Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Předem bylo oznámeno, že bude dodávka trvat déle, což je akceptovatelné, ale na dotaz po 14 dnech jak to vypadá zatím stále nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný web
    • nedodržování termínů
    • nulová komunikace

    Zboží jsem objednal 30.4.2019, běžná košile ze standardní nabídky. V popisu byla poznámka, že délka dodací lhůty je 10-14 dnů. V dnešní době sice slušný anachronismus, ale budiž - upozorňují na to předem a komu to nevyhovuje, nemusí si objednávat. Realita je ovšem taková, že ani po více než třech týdnech zboží nedorazilo. Obdržel jsem jen robotické potvrzení objednávky, ale žádnou další zprávu, ani vysvětlení, natož omluvu. Obchod rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné divím se že vůbec něco nabízejí
    • Nejsou schopny zaslat objednané zboží v termínu i přes to že ho mají skladem

    Nedoporučuji tento obchod. Objednal jsem si u nich vestičku na svatbu, po několika dnech jsem se musel telefonicky ozvat sám abych vůbec zjistil co je s mou objednávkou. Nedovolal jsem se pan J. Fišer byl nedostupny. Nakonec mi napsal mail že dodací lhůtu kterou jsem vyžadoval určitě stihne. Nakonec vestička kterou jsem si objednal na den 22.2.2017 dorazila 23.2.2017 a to po 11 ti dnech objednávky. Balík jsem nepřebral a nechal ho poštou odeslat zpět. Teď si vestičku může klidně nosit p. Fišer

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den všem. Pánovi.....se omlouváme, ano termín svatby se nestihl, respektive bylo doručováno v den svatby. Více asi psát nebudu, bylo by to zbytečné. Přeji všem našim spokojeným zákazníkům hezký víkend. J. Fišer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hledáte-li nekvalitní věci ,tak jste správně.Věci jen vypadají luxusně,zato ceny s ohledem na kvalitu jsou podle názvu obchodu.Kdo chce kvalitu ,za téměř stejné ceny,musí hledat v Británii či Francii.Jinak komunikace a doručení vstřícné a kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • renomované značky
    • prehľadnosť stránky
    • produkty pri ktorých je uvádzané na stránke dodanie 14 dní, nevedia v tomto termíne zabezpečiť

    odporúčam pred objednávkou overiť dostupnosť tovaru, je to jednoduchšie ako stornovať objednávku či platbu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace,
    • nedoručení zaplaceného zboží

    Zde nenakupovat !

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, děkuji za toto brutální hodnocení.
    Se zákazníkem jsem mluvil osobně po telefonu a dostal dva emaily - tomu neříkám nulová komunikace. Ano měli jsme nečekané problémy s dodavatelem kabátů, což zaznamenalo více zákazníků a se všemi jsme dospěli k rozumné dohodě a spokojenosti. Někdo se prostě informuje někdo dává negativní hodnocení. Rozhodně však dostane zboží či budou vráceny peníze!
    S přátelským pozdravem
    Jan Fišer

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nesouhlasí velikostní tabulka

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, je smutné, že písemné hodnocení dávají pouze negativní zákazníci. Zase musíme reagovat, u košile jenž zákazník zakoupil je jasně uvedeno jaké velikosti odpovídá udaná velikost výrobcem. Bohužel zákazníci nečtou informace k produktu a pak si stěžují, že je něco špatně. Co na to říct....

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné
    • Neváží si zákazníka

    Rychle pryč

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, musíme reagovat na tohoto zákazníka. Bohužel jediné na co si udělal čas je negativní komentář. Nereagoval na email ani na telefon. Dostal email s alternativní nabídkou a bylo mu voláno. Následně dostal oznámení o zrušení objednávky i s odůvodněním. Děkujeme všem "normálním" zákazníkům za pochopení;-)

  • Nedoporučuje obchod

    Elastaky(zateplene)cerne bych v zadnem pripade nikomu nemohla doporucit.Barvi i po vylouhovani v octovem roztoku a vyprani asi ve 30 vodach stale barvi!!!!Obarvily mi i dalsi pradlo a kdyz jsem si je vzala po techto procedurach na sebe,tak jsem mela obarvene i spodni kalhotky a kuzi v rozkroku do cerna!Takze fakt bomba nakup!!!Mam sto chuti je vyhodit do kose!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádné
    • jiná velikost než jsem objednal, bey fakturz

    kupujte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Na fotkách zboží vypadá hezky
    • Realita neodpovídá fotografiím.
    • Kabát, co jsem si objednal, je z extrémě tenkého materiálu, spíše jako tlustší tričko. Kvalita rozhodně neodpovídá ceně.
  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi špatná komunikace, při reklamaci přestali komunikovat úplně.

    Noční můra.

  • Nedoporučuje obchod

    Čekám víc než 10dní a doposud mi zboží nepřišlo, i když mělo být skladem.

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, dle výpisu doručovací společnosti jste zboží převzala 13.9. tudíž do 3dní od vytvoření objednavky, tudíž vůbec nechápu Vaše hodnocení!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží vypadá na fotkách luxusně - barva je na fotkách výrazná, sytá..ve skutečnosti se jedná o klasické neli laciné věci normálně dostupné, jen takto superlativně neprezentované..takže pro mne i zbytečně pak v reálu drahé

    jak jsem již slyšela, určitě se nejedná o luxusní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Garantovali doruceni do 24 hodin a komunikovali velmi sporadicky

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, objednavku jste vytvořila 17:25, byla odeslána následující den, bohužel ji nestihneme doručit do 24h, kdyz si jí objednáte v odpoledních hodinách. Kurýr odjíždí cca 14:00. Zásilku jsme odeslali následující den a další den byla k doručení. Dostala jste tyto dva emaily:

    2013-08-07 07:02:59 Ikona stavu K Dobrý den, děkuji za objednavku zítra odesíláme zboží. s pozdravem Magda Fišerová
    2013-08-08 06:54:28 Ikona stavu S Dobrý den, balíček je odeslán kurýrem, doručení v pátek. Děkuji a přeji krásný den Fišerová

    a opravdu nevím v čem bychom měli zlepšit komunikaci více asi není třeba psát a myslím, že jsme si toto hodnocení opravdu nezasloužili.

    S podzravem Magda Fišerová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží neodpovídalo obrázku. Především barva byla úplně jiná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Luxusní móda je trošku nadhodnocené, spíš je oblečení šité hodně horkou jehlou.
    Čekala jsme lepší materiál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nic
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nabízí zajimavé zboží, na pěkný fotkách.
    • Zboží vyfocené na modelce se liší od skutečného vzhledu výrobku např. legíny má modelka jako bokové a když dorazí jsou vysoké do pasu.Problém také vidím v přeceňování zboží. Jeden týden se dívám a plavky stojí 450 Kč před slevou a 360 Kč po slevě a přístí týden ty samé 890 Kč před slevou a 450 Kč po slevě. Rozhodně to ve mě nevzbuzuje důvěru.

    Obchod má zajimavé a originální zboží to je jeho přednost ovšem zákazník musí počítat s faktem, že není vše tak jak vypadá.

    Reakce obchodu Luxusní pánská móda

    Dobrý den, děkuji Vám za Vaší recenzi ano s některými modely legín jsou problémy s výškou pasu, v každé dodávce nám přijdou jinak vysoké pasy, řešíme to s výrobcem. Co se týče plavek, tak jsme si nechali ušít na zakázku plavky s naší značkou a bohužel náklady se neočekávaně zvedly, takže jsme po přijetí dodávky museli zvednou cenu. U jiného druhu zboží jsme to zatím nebyli nuceni udělat.

    s pozdravem Magda Fišerová