-
Nedoporučuje obchod
Obchod mi objednávku zrušil. Volala jsem do obchodu, abych zjistila důvod (telefonní číslo nápadně připomíná Zákaznickou linku Sportisimo). Důvod byl, že zboží je kazové a nelze tak prodat.
Stejný důvod zrušení objednávky uvedlo i Sportisimo. Zboží bylo ještě dva dny e-shopu dostupné. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží je uz tyden objednano, zaplaceno a stale neni odeslano
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledný web
- Dlouhá dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
Přestože mají produkt stále na stránkách s možností koupení po vybrání zboží přijde potvrzení o objednávce a teprve další den dojde další email, že zboží je poškozeno a objednávka je zrušena. Pokud je to tak , tak tento produkt by měl být odebrán a ne ho stále nabízet.
-
Nedoporučuje obchod
- Vrátili mi peníze
- Objednala jsem zboží, co bylo jakože skladem. Zaplatila jsem. A pak jsem si po pár dnech všimla, že peníze jsou zpět na účtě. Bez žádného uvědomění na email o stornu objednávky. Jestli volali, to nevím, ale cizí čísla zpětně neobvolávám a pokud se tedy nedovolali, měli napsat.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
chyba byla způsobena přechodem na nové systémy. Za toto nedorozumění se moc omlouváme.
S pozdravem Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
- špatný dopravce
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
napsal byste nám prosím na [email protected], co konkrétně se stalo? Každý případ se snažíme s dopravcem řešit, proto bychom za zpětnou vazbu od vás byli rádi.
S přáním hezkého dne
Iva Faiklová
LOAP Marketing Manager -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- podle přiložené faktury nejde vrátit zboží na dobírku
špatný materiál šatů.Po vyprání se boční švy stáčí do středu předního i zadního dílu.šaty se protáhly i 10cm do délky a zúžily o 10cm.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, paní Ivo.
Při reklamaci zboží uhrazeného dobírkou platí stejný postup jako v případě ostatních platebních metod. Při zasílání zboží zpět k nám prosím postupujte dle návodu na stránce: https://www.loap.cz/nakup/vraceni-a-reklamace/. Předem děkujeme za součinnost.
S přáním hezkého dne
Iva Faiklová
LOAP Marketing Manager -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Jsem velmi nespokojená velikosti vůbec nesedí obědnala jsem velikost s ale bylo to tak 2xl .Už nikdy víc
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše zklamání, přesto za Vaši zpětnou vazbu děkujeme. Jsme si vědomi, že obecné tabulky ne vždy přesně odpovídají všem stylům, proto nově přecházíme na systém individuálních tabulek velikostí a věříme, že tato novinka našim zákazníkům online nákup oblečení usnadní a zpříjemní.
U zboží označeného jako Novinka uvádíme přesné rozměry v tabulce, kterou najdete na konci fotogalerie na stránce daného zboží.
U starších modelů nás příp. prosím kontaktujte, rozměry pro Vás rádi přeměříme a upřesníme.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Iva Faiklová
LOAP Marketing Manager -
Nedoporučuje obchod
- Nesedí velikost.
-
Nedoporučuje obchod
- kvalita bundy neodpovídá popisu, po zhruba 14 dnech nošení pod oběma rukávy se objevují bílé vlákna(z vnitřku bundy). Zřejmě dojde k reklamaci
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste se zakoupeným kusem nespokojena. Právě díky husté výplni z dutých vláken je kabát tak hřejivý, občas se ale může stát, že vlákna pod tlakem sem tam "vykouknou".
Pokud se rozhodnete zboží vrátit, prosím postupujte dle návodu: https://www.loap.cz/nakup/vraceni-a-reklamace/. V případě uznání reklamace vám nabízíme bezplatnou výměnu nebo vrácení peněz.
Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte svou přízeň.
S přáním hezkého dne
Iva Faiklová
LOAP Marketing Manager -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Poslal jsem zboží zpět na výměnu, za měsíc nedokázali ani odepsat , že zboží přijmuli, a vyměněné posílají zpět. Děs. Ať se na takový e shop vy...
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
dodatečně se omlouvám za prodlevu v komunikaci při vyřizování Vašeho požadavku, ke které došlo kvůli nebývalému nárůstu objednávek z důvodu vládních nařízení a personálnímu omezení našeho e-shopu. I díky Vám jsme však proces vyřizování vráceného zboží vylepšili tak, že nyní zákazníci dostanou automaticky informaci o přijetí vráceného zboží a jsou rychleji informováni o výměně, příp. vrácení peněz.
S přáním hezkého dne
Ing. Iva Faiklová
Marketing Manager LOAP -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace
Ve středu jsem objednal zboží. Bohužel nešla platba, tak jsem zaplatil převodem. Píši dodání 1-2 pracovní dny a jelikož pro mě byl důležité dodání brzo, snažil jsem se cely den kontaktovat loap ( telefon, zpráva, Facebook) ale bohužel bez žádné odezvy. Nakonec jsem našel číslo na piccollo, ( pan Chotěboř) se kterým sem problém vyřešil během chvilky, změna platby a že platba došla a že zboží se může odeslat.... Bohužel ještě v pátek byl status vyřizuje se a nebylo ještě předano přepravci. Objednávku jsem zrušil.
Objednávku zboží jsem provedl jinde a další pracovní den jsem měl zboží doma a navíc levněji.
Škoda že zboží loap je lepší kupovat jinde než na oficiálním e-shopu.Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
ještě jednou bychom se Vám chtěli omluvit, že jsme Vám nedokázali vyjít vstříc podle Vašich představ a zaslat Vám objednávku expresně v den přijetí platby, tj. ve čtvrtek 15. 10. 2020.
Přestože se nám i v době zvýšeného nárůstu objednávek z důvodu vládních nařízení obvykle daří expedovat většinu objednávek během 1 pracovního dne, bohužel v tomto případě se sešlo víc okolností (večerní objednávka, nepotvrzení platby platební bránou, vytíženost kolegy vyřizujícího jiné objednávky), které umožnovaly odeslání Vaší objednávky skutečně až 2. pracovní den, tj. v pátek 16. 10. 2020.
Budeme rádi, když výrobkům LOAP přesto zachováte svou přízeň.
S přáním hezkého dne
Ing. Iva Faiklová
Marketing Manager LOAP -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Co se týče objednávky a doručení zboží, to je v pořádku
Bohužel neseděla velikost bundy a tak jsem ji zaslala zpět. Odeslala jsem to 8.10., balíček jim došel 9.10. a dnes je 18.10. a stále jsem neobdržela peníze zpátky na účet. A to mě velice štve.
Volala jsem tam 14.10. že by mě zajímalo, kdy mi budou vráceny peníze. Dostala jsem číslo na vedoucího skladu a ten mi sdělil že tam byl chlapek, který má na starosti veškeré reklamace a vratky a že se nemusím bát, že mi peníze přijdou. Bohužel ještě nic nedošlo.
Komunikace špatná.Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den,
dodatečně se omlouvám za prodlevu v komunikaci při vyřizování Vašeho požadavku, přestože jsme při vracení peněz dodrželi lhůtu danou zákonem (14 dní od přijetí vrácené zásilky).
Vaši zpětnou vazbu jsme si vzali k srdci a i díky Vám jsme proces vyřizování vrácených zásilek vylepšili tak, že zákazníci nyní automaticky dostávají potvrzení o přijetí vráceného zboží u nás na skladě i informaci o vrácení peněz.
Budeme proto rádi, když nám zachováte svou přízeň a v případě dalších podnětů na zlepšení komunikace nám napíšete na [email protected]. Ráda se jim budu věnovat. :-)
S přáním hezkého dne
Ing. Iva Faiklová
Marketing Manager LOAP -
Nedoporučuje obchod
Za mne NEDOSTATEČNÁ!!!!, takový přístup jsem ještě nezažila a poprvé v životě píšu negativní recenzi. Zboží objednáno 1.1. 2020 zatím nedorazilo (byl to dárek), když jsem po týdnu urgovala, bylo mi sděleno, že mají inventuru ve skladu, no budiž ... po týdnu znovu nic, další několikerá urgence, paní říká, že v pátek 17.1. zboží odejde ....mám tady další čtvrtek , paní tvrdí, že zboží odešlo, tak to šla hledat, zjistila, že ne, tak jsem se jí zeptala, proč před týdnem lhala? Dnes máme pátek a po delší komunikaci s prolhanou nejmenovanou paní - (odeslali dnes!!!) zboží dnes 24.1. odešlo....k večeru dorazila SMS z DPD o lhůtě dodání v pondělí (27.1. prosím!!!) a já zažila další šok!!! Dobírka je za původní cenu zásilky, kde měly být i rukavice, které v zásilce nejsou!!! .... tak asi tak ve stručnosti... Monika
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, paní Moniko.
Děkujeme za zpětnou vazbu, kterou si od poloviny ledna bohužel opravdu zasloužíme. Ještě jednou se vám proto za nepříjemnou situaci a zpoždění vaší zásilky upřímně omlouvám.
Prosím vězte, že jsme se ze systémového selhání skladu a předávání informací mezi skladem a zákaznickou linkou, která vedla k nepřesné komunikaci s vámi, poučili a celý proces expedice zlepšíme, aby k podobné situaci už nikdy nedošlo.
Dle informací v systému vám zásilka odešla kompletní, kolegyně se s vámi proto spojí, abyste spolu mohly reklamaci vyřídit.
EDIT: Zásilka přišla zákaznici kompletní, výše dobírky byla také v pořádku.
S upřímnou omluvou
Ing. Iva Faiklová
Marketing manager LOAP
---
Pozn.: Od 13. 12. 2019 do 5. 1. 2020 probíhalo stěhování skladu, o němž jsme na e-shopu LOAP informovali s tím, že zásilky budou expedovány postupně v týdnu od 6. 1. 2020. Paní Monika byla 8. 1. informována, že zásilka by měla dorazit začátkem týdne 13. - 17. 1. 2020. Zásilka však byla skutečně odeslána až 24. 1. 2020. -
Nedoporučuje obchod
- zboží dorazilo brzy
- přehledné stránky
- zboží nekvalitní reklamace trvá dlouho
Reakce obchodu Loap.cz
Děkujeme za vaše hodnocení. Za zpětnou vazbu na naše zboží jsme vždy rádi a jeho kvalitu samozřejmě prověříme. Tým LOAP
-
Nedoporučuje obchod
- Po objednání a zaplacení zboží mi bylo sděleno, že mnou vybrané zboží již není na skladě a obchod objednávku zrušil.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, mrzí nás, že nákup neproběhl podle vašich představ. Váš podnět prověříme, kvalitu našich služeb se snažíme neustále zlepšovat. Budeme moc rádi, když nám dáte ještě jednu šanci. Tým LOAP
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- ani po 14 dnech co jsem zboží vrátil mě nepřišly peníze zpět za zakoupené zboží. Komunikace na bodu 0.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost a děkujeme za upozornění. Nejvíce nám záleží na spokojenosti zákazníka! Prověříme, kde se stala chyba a co nejrychleji ji opravíme. Tým LOAP
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si tričko. Byla mi potrvzena objednávka.Po několika dnech se ozvali , že tričko již není. Nevím ,jak jsem si ho mohla objednat , pokud již v eshopu nebylo.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, mrzí nás, že nákup neproběhl podle vašich představ. V době, kdy jste produkt objednal/a, probíhala v našich skladech inventura, a tudíž se celá objednávka opozdila. Váš podnět prověříme, kvalitu našich služeb se snažíme neustále zlepšovat. Budeme moc rádi, když nám dáte ještě jednu šanci. Tým LOAP
-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno 15.1. na dobírku do 26.1. nedoručené. balíček se opozdil prý kvůli počasí o 1-2 dny. odmítnout ho mohu až když mi ho doručí (doprava přes DPD). Z jiného e-shopu mám to samé zboží objednané 23.1. a 25.1. už je doma.
Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a váš názor, kterého si ceníme. Na zlepšení našich přepravních služeb zapracujeme a rádi vás zase uvidíme. Budeme se snažit dohlédnout na to, aby k podobné situaci už nedošlo. Děkujeme za podnět. Tým LOAP
-
Nedoporučuje obchod
- nespolehlivý přepravce, který kazí dobré jméno obchodu a je důvodem proč obchod nedoporučuji
S obchodem vlastním mám dobré zkušenosti. Doporučuji využívat služeb jiného přepravce než DPD. Zboží nemám doposud doručeno.
S přepravní společností nelze navázat kontakt jiným způsobem, než přes kontaktní formulář. Ale i po jeho vyplnění nemám již několik dní žádnou reakci. Ve sledování zásilky přepravce neustále mění informace a uvádí nepravdivé informace, kterými zastírá vlastní neschopnost.Reakce obchodu Loap.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a podnět k dalšímu zlepšení našich služeb. Na zvýšení kvality doručování našich zásilek s externím dopravcem stále pracujeme. Budeme se snažit dohlédnout na to, aby k podobné situaci už nedošlo. Tým LOAP