• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vzhledem k recenzim jsem se modlila, aby s telefonem nic nebylo, ale kupodivu za nefunkcni poslali peníze zpet
    • poslali naprosto nefunkcni mobil

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den.
    Za tuto situaci se Vám velmi omlouváme. Zřejmě se jednalo o vadný kus zařízení. Peníze samozřejmě ve lhůtě 14 ti dnů našim zákazníkům vracíme, o čemž jste se mohla přesvědčit i Vy sama. Doufáme, že na nás nezanevřete a že Váš příští nákup již bude se 100% spokojeností.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zbozi uvedeno v eshopu skladem, obchod objednavku uvedl, nikterak nekomunikoval a az po puldennim nahaneni po telefonu jsem se dozvedel, ze zbozi jiz neni v prodeji

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den.
    Přijměte naši omluvu. O tento produkt byl tak enormní zájem, že ve chvíli Vašeho objednání již fyzicky k dispozici nebyl, ačkoli informace o jeho vyprodání na shop dorazila později, než byla vytvořena Vaše objednávka.

    • Žádné
    • Nekomunikuje se zákazníkem

    Není spolehlivý na nákup zboží ani na reklamaci která trvala téměř půl roku. Nekomunikují musí se jim volat a stále se informovat o průběhu reklamace případně autorizované opravy.

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den, paní Kohoutová.
    Bohužel nerozumíme Vaší recenzi. Objednala jste si u nás powerbanku na základě této objednávky, tedy objednávky číslo 110486. Tato objednávka byla však poté ihned stornována, tedy nebyla nikdy ani uskutečněna, tedy nemohlo nikdy dojít ani k její reklamaci. Se zákazníky komunikujeme, ať přes naši zákaznickou linku či email. Pokud bylo tedy něco v nepořádku, pak se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup z domova
    • Zboží nebylo nové,dodávka neúplná,chyběly dvě položky,nevratně poškozený display používáním,přitom to mělo být zboží NOVÉ.
    • Peníze vráceny,ovšem bez nákladů za zaslání zpět.

    Snaha o podvedení zákazníka.

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den.
    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Prověřovali jsme vrácení peněz a byla Vám vrácena plná suma, tedy přesně ta suma, kterou jste Vy uhradil při nákupu. Náklady na dopravné jsme Vám vrátit nemohly, protože jste měl od nás přepravné zdarma.

    • Zboží je predrazene a nedorazí
    • Dlouhá dodací lhůta a nezájem prodávajících informovat zákazníka.

    Nakupovala jsem zde naposledy a známým tento obchod nedoporučím.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dodací lhůta

    na kryt telefonu jsem čekal 62 dní a kryt nikde, když jsem odstoupil od smlouvy, bylo mi napsáno, že peníze dostanu zpět do 30 dnů. Takže obchod disponuje s penězi celkem přes tři měsíce. Což je vrchol. Omluva proběhla, ale místo urychleného vrácení peněz, si je obchod ještě někde otočí a to se mě velice nelíbí !!!
    Už nikdy více tento obchod.
    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme - při objednávce jste byl informován, že příslušenství má dodací lhůtu i takto dlouho. Vše bylo posíláno přímo z Číny standardní poštou, kdy není možné garantovat čas dodání, i proto jste měl tak výhodnou cenu.

    Penězi, což je v tomto případě zřejmě 200 Kč v závislosti na zvoleném krytu, samozřejmě nedisponujeme, byly odeslány čínskému prodejci. 30 dní je zákonná lhůta, vždy tlačíme na to, aby vše proběhlo co nejdříve, zákazníci obdrží platbu většinou ihned.

    Děkujeme za Váš korektní přístup.

  • Telefon zatim nedorazil.

    Reakce obchodu Levnesmartphony

    Dobrý den, můžete nám prosím okamžitě zaslat číslo Vaší objednávky na email info(at)levnesmartphony.cz, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemusíte komunikovat s Čínským prodejcem
    • nemusíte umět anglicky
    • přijatelné ceny
    • velmi špatná komunikace ze strany prodejce
    • hodně zdlouhavá reklamace

    Přístup k zákazníkovi by potřeboval radikální změnu a zprofesionalizování. Zprostředkovat nákup telefonu z Číny je dobrý nápad, dodání po nákupu také rychlé (5 dní), ale když s prodejcem začnete řešit problém, tak je to na hodně dlouho, komunikace vázne, sliby a až po několikerých urgencích, telefonátech se něco děje.
    Objednával jsem ke konci září ThL W8s. Přišel zhruba za 5 dní. Vše proběhlo super. Bohužel jsem zjistil, že nefunguje GPS. Telefon jsem předal osobně na reklamaci a druhý den se dohodl, že ho budeme reklamovat. To už mi ale nikdo neřekl, že telefon na reklamaci budou posílat pomalou poštou, tedy v nejhorším případě 45 dní + 30 dní reklamace + cesta zpět (nevím jakým způsobem, takže je možné dalších 45 dní).
    Toto jsem zjistil až když jsem se začal pídit, kde je můj telefon, když se blížilo 30 dní na reklamaci. Na emaily odpovídají po několika dnech, vyřizuje to více lidí a vypadá to, že ruka neví co dělá noha. Přehazovali si mě tam jako horkou bramboru, až se mě ujal šéf a nabídl mi jiný telefon - Zopo C2/32G. Souhlasil jsem, ale jen domluva jak to proběhne zabrala dalších 10 dní a nyní čekám již 10 den od objednání na telefon a on stále nikde.

    Podtrženo sečteno. Na koupi zboží relativně dobrý shop, ale řešit s nimi nějaké problémy je velké utrpení.