Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na to jak je to předražený žádné hezké balení. Vzorek parfému v podobě stříknutého papírku v pytlíčku mě rozesmál.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Seydlová, je nám líto, že jsme nesplnili vaše očekávání. I to se stává. Pravděpodobně stejně jako to, že byste u nás sama nakoupila i v případě, že byste nemusela uplatnit darovaný poukaz. Ale i tak věřím, že produkty, které jste si vybrala vaše očekávání splní. S pozdravem Pavel Kroupa, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    abyste mi dorucovali zásilku 7 dní...to je nevídané, nemůžu tento obchod nikomu doporucit...

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Vážený pane Hofmane, objednávku vám nedoručujeme my, ale Zásilkovna. Hodnocení by tedy patřilo spíše tam. Doba dodání u Zásilkovny se u našich zákazníků pohybuje 2-3 dny. Je třeba brát v potaz aktuální sezónu zvýšených objednávek vlivem Black Friday, na kterou předem upozorňujeme my i dopravci. S pozdravem Pavel Kroupa, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při objednání mi se mi neottevřela možnost platby kartou a když jsme psala email ohledně zaslání faktury, aby zboží mohla zaplatit, nepřišla žádná odpověď a objednávka byla zrušena.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Vlková, mrzí mě vaše hodnocení. Svojí objednávku jste vytvořila a neuhradila platební kartou, automaticky tedy odchází email s výzvou k platbě bankovním převodem. Po třech dnech je v případě neuhrazení objednávka stornována. Což je i váš případ. Zkontrolujte si prosím složku hromadné a spam (máte totiž email na Seznam.cz). Pokud vám opravdu email nedorazil, omlouváme se, pravděpodobně se jednalo o nějaký momentální technický nedostatek. V každém případě, kdybyste se ozvala, mohli jsme situaci vyřešit znovuzasláním platebních údajů. S pozdravem Pavel Kroupa

  • Nedoporučuje obchod

    Už při objednávce byl problém se zaplacením, špatně funguje platební brána, takže jsem musela čekat na fa a platit převodem. Časově nevýhodné.
    Zvolila jsem převzetí osobně, pán přijel na místo, zavolal a hned odjel. Volala jsem do dvou minut zpátky, už tam nebyl, nezavolal zpět ani po několikátem zavolání, sám změnil v systému místo doručení, hrůza dodnes nedodáno.
    Opravdu smůla.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Naďalová,
    jsme upřímně zklamaní z vašeho hodnocení.

    6.6. 11:41 jste vytvořila objednávku s platbou bankovním převodem, nikoliv kartou
    6.6. 11:43 vám byly zaslány platební údaje
    6.6. 12:19 jste objednávku uhradila bez VS
    6.6. 19:15 přichystána k vyzvednutí vámi zvoleným kurýrem
    7.6. 12:04 byla zásilka expedována
    8.6. 08:40 zásilka se doručuje
    8.8. 15:37 nedoručeno, zákazník změnil termín doručení

    Objednávka tedy opustila náš sklad 24h a 23min poté co jste jí vytvořila a uhradila bez variabilního symbolu. Museli jsme jí tedy spárovat ručně. Objednávku jste se nepokoušela uhradit kartou. Objednávka vám nebyla doručena, protože jste si změnila termín doručení.

    Děkuji svým kolegům za vynikající a rychlou práci, kterou na této objednávce odvedli.
    Pavel Kroupa, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, ze jsem zvolila doručení přes zásilkovnu, které bylo v objednávce zpoplatněno spolu s volbou platby při převzetí, mi byla objednávka stornována z důvodu nezaplacení převodem na účet poskytovatele ??? ! Arogantní vystupování “opravdu jste si zvolila tragickou formu doručení přes zasilkovnu?” ano, vyhovuje mi! Pakliže Vám nikoli …nemáte mít tuto možnost v nabídce.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Garlick,
    děkujeme za veřejné sdělení vašich pocitů. Dovolte mi vám objasnit celou situaci.

    1) Určitě jste nevytvořila objednávku s platbou při převzetí, protože tuto volbu, ani žádnou jinou formu “dobírky” v nabídce totiž nemáme.

    2) Zvolila jste platbu bankovním převodem, kterou jste neuhradila na základě výzvy v den objednání ani po třech dnech. Proto byla vaše objednávka v souladu s vaší volbou i vámi potvrzenými obchodními podmínkami automaticky stornována a vámi blokované zboží uvolněno pro další zájemce.

    3) Nakupujete s doručením přes Zásilkovnu, jen upozorňujeme na to, že kvalita služeb je tragická a zákazníci její služby u nás reklamují, ale jsou i tací, kteří jsou spokojení. Proto v nabídce stále je.

    4) Pokud se vám během objednávacího procesu u nás něco nelíbí, prosím dejte nám to vědět a nebo prosím nenakupujte u nás.

    S pozdravem a přáním luxusních vlasů
    Pavel Kroupa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    16/12 jsem reklamoval nekopletni dodavku , nikdo nereaguje . Penize nevraceji....

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den pane Charváte. Díval jsem se do historie vaší objednávky a nenašel jsem žádný záznam a to ani e-mail v doručené poště. Pokud někam něco pošlete, ujistěte se, že to příjemce obdržel. Víte, je těžké reagovat na něco, o čem nemáte tušení. Navíc na našich stránkách najdete podrobný návod, jak ve vašem případě postupovat. V každém případě je nám líto pokud jste s naším servisem nespokojený. Ale mohu vám říct, že zákazníci, kteří u nás reklamují mají veskrze spokojené pocity, pokud se to dá v rámci reklamace tak nazvat. Přeji vám veselé Vánoce a věřte, že žádná negativní recenze reklamaci ještě nevyřešila.
    Pavel, Luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • produkt nestoji za tu cenu

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Vážená paní Pěničková, objednala jste si vzorky pleťové kosmetiky podle vlastního výběru. Pokud nejste spokojená se zbožím (tedy svým výběrem této luxusní značky) pak nerozumím tomu, proč nedoporučujete náš obchod. My jsme vše splnili do posledního detailu správně a včas absolutně vše.
    Pavel Kroupa, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodnes jsem zboží neobdržela , nedostala jsem ani žádnou zprávu - nic !

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den, kdybyste kontaktovala přímo nás namísto negativní recenze, mohli jsme to vyřešit. Ale jsme rádi, že jste byla a jste naší věrnou zákaznicí. Děkujeme za další objednávku.
    Pavel Kroupa
    luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý popis na web-stránkách
    • Předražený :( až po zakoupení jsem si všimla ze na notino alterna 2x levnější

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Kristino,
    děkujeme za chválu našeho webu, děláme věci jinak a se zárukou oficiálních zdrojů a původu zboží. Proto naše produkty nedosahují cen jiných eshopů, kteří to dělají jinak než my. Každý zákazník si může vybrat, za jakou cenu a v jakém eshopu nakoupí. Většina si vybírá podle svých preferencí. Nejlevnější neznamená vždy nejlepší.

    S pozdravem

    Pavel Kroupa
    www.luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné

    Dostala jsem jiný kondicionér tak jsem prodelala asi 500 už tam nenakoupim

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Moniko Lomska,
    dodali jsme vám objednávku přesně tak, jak jste si objednala. A vzhledem k tomu, že jste u nás neobjednávala poprvé, tak je mi to o to víc líto. Oba dva produkty byly z objemové řady Alterna, šampon jste si však objednala z řady Bamboo, kondicioner z řady Caviar. Třetí produkt byl v pořádku. Pokud jste se spletla vy nebo my (všichni jsme lidé) mohla jste po rozbalení zásilky napsat nebo zavolat. Vše můžeme operativně vyřešit. Bohužel jste tak neučinila ani bezprostředně po rozbalení, ani nikdy potom. Pokud chcete zboží vyměnit, rádi to pro vás uděláme i teď. Pokud by se vám u nás, nebo kdekoli jinde stalo cokoli nepříjemného, dříve než udělíte jakékoli hodnocení, kontaktujte prodejce. Pokud mohu mluvit za nás, my máme rádi spokojené zákazníky, a proto jim vycházíme vstříc. Bohužel dokud nám nedáte vědět, že se něco nepovedlo, neumíme si pomoct ani sobě, natož vám. Přeji vám štěstí při dalších nákupech a věřte, že jste si zakoupila kvalitní produkty originálního původu, které vašim vlasům prospějí. Pavel, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo poškozené.
    • posílat zboží v hodnotě přes 2000kč v obálce je dost zarážející.

    Zboží dorazilo poškozené. Přestože šlo o nákup v hodnotě přes 2000Kč, bylo zabalené jen v obálce.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den Karin, pokud nastane jakýkoliv problém, jsou zásilky pojištěné. Vy jste doručení zásilky nereklamovala při převzetí ani po rozbalení. Je nám líto, že to, jak se zásilkou zachází dopravce (v tomto případě Česká pošta) musíme odnést my vaším nepěkným hodnocením.
    Pokud by se situace ještě někdy opakovala, (nad 2500 je doprava zdarma s doručením do druhého dne) dejte raději vědět nám, hodnocení na internetu vám zboží nevymění :)
    Pavel, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Je to spatne dostupne a nelze platit kartou musela jsem se proto vratit jeste jednou

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Široká, mrzí nás váš negativní postoj. Osobní odběr na jedné z 283 poboček osobního odběru jste si zvolila sama. Pokud byste si připlatila 19 Kč, mohl vaši zásilku přivézt kurýr druhý den až k vám domů nebo do práce a mohla jste při převzetí zaplatit kartou. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější. S pozdravem, Pavel, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • - zboží přišlo pouze v bublinkové obálce (došlo k otevření šamponu a lehce vytekl obsah)
    • - uzávěr měl být chráněn proti náhodnému otevření nebo by zboží mělo být v balíčku,který zásilku spíše ochrání než obálka

    zboží jsem koupila ze zvědavosti, na obchod žádný názor nemám, lhůta doručení dobrá, ovšem jako dárek nepovažuji jeden ks vzorku šamponu. To se běžně dává v jakémkoli obchodě za daleko nižší cenu.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den Evo, děkujeme, že jste zatoužila po luxusních vlasech a zavítala k nám do ochodu.
    Velice nás mrzí, že jste nám o těchto potížích nedala vědět ani telefonicky ani emailem a napsala toto negativní hodnocení. Každá zásilka je pojištěna proti poškození, i ta, která je v bublinkové obálce. Známe hodnotu toho co prodáváme a proto děláme maximum, aby zásilky byly chráněny.
    Děkujeme za vaše připomínky, zkusíme zboží zajistit ještě lépe.
    Koupila jste si mj. zboží ve výprodeji (doprodej končící řady), proto bylo za sníženou cenu. Pokud chcete nakupovat za daleko nižší ceny, rozhodně to nebude u nás. My si za svou cenou stojíme, protože prodáváme pouze originální zboží, které je ověřitelné a snadno u nás v případě nutnosti reklamovatelné.
    Proto vám nabízím, abyste nás kontaktovala, a my vám "neplný" šampon, který byl poškozen při přepravě vyměníme. Děkuji a v případě jakýchkoli dotazů se na nás kdykoli obraťte. A můžeme-li si vybrat, raději dřív :) Pavel, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Budu pokračovat v nákupu na této webové stránce, ale poté, co jsem si můj produkt, v tuto chvíli i dont věřit vůbec. Obvykle jsem on-line nakupování a jediným problémem bylo vždy dodací lhůta, ale nikdo mi říkal poslat zboží zpět, po zaplacení peněz.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Hello Lali, I'm sorry, you probably do not understand neither Czech nor English. We have tried to contact you and resolve the situation. You have agreed… now I do not understand your response. You can still send the goods back and then you get your money back. Best Regards Pavel, luxusnivlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Pokud víte přesně, co chcete, tak to vždy seženete.
    • Kvalitu a vlastnosti vašich vlasů může určit (dle mého názoru) pouze specialista-kadeřník, pokud tedy nemáte zdravé perfektní vlasy. Laik si tedy může vybrat špatný přípravek, který nevyhovuje jeho vlasům a naopak zhorší jejich vzhled (což se stalo mně).

    Jestliže má tento obchod tolik kladných ohlasů a spokojených klientek, tak jsem zřejmě měla jen smůlu při výběru přípravků a špatně jsem odhadla, co mé vlasy potřebují. Nakoupené přípravky z mých přírodně kudrnatých, celkem hezkých, ale suchých (obarvených) vlasů udělaly totiž koudel.

    Reakce obchodu Luxusnivlasy.cz

    Dobrý den paní Jindro. Jsme rádi, že jsme si už všechno vysvětlili telefonicky. Vždy, když budete mít jakékoli pochyby, ozvěte se nám. Rádi vám doporučíme ten správný produkt. Ve vašem případě Greedy bohužel nebyl vhodnou volbou pro vaše vlasy i v kombinaci s jinými produkty vaší objednávky. Proto Michal Zapoměl sestavil "Pětku pro krásu", které se jmenují podle toho jaké vlasy máte a kde jsou vždy nakombinovány produkty tak, aby spolu skutečně fungovaly a nedošlo k nechtěnému faux pas. Mrzí nás vaše zkušenost, ale věříme, že nyní již budete spokojenou zákaznicí, která náš obchod doporučuje. Pavel, luxusnivlasy.cz