Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Chtěla jsem zboží na dobírku a přišlo do boxu, kde bych si musela instalovat do mobilu něco, co potřebuje číslo mojí bankovní kary, což všichni odborníci na IT nedoporučují, není to bezpečné a ani mě to instalovat nešlo.
    Přeji pěkný den, Šofferová

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, bohužel u platby na dobírku v boxu není jiná možnost. Pokud nemáte k jejich fungování důvěru, doporučuji zvolit místo dobírky platbu bankovním převodem či přes platební bránu, nebo namísto boxu volit výdejní místo nebo doručení na adresu, kdy platíte přepravci. Ozveme se ohledně odeslání jiným způsobem, ať k vám boty najdou cestu.

  • Nedoporučuje obchod

    Ani po tydnu zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Little Shoes

    Dobrý den, Šárko, dívala jsem se na historii vaší objednávky a zboží od nás odešlo stejný den, jako jste udělala objednávku. Podle sledování zásilky by měl být balík doručen dnes, což mě moc mrzí. Musím říct, že přepravce funguje velmi spolehlivě a naprostou většinu balíků doručuje druhý pracovní den, maximálně za 2 dny, tentokrát to šlo týden, což je opravdu hooodně dlouho. Omlouvám se, do emailu vám pošleme omluvu i nejen slovní.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V minulosti jsem byla spokojená.

    Boty byly špatně zaměřeny, velikost a míry neseděly, zkusila jsem je vyslapnout n výletě protože jsou kožené, ale nepomohlo to. Mám tedy boty, které nemůžu vrátit, ní nosit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem více párů bot, jelikož mám dvojčata a je opravdu obtížné jim najít boty, co jim sedí, vrátila jsem bohužel všechny, ale ještě teď a to je více jak týden čekám na vracení peněz, chápu ze na to mají 10 dní, takže snad dojdou co nevidět, ale kdybych byla máma samoživitelka, bude mi ta částka v rozpočtu těch x dni určitě chybět, kor když mail s tím ze vrácené zboží přijali přišel během asi dvou dní..

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, Míšo, obvyklá doba proplacení dobropisu je u nás 4 dny, ale uznávám, že někdy se to může z různých důvodů protáhnout. Ve vašem případě šlo o platbu dobírkou a v retinu nebylo uvedené číslo účtu, tak se dobropis nepropáruje automaticky a musí to zpracovat někdo ručně, což vrácení částky protáhlo na 6 dní. Tak se omlouváme za prodlevu, včera platba odešla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bota se po trech dnech rozpadla

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, mrzí nás, pokud byly zaslané boty nějak kazové, samozřejmě v takovém případě vyřídíme obratem reklamaci. Veřím, že se jedná o vyjímku, protože bot této značky prodáváme spoustu a máme minimum nespokojených zákazníků. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velky vyber
    • Vnitrni rozmery bot
    • Zpoplatneno vraceni
    • Po vraceni zbozi Vam obchod zpetne nauctuje dopravu!
    • Spatny rozmer bot, ktere jsem si objednala

    U Little Shoes jsem drive objednavala jen vlozky do bot, ted jsem si u nich poprve vybrala i boty a to jeste se skvelou slevou. Bohuzel, boty meli spatne namerene a mne tedy byly male - namerila jsem o 4 mm mene, nez meli uvedeno na webu. Vymenu mi obchod odmitl, zbozi jsem musela poslat zpet s tim, ze mi obchod strhne 59 Kc z dobropisu. Uz to mi prislo nefer, protoze kdyby meli uvedene spravne rozmery, boty bych si nikdy neobjednala (nebo bych si objednala jine, ktere sednou). Pote jsem ale zjistila, ze mi strhnou ne jen castku za vraceni, ale i castku za dopravu zbozi ke mne! Online objednavam velmi casto a toto se mi jeste u zadneho obchodu nestalo. U Little shoes uz budu objednavat asi zas jen ty vlozky.

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, Lucie, mrzí mne, že nákup neproběhl k vaší spokojenosti. Co se týče vnitřní délky boty - všechny modely přeměřujeme, ale každý má trochu jiný způsob měření, záleží, jak přesně je měřidlo v botě umístěné, jak na něj tlačíte v patě a špičce a 2 mm je zároveň krejčovská odchylka, kde se mírně mohou lišit 2 de facto stejné páry. Obecně věřím, že uvedené rozměry většině zákazníků pomáhají ve správném výběru, pokud byste příště boty kupovala, doporučuji počítat, že oproti vám máme údaje o pár mm posunuté, protože opravdu výsledky měření jsou lehce individuální. Co se týče nákladů na dopravu, tak pokud zákazník nemá objednávku nad 2500 Kč, nemá nárok na dopravu zdarma. Je to informace, kterou se snažíme uvádět jak v obchodních podmínkách, tak na letáku k nákupu, aby nebyl kupující nemile překvapen. Pokud k vám zboží pošleme, musíme dopravu zaplatit a benefit zdarma si můžeme dovolit pouze u větších objednávek. Pokud ale nakoupíte pouze vložky do bot a my bychom hradili plně dopravu, není marže na takovém produktu dostatečně velká, aby pokryla výdaje s odesláním. Proto pokud klesne hodnota objednávky pod stanovený limit, je doprava účtovaná. Ještě jednou se omlouvám, věřím, že se jako obchod snažíme poskytovat objektivní informace a pro obě strany férové podmínky nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorucili uplne jine boty a mnou objednane jiz skladem nemaji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel, ani tyden po zaplaceni boty nemam. Ackoliv je to zrejme chyba Zasilkovny, ktera je ve stredu vyzvedla v depu na Praze 10 a doposud nebyla schopna boty dorucit do boxu na Praze 10.

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, mrzí nás delší doba dodání, kde opravdu došlo k prodlevě u přepravce. Obecně se musím Zásilkovny zastat, že funguje spolehlivě a rychle, ale jsou i vyjímky, kdy to nejde ideálně. Tak se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka se “ztratila” nekde po ceste…Chapu, že se to stáva, no boty už na sklade nejsou (nemam tedy nic), zbytečná cesta do vydejniho obchodu (jeste jsem zmokla), dlouho jsem se rozmyslela si je koupit, a kdyz už tak tohle….asi mi nejsou souzeny…

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi dlouhe vyrizeni jak objednavky, tak nasledneho vraceni a proplaceni dobropisu.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží přišlo rychle. Jedná se o kožené světlé barefoot sandálky a na jedné je černá tečka jako od nějaké barvy. Toho si nemohli nevšimnout :(

    zboží přišlo rychle. Jedná se o kožené světlé barefoot sandálky a na jedné je černá tečka jako od nějaké barvy. Toho si nemohli nevšimnout :(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Krasny popis obuvi
    • Nevyjdou vstric
    • Drazsi nez jine e-shopy

    Zakoupila jsem dvoje botky pro syna. Ve skutecnosti jedny z nich byly prilis velke i pres to, ze jsem koukala na podrobny popis obuvi. Na strankach velikost 16,5 ve skutecnosti 17,5... Chtela jsem vymenu-NELZE, je potreba botky vratit a koupit jine. Postovne na vlastni naklady. Zadala jsem slevu na postovnem - NELZE.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Hodnotím pouze eshop - rychlé dodání,
    • přehledný web,
    • snadné vrácení zboží přes Zásilkovnu
    • Hodnotím pouze web eshopu - nepřesné rozměry bot (doporučuji vzít více velikostí!)
    • Při vracení se na první pohled zdá, že za vrácení vám strhnou pouze 50,-, ale pokud hodnota objednávky po vrácení zboží klesne pod 2000,-, pak platíte celou dopravu zpět.

    Můj první nákup v eshopu a bohužel zklamání. Spoléhala jsem na rozměry uvedené u bot a měla jsem objednat i větší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Boty byly vrácené z důvodu chyby obchodu a zaplatila jsem za to ještě 119,-, což je oproti jiným eshopům o mnoho více.

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, moc se omlouvám a pokud byla chyba na naší straně, samozřejmě je i poštovné tam/zpět ohledně výměny v naší režii. Naopak v takovém případě se snažíme poslat i nějakou dobrnou omluvu za zbytečnou práci na vaší staně . Prosím, napište mi na [email protected], abych dohledala, o jakou objednávku se jedná a dohodla se s vámi zpětně na kompenzaci. Děkuju a ještě jednou se omlouvám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Došly boty v jiných velikostech

    Rozhodovala jsem kse u koupě bot pro malou mezi dvĕmi eshopy, bohužel jsem zvolila tento a místo nošení bot musím do zásilkovny odevzdat balík s druhou botou a posléze pro botu (jakmile bude odesláná zákaznici, která ji má). Chyba se může, ale zůstává negativní zkušenost spojená s dalšími komplikacemi.

    Reakce obchodu Little Shoes

    Hezký den, Alo, i nás chyba mrzí, omlouváme se a nezbývá, než zkusit chybu co nejrychleji napravit. Je mi jasné, že máte s vrácením zbytečnou práci navíc a snad se jedná z naší strany o naprostou vyjímku. Ještě jednou se omlouvám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidim
    • Arogantni jednani
    • Vse se tvari jinak na instagramu nez ve skutecnosti
    • Zadna rada a pomoc
    • Velke cekani a stejne nakup, ktery nam vubec nevyhovoval

    Jsme z Prahy. Diky instagramu jsme se nechali oblbnout a jeli na vyznamnou udalost - nakup prvnich boticek ditete az do Pisku, protoze dle internetu NAM TAM DOKONALE PORADI, KRUPKY A HRACKY LETAJI VZDUCHEM A MOC MILE JEDNANI A RADY.

    Skutecnost: po 2 hodinove ceste jsme prijeli do obchodu - po odchyceni prodavacky - jsme dostali do ruky meric velikosti a zmerte si jej - my to za Vas delat nemuzeme. Ve zkratce zadne krupky, v hracim koutku byla spina, prach a to je tak asi vse, mezitim se nase pani prodavacka zacala starat o dalsi zakazniky - my jsme tam byli poprve, tak jsme nevedeli jak zmerit, cekali jsme tedy na ni az vyresi zakazniky, kterym se zacala venovat pote co nam do ruky hodila pouze meric, po 30 minutach vzala dalsi zakazniky, to uz jsem za ni sla, jestli to mysli vazne, rekla ze na nam zapomela, tak nevim jestli v tak malem obchode nas nevidela, ale to neni vse. Vlastne nam jako prvni boty doporucuje vse, je to na rodicich cemu davaji prednost - PODLE POCITU Ja teda nevim cemu mam dat prednost, nerozumim tomu a proto jsem jela ty dve hodiny! Dite nam neslo zmerit a ona se ani nepokusila, 60 minut jsme cekali nez si nas vsimne, venovala se nam 10 minut a mela poledni pauzu, mame prijit jindy az se dite uklidni a da se zmerit, ale my jsme z Prahy! Tak si mame zajit na obed a prijit potom, ok co nam zbyvalo. Po obede jsme prisli, opet nam doporucuje vse, ptam se a jakou ma tedy nohu - uzkou - sirokou? Reknete nam treba vic, Trosku uzsi, byla odpoved a to ji rikam jak to tak vite? Odpoved: kouknu a vidim. To je vse co nam rekla. Dite nam stejne nezmerila, ani nijak nepomohla a po 15 minutach po obede ji rika druha prodavacka JSOU TADY DALSI ZAKAZNICI JIM SE VENUJES UZ DLOUHO - tohle rekla pred nami, po 15 minutach a po tom co jsme my jen cekali az si nas vubec nekdo vsimne hodinu!!! Boty jsme koupili spis odhadem, kdyz jsem se ptala na domaci obuv doporucila na backory a az doma jsem si precetla, ze jsou pro sirokou nohu!! Ty jsem samozrejme vratila i kdyz jsme k nakupu nedostali fakturu, vratit to slo - jen nam prisli penize bez jedineho mailu. Hrozna zkusennost, na kterou nikdy nezapomenem, je to tam jak tovarna a bezici pas, zadna lidskost, zadna rada ani pomoc, zase jsem se nechala napalit tema internetama, stalo se to uz na konci zari ale do dnesniho dne, je mi z toho spatne, za me rozhodne NEDOPORUCUJI

    Reakce obchodu Little Shoes

    Dobrý den, jsem Klára, majitelka obchodu, mrzí mne strašně moc vaše nespokojenost. Ve většině případů se nám daří obsloužit zákazníky k jejich plné spokojenosti a vážíme si tolika pozitivních reakcí tady na Heuréce nebo třeba na FB. Bohužel, i my děláme chyby a neumíme každou stložitou situaci zvládnout ideálně. Pokud je v prodejně hodně zákazníků, preferujeme, aby si nohu dětí změřili rodiče. Poskytneme jim k tomu pomůcky - měřidlo Pus 12, případně Sidas. Zároveň pokud se dítě nechce nechat změřit, což je u prvních botiček časté, máme zkušenost, že rodič funguje lépe, než pro dítě cizí člověk. Je větší šance, že ho maminka přesvědčí, uklidní, pomůže. Zvážíme ještě na čtvrteční poradě, jak lépe rodičům s měřením pomoci, i když třeba jen radou. Na prodejně jsou standardně 3, maximálně 4 prodavačky v obdobích, kdy k nám chodí hodně zákazníků, více si z ekonomických důvodů nemůžeme dovolit. Občas se stane, že je nápor zákazníků velký a musí někdo čekat. Samozřejmě je na nás, abychom byli dobře zorientovaní a nestalo se, že někdo hodinu bez povšimnutí čeká, to je nepříjemné a moc se omlouvám. Stejně tak se samozřejmě snažíme, aby kolegyně na prodejně i ve stresových situacích, kdy je obchod plný zákazníků, je tam hluk a pláč, zvládaly co nejlépe dále komunikovat a pomáhat, ale je to pravdu těžké. Věřte, že výběru zaměstnanců se hodně věnujeme, je mým cílem mít prodejnu, kde budou zákaznící spokojení a dostanou očekávaný servis. Věřím, že se ve vašem případě jednalo o vyjímku a nešťastnou shodu okolností. Co se týče dětského koutku,vysáváme v něm denně, ale pokud vznikne nepořádek během otevírací doby, nestíháme průběžně poklízet. Je v červnu nově vybeven, skromně a minimalisticky, jen pár prvků - Spectra, houpací prkno, senzomotorický koberec a pár montessori hraček, aby mělo dítě možnost botky vyzkoušet, není ale jeho cílem, aby se tam dítě dlouhodoběji zabavilo, chápu, že ale nestačilo, když jste dohromady v obchodě byly tak nestandardně dlouho. Pokud byste se rozhodla dát naší prodejně ještě někdy šanci, prosím, kotankutejte mne na [email protected], ráda vám jako kompenzaci nabídnu návštěvu naší prodejny mimo otevírací dobu, kdy se vám budeme moci individuálně věnovat na 100%.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • boty krásné
    • Špatná informovanost na vrácení zboží. V létáčku který obdržíte i s obuví je napsáno, že při vrácení vám bude z peněz za vrácené zboží odečteno 50 Kč. Výsledek je takový, že odečtou 50 Kč za reklamačního asistenta a dalších 65 Kč za zásilkovnu. Měli by to tam mít napsané!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Capáčky byly malé. Neodpovídaly objednané velikosti č. 20
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Do obchodu jsem zkoušel 7x volat. Ani jednou to nezvedli a zpět mi nikdo nevolal.