Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mají na stránkách zboží které není skladem , a už ho ani nebudou prodávat.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    u produktu je informace o nedostupnosti uvedena. Pokud produkt nebude dostupný dlouhodobě, bude stažen z nabídky. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do týdne měl přijít objednaný produkt, na můj emailový dotaz, jak to s objednávkou vypadá, mi bylo odpovězeno, že mi dají vědět, až produkt bude k odeslání. Objednávku mám i zaplacenou, kdyby zaplacená nebyla, tak to neřeším. Otázka zní, proč má obchod v nabídce zboží, které není k dispozici? Jsem velmi zklamaná :-(

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, situaci rádi prověříme. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedodáno. Inzerováno naskladnění 26.6., ale 30.6. není na skladě.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás zdržení naskladnění Vámi objednaného produktu. Zboží by mělo být dostupné v tomto týdnu. Ohledně odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Konstrukce byla rezavá
    • Dílky nezapadali do sebe museli jsme to připevnit jinak
    • Plachta krátká
    • Málo stahovacího materiálu
    • Málo kotvících spon
    • Balík rozmočený

    Celý balík došel rozmočený,kontrukce byla rezavá, málo příslušenství

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doba dodání je jen zbožné přání stejně jako komunikace

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • moc dobrý obchod.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojen. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojen i nadále.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že objednávku doručí do 4-6dnu a dnes je to 7.den a objednávka ještě neopustila sklad.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Již jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mizerné, neprofesionální zpracování, jeden ze stojanů široce prasklý po celé délce

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • slušný výběr
    • rozumné ceny
    • zboží "skladem" odesláno cca týden po objednání
    • objenávka rozdělena na víc balíků, s různou dobou odeslání. žádne info.
    • chabá komunikace

    Obejdnané zboží bylo doručeno, ale z obchodu nemám dobrý pocit.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Podle sledování již evidujeme objednávku jako doručenou. Doufáme tedy, že je vše v pořádku

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • reagují do 5 dní
    • totožná firma jako agrofortel (stejné ceny atd..)
    • Na stránkách u tohoto produktu píší dodání do 1-2 pracovního dne.. realita .. ani za skoro měsíc nebyli schopni zboží předat na odeslání

    3.1. Zboží (vše skladem) jsem objednal
    14.1. jsem urgoval
    15.1. odepsali že budou posílat na konci toho týdne
    16.1. email od agrofortel (předtím z emailu: lihne-inkubatory) že 1 položka z objednávky není skladem
    18.1. položku jsem zakoupil jinde a odpověděl ať pošlou zbytek
    18.1. odpověď: Na Váš email se budeme snažit reagovat do 48 hodin.
    23.1. napsali že objednávku upravili
    25.1. jsem znovu urgoval, že zboží již potřebuji
    26.1. odpověď: zásilka bude odeslána začátkem příštího týdne
    30.1. žádná informace obchodu že zásilka byla odeslána
    zásilku jsem zrušil a objednal jinde

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost a zdržení objednávky nás velice mrzí. Objednávku jsme na Vaši žádost stornovali.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi špatné zboží, nechápu jak si někdo může splést vápenec s 5kg plastu

    První a poslední nákup, už nikdy víc, recenze mluví za vse

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo poškozené, úplně "na hadry". Jsem zvědavý, jak se toto vyřeší. Třeba budu nakonec spokojený.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace. Případně můžete na našich stránkách rovnou vyplnit reklamační formulář. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Lžou o stavu objednávky

    Zřejmě nejhorší E-shop, ze kterým jsem se setkal.
    Zboží zaplaceno 29.11.23
    4.12.23 - info o předání k přepravě. (dle sledování zasilky nebylo dodnes tj. 20.12.23)
    13.12.23 po urgenci příslib o prověření stavu objednávky - stále ještě prověřují.
    20.12.23 nic se neděje, zřejmě stále ještě prověřují.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Podle sledování Vám bude balíček doručovaný během dnešního dne. Kurýr Vás tedy bude informovat, děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    s obchodem jsem neměla špatné zkušenosti a proto jsem objednala znovu už druhý týden čekám na zboží které nedorazilo

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    Katastrofa už nikdy!

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání
    • rychlá montáž
    • dobře popsané
    • špatný materiál

    - je to jako z perníku, již při přenášení se trubka zlomila
    - při prvním sněhu se vrh propadnul, je pravda, že jsme tam měli maskovací síť

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po týdnu od objednání a zaplacení ještě nebylo zboží předáno dopravci

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena a výběr, ale.....
    • Nemají skladem to, co inzerují
    • Klamavě píší, že odesílají
    • Zboží přišlo po dlouhé době poničené a jen část objednávky
    • Komunikace podivná
    • Už zde nenakoupím - za ty nervy s nimi to nestojí

    Chvílemi to vypadá na podvod.. Chvílemi jen slibují.. Chvílemi něco odešlou.. Až vám takto uteče 10 dní a vy stále čekáte na dodání..

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Máte možnost objednávku reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emialu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží tepelná žárovka 25W dorazila, ale měřením sem zjistil, že má 50W. Dodavatel, který tento výrobek prodává pod svojí značkou mi drze tvrdí že oni si nijak nemohou ověřovat co jim jejich čínský dodavatel dodává oni to jen zabalí do své krabice a pošlou dál. Neuvěřitelné. Myslím, že dobře vědí, že klamou zákazníky a je jim to úplně jedno.

    Reakce obchodu Líhně-inkubátory.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.