Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Denis Klimeček: Dobrý den, omlouváme se, že reagujeme nyní, bohužel jsme si dotazu všimli až ted. Pro rychlejší komunikaci použijte příště chat, FB, mail nebo nám volejte :) Pro kategorii B platí to, co pro A. To znamená, že vždy dostanete nabíječku, jehlu na sim a to vše v krabičce. Pokud jste vložil kod na sluchátka a kod byl již použit, asi nastala technická chyba, měl jste se nám ozvat a vše bychom vyřešili k Vaší spokojenosti. Přejeme hezký den.

  • Dobrý den co dostanu k iPhonu v kategorii B dostanu krabičku nebo mi iPhone přijde v čem? A co sluchátka nabíječka atd?Pokud k iPhonu není krabička dá se to koupit zvlášť? Mimochodem velmi mě rozzuřilo vaše kolo štěstí kde jsem si vytočil sluchátka a když jsem zadal kód do košíku napsalo to že kód byl použit. Takže jsem za sluchátka zaplatil plnou cenu

  • : Dobrý den,

    Výždy je pro nás zákazník na prvním místě a snažíme se pro něj udělat maximum. Vemi ocenujeme Vaši kladnou odezvu. Těšíme se na další případný nákup! :) vyřídíme pochvalu kolegyním na zákaznické lince :)

  • Dobrý den,

    chtěla bych poděkovat tomuto eshopu za skvělý přístup!
    Vlastní nešikovností jsem omylem zadala špatné telefonní číslo a bála jsem se tedy problému s doručením zásilky. Kontaktovala jsem eshop a oni sami kontaktovali kurýra GLS,kde mu sdělili mé správné číslo. O zásilku jsem se tedy i přes svoji chybu vůbec nemusela starat a zákaznická linka udělala vše za mě.
    Telefon dorazil, je v pořádku, manželovi udělal velkou radost!
    Děkuji

  • petr: Dobrý den, omlouváme se, zřejmě nám spadl Váš dotaz do spamové pošty. Pokud máte zájem reklamovat telefon,neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku +420 234 122 260
    nebo nám napsat mail na [email protected]
    a rádi Vám poradíme a vše společně vyřešíme.
    Hezký den :)

  • Dobry den,

    Pred mesicem jsem si u vas kupoval iPhone 6s. Jiz od zacatku se sem tam vypinal, coz jsem jeste bral jelikoz se jednalo o pouzity kus, predevcirem se ale vypnul uplne a nelze zapnout. Na me dotazy ohledne reklamace mi nikdo neodpovedel. Proto se ptam zde jak mam prosim v takovem pripade postupovat. Dekuji.

  • Pavlína Krejčí: Dobrý den, několikrát jsme již psali, že vždy je se lepší zeptat, zda je skutečně skladem Vámi požadované zboží. Jesltiže Vám přišel jiný telefon, stala se asi chyba ve skladu a tímto se Vám omloouváme, ale měla jste se hned ozvat a rádi bychom Vám vyšli vstříc a telefon vyměnili:) Jsme ale potěšeni, že jste ve finále spokojená s telefonem:)

  • Zdravím, eshop levneiphony.cz mě požádali o napsání zkušenosti s nimi. Asi před 3 měsíci jsem si odtud objednala variantu A Iphone 5s gold, ten nebyl na skladu, co jsem zjistila až po telefonátu, byl mi nabídnut jiný, ale já si nakonec vybrala variantu B Iphone 5s GOLD... To GOLD zdůrazňuji, jelikož mi přišel Iphone 5s BLACK. Každopádně eshop měl štěstí, že se mu to stalo u nenáročeného zákazníka a smířila jsem se s černým Iphonem. :-D Takže jsem to nijak neřešila, stane se..Jinak pro příště si dávat větší pozor co balíte. Jinak zatím vše šlape jak má.

  • René Raszka: Dobrý den, veškeré infomace o kateogriích A nebo B si můžete přečíst na stránce https://levneiphony.cz/content/6-jake-iphony-mame.

    Případně se u nás můžete zastavit na výdejně a o kvalitě iPhone se přesvedčit osobně :-)

  • Dobry den ,chtěl jsem se zeptat v jaké kvalitě jsou výrobky "A"
    Poprvé chci koupit IPHONE.....vůbec nevím jak velkou pamnět si zvolit a jestli je velký rozdíl mezi IPHONE 6s a 7 ??....děkuji Raszka

  • Pokud mate nejake dotazy, nevahejte se na nas obratit prostrednictvim emailu: [email protected] nebo na nasem Facebook profilu