Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak myslím, že kvalita u Lidlu jde hodně dolů- Koupil jsem Aku nůžky na dva akumulátory, ty jsem měl svoje hned po vložení a spuštění začaly nůžky hořet a bohužel odešly i moje akumulátory. A to bylo na dva týdny dohadování, že když nemám lístek od aku nemohou mi je uznat v reklamaci. Oba články smrděly od zkratu nešly nabíjet a Lidl pořád mlel dokola, že bez dokladu to nejde. No nůžky byly ve zkrau hned nové , tak nechápu jak probíhá kontrola kvality, ale asi to perou z Číny rovnou k zákazníkům.

    A dnes další oheň , nový drtič větví po 20 minutách , kdy sekal jenom výhonky malin, opět kouř jak prase a je KO.
    Ani se mi to nechce balit a dohadovat vrácení.

    Mám od Lidlu 10 let vysavač a funguje pořád, tak proč dneska prodávají samé šmejdy ?

    Obrátím se na ČOI a dTest, od těch nůžek mi málem shořela dílna :-(

  • Tak stroj má rozbitý a na zákaznické lince nikdo nereaguje jen sliby. Podávám stížnost na ČOI aby prošetřila nečinnost obchodníka při podání reklamace na zboží.

    • jo Lidl jde do řitě

    • Lidl asi dolidloval. Tedy u mě určitě. Stejně v těch prodejnách mají kulový a ještě předražený.

  • Dobrý den, dnes mi došel balíček z Lidl shopu.
    4x legíny z toho
    1x 3/4 legíny.
    Balíček byl neporušen, v pořádku a legíny byli a jsou v naprostém pořádku. Jsem z nich nadšená, spokojená a Lidl shop DOPORUČUJI.
    Zásilka dorazila na můj vkus hodně brzy. Což je paráda. Ještě jednou mnohokrát děkuji. Mám samé klady nikoliv zápory. Mnohokrát Všem děkuji za rychlost, a za zboží v pořádku. Já jsem spokojená a DOPORUČUJI
    Katka

  • Na Lidl-shopu je nyní něco špatně. Nakupuji já i synové již léta, vždy vše bez problémů včetně komunikace. Nyní již 6 dnů na zákaznickém centru nikdo nereaguje na můj dotaz, včera zopakovaný.
    Mám problém s objednávkou, u všeho zboží se mi při vytváření objednávky zobrazovalo dodání do 3 pracovních dnů, jen u jednoho do 10ti pracovních dnů. Pozdější dodání jednoho výrobku by mi nevadilo. Když jsem ale obdržela potvrzení objednávky, bylo tam již u všech výrobků uvedeno dodání do 10ti pracovních dnů. S tím nesouhlasím, některé věci potřebuji do konce tohoto týdne. Vše zaplaceno, reakce na e-mailovou komunikaci nulová.
    A ještě jedna poznámka. Odpovědi na recenze zde uvedené snad píše automat, v mnoha případech vůbec nekorespondují s konkrétními požadavky, problémy, dotazy pisatelů záporných recenzí.
    Jana

  • 11. 6. objednána strunová aku sekačka, baterie, nabíječka a 2x tepláky. Za tři dny první díl objednávky - baterie + nabíječka + jedny tepláky- PPL. Za dalších pár dní druhé tepláky- ČP, sekačka nikde. Následovala urgence, plno výmluv na logistické potíže apod. , 23. 6. oznámení o připravené zásilce k odeslání - čtvrtek. Pátek nic, pondělí nic, úterý to samé - trpělivost u konce - baterii + nabíječku vracím. ve středu oznámení PPL o zásilce, kterou jsem samozřejmě už nepřevzala. takže za mě LIDL už nikdy.
    Alza - v NEDĚLI ! objednána další strunová aku sekačka, v PONDĚLÍ ! doručena. Někde to zkrátka jde.

  • koupil jsem si elektrocentralu gude.podle popisku (pro bežne domaci spotřebice)zapojil jsem ji na mražak 150w.otacky vyskocili a ko.tak jsem to reklamoval. jen emaili,žadne volani.absolutni nemožnost vraceni boži.ve finale me napsal vyrobce,a rekl,že jsem si to zkazil sam,pripojenim nespravneho spotrebice a ze pry to jje v navodu.ovsem v popisu neni,že mražak neni bežny domaci spotrebic.takže zatim bojjujij,ale neuspesne.neni kam volat,jen zaznamnik.a elektrocentrala stala 7000..jestli to nekdy vrati,tak tento prispevek zrusim-lidl shop.nechapu.normalne klamani zakaznika s usmevem

  • Zboží objednáno a ihned placeno on-line platbou, která automaticky skočila do blokací, tedy běžný postup. Následně však bylo zboží rozděleno do tři zásilek a k mému překvapení pokaždé po odeslání zásilky mi byla z účtu stržena částka za odesílané zboží. Ne z dané blokace, ale z účtu. Takže původní objednávka za cca 6,5 tis je teď za cca 13 tis. Zákaznická linka v tomto absolutně na nic, nedokáží poradit ani pomoct, kontakt na někoho s kým bych to mohla řešit odmítají dát. Na jakém základě takto postupují a proč stále není uvolněna blokace na původní platbu kterou mi zadržují cca 6,5 tis mi není nikdo schopen říct. Banka tomuto postupu také nerozumí a mám kontaktovat e-shop s žádosti o odblokování blokované částky. Snaha byla, ale to by musela komunikovat i druhá strana! Navíc jsem to začala řešit hned, jek byla stržena první částka a místo toho, aby se to prodejce snažil řešit, došlo ke stržení i zbylé částky, což mi přijde jako totální výsměch. Nikde v obchodních podmínkách jsem nenašla, že mají právo jak blokovat částku za objednávku a zároveň si ještě strhávat z účtu znovu tu samou částku a tím pádem nutit zákazníka k tomu, aby objednávku, byť dočasně, platil dvakrát. S tímto jsem se ještě na žádném e-shopu nesetkala, pokud prodejce potřebuje objednávku rozdělit do více zásilek, odečítají se částky z blokace.Takže Lidl mlčí, nic neřeší. Na radu banky sepsána reklamace a zároveň vše předáno na ČOI. Za mě poslední nákup. Chápu, ze se může stát chyba, ale rozhodně nechápu to, že to prodejce neřeší. Cca 6,5 tis už není úplně malá částka a rozhodně není určena k tomu, aby si s ní obchodník nakládal jak se mu zrovna chce.

  • Nereagují. Navrhuji hromadnou žalobu pro nečinnost

  • Operátorky na lince jsou k ničemu jedna neví co mele a druhá lže. Zboží před více jak týdnem vráceno s potvrzením a ještě to ani údajně nepřijali. Čekmá týden a posílám podnět na ČOI. Neschopní idioti.

  • lidl shop !!!!!!! Totální ODPAD mezi E-shopy . O prodejnách nemluvě . Akce na určité zboží probíhá po 10 kusech aby jste si to konkrétní zboží museli objednat v E-shopu pokud o něj stojíte kde už si samozřejmě připočítávají další peníze .

  • Lidl je banda lhářů. Pošlou mi mail, že mám zboží odvést na jejich sklad a pak to popírají. Stejně tak popírají moji reklamaci. Výsledek je ten, že přijdu o svých 1148Kč, které z nich nikdy nevymůžu. Zcela neseriózní firma.

  • Nejde platit kartou a není to jen moje osobní zkušenost. Na internetu se to hemží komentáři jak si lidé stěžují, ale oprátoři si neúnavně jedou svou, že ze strany Lidlu je vše v pořádku. Systém vám na závěr objednávky nabídne platbu dobírkou a ta je samozřejmě placená. Když to nakonec každý takto v zoufalosti odklikne, věřím že ve finále je to pro Lidl slušný obnos, kvůli kterému se vyplatí z lidí dělat hlupáky, že mají špatně nastavenou či jinak defektní kartu.

  • Naprosto příšerný přístup k zákazníkovi. Odešlou jiné zboží a nemají se k vrácení peněz!

    Po platbě předem (v řádech tisíců) mi bylo zasláno zcela jiné zboží v cca desetinové hodnotě. Po mém požadavku na zaslání původně objednaného zboží jsem musela znovu zaplatit celou částku a teď již více než dva týdny od zpětného zaslání chybného zboží čekám na vrácení peněz. Po zavolání na infolinku jsem se dozvěděla, že zboží jim sice dorazilo, ale jelikož se jednalo o jiný výrobek, než jsem si objednala, tak si objednávku nebyli schopni spárovat a proto mi nemohly být peníze vráceny. Ano, překvapivě, když vracím objednávku z důvodu, že mi dorazilo jiné než objednané zboží, nemohu zpátky poslat výrobek původně objednaný. F*ck logic.

    Chápu, že chyba se může stát, ale očekávala bych aspoň adekvátní kompenzaci, a ne že se ještě budu muset doprošovat, abych dostala zpátky své peníze.

  • Jejich dodací doba je tragická....

  • mě odešla 2x platba jedné objednávky a marně se s nimi snažím vyjednat vrácení peněz - vzdávám to, ale jsem poučena, že Lidl bohužel už ne a to jsem bývala spokojený zákazník

  • Od neděle 9.5.2021 se snažím dokončit objednávku na webu lidl-shop.cz. Při potvrzení dodací adresy vyskočí na webu obecná chyba "Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím znovu později."
    Kontaktoval jsem tedy hotline požadavkem "416249187" kde mi pouze poradili vyzkoušet jiný prohlížeč. Během týdne jsem je vyzkoušel všechny se stejnou chybou. Hotline jsem kontaktoval mezitím ještě pětkrát na poslední dotaz z 12.5.2021 již nikdo ani nezareagoval. Když jsem dnes zavolal na kontaktní centrum a chtěl jsem věc řešit s nějakou kompetentní osobou vyslechl jsem si že nic nejde, nikam mě přepojit nemohou, že mám smůlu a že je jim to moc líto, ale v zásadě ať si trhnu nohou, samozřejmě ve vší slušnosti.
    Nevyčítám to těm operátorům ti musí dodržovat nějaké interní předpisy, ale u takto velké firmy bych čekal, že si bude svých dlouholetých zákazníků více vážit :-(

    Tak tedy sbohem Lídle, když o mě nestojíš doprošovat se nebudu.

    S pozdravem
    Ondřej Doležal

  • Objednávka byla udělána 6.5.2021.
    Potvrzení o odeslání přišlo 7.5.2021.
    Už od 7.5.2021, to píše, že čeká na předání dopravci.
    dnes je 14.5.2021 a žádná komunikace.
    Toto se nám stalo poprvé, a to už nějaký ten pátek objednáváme.
    Tohle chování, že když se tam snažíte jakýmkoliv způsobem dovolat, nebo napsat reakce žádná.
    Jako kde to jsme?
    A ani nemohu objednávku stornovat.
    A milý zákaznický telefonický servis, absolutně nefunguje, odpovědi na email se taky jen tak nedočkáme.
    N

    • Nikdy se nám toto nestalo...

  • Objednávka byla udělána 6.5.2021.
    Potvrzení o odeslání přišlo 7.5.2021.
    Už od 7.5.2021, to píše, že čeká na předání dopravci.
    dnes je 14.5.2021 a žádná komunikace.
    Toto se nám stalo poprvé, a to už nějaký ten pátek objednáváme.
    Tohle chování, že když se tam snažíte jakýmkoliv způsobem dovolat, nebo napsat reakce žádná.
    Jako kde to jsme?
    A ani nemohu objednávku stornovat.
    A milý zákaznický telefonický servis, absolutně nefunguje, odpovědi na email se taky jen tak nedočkáme.
    N

    • Nikdy se nám toto nestalo..

  • Objednávka 10 dní ve stavu odesláno. Od té doby žádné zprávy. 2x voláno na zákaznickou linku, pokaždé přislíbeno, že se mi někdo ozve. Dle zákaznické linky, si balíček ještě PPL nevyzvedlo. Blbější výmluvy si vymyslet opravdu nemohli. Považuji toto jednání za aroganci a neochotu. Budu se obracet na ČOI.

    • Mám podobnou zkušenost. Přes týden ve stavu "odesláno" ale na poštu nedodáno, 3 emaily a pak místo řešení zrušili objednávku beze slova.

  • Poslali mi polovinu objednávky, měsíc mi dluží peníze za nedodané zboží!
    Třikrát jsem volal na jejich obvykle nezvladatelně vytíženou infolinku (3x15 minut než jsem se dovolal) a vždy jsem se dozvěděl že "někdo se mi ozve".
    Nikdy se nikdo neozval. Na maily nereagují. Údajně přecházejí na jiný systém, nejspíš se jedná o systém jak se vykašlat na zákazníky. Přečtěte si další recenze za poslední dobu a zvažte zda si tam chcete něco koupit.