Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nebylo odesláno
    • Majitel neustále odkládá hovory
    • Teď už telefon nebere

    Objednala jsem a zaplatila zboží, které nebylo odesláno a peníze nebyly vráceny! Psala jsem mail, volala majitelovi, který slíbil vrácení penez. Nemám ani peníze, ani zboží…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavý výběr produktů
    • Zoufalá komunikace
    • Prezentují se něčím, co ani okrajově nedodrží
    • Pomalá expedice (možná žádná)
    • Tady už nikdy nenakoupím

    Po dlouhé době jsem se těšil až mi přijde výzva na hodnocení od heureky, protože to co předvádí tento e-shop mi bohužel hlava nebere.

    Zoufalá komunikace, napíšete na chatu a vidíte tam info, odpovídáme okamžitě => odpověď druhý den ráno. Asi ještě pochopím, ne všichni mají zmáklou zákaznickou podporu.

    Ale co je nejsmutnější:
    - e-shop se prezentuje rychlým dodáním (konkrétně v USP - Rychlá expedice, vše zboží skladem) => objednával jsem v pondělí 6. 5. 2024 a doposud má objednávka nebyla ani vyexpedována (platil jsem kartou)
    - po téměř 4 dnech mi přišel e-mail se snahou o vtip, že mou objendávku evidují a že jim může trvat až tři dny expedice, no 3 dny jsou pryč a objednávka vyexpedována nebyla

    TOTO BYL MŮJ PRVNÍ A POSLEDNÍ NÁKUP !!! A budu jen doufat, že mi objednávka někdy dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda

    Byla dodána jiná, levnější verze zboží a dokonce s datem expirace už za 14dní, takže v podstatě prošlé zboží. Kontaktoval jsem několikrát majitele firmy a ten mi několikrát slíbil nápravu. Bohužel nic nesplnil a již už nekomunikuje……..

    Reakce obchodu Levram Gym&Shop

    Dobrý den, děkujeme za vaši zprávu a omlouváme se za nepříjemnosti, které vznikly v souvislosti s vaší objednávkou. Jak jste správně uvedl, zboží, které jsme obdrželi od našeho velkoobchodu, neodpovídalo požadovaným standardům, a přes naše opakované reklamace u dodavatele se situace zatím nevyřešila. Vaše objednávka byla stornována a peníze jsme vám vrátili zpět na účet. Jsme si vědomi, jak může taková situace být frustrující, a děkujeme vám za pochopení a trpělivost.

    s pozdravem Team LEVRAM GYM&SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá dodací lhůta, špatná k komunikace s obchodem

    Reakce obchodu Levram Gym&Shop

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl(a) spokojen(a) s naší službou, a děkujeme za váš feedback. Snažíme se poskytovat našim zákazníkům co nejlepší zážitek, a vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Podle historie vaší objednávky jsme platbu přijali 16. 4. 2024 a zásilku jsme předali přepravci následující den, 17. 4. 2023. Omlouváme se za záměnu dat v předchozí komunikaci. Bohužel musíme potvrdit, že dodací lhůta byla v tomto případě neobvykle dlouhá. I přes naši snahu o rychlé zpracování objednávek jsme v tomto případě odkázáni na služby třetí strany, a občas může dojít ke zdržení, které není v naší moci. Věnujeme maximální úsilí tomu, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.
    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Jsme připraveni nabídnout vám kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Prosím, dejte nám vědět, jak bychom mohli situaci napravit k vaší spokojenosti.
    S pozdravem, Team LEVRAM

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemají platbu dobírkou
    • doručovatel stojí zbytečně moc peněz a doručuje jen dopoledne, když mnozí doma nejsou
    • trvalo to dlouho od zaplacení
    • neposkytují nic co by jiní neuměli lépe, kromě trochu nižší ceny

    Dobrý obchod, který na konci kazí ceny a doručovatel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednané a zaplacené 2.7. Do dnešního dne 9.7. ze strany obchodu žádná komunikace. Obchod se mi ani po týdnu neobtěžoval sdělit, že mají peníze na účtu.

    Reakce obchodu Levram Gym&Shop

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše recenze, ale bohužel vaše objednávka přišla před státním svátkem a bohužel zásilku si svoz společnost zásilkovna vyzvedla až v pátek 7.7.2023 a až dnes což je 10.07.2023 ji dala do svého sytému.

    Máme za sebou přes 1700 vyřízených objednávek a bohužel většina negativních recenzní máme díky společnosti zásikovna z point - která dourčuje ne 24 hodin ale až 5 dní ... proto s ni byla i zrušená spolupráce.

    Přeji pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doba dodání.
    • Komunikace.
    • Nesedící množství a druh zboží.

    Dlouhá doba dodání, na kontaktní telefony se lze velmi obtížně dovolat, doručené zboží nesedělo množstevně ani typově se zbožím objednaným. Budu doufat, že bude chyba napravena, když už nesedí příchutě proteinů, tak doufám alespoň v doposlání chybějícího množství... Obecně ale nedoporučuji.

    Reakce obchodu Levram Gym&Shop

    Vážená paní,

    děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení v této situaci. Víme, že jsme udělali chybu a chceme to napravit.

    Rádi bychom Vám nabídli odeslání vzorků znovu, tentokrát doufejme, že vše bude v pořádku. Kromě toho bychom Vám také rádi poslali malý dárek jako omluvu za nepříjemnosti, které jste měla.

    Doufáme, že tato nabídka Vás potěší a pomůže nám napravit naši chybu. Chceme, abyste byla s našimi službami spokojená, a budeme dělat vše pro to, abychom to dosáhli.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za nedostatky v naší službě .

    S pozdravem,

    Team Levram

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doba doručeni déle jak týden

    Reakce obchodu Levram Gym&Shop

    Dobrý den, velice se vám omlouváme, za špatnou dodací lhůtu, ale bohužel v ostravě bojujeme se zásilkovou - která jde na Alza box tak jako ve vašem případě, i když naše společnost expeduje zboží do 24 hodin tak doba dodaní zásilky přes zásilkovou trvá někdy i týden!