Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široký výběr
    • dobré ceny
    • komunikace s reklamačním odd.
    • malá skladová zásoba
    • nedodržení reklamační lhůty 30 dní
    • vrácení peněz nebylo obratem

    Koupil jsem si zde lyže Lusti PC71, dorazily dříve, než bylo původně avizováno. Skvělé. Bohužel na jedné z lyží chyběla asi 1cm sjezdové hrany lyže. Výrobní číslo každé lyže bylo jiné. V hůlce chyběla osička v systému click. Po dotazu v eshopu jsem odeslal na reklamaci a po několika dotazech a ujištěních rychlého vyřízení jsem to 30. den vzdal, lyže si objednal u konkurence (měl je druhý den doma a v pořádku, pečlivěji zabalené a jen o pár stokorun dražší) a požádal o vrácení peněz. Ty přišly také až po urgenci. Pozitivně hodnotím snahu reklamačního pracovníka p. Veselého, ale to je vše. Očekával bych větší snahu vyjít zákazníkovi vstříc u nového nepoužitého zboží a produkt vyměnit obratem nebo více tlačit na výrobce. Ponaučení pro příště a pro vás před nákupem: Pokud něco není v pořádku - nereklamujte, ale rovnou odstupte od smlouvy a objednejte si ve stejném nebo jiném obchodě raději znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Při objednání do do 12.00 zboží, které je skladem, slibují doručení do druhého dne.

    Slibují, ale slib nedodrželi.

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den,
    ano skutečně se stalo, že jsme zásilku předali Zásilkovně, až druhý den. A to z důvodu, že v den Vaší objednávky Zásilkovna přijela dříve, než v nasmlouvaný čas a my nestihli Vaši objednávku za 20min připravit.
    Omlouvám se a pevně věřím, že brýle slouží ke spokojenosti i když jste je obdržel později.
    S pozdravem
    Tomáš Miřátský
    www.lyzelyze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodávka byla písemně potvrzena na 7.12.2023. I přes moji telefonickou urgenci nejen objednávka nedorazila, ale ještě ani nebyla vypravena.

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci! Jistě víte, že v tento předvánoční čas je každý rok problém, že přepravní společnosti nestíhají doručovat zboží v termínech, tak jako to je ve zbytku roku. A to byl i Váš případ. Zboží nám z Německa dorazilo později, o všem jste byl informován přes emailové notifikace. Zboží již máte u sebe, tak jste doufám spokojen.
    Tomáš Miřátský
    lyzelyze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím nemohu hodnotit, zboží stále nebylo odesláno. Alespoň jsem obdržela mail s omluvou, že zboží nebylo odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo po dlouhé době. A přišly jiné brýle než jsem si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siroky sortiment
    • Rozumne ceny
    • Rada po chatu
    • Zbozi melo byt skladem v centralnim skladu, ale ve skutecnosti nebylo...stale na nej cekam. Kdybych to vedela, koupila bych jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar sa tvari že ho maju,po objednani dojde email,ze ho nemaju na sklade...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příliš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku nikdo nereagoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto tragická komunikace, lyže Atomic Cloud 9, které jsem objednal na eshopu a s botami a hůlkami zaplatil, údajně nejsou k dispozici. Občas mi někdo zavolá, něco slíbí ( náhradní variantu apod. ), pomluví kvalitu bot (páté v testu kvality). To co slíbí, samozřejmě nesplní a nic nepošle, na jejich účtu leží od 25.11., tedy dva týdny 17 543 Kč a nic se neděje. Prostě totální hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pri skladem. Zbozi nedoruceno, zadna komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Po slibovaném dodání do 2 dnů, zboží dorazilo téměř za 14 dní.
    • Špatně namontované vázání (na menší botu)

    Objednával jsem zboží v tomto obchodě, protože nabízeli zboží skladem a rychlé dodání. Druhý den jsem byl informován, že zboží skladem není a čekal jsem na dodání téměř 14 dnů. Zaplatil jsem si službu montáž vázání a i přesto, že jsem hlásil velikost boty, bylo vázání spatně nastaveno na menší botu.

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za chybu u Vaší objednávky a uděláme vše pro to, aby se toto neopakovalo!
    Za Lyzelyze.cz, Nela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem reálně nebylo i když na webu bylo skladem
    • Musel jsem je po dvou pracovních dnech kontaktovat sám jak to vůbec s objednávkou vypadá

    Příště určitě nevyužiji lyzelyze.cz z důvodu zmíněného výše

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Zboží uvádíme skladem u dodavatele, kdy se skutečně může stát, že se vyprodá. Rozlišujeme zboží na našem interním skladě a u dodavatele.
    Ještě jednou se omlouvám za komplikace
    Za lyzelyze.cz,
    Nela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Klamání spotřebitele.

    Koupil jsem lyže s vázáním, v nabídce namontovaným, doručeno nenamontované - za současných podmínek uzavření skiservisů.

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou! Určitě nás neváhejte kontaktovat, pokud máte zájem i o montáž.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 11 dnech od objednávky zboží není k dispozici, prý snad příští týden ...

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den, moc nás problémy spojené s Vaší objednávkou mrzí. Uděláme vše pro to, aby se toto již neopakovalo.
    Hezký den.
    Za Lyzelyze.cz, Nela

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dorazilo docela rychle
    • u jednoho zboží (deska pro IFP vázání) nebyl dodán návod. Nemluvně o zákonné povinnosti prodejce, návod je důležitý pro správnou montáž .
    • špatná komunikace obchodu

    Zaslal jsem výzvu prodejci, aby poslal návod. Odpověď prodejce:"
    K podložce není návod přiložen z důvodu zabránění neodborné montáže". No pokud by to bylo tak, měla být tato informace uvedena na eshopu a zamezeny prodej osobám bez osvědčení k montáži a ne prodat to komukoli dál a inkasovat marži víc jak 100% oproti konkurenci, která prodává 10 balení za 2000 Kč a tady nabízejí 1 balení za 450 Kč.
    Doposud jsem instaloval na nové lyže několikrát vázání a vždy bylo součástí balení i návod se šablonou kam navrtat díry vůči těžišti lyže. Tady s překvapením, nic !
    Po upozornění prodejce na jeho zákonnou povinnost se sice omluvil a nabídl telefonickou pomoc jejich servisního technika, ale doposud nezaslal ani náčrt s kótama pro správnou instalaci o kterou jsem alespoň žádal.

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci a předávám kolegům.
    Omlouvám se za komplikace
    Za lyzelyze.cz
    Nela

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • S brdičkou začali být při používání problémy

    Reakce obchodu Lyželyže.cz

    Dobrý den, určitě nás kontaktuje a pomůžeme s výměnou vadného zboží! Kolegové na emailu [email protected] Vám určitě poradí.
    Za lyzelyze.cz
    Nela

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny
    • Rychlé vyřízení objednávky (odeslání)
    • Dorazilo rozbalené zboží
    • Ne zcela dobrá komunikace - viz níže

    Objednával jsem 2ks zboží (lyžařskou helmu a brýle), které už jsou jen těžko dostupné.
    Vyřízení objednávky bylo rychlé a bez problému, do dvou dnů jsem měl zboží připraveno k vyzvednutí.
    Po vyzvednutí a rozbalení na mě ovšem čekalo nemilé překvapení: helma i brýle byly rozbaleny. Brýle zaprášeny, helma svrchu nesla mírné známky opotřebení (např. od pokládání na stůl atd - naprosto běžné a neškodné, ovšem když očekáváte zboží nové a originálně zabalené, je to nevhodné...).
    Ihned jsem obchod kontaktoval prostřednictvím mailu, že mi zboží přišlo rozbalené a to bez jakéhokoliv upozornění dopředu z jejich strany a poněvadž jsem nechtěl hned zboží vracet, zkusil jsem požádat o nějakou finanční kompenzaci za rozbalené zboží (běžná praxe v každém obchodě) nebo návrh dalšího řešení věci.
    Přišla mi odpověď, ve které mi bylo oznámeno, že obchod má i kamennou prodejnu a tudíž je možné, že bylo zboží vyndáno z krabice, jinak že je jistě nové a nepoškozené, a že z tohoto důvodu není nutné řešit finanční náhradu.
    Po mé reakci na tuto odpověď mi z obchodu zavolali a jediné řešení z jejich strany bylo, že pokud nejsem se zbožím spokojen, ať využiji 14ti denní lhůty na vrácení zboží.
    Zboží vracet nebudu, ale jen z důvodu, že není nikde jinde prakticky dostupné. Znovu v tomto obchodě ale nakupovat nebudu a nedoporučuji to ani ostatním.
    Snaha ze strany obchodu o nápravu věci, o hledání nějakého kompromisu ke spokojenosti zákazníka, aby se i po prvotní ne příliš dobré zkušenosti do obchodu vrátil, je čistá nula. Naprostá neochota cokoliv řešit, postoj který na mě dělá asi takový dojem "Nechceme nic řešit, jestli se ti něco nelíbí, vrať to a běž jinam."
    Možná je to jen moje subjektivní zkušenost, možná měli jen špatný den, já už ale u tohoto obchodu další zboží neobjednám, protože mu nedůvěřuji.