnikání. Děkuji za telefonní konzultaci při níž jsme doladili přesnou podobu daňových dokladů. Na základě Vaší recenze jsme měli dnes poradu a upravili systém vyřizování objednávek a vystavování dokladů (informování zákazníků) u okamžitých plateb. Každý, byť negativní, podmět nás vždy zase o něco posune.
    Děkuji za spolupráci a pochopení situace.
    Josef

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednano 15.8., dnes 24.8. a ticho po pesine a zbozi nikde :-D Rozhodne nedoporucuji a sama znovu na tomto e-shopu nenakoupim. Nastesti mame dost e-shopu s lezeckym zbozim, ktere jsou schopny dorucit do 2-3dni a se zakaznikem komunikuji.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den. Děkuji Vám za hodnocení. Mrzí mne, že jste nebyla spokojena, zejména když z naší strany proběhlo, tak jak bylo na eshopu prezentováno a s Vámi komunikováno :-( Ale samozřejmě i každý takový podmět je pro nás cenný a můžeme službu zákazníkům zase trochu posunout. Dovolím si tedy popsat průběh objednávky. Zboží, které jste v eshopu objednala, mělo vedenou dodací dobu 3-8 pracovních dní. Rozsah dodacích dnů je z důvodu, že záleží na druhu objednaného zboží, hodnotě a výrobci. Některé dodáváme obratem, některé může být dodáno právě do 8 prac.dní. Zboží jste objednala 15.8. později odpoledne (tedy po provozní době) a hned druhý den Vám kolega poslal potvrzení objednávky kde byl uveden termín dodání odpovídající výše uvedenému a termínu prezentovaném na eshopu. Za celou dobu našeho obchodního vztahu jste nás neoslovila a ani nereagovala na oznámený termín dodání. Těsně před odesláním přišlo od vás jen toto hodnocení. Reagoval jsem na něj a vysvětlil Vám situaci a dotázal se, zda si zboží ještě přejete. Objednávku jste (až na základě mé komunikace) zrušila s tím, že jste si objednala jinde. Stáhl jsem tedy objednávku okamžitě z připravené expedice. Je škoda, že jste nám nedala vědět, že termín není vyhovující nebo nesledovala ještě před objednáním jaký termín je u zboží vedený. Náš kolega Kuba má primárně na starosti zákaznický servis a je k dispozici téměř okamžitě. Probral by s Vámi situaci, urychlil zajištění zboží a nebo doporučil jiné (máme skladem více jak 4000 položek a u Vámi objednaného zboží i téměř identické kousky).
    Přeji hezký den. Josef, Makalu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouha dodaci lhuta.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí zboží skladem, které nemají

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den. Děkujeme za komentář. Mrzí mne Vaše nespokojenost ale s dovolením bych rád uvedl na pravou míru - zboží, které jste objednal má uvedenou dodací lhůtu "10 - 20 prac.dnů" a nebylo a není vedeno skladem. J.Douša, Makalu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • sortiment
    • doba vyřízení objednávky
    • ceny

    Trvalo tři dny, než se skladové a v podstatě výprodejové zboží dostalo do sběrny dopravce, obchod zřejmě nemá "svoz". Tam leželo vzhledemk hodnině doručení po svozu další den, nakonec trvala doprava v rámci ČR více než týden.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den. Děkujeme za reakci. S delším vyřízením objednávky máte pravdu a omlouváme se za to. Důvodem byly tyto dvě skutečnosti. Máme zavřený kamenný obchod z důvodu vládních opatření. Na základě toho není bohužel možné z organizačních a finančních důvodů posílat lidi každý den do práce. Nastavili jsme tak dočasně systém na 3 expediční dny v týdnu pro eshop. V daném období (což je také následek zavřených obchodů) se výrazně zvýšil počet objednávek na což jsme samozřejmě reagovali personálním posílením, ale v dané době se u některých položek posunulo podání dopravci o jeden den. S dovolením uvedu trochu na pravou míru Vaše vyjádření. Objednal jste v neděli a my podali v úterý - Zásilkovna svezla až ve středu. Tedy zpoždění 2 pracovní dny, nikoliv 3 jak píšete :-( Zásilkovna měla pak balíček doručovat ve čtvrtek, ale dodávala ho až v pondělí. Toto zpoždění na straně dopravce nemůžeme bohužel ovlivnit, zejména když o tom nevíme. Mrzí mne jen, že jste nás nekontaktoval, že je problém s doručením. Vložili bychom se do toho a vyžádali na dopravci nápravu. Od toho jsme zde. Pozn.: "svoz" skutečně nemáme, jelikož jej Zásilkovna nabízí od určitého počtu balíků a značná část eshopu jej ani nevyužívá a dává zásilky na podací místa. My máme podací místo hned vedle našeho obchodu. Děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní. Každý takový podmět je pro nás důležitý. Hezký den, J.Douša Makalu.cz

  • Opakovaná zkušenost, zboží které nabízí, že je skladem, není ani vůbec.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den
    Vaši zkušenost a nespokojenost nemůžeme nijak rozporovat. Skutečně se jednalo o nedodání zboží, které jsme měli vedené skladem. Nestandardní shodou okolností Vás toto naše pochybení potkalo dvakrát. Velmi nás to mrzí a omlouváme se za nekvalitní servis, který u nás nebývá obvyklí. S pozdravem, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doručená smyčka byla skoro o půl metru kratší.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den
    Pokud byla chyba v měření na naší straně (před krácením z metráže probíhá 2 kontrola), pak se Vám velmi omlouváme. Škoda, že jste nás neupozornil po příchodu zboží a dozvěděli jsme se to po 2 měsících na Heurece :-( Od toho jsem zde, abychom se věnovali našim zákazníkům. Budu Vás ještě kontaktovat emailem.
    Hezký den, Josef

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Z většiny uchytu tkaniček byla sedřená barva. Myslím, že pokud by mě prodejce o tomto informoval předem a nabydl i nějakou drobnou slevu... určitě by to bylo fajn.. ale tohle ne. Boty jsem si nechala, ale už tady nenakoupim.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
    O Vámi popsaném poškození jsme bohužel vůbec netušili a neposlali jsme Vám jej záměrně. V případě, že by nám poškození zboží bylo známo, tak bychom jej reklamovali u výrobce a neposlali zákazníkovi (boty nám přišly se zbožím na základě Vaší objednávky, neměli jsme jej skladem). Samozřejmě cítíme odpovědnost za špatnou kontrolu zboží a o to více nás mrzí, že jste nás o tom neinformovala a stížnost řešila pouze tímto hodnocením. Vaši reklamaci bychom obratem řešili a snažili se chybu zachránit. Na výměnu zboží / reklamaci máte plné právo. Omlouváme se za toto nedopatření, byť jsme poškození neviděli a neumíme relevantně posoudit celou záležitost.
    Hezký den, Makalu.cz Josef Douša

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo vedeno jako skladem. Ukázalo se, že nejenže není skladem, ale není k dispozici ani u výrobce. Pokud bych zaplatil on-line, obchod by disponoval mými penězi neoprávněně. Zástupce obchodu se slušně omluvil.

    Reakce obchodu Makalu

    Vážený zákazníku, děkujeme za hodnocení.
    Muselo však dojít k nedorozumnění. Procházel jsem ještě celou historii objednávky včetně naší korespondence a zboží bylo již od počátku ve skladové dostupnosti vedeno jako "nutno prověřit". Nebylo vedeno jako skladem !
    Na toto jsem Vás upozornil a po prověření informoval, že produkt bohužel již není k dispozici a upravil dostupnost. Nabídl Vám vhodné skladové alternativy. Mrzí nás tedy Vaše neopodstatněná nespokojenost :-(
    Hezký den, Makalu.cz Josef Douša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod komunikuje, ale zboží nepřišlo ani po 10 dnech.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží dorazilo, ale obal byl v minulosti rozdělaný a teď byl jen zalepený izolepou.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, o to více když servis našim zákazníkům je vždy na prvním místě.

    Čelovka byla skutečně vyjmutá z obalu (na kamenném obchodě předváděno zákazníkovi) a následně vrácena a obal zalepen průhlednou páskou. Čelovka je ve 100% stavu s plnou záruční dobou. Obal (jednoduchý plastový průhledný obal tzv. blister, ne praktická krabička apod.) většina zákazníků po vyjmutí čelovky vyhodí. Z výše uvedených důvodů jsme Vás před odesláním o tomto neinformovali, jelikož jsme se domnívali, že nebyl důvod. Běžně jinak zboží před odesláním kontrolujeme mimojiné, aby sedělo přesně s objednaným zbožím a každou odchylku (možná jiná barevnost nové kolekce apod.) se zákazníkem předem konzultujeme.

    Škoda, že jste se neozval po přijetí zboží, máte plné právo zboží / objednávku reklamovat, pokud jste s něčím nespokojený. Tuto skutečnost jsme se dozvěděli až na Heurece :-(

    Rovněž nás mrzí nízké hodnocení dodací lhůty a komunikace.

    Zboží jste objednával v pondělí v 16:00 hod odpoledne a druhý den Vám bylo hned odesláno.

    V rámci komunikace jste obdržel všechny patřičné informace. Automatické potvrzení objednávky - následné potvrzení objednávky s datem doručení - potvrzení expedice s odkazem pro sledování zásilky a daňový doklad v poslední mailu. Nad rámec tohoto, jsem Vám sám bez Vaší žádosti psal mail, že Zásilkovna již v tomto období negarantuje dodání do Vánoc a proto Vám měníme na PPL výdejní místo ParcelShop kde jsem Vám vyhledal nejbližší místo původní Zásilkovně a to přetože bylo na eshopu viditelné upozornění na riziko termínu dodání prostřednictvím Zásilkovny.

    Každopádně děkujeme, každý takový podmět je pro nás impulsem a inspirací pro zlepšování našich služeb.

    Hezký den, Makalu.cz
    Josef Douša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...
    • ...

    Nabízené zboží nemají,takže objednávku ztornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace, lhůta dodání

    po telefonátu před třemi dny mi bylo řečeno, že zboží mělo dorazit zítra s tím že před odesláním mě měli kontaktovat, to se bohužel nestalo (nekontaktovali). Jinak peníze jsem odeslal hned druhý den od objednání, žádné potvrzení přijetí platby jsem od nich nedostal do doby než jsem je musel kontaktovat

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den

    Děkujeme za reakci na dotazník. Chápu Vaši nespokojenost a omlouváme se tímto za zhoršený servis.

    Pro pořádek se s dovolením vyjádřím k jednotlivým bodům a historii objednávky.

    1) Termín dodání
    V potvrzení objednávky ze dne 8.6. (objednávka z 6.6. soboty) jsme Vám sdělili termín 12 - 15.6. tedy pátek až pondělí. Bohužel výrobce přechází aktuálně na nový účetní systém a velmi omezeně expeduje. Tím došlo k zpoždění. V pátek 12.6. v 14:55 jsem se Vám pokoušel dovolat, abych Vám sdělil zpoždění (zkontrolujte si prosím v telefonu nepřijaté hovory). Dále jsem měl v plánu Vám tedy poslat mail. V pátek nám začínala výstava stanů a až do pondělního dopoledne jsme byli všichni vytíženi a mail jsem nestihl odeslat. V pondělí během dopoledne jsem procházel objednávky a o pár minut jste mne mailem předběhl s dotazem zda jsme obdrželi platbu. Na to jsem Vám telefonoval a informoval, že platba přišla a sdělil informace o zpoždění. Dohodli jsme se, že do konce týdne zboží obdržíte a že Vám raději ještě předem zavolám, jelikož by mohlo dojít díky zpoždění ke změně dodací adresy. Je středa a toto máme stále v plánu a nemohl jsem Vám zatím volat, jelikož zboží doposud nemáme. Dnes jsem mluvil s obchodním zástupcem a zboží očekáváme zítra. Ihned přebalíme a večer odvezu na depo PPL, tak aby jste v pátek měl. Zítra Vás tedy dle dohody budu kontaktovat.

    2) Informace o příchodu platby.
    Zákazníky (jako pravděpodobně většina eshopů) neiformujeme o připsání částky na účet. Před expedicí objednávky kontrolujeme zda platba přišla a zda je možné odeslat. Zákazníka informujeme v případech kdy např. na zboží pospíchá a jsme dohodnuti na krátkém termínu - pak hlídáme včasnou platbu a jsme ve spojení se zákazníkem pro případ, že by nedošlá platba ohrozila termín. Dále v případech kdy doba objednání a doba dodání je od počátku plánována a dohodnutá na delší období - pak pro pořádek sdělíme, že platbu evidujeme. Pokud je vyřízení objednávky standardních avízovaných 3-8 prac. dní, pak zákazník informován není a potvrzení o expedici je pro něj info o tom, že odesíláme, tedy že je zaplaceno.
    Každopádně s kolegy zvážíme nový, další druh avízace o příchodu platby za objednávky. Děkujeme za věcnou připomínku.

    Hezký den, Makalu.cz
    Josef Douša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Má zkušenost: Makalu na svých stránkách avizuje zboží, které následně není reálně k dispozici.

    Obdržela jsem jiný výrobek, než jsem si objednala. A to 10 dní po avizované době doručení.

    Byla jsem krajně nespokojena a k další spolupráci jednoznačně nepřistoupím.

    Jednání majitele, kterého jsem sama upozornila na mylně zaslaný produkt, mi přišlo velmi neprofesionální.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den

    Děkuji za věcný, byť negativní komentář. Vámi popsaná nespokojenost je oprávněná. Tímto se znovu takto veřejně omlouvám za nepovedený obchod.

    Přístup k zákazníkovi a komunikaci stavíme na první místo. Velmi mne proto mrzí toto nedopatření. Za 8 let obchodování je to naše první takto výrazná nespokojenost.

    Na vysvětlení, jak k tomu došlo:
    ◘ potvrdili jsme Vám objednávku s termínem
    ◘ v rámci dodávky zboží od výrobce jsme zjistili, že zboží se již nebude vyrábět, nicméně výrobce nám ještě zboží zajistil z komisního prodeje a tím došlo k prodloužení termínu
    ◘ o delším termínu jsme Vás informovali a dohodli se na krajním termínu dodání, karimatku stáhli z eshopu
    ◘ termín jsme sice splnili, ale při přebalování karimatky přímo na poště (v rámci urychlení, splnění termínu) jsem si nevšiml, že nám výrobce poslal jiný model (jednalo se o podobný model objednanému)

    Bohužel 90% eshopů na českém trhu nedokáže držet veškeré zboží skladem. Ani u nás to při 1300 položkách není v našich silách. U neskladových položek jsme pak závislí na přístupu a dostupnosti u výrobců / dovozců :-(

    Dovolím si pouze nesouhlasit s Vámi v jednom bodě. Píšete "Jednání majitele, kterého jsem sama upozornila na mylně zaslaný produkt, mi přišlo velmi neprofesionální." Proběhlý obchod, vyřízení objednávky atd. bylo neprofesionální. Nicméně jednání za profesionální považuji.

    Jak jsme se dohodli, po příchodu karimatky a sdělení výše poštovného pro navrácení zboží, Vám na účet vrátíme peníze za karimatku, poštovné od nás a poštovné k nám.

    S úctou, hezký den
    Josef Douša
    Makalu outdoor

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrá komunikace obchodu,
    • Delší dodací doba, vyšší ceny

    Za mě průměr, za dodací dobu podprůměr. Ale vánoce stihli.