Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní jednání
    • klamavá reklama

    Objednal jsem si lednici za VIP cenu, bohužel, eshop mi sdělil, že se spletli v ceně, a že za nabízenou cenu na stránkách mi lednici neprodají. Nabídli mi ji tedy za standarní cenu a jako omluvu mi dali 2000,- Kč slevu.
    Když jsem jim řekl, že slevu beru ale uplatním ji teda na trochu jinou lednici (dražší) tak mi to neumožnili a v podstatě se mi vysmáli. Od moji původní objednávku zrušili.
    Jejich přístup ke mě byl lhostejný, ani nechci vědět, jak by se zachovali v případě nějaké reklamace. Lednici jsem nakonec objednal na Alze, kde mi dali slevu.

    Obchod silně nedoporučuji, chovají se k zákazníkům lhostejně. Komunikace je možná jen skrze člověka, který o ničem nerozhoduje. Jen dostává instrukce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    televizor LG se nedá připojit v síti internetu giganet
    s možnosti spětného přehrávání, v nabidce není ikona pro ladění
    programu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybral jsem tento eshop, protože jsem chtěl originál ovladač se vším co k němu patří. Bohužel k ovladači není přiložen návod k obsluze! Není tam ani v cizím jazyce. Jsou pouze instrukce o bezpečnosti výrobku. To však není návod. Jednak je ze zákona povinnost přikládat ke zboží návod v češtině a také mi jako spotřebiteli vadí, že musím hledat po internetu jak vlastně ovladač funguje. Považuji to za zásadní nedostatek. U autorizovaného obchodu bych tuto hrubou chybu nečekal.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo doručeno.

    Píšu do firmy LG, jak tady vyjebali se seniorskou domácností. Přece nechci nic moc, když mi chybí manuál jak zapojit, propojit, seřídit, nastavit atd. a na netu jsou pro mě návody zcela nevyhovující.

    Reakce obchodu LGshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Velice nás mrzí, že Vám na zákaznické lince LG Electronics nevyhověli.

    Z naší strany proběhl obchod zcela bez problémů.

    Papírové návody již nejsou delší dobu součástí balení televizorů, přehledný a podrobný návod k nastavení TV naleznete přímo v menu Vaší televize.

    Pokud budete potřebovat jakoukoliv radu, tak se neváhejte obrátit přímo na zákaznickou linku našeho obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Při potřebě rychlého doručení zvolte raději jiný e-shop. V pátek mi přestala fungovat lednička, nová byla doručena ve středu (objednávka učiněna v noci z pátku na sobotu). Asi jsem si nevšimla, že přes sobotu a neděli neodesílají zboží. Zabaleno v pondělí, v úterý volal dopravce, zda může přivézt ve středu. V poznámce jsem prosila o urychlené dodání. Příště Datart...

    Reakce obchodu LGshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že obchod nedopadl podle Vašich představ.

    Z naší strany však k žádnému pochybení nedošlo, zboží jsme odeslali a doručili nejrychlejším možným způsobem. Informaci o lhůtách dodání máme uvedenou na našich stránkách.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují slíbené termíny dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo
    • Při řešení reklamace nejednají prokliensky.
    • Při řešení reklamace s podporou na telefonu se pán choval arogantně.
    • Nerespektují zákoník, který jasně říká, že musí nejdříve dokázat, že jsem zboží zničila sama a nebylo vadné z výroby. Poničené zboží nikdo neprohlédl, rozhodli jen "on-line", že reklamaci zamítají.
    • Na stránkách mají odkaz na servisní podporu, která ale již není LGshop. Nevíte , že nemluvíte s prodejcem pokud nejste pozorní.
    • Na konečné vyjádření e-mailem si nechali pěknou dobu. Takže mi doma ležela nefunkční sušička a ani sem si ji nemohla dát opravit do té doby, kdyby náhodou rozhodli v můj prospěch. Což se nestalo a musím si servisní opravu zaplatit sama.
    • Doporučený servis na LG produkty také nic moc. Opravář v den příjezdu zjistil, že nemá náhradní díly. Dosud jím prý pořád nedošli.

    Nedoporučuji nakupovat v LGshop.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Operátoři na lince umí poradit a můžete se podle toho dobře rozhodnout.
    • Doprava LGplus má podle operátora na lince až 10 dní na kontaktování zákazníka po expedici zboží ze skladu, aby si vybral termín doručení. Kdybych to věděl předem, tak bych si pračku objednal rovnou jinde.
  • Na sjednaný termín nepřijeli a ještě jsem musel sám volat abych zjistil že čekám zbytečně a možná to stihnou za dva dny někdy navečer. Takže teď budou tři dny někde jezdit s mojí pračkou, mám velkou radost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • na internetu různé odkazy na e shop,ale v každé jiné informace

    doprava byla jinak,než bylo dohodnuto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod slibuje po zaregistrování výhody a nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    odmítají řešit případné závady

    • objednávka bez jakékoliv reakce, nelze vysledovat
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále vyřizuji reklamaci už je to měsíc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Druhý den byla akce na zboží LG sleva 20 procent ta stejnou tv tak jsem to chtěl vrátit a koupit tam a tím že to bylo na IČO nebyla šance tak jen ať víte na co si dávat bacha