Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...
    • ...

    Nabízené zboží nemají,takže objednávku ztornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace, lhůta dodání

    po telefonátu před třemi dny mi bylo řečeno, že zboží mělo dorazit zítra s tím že před odesláním mě měli kontaktovat, to se bohužel nestalo (nekontaktovali). Jinak peníze jsem odeslal hned druhý den od objednání, žádné potvrzení přijetí platby jsem od nich nedostal do doby než jsem je musel kontaktovat

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den

    Děkujeme za reakci na dotazník. Chápu Vaši nespokojenost a omlouváme se tímto za zhoršený servis.

    Pro pořádek se s dovolením vyjádřím k jednotlivým bodům a historii objednávky.

    1) Termín dodání
    V potvrzení objednávky ze dne 8.6. (objednávka z 6.6. soboty) jsme Vám sdělili termín 12 - 15.6. tedy pátek až pondělí. Bohužel výrobce přechází aktuálně na nový účetní systém a velmi omezeně expeduje. Tím došlo k zpoždění. V pátek 12.6. v 14:55 jsem se Vám pokoušel dovolat, abych Vám sdělil zpoždění (zkontrolujte si prosím v telefonu nepřijaté hovory). Dále jsem měl v plánu Vám tedy poslat mail. V pátek nám začínala výstava stanů a až do pondělního dopoledne jsme byli všichni vytíženi a mail jsem nestihl odeslat. V pondělí během dopoledne jsem procházel objednávky a o pár minut jste mne mailem předběhl s dotazem zda jsme obdrželi platbu. Na to jsem Vám telefonoval a informoval, že platba přišla a sdělil informace o zpoždění. Dohodli jsme se, že do konce týdne zboží obdržíte a že Vám raději ještě předem zavolám, jelikož by mohlo dojít díky zpoždění ke změně dodací adresy. Je středa a toto máme stále v plánu a nemohl jsem Vám zatím volat, jelikož zboží doposud nemáme. Dnes jsem mluvil s obchodním zástupcem a zboží očekáváme zítra. Ihned přebalíme a večer odvezu na depo PPL, tak aby jste v pátek měl. Zítra Vás tedy dle dohody budu kontaktovat.

    2) Informace o příchodu platby.
    Zákazníky (jako pravděpodobně většina eshopů) neiformujeme o připsání částky na účet. Před expedicí objednávky kontrolujeme zda platba přišla a zda je možné odeslat. Zákazníka informujeme v případech kdy např. na zboží pospíchá a jsme dohodnuti na krátkém termínu - pak hlídáme včasnou platbu a jsme ve spojení se zákazníkem pro případ, že by nedošlá platba ohrozila termín. Dále v případech kdy doba objednání a doba dodání je od počátku plánována a dohodnutá na delší období - pak pro pořádek sdělíme, že platbu evidujeme. Pokud je vyřízení objednávky standardních avízovaných 3-8 prac. dní, pak zákazník informován není a potvrzení o expedici je pro něj info o tom, že odesíláme, tedy že je zaplaceno.
    Každopádně s kolegy zvážíme nový, další druh avízace o příchodu platby za objednávky. Děkujeme za věcnou připomínku.

    Hezký den, Makalu.cz
    Josef Douša

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Má zkušenost: Makalu na svých stránkách avizuje zboží, které následně není reálně k dispozici.

    Obdržela jsem jiný výrobek, než jsem si objednala. A to 10 dní po avizované době doručení.

    Byla jsem krajně nespokojena a k další spolupráci jednoznačně nepřistoupím.

    Jednání majitele, kterého jsem sama upozornila na mylně zaslaný produkt, mi přišlo velmi neprofesionální.

    Reakce obchodu Makalu

    Dobrý den

    Děkuji za věcný, byť negativní komentář. Vámi popsaná nespokojenost je oprávněná. Tímto se znovu takto veřejně omlouvám za nepovedený obchod.

    Přístup k zákazníkovi a komunikaci stavíme na první místo. Velmi mne proto mrzí toto nedopatření. Za 8 let obchodování je to naše první takto výrazná nespokojenost.

    Na vysvětlení, jak k tomu došlo:
    ◘ potvrdili jsme Vám objednávku s termínem
    ◘ v rámci dodávky zboží od výrobce jsme zjistili, že zboží se již nebude vyrábět, nicméně výrobce nám ještě zboží zajistil z komisního prodeje a tím došlo k prodloužení termínu
    ◘ o delším termínu jsme Vás informovali a dohodli se na krajním termínu dodání, karimatku stáhli z eshopu
    ◘ termín jsme sice splnili, ale při přebalování karimatky přímo na poště (v rámci urychlení, splnění termínu) jsem si nevšiml, že nám výrobce poslal jiný model (jednalo se o podobný model objednanému)

    Bohužel 90% eshopů na českém trhu nedokáže držet veškeré zboží skladem. Ani u nás to při 1300 položkách není v našich silách. U neskladových položek jsme pak závislí na přístupu a dostupnosti u výrobců / dovozců :-(

    Dovolím si pouze nesouhlasit s Vámi v jednom bodě. Píšete "Jednání majitele, kterého jsem sama upozornila na mylně zaslaný produkt, mi přišlo velmi neprofesionální." Proběhlý obchod, vyřízení objednávky atd. bylo neprofesionální. Nicméně jednání za profesionální považuji.

    Jak jsme se dohodli, po příchodu karimatky a sdělení výše poštovného pro navrácení zboží, Vám na účet vrátíme peníze za karimatku, poštovné od nás a poštovné k nám.

    S úctou, hezký den
    Josef Douša
    Makalu outdoor

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrá komunikace obchodu,
    • Delší dodací doba, vyšší ceny

    Za mě průměr, za dodací dobu podprůměr. Ale vánoce stihli.