Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý deň,
    neodporúčam objednávať!!!! Reklamácia môjho zopo c2 platinum trvala "len" pol roka. Na mail neodpovedali niekedy aj týžden. Teraz sa mám uspokojiť s iným použitým telefónom pričom ja som posielala trištvrte roka používaný telefón. Papiere na reklamáciu boli vyplnené a bolo jasne zadané, že telefón majú poslať na novú adresu a oni ho poslali na starú dúfam, že ho tam niekto prevezme a už neuvidím ani peniaze ani telefón. Aby toho nebolo málo keď mi došiel nový telefón eufória bola veľká a samozrejme som odporúčala túto stránku aj v rodine. Samozrejme jeden člen dal na mňa objednal telefón, obal a fólie. Obal mu došiel namiesto čierneho ružový. Na reklamačnom mu odpísali, že ho má poslať a oni mu pošlú čierny. Myslíte si, že niekedy došiel??? Jasne, že NIE!!!! Na mail mu už ani neodpovedali. Neskôr sa mu pokazil aj mobil ale to už neriešil lebo mu bolo jasné ako to dopadne. HROZNÉ!!!!

  • Dobrý den,
    ETOTALK.COM DX.COM

    Víc nemám co v rámci slušného vyjadřování dodat.

  • Dobrý den,
    vidím,že moje zkušenost s tímto obchodem není ojedinělá.Již téměř 4 měsíce čekám na záruční opravu ZOPO C2,ale stále nic.Na maily mi neodpovídají,na té jejich lince mi to neberou,no prostě amatérská firma jak má být.Za telefon jsem dal téměř 7 tisíc,oni mi nabídli telefon za 4 tisíce a že prý jsem to já,tak bez doplatku!!!To si snad dělají z lidí blázny.Uvažuji nad podnětem k Černým ovcím,ještě chvíli počkám a jdu do toho!Doporučuji tento obchod zrušit.

  • Dobrý den,
    Já mám z poslední doby bohužel také špatnou zkušenost s reklamací .Telefon zakoupen za 6999kč THL Ws8 v záři 2013 reklamován červen 2014 po více jak 3měsících zjištěno že závada nelze odstranit a vyjídření že je těžké najít málo opotřebovaný telefon mi byl nabídnut telefon z předváděčky tedy použitý. Nový se prodáva za 120dolarů tedy ani neodpovidá parametry. Odmítla jsem a trvala na telefonu se stejnými parametry reklamovaného tel. Bylo mi oznámeno že čínský prodejce na tomto telefonu trvá ,ale ze strany obchodu jako vstřícný krok mi byl nabídnut tel. co mají na skladě ale opět s třetinovými parametry a poloviční ceně. s odkazem že si reklamaci dohodnou sami.

    Čekám již 4měsíce.Vyjádření se mi opravdu nelíbí nevím proč bych se měla spokojit s méně kvalitním telefonem a bohužel kdybych věděla jaké budou problemy tak telefon zde rozhodně neobjednám

  • Dobrý den, jmenuji se Jan Ludvík a rád bych všem podal jasné a pravdivé informace o tomto dodavateli čínských mobilních telefonů.
    O čínských telefonech s lepším výkonem za poloviční cenu jsem se dozvěděl od kamaráda, který se bohužel také stal jedním z podvedených. Vzhledem k tomu, že jsme oba velkými nadšenci do moderních technologií, oba každoročně sledujeme CES (veletrh spotřební elektroniky v Las Vegas), tak jsme byli naprosto přesvědčeni, že v dnešní době jsou telefony dodávané pro Čínský trh naprosto srovnatelné (možná i o stupeň lepší, než telefony dodávané pro Evropský trh.
    S tímto velkým nadšením jsme oba začali shánět dodavatele čínských telefonů do ČR. Narazili jsme na obchod levnesmartphony.cz . Hned na úvodní stránce si můžeme všimnout těch slov, která zní jako z pohádky (Váš partner při nákupu kvalitních značkových telefonů za nízkou cenu, záruka dva roky, dodávka telefonu druhý den). Řeknete si, to je perfektní! Super telefon už zítra a dva roky záruka. Po pravdě až na tu záruční dobu je to lež!!!
    Při objednání telefonu jsem ihned musel běžet na poštu, kvůli úhradě skoro šesti tisíc korun za můj vysněný telefon. Nebylo možně platit na dobírku. Věřte tomu, nebo ne, ale UŽ po týdnu jsem se dočkal EMAILU, který mě informoval o tom, že telefon, který jsem si vybral, neobsahuje češtinu a není ho tudíž možné poslat. Obratem jsem odpověděl, že mi to zase tolik nevadí a vybral jsem již zmiňovaný THL W5. Následně jsem čekal. V docela nepříjemném stresu (co se děje s penězi, které jsem poslal), jsem čekal skoro měsíc. Mezitím jsem stále bombardoval levnesmartphony emaily, abych zjistil alespoň nějaké informace. Po měsíci přišel další email. Velice se omlouváme, ale z důvodu Čínského nového roku musíme odložit vaší objednávku. Dalších 14 dní poté jsem se dočkal. Jediné na co jsem v tu chvíli myslel, bylo to, že telefon konečně dorazil. Levnesmartphony mě pak kontaktovali ještě jednou s drzou prosbou o pozitivní recenzi, za kterou by mě mohli odměnit nabíječkou do auta. Na to jsem již nereagoval.
    Půl roku jsem telefon používal naprosto bez problémů, pak se začal telefon neuvěřitelným způsobem zasekávat. V tu chvíli jsem pomalu začínal řešit reklamaci. Nicméně je pro mě telefon nezbytností pro mou práci. Takže jsem s ním ještě poměrně dlouhou dobu vydržel. Ve chvíli, kdy jsem zjistil, že fotoaparát u telefonu začal fotit zeleně, telefon zamrzal čím dál častěji a začala vyskakovat zvláštní hláška o chybách, jsem se definitivně rozhodl reklamovat. Odeslal jsem telefon s pečlivě vyplněným formulářem s prosbou o rychlé vyřízení. Jak jsem již zmiňoval, bez telefonu nemohu prakticky existovat. K mému obrovskému údivu se mi přibližně po týdnu vrátil jako nepřevzatý balík. Po telefonické domluvě jsem jej poslal znovu i se sledovacím číslem zásilky. Obdržel jsem email o převzetí zásilky. Po čtrnácti dnech jsem znovu kontaktoval telefonicky obchod. Telefon zvedl protivný arogantní pán, který mi skoro vyčetl, že jsem si dovolil zavolat. Ten mě odkázal na jejich servis, se kterým se však nedá komunikovat jinak než emailem. Zajímavý paradox že servis obchodu, který prodává telefony, neumí telefonovat!!! V každém případě jsem psal další email. Odpovědi jsem se dočkal po dalším týdnu. Telefon jsme převzali je v našem servisu na diagnóze, budeme Vás kontaktovat po vyřešení. Takže jsem si v duchu musel myslet, že jim telefon ležel 14 dni jen tak někde ve skříni. Ze zákona je dána lhůta pro vyřízení reklamace 30 dní. Jelikož třicátý den vycházel na sobotu, v pondělí ráno jsem dostal vyrozumění o reklamaci. Čínský dodavatel reklamaci zamítnul kvůli fyzickému poškození. Viz příloha. V příloze byla ukázaná nějaká prasklina na čočce fotoaparátu. Byl jsem opravdu velice naštvaný, chtěl jsem jim okamžitě telefonovat,ale to přeci není možné, jelikož to prostě neumějí. Pro mě z toho tedy vyplívá, že jsem naletěl neuvěřitelným podvodníkům a lhářům v prodeji elektroniky, které svět neviděl. Moje teorie na tuto reklamaci je taková, že když se schylovalo ke konci záruční doby, tak jednoduše telefon fyzicky poškodili, aby nebylo možné uplatňovat právo po překročení záruční doby.
    Můj původní plán byl po vyzkoušení zde nakoupit telefony pro celou rodinu, ale s tímto přístupem jsem to velice rychle zavrhl. Na čínské telefony jsem nezanevřel, ale budu je již nakupovat pouze u ověřených seriózních obchodů, kterými jsou například TS Bohemia, nebo Mironet. Tímto se tedy obracím ke všem potenciálním zákazníkům levnýchsmartphonů, aby si velice rychle rozmysleli, jestli to stojí za ten stres a jestli by nebylo lepší raději vyhodit peníze z okna. Rozhodně by to bylo užitečnější.

  • Prosím o informaci, kam zmizel tento obchod. Při kliknutí na odkaz mne to přesměruje na nějaké www.gizchina.cz

  • Dobry den. Komukoli kdo si chce neco koupit u tohoto eshopu radim - objednejte si to z kamenne prodejny v CR nebo sami ze zahranici. Proc mam nekomu davat v radech desitky stovek za to, ze mi objedna telefon v zahranici? Az budete mit sklady, klidne si marzujte. Ale vas zpusob podnikani delaji stovky lidi na aukru.. Najdou zbozi v zahranici a tu jej nabidnou za nekdy i dvojnasobek.. Diky ne xD za svuj telefon z ciny jsem dal o 300 vice nez chteji tady, mam 2 roky zaruku, pojisteni s 5% spoluucasti a pobocku 5minut jizdy autem.. Levnesmartphony hnus. A dodani prislusenstvi radsi rozvadet nebudu, slusne by to neslo ...

    Vaclav.

    Btw heureka me taky pekne s*re, nemuzu psat recenze.

  • Dobrý den,
    velice mě mrzí ,že tady taky musím napsat špatnou recenzi na levnesmartphony.cz .Špatnou jenom ohledně reklamací. Po 6 měsících jsem reklamoval telefon ZOPO C2 . Po první reklamaci mi tel. přišel po 3 týdnech,že je opraven.Nebyl,ta stejná závada se objevila ihned po zprovoznění telefonu.Poslal jsem ho znova na reklamaci,ale odepsali mi ,že telefon odesílají do číny na reklamaci.Reklamace bude trvat 3 měsíce,ale záruční doba se neprodlužuje!!!!!!! Dále mi nabídli,30 % slevu na nový telefon,ale pod podmínkou ,že ten reklamovaný dám na náhradní díly. Myslel jsem si ,že když jsem již u této firmy objednal 3 telefony ,že se zachovají jinak.
    Vladan Gorný

  • Dobrý den,
    Před vánocemi jsem objednal dva telefony ZOPO 2 a LENOVO oba telefony dorazili ve stanovený čas komunikace perfektní nikdy se nestalo že by firma nekomunikovala u telefonu ZOPO ja absolutně perfektní čeština a telefon maká na sto procent opravdu za ty prachy super u LENOVO je malý problem s češtinou není na sto procent ale s malou zásobou angličtiny taky žádný problém Tak že mě prozatím nezbývá než tuto firmu jen doporučit.
    Martin Chochel

  • Levnesmartphony: Dobrý den, jen abych uvedl na pravou míru vaše další nepravdivé výroky, které pokračují i na tomto fóru:

    - jest výhrůžkou řečení, že po 3 měsících nechci čekat dalších 14 dní na telefon, ale pouze týden a pak již vrátit peníze? Pokud ne, nevím, co výhrůžkami myslíte.

    - že zašlete telefon do Číny jsem se nedozvěděl dříve, než jste tak učinili. Až po té jste mi toto sdělili a pravili, že do měsíce bude vyřízeno. Ale to bych se opakoval, viz můj starší příspěvek.

    - opět se snažíte podivovat se nad tím, že se záklopka pro nabíjení nedovírá - po 6 měsících. Ano, když je nějaké zboží vadné, závada se projeví - kvůli tomu se na zboží dává záruka. A že to není u outdoorového a voděodolného telefonu marginální problém je jasné, že?

    - přes 100 mailů to rozhodně nebylo. Bylo jich 62 a to počítám maily vaše i moje, maily před podáním první reklamace ohledně rad stran nastavení. A možné zde je ten problém vaší firmy - není to, že musím napsat 62 mailů, abych získal zpět svůj telefon, spíše NEGATIVNÍ vizitka pro vás?

    - ano, telefon již má - ještě že jsem tolikrát psal a volal, jinak věřím, že bych jej neměl. A že nemám stále onen obal a že nemám stále opravený reklamační protokol, kde jste se snažili nepravdivě tvrdit, že jste telefon opravili (= neprodloužení záruky), i když jste mi poslali nový (= nová záruka), to snad ani nemá cenu komentovat.

    Stále platí, tento obchod nelze doporučit, o čemž svědčí negativní reakce od více uživatelů zde i na jiných serverech. Firmě Levnesmartphony.cz přeji, aby si své chyby uvědomila, neb produkty nabízí zajímavé.

    Tomáš H.

  • tomas: Dobrý den, prosím neprodleně nás kontaktujte na [email protected] s číslem objednávky nebo alespon Vaším pravým jménem. Děkuji.

  • *možné

  • Dobrý den , jen sem se chtěl zeptat jak je že na telefon čekám už od 13.12. ??

  • Nechapu, ze zde pred 6 hodinami diskutujete a osocujete zakazniky z vyhrozovani, zatimco ja cekam tydny na odpoved z oficialniho kontaktniho emailu vasi smelinarske spolecnosti.

  • Tomas H.: Dobrý den, pane Hurte, vždy jsme se Vámi přes Vaše výhružky a chování snažili vyjít vstříc, snažili se vysvětlit, že reklamace probíhá u čínského prodejce ne u nás - nejsme prodejci, ale zprostředkovatelé nákupu u čínského prodejce. Na toto jsme vás před odesláním telefonu, u kterého se podle Vašeho popisu sama od sebe po 6 měsících přestala dovírat záklapka microusb, několikrát upozornovali. Stejně tak na dobu opravy. Jakýkoli smírčí pokus jste odmítl (vyměnili jsme si s Vámi cca 100 emailů, sám jsem tomu nevěřil když jsem si procházel komunikaci) a vše bylo zbytečné. Pokud vím, telefon již máte v pořádku u sebe, v případě jakýchkoli komplikací nás neváhejte kontaktovat.

  • Adam Skrášek: Dobrý den, dodáváme telefony od několika prověřených čínských prodejců - jak je uvedeno na našem webu. Jsme zprostředkovatelé Vašeho nákupu, čili zprostředkováváme Váš nákup u čínského prodejce, to je naše služba zákazníkům. Reklamaci osobně prověřím, nicméně tu vyřizuje čínský prodejce - my zasíláme do Číny na vyřešení. Jako váženému zákazníkovi jsme Vám nabídli nadstandardní možnost odečtení amortizovaného telefonu od Vašeho nového telefonu, jakkoli správný postup by byl ten, počkat až se Váš N2 vrátí z reklamace v Číně. Osobně prověřím, abyste dostal odpovědi na všechna fakta o telefonu, o kterých píšete.

  • Dobrý den,

    Ze začátaku bylo vše v pořádku, telefon dorazil (Newman N2), byl jsem nadšený, ale to jen do doby co se telefon poprvé pokazil. Následovala dva měsíce dlouhá reklamace. Bohužel, po 2 měsících se telefon opět pokazil se stejnou vadou. Telefon je opět pryč již celkem dlouho, komunikace s ls.cz se příšerně vleče, na odpověď si počkáte i 3 dny a takovým tempem se nedá absolutně nic vyřešit. Zákaznická linka mi v tomto směru nebyla schopná pomoci. Co mě ale zklamalo nejvíce je to, že levnesmartphony.cz pravděpodobně pouze nakupují telefony http://www.etotalk.com/ a prodávájí je dále na svém eshopu (telefon mi došel s etotalkmodrom a na zákaznické podpoře etotalku, které reaguje okamžitě - má skype jsem se dozvěděl, že etotalk dodává zboží panu Opletalovi, který je majitelem levnýchsmartphonu.cz). Nabízí mi jiný telefon výměnou za Newman, ale s rychlostí komunikace jsem ani po měsíci nezjistil všechna fakta, co mě ohledně nového telefonu zajímají. Je docela smutné, že telefon, který nemám ani rok se již asi 4 měsíce reklamuje.

  • ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!

    Nabídka telefonů přepestrá, termín dodání velmi rychlý, softwarová pomoc obstojná. Pokud s přístrojem zakoupeným v tomto obchodě nebudete mít problém, nepoznáte úskalí této firmy.

    Pokud ale reklamovat budete (jako mimo mne i další zákazníci, viz diskuze), připravte se na velké problémy. Můj příklad:

    - zboží po 6 měsících reklamováno - nedovírající krytka (u Lenovo A660, vodotěsný telefon - základní chyba). První reklamace přišla po 3 týdnech s tím, že vše v pořádku. Ale nebylo - firma opravila drobné softwarové chyby, krytku neřešila.
    - zboží ihned reklamováno (podruhé - poprvé se tím vůbec nezabývali). Po deseti dnech urgování mi napsali, že zboží odeslali do Číny a mám čekat až 2 měsíce. Pominu to, že mi arogantně tvrdili, že mne o tom zpravovali, to prostě byla první z mnoha lží.
    - mailem mi napsali, že pokud se reklamace bude táhnout přes měsíc, vyjdou mi vstříc jiným způsobem. Optal jsem se tedy na možnost zapůjčení jiného telefonu. Reakce? Nejsou sklad, nemají telefony. Co tedy mysleli tím "vyjitím vstříc"?
    - po dvou měsících a neustálého připomínání se (nikdy nenapíšou sami od sebe) telefon nevrácen. Chtěl jsem tedy po 2 měsících a 10 dnech (a nepočítám do toho tu jejich první chybnou reklamaci - to by byly další 3 týdny) vrátit peníze. To odmítli s tím, že mám počkat dalších 9 dní a že mi telefon vrátí.
    - uplynuly 4 dny a přišel mi mail, že mi objednali zcela jiný telefon jako náhradu - že by se třeba předtím zeptali? Nabídli možnost? Umožnili vrácení peněz? V žádném případě. Čekal mne jen další z telefonátů s velmi arogantním panem Opletalem, majitelem firmy. Striktně jsem už z principu toto negoval a požadoval navrácení svého telefonu.
    - ještě ten samý den přišla zpráva z PPL, že mi telefon doručí následující den. Telefon dorazil a byl to telefon zcela nový, jen ve straém, tedy mém, papírovém obalu. V reklamačním protokolu uvedeno, že se jedná o opravený telefon = lež.
    - nyní urguju:
    A) protokol, kde bude jasně uvedeno, že se jedná o nový telefon (v tom případě se totiž záruka dává zcela nová). Už 5 dní zarytě (opět) mlčí).
    B) navrácení silikonového obalu, který se při reklamaci někde vytratil, i když jsem ho posílal. Zde mi pan Opletal volal, že je velmi prapodivné, že by nedali obal zpět do krabice (mezi řádky mi tvrdil, že si toto vymýšlím).


    Toť ve zkratce. Nedoporučuju tuto firmu, která udělá vše proto, aby nemusel vrátit peníze. A že čekáte skoro 3 měsíce? To je přeci vaše chyba (jak mi několikrát sdělili do telefonu), oni nebudou psát informace o reklamaci (jak mi bylo sděleno), vy jste ten, co chcete něco, na co nárok nemáte (jak pan Opletal svými několikaminutovými monology, kdy vás nepustí ke slovu, mnohokrát sdělil).

    Děkuji pěkně, pryč od této firmy!

    Tomáš H.

  • golem: Dobrý den, naše infolinka funguje každý všední den od 9-17. Pokud se reklamace u čínského prodejce protáhla, kontaktujte nás prosím neprodleně s Vaším platným číslem objednávky. Děkujeme

  • riemma: Dobrý den, tím je ale myšlena navigace od Googlu, která však vyžaduje připojení. Pro jistotu tuto možnost odstraníme.