Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V rámci preventivního působení dávám upozornění, i když v Lidlu ty umělé hmoty deklarované jako jídlo nekupuju. Dle nového zákona, který zakáže prodej umělých hmot jako jídla, se těším na to, že řetězec z našeho trhu zmizí:)
    Přidávám česky, nechce se mi překládat do anglického jazyka!!!!! Takže tímto upozorním na závadnou osobu s rakouským pasem, s poruchou osobnosti, adhd, která bydlí v Ostravě, a která byla řešena PČR a magistráty několika obcí MS kraje, a t z důvodu trestného činu stalkingu, a pomluvy, kdy do svých intrik zapojuje aktivně i neznámé lidi, a tím je vystavuje rovněž riziiku, že budou také řešeni pro trestnou činnost. Jde o osobu Věru Nusm.... z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na různé internetové servery opakovaně spamuje a posílá falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Pokuty ve správním řízení již byly uděleny.

    Tato závadná psychopatka pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila. Dělá to z nudy, protože nenávidí lidi, nemá co dělat, a má nebezpečnou intrikánskou povahu, manipuluje s lidmi, vypovídá křivě na policii, a popírá svou trestnou činnost.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat) Šmíruje i neznámé lidi v OC např,. na Karolíně v Ostravě, v Shopping parku apod.

    • Taková stará fuchtle to má v krvi, ta bude intrikovat pořád dokud jí někdo neprožene.......víte co...........

  • Zde tato osoba dělala intriky také
    Tato závadná osoba, Vera N. z Ostravy, dělá různé naschvály, a dohazuje, lidem kteří se jí znelíbí třeba i svoje kamarádky z bordelů,jako milenky, nebo jim posílá podvodníky aby je nastřila jako bílé koně do různých podvodů, apod. Tato osoba s rakouským pasem, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje, se pohybuje na území MS kraje. Jde o osobu Věru Nusm. z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí.Na různé weby se infiltrovala,.spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Zejména pak na hloupý personál ve velkých obchodních centrech.
    Ten pak musí na policii vysvětlovat, jednak svoje chování, a jednak pak musí čelit zahájení správního řízení s udělením pokuty. Jeslti to těm blbkám za to stojí, tak at pokračují dále. Jinak tato pofiderní osoba také z nudy pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přestože s ní nemá zájem člověk komunikovat,i prostřednictvím podvodných firem jako je tato výše uvedená, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní opakovaně u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)

    • Bohužel v dnešní době takový ku...y mají štěstí že můžou existovat
      Za socialismu by už ji expedovali do gulagu
      v rámci ozdravění společnosti

  • Přestože bylo podáno hodně podnětů na "kvalitu" zejména potravinářského zboží, a to nejen na různé inspekce, ale také na HK při ministerstvu hospodářství, na hygienu apod., stále je kvalita a stav nabízeného sortimentu naprosto žalostná/ný
    Bez toho jejich eshopu by už dávno skončili,a tam je zase spousta jiných problémů, které uměle vytváří Lidl tím, že buď neumožní platbu kartou, nebo vyskladnění zboží, nebo je jiná barva či rozměr výrobku (oblečení, domácí potřeby, obuv a spotřební zboží) a ve výsledku vyjde zákazníka levněji, a se značnou úsporou času i nervů, a peněz,
    když si žádané zboží koupí 1. u konkurence 2. v kamenném obchodě 3. se zárukou že mu zboží vydrží nebo bude kvalitní

  • Všechno jídlo podivně páchne, mám odpor k těm jejich hnusům. Fuj. Ale kdo má rád pvc jídlo, tak dobrou chut!
    V Ostravě raději nenakupuji v nákupních centrech, kde může lovit své oběti kuplířka s rakouským pasem.
    Z Radvanic jsme se přemístili kvůli závadové psychopatické osobě která neumí nic kromě intrikování a pomluv, a manipulace s lidmi, a šíření lží a nepravd o druhých s cílem je poškodit. Trestná činnost této 65 ti leté kuplířky a podvodnice, manipulátorky a prolhané intrikánky, jménem Vera Nussm., s poruchou chování, zasahuje nejen na katastr Ostravy. Kromě toho že při jízdě autem neustále telefonuje,porušuje dopravní předpisy, je rozhazovačná, a z peněz které vydíráním získala z exmanžela, se živí už 30let!V Ostravě je až moc dobře známá svou intrikánskou primitivní povahou, tato vyučená šička se snaží infiltrovat do blízkosti lidí a zneužívat jejich důvěry pro své nekalé záměry, a také nastrčení těchto osob jako bílé koně do bankovních nebo jiných daňových podvodů, případně do obchodů s lidmi. Varujeme před návštěvou zvláště zařízení Sarezy, kde se pohybuje na wellness centru, pak na OC Karolína, Avion, případně ve FM v nákupních centrech a po celém regionu MS kraje. Magistráty většiny obcí o její zhoubné závislosti škodit lidem ví! Padly pokuty i pro její přisluhovačky a přisluhovače:(

  • Prodávají jen samé umělé hmoty, neumí to zabalit, jídlo je v tom hrozně nasmrádlé, ve slevách prodej odpadu
    fuj! Na prodejně překáží palety se zbožím, u pokladen jenom oznamují, která pokladna se zavírá, která otevírá, je to způsob, jak dělat z nakupujícího hlupáka.
    300 kontrol z ČOI a ČZPI a dalších dozorových orgánů, málo málo
    pořád prodávají nastavované tzv.maso Pikok, plné škrobu, kožek a masa nejméně ze všeho. Navíc složení na obalu výrobku neodpovídá. Neví jak by šidili spotřebitele.Nejhorší co může bejt - Polák šmelinář se spolčil s náckem Skopčákem a prodávají to českému naivnímu zákazníkovi
    ten humus, např., zn. Pikok

    • Bohužel všechno co prádavají jako domácí potřeby, elektro, tavné pistole, žebříky, a já nevím co (made in China šmejd 3.jakosti, prodávané jako PRVNÍ JAKOST) je na pokutu ve správním řízení. Moje vlastní zkušenosti s koupí brýlí, bot, a to i kožených, které se rozpadly do roka od nákupu, při běžně praktikované údržbě, mazání krémy a čištění obuvi. Pár měsíců zpátky, nebo rok, vraceli peníze oproti paragonu, dokladu o koupi, ale na eshopu se jim to nějak zvrtlo, a zboží je problém vrátit, a oni zas nevracejí cash. A když ano, trvá to měsíc, dva. Totálně nezvládnutá obsluha eshoppu, zřejmě je to jediná záležitost, která je živí, protože to co prodávají Čechům jako jídlo,by v Německu nemohli hodit ani prasatům. Bohužel, nahlédl jsem do zákulisí jejich marketingových kampaní, kdy zboží které je bloklé, se vrátí zpátky a přelepí se novými nálepkami, přidá se nějaký ten škrob a éčko, a hurá na prodejny. Inspektoři dozorových orgánů se můžou pak zbláznit, protože je to zároveň prodáváno v Penny, Lidlu nebo Bille, tento polsko-německý "pikok" šmejd
      Je jedno, zda je to kuřecí, vepřové nebo krůtí maso. Do masa to má opravdu daleko:( Jediným nástroje je bojkot tohoto podvodného řetězce, protože oni podvádějí nás, spotřebitele. Řešila to i hospodářská komora, ví se o tom, přesto se to dále točí v obchodní síti. FUJ!

  • Dobrý den, měli jste v nabídce křovinořez PARKSIDE PRTA 20-Li A1. Nyní již není. Plánujete jej zase zařadit do nabídky nebo nějaký jiný křovinořez, který by patřil do kategorie X20V Team. Předem děkuji za Vaší odpověď.

    • Jojo,kdyb y neměli ten eshop, tak by už dávno zkrachovali
      Tahle umělá hmota tam nakupuje stále (se silikon.implantáty )
      Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
      Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
      Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
      psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

    • Z Radvanic jsme se přemístili kvůli závadové psychopatické osobě která neumí nic kromě intrikování a pomluv, a manipulace s lidmi, a šíření lží a nepravd o druhých s cílem je poškodit. Trestná činnost této 65 ti leté kuplířky a podvodnice s rakouským pasem, jménem Věra, s poruchou chování, zasahuje nejen na katastr Ostravy. Kromě toho že jezdí v červeném Nissanu, a porušuje dopravní předpisy, je šiřitelkou přenosných chorob! V Ostravě je až moc dobře známá svou intrikánskou primitivní povahou, tato vyučená šička se snaží infiltrovat do blízkosti lidí a zneužívat jejich důvěry pro své nekalé záměry, a také nastrčení těchto osob jako bílé koně do bankovních nebo jiných daňových podvodů, případně do obchodů s lidmi

    • V Ostravě v obchodech, nákupních centrech, saunách a v dalších zařízeních, kde jde o velkou kumulaci lidí, pohybuje se tam závadná osoba, psychopatka Vera Nusm. 66 let, loví lidi za účelem zneužití jejich důvěry a namočení do nějakého podvodu s cílem krádeže osobní identity nebo jiného nespecif. podvodu. Jde o ženu s rakouským pasem,uplatňující agresívní styl jízdy autem, trpící syndromem obsedantně kompulsívní poruchou chování, která se projevuje tím, že je nápadně roztěkaná,nervozní,nevydrží stát na 1místě, neustále musí intrikovat, obtěžovat lidi, s cílem zajistit si jejich pozornost.
      Krom toho na internetu zahlcuje email.schránky nevyžád.reklamou, vytrvale spamuje do vybraných email. schránek pod smyšlenou identitou a obtěžuje inzerenty!Působí zhoubně na Ostravsku/v Radvanicích/ šmírovala i tamní občany/v nákupních centrech /OV, FM, Havířov, a okolí/ šmíruje lidi, fotí si a bez jejich svolení používá jejich fotky k intrikaření!
      Obtěžuje falešnými zprávami i na jiných webech, posílá škodlivé kody apod.
      Obtěžuje a pronásleduje lidi pro ni neznámé, aby někoho pomluvila a očernila, i v místě bydliště. Vhazuje vzkazy, obtěžuje po telefonu, šílená intrikánka! Řešena správními orgány v MS kraji, policií a vedením obcí!

    • Ty jsi dobrý magor :-D

  • Dobry den,objednal jsem si u Lidl - shopu vetsi dodavku 3paru panske obuvy.Misto deklarovanych 3 dni, nebylo vyrizeno ani za tyden.To by az tak nevadilo, co mne zarazilo durazne odmitli podat informaci,odkud zbozi pochazi,kdo je vyrobce.Jsem v duchodu a uz mam dost vyhazovani penez za vietnamske ci jine zbozi,vyrabene buhvikde.Tak jsem zbozi neprijal. Charlie

  • Minulý týden jsem si objednala zboží. PPL ho nedodala na mou adresu, ale někam jinam. Prý si mám na tu jinou adresu zajet. Asi si dělají srandu. Naštěstí zboží není placeno. Tak ať si ho nechají.

  • 9.8.2019 mi přišlo oznámení, že zboží je připraveno k odelsání. Dnes 16.8.2019 na stránkách České pošty stále evidují pouze číslo zásilky, které jim dosud nebyla předána Lídlem. Již 3 dny komunikuji...no spíš píšu na jejich kontaktní formulář. Píší občas maily obecného znění (prověříme, dáme vědět)....ale zboží nemám a ani informaci, kdy dorazí. Po této zkušenosti LIDL už nikdy víc. Už proto, že na jiných diskuzích jsem si našla víc takových negativních hodnocení.

  • Poslala jsem dotaz, zda budou k dispozici náhradní nože k vyžínači, který mají v prodeji a reakcí na to byl email, ať jim pošlu číslo objednávky, aby mi mohli odpovědět. Čtou tam vůbec, co se jim píše, nebo stylem CtrlC a CtrlV odpovídají na vše stejně?

  • Objednané zboží přišlo poškozené ( asi pád na zem) v nepoškozené přepravní krabici!. Po reklamaci která byla bez problémů, jsem zboží objednal znova a opět poškozeno. Tentokrát to nebylo zabaleno ani v krabici ale jen plastovém pytli. Reklamace je snadná, ale nebudu to pořád objednávat dokola, takže buď si musím počkat, až to bude v obchodě, nebo to objednat jinde.

  • Dana nakoupil v obchodě Lidl-shop.cz před 2 týdny
    Nedoporučuje obchod
    10 %
    Zboží mi přišlo rozbité mám vztek

    Paní nebo slečno Dano, proč obchod nedoporučujete? Za to, že zboží přišlo rozbité nemůže obchod, ale přepravce nebo se snad mýlím? Než něco napíšete, použijte mozek.

  • Lidl mi dle mého přesvědčení prakticky ukradl můj majetek a zbavil mne práv spotřebitele, když jsem uplatnil reklamaci tavné pistole. Chtěl jsem bezvadný kus, případně nový včetně poštovného, které prostě podruhé platit nebudu (na jejich doporučení, že mi vrátí peníze a mám si objednat znovu). Na maily neodpovídají, je to jednoduše katastrofa.


    Byl bych rád, aby si každý uvědomil, že oni sice mají 30 dní na reklamaci, ale zákazník má právo si po tu dobu na jejich účet pronajmout a používat zboží, které má řádně zaplaceno. Oni si myslí, že smlouvu zneplatnili tím, že mi vystavili dobropis (proti mé vůli) s argumentací, že systém zboží načetl jako vrácené (co je mi po tom).

    Zcela vědomě omezují spotřebitelská práva a nechají s vámi komunikovat nevzdělané (alespoň co se týče Zákona o ochraně spotřebitele) a nekompetentní osoby. Hrůza.

  • Přidávám velmi negativní zkušenost, k objednanému stolku nepřišly šrouby, na zákaznické lince programově lžou, při každém zavolání poví, jak je věc v řešení a jak mě někdo bude kontaktovat, měsíc se neděje nic, dnes jsem volala asi po desáté, paní pověděla, že se omlouvá, že mi omylem nebyl zaslán e-mail s prosbou o schválení zpracování osobních údajů a že bez tohoto potvrzení problém nemohli řešit, souhlas jsem samozřejmě potvrdila a požádala paní, jestli by mi alespoň do e-mailu nepotvrdila, že jsem souhlas dala a že tedy už konečně věc budou řešit, jak mi do telefonu opět slibovala už po několikáté, že do týdne věc bude vyřešena, paní slíbila, že mi tedy do e-mailu potvrzení pošle, opět žádné nepřišlo. Lidl eshop už nikdy víc!!! Strašné chování, při problému se nejlépe pozná kvalita obchodníka.

    • To je zcela běžné. Běžně posílají zboží, které již někdo vrátil, pak něco řeší, při každém mailu vždy schválně smažou historii, svých práv se člověk nedovolá. Ten eshop je podle mého přesvědčení smetiště pro zboží, které Němci vrátili, jinak si to nedovedu vysvětlit.

  • Pár nákupů proběhlo v pořádku, nicméně poslední zkušenost mě obchod tak znechutila, že už tam žádný produkt nekoupím. Dne 8.1. tohoto roku jsme udělali objednávku za cca 6 tisíc korun, jako ,, spolehlivému" prodejci jsme zaplatili rovnou kartou. Nepřišel žádný potvrzovací email, den, dva jsme čekali, zda přijde od dopravce nějaké info o převzetí zásilky. Ticho po pěšině. Po email.dotazu na objednávku po nás byl chtěn důkaz o zaplacení. Zaslal jsem tedy lidl shopu email se všemi potřebnými údaji, včetně screenu z int.bankovnictví. Až za 3 dny(!) přišel email, že objednávku s nám přiděleným číslem neevidují a že nám peníze v nejbližších dnech pošlou zpět na účet. Potud je to ještě pochopitelné, chyba se může stát. Nicméně dnes je 27.1. a žádné peníze doteď nedorazily. Lidl shop naše peníze drží,. což považuji za zhovadilost nejvyššího kalibru. Jak si vůbec může dovolit držet cizí peníze, když k tomu neexistuje žádný podnět, žádný důvod? Pokud víte, že držíte cizí peníze, které musíte vrátit, proč je sakra ihned nepošlete zpátky? Toto chování opravdu nechápu. Jelikož jsme zboží potřebovali urgentně, museli jsme objednávku udělat ještě jednou, v domnění, že peníze za předchozí ,, nakup" brzy vrátíte. Nestalo se, a dnes už je situace taková, že nám díky vašemu zlodějskému chování chybí peníze, takže milý Lidl shope, opravdu děkujeme za výtečnou zkušenost. Laskavě nám vraťte peníze, které vám nepatří a spolehněte se, že si tuto zkušenost nenechám pro sebe.

  • Ve vasi odpovedi na negativni reakci bohuzel nemate pravdu,
    zakaznicke oddeleni jsem kontaktoval telefonicky i emailem, a vzdy jsem byl vyzvan abych zasilku dorucil na PPL point,
    prestoze jsem pozadoval vyzvednuti zasilky kuryrem, protoze slo o vasi chybu.
    Nespis v lidl eshopu leva ruka nevi co dela prava.
    Jak ctu i v jinych reakcich je skoda, ze nikdo kompetentni ve vedeni neumi vyuzit potencial eshopu spolu se siti kamenych prodejen,
    takhle je to jen pro odskrtnuti fajfky v dotazniku ANO mame eshop.


    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se Vám za komplikace, které u Vaší objednávky nastaly.

    Zboží Vám doporučujeme vrátit přes PPL ParcelShop, nebo máte možnost kontaktovat zákaznickou linku, kde Vám rádi sjednají kurýra pro vyzvednutí zásilky. Jakmile zboží bude přijato na logistickém skladu, budou Vám vráceny peníze.

    Hezký den
    Váš tým Lidl

  • Jak je možné, že přijde domů zásilka s oblečením, které je sice zabalené v originální krabici, ale po otevření krabice je evidentní, že bylo oblečení bylo vytažené, nejspíš vyzkoušené a hlavně poskládané zpět do krabice?! Nehledě na to, že na krabici je jiná velikost, než je na samotném oblečení... To snad ani v dnešní době není možné, co jste si dovolili. Pokud kupujeme jinou cenovou kategorii, tak na to máme být řádně upozorněni! Tohle považuji za vrchol drzosti!! O to víc jsme šokovaní, že jsme to zjistili po rozbalení na Štědrý den!!! Fuj, styďte se.

  • Opravdu velmi špatná komunikace, nepořádek v zásilkách. 3 emailové dotazy, 2 hovory s infolinkou a stále nevím, co je s mojí předem zaplacenou zásilkou, kterou mi Lidl dle sdělení 5.11. posílá. Komunikace špatná, na infolince nic nevyřeší a na emaily zase nereagují
    A.H.