• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jediná výhoda je rychlé dodání.
    • Prodává nekvalitní zboží.

    Nedoporučuji objednávat zejména zboží ve výprodeji nebo jakékoliv slevě. Objednala jsem právě takové povlečení, ale přišlo mi zboží, které bylo velmi nekvalitně ušité - nedošité rohy u povlaku na přikrývku, čouhající nitě.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi.

    Zboží zakoupené u nás bylo ve výprodejové kategorii, přesněji francouzské saténové povlečení za 395,- Kč

    Co se týče vady, tu uznáváme- vada byla na jednom povlaku polštáři - nedošitý ve švu. Tuto vadu lze reklamovat, což jste ale neučinila, využila jste druhou možnost a to odstoupení od kupní smlouvy, kde Vám byly ihned navráceny peníze.

    Bohužel nás mrzí, že hodnotíte náš obchod jako prodávající nekvalitní zboží, vhledem k vadě, kterou lze opravit.

    Ještě jednou Vám velmi děkujeme za vaši recenzi

    Tým Levné-povlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Není to kvalitní bavlna. Již nikdy nekoupím ložní povlečení pokud si ho neprohlédnu a nesáhnu si na kvalitu. NIKDY

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den paní Kutá,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    V případě, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojena, lze jej velice jednoduchým způsobem vrátit, tedy poslat nám jej zpět do našeho skladu, a to bez udání důvodů. Nemáme od Vás ani žádnou informaci, telefonickou, nebo e-mailovou, o tom, že nejste spokojena s naším zbožím, ani s naší prací, kterou tak záporně hodnotíte. Vše se dozvídáme z Vašeho hodnocení zde, na Heuréce, ke kterému bych nyní se rád vyjádřil.

    Nejdříve tedy k hodnocení produktu, který jste zakoupila, ačkoli toto slouží k hodnocení obchodu, e-shopu, ne k hodnocení zboží.
    Píšete, že povlečení je nekvalitní bavlny. Povlečení, jež jste zakoupila, je ušito ze 100% bavlněné tkaniny, utkané z jemné česané bavlněné příze, konstrukce 30x30/76x68, běžně označovanou jako Renforcé. To znamená že tkanina je pevná a jemná. Bohužel jste nám nedala žádnou konkrétní informaci, co je na tomto materiálu nekvalitního, nemohu tedy reagovat jinak než výše uvedenou materiálovou specifikací.

    Také s délkou dodací doby jste byla nespokojena. Označila jste 2 z 5
    Objednávku jste odeslala v úterý ve 22:18 v noci, expedovali jsme ve středu a zboží jste si vyzvedla ve čtvrtek. Nevím, zda standardně lze toto zajistit rychleji.

    Kvalita dopravy Vám také nevyhovovala. Označila jste 0,5 z 5
    Jako dopravu jste si, z námi nabízených šesti možností, zvolila Balík do Balíkovny, kde na Vás zásilka čekala následující den po expedici, kdy jste si ji také vyzvedla. Nezlobte se, toto je nekvalitní doprava?

    Kvalitu komunikace obchodu hodnotíte taktéž negativně. Známka 0,5 z 5.
    Opět se musím omluvit za svou přímost, ale do této chvíle, jak jsem psal již výše, od Vás neregistrujeme telefonický hovor, SMS, ani email, týkající se čehokoli.

    Celková spokojenost s obchodem hodnotíte opět 0,5 z 5.
    Tomu jedinému hodnocení rozumím. Těžko lze očekávat jinou "známku", pokud všechny předchozí hodnocení jsou negativní.

    Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení

    Za tým Levne-povleceni.cz
    Vojtěch Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 30.11.nemám žádné infirmace k mé objednávce.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    Vaše zásilka byla ihned, po přijetí Vaší platby, připravena k vyzvednutí.
    Dne 2.12.2022, kdy jsme přijali Vaši platbu, Vám dle našeho systému, byl zaslán e-mail o vyzvednutí Vaší zásilky.
    Je možné, že zaslaný e-mail spadl do spamu.

    Děkujeme
    Tým Levné-povlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    DOručeno na jinou adresu, žádná komunikace

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den vážená paní Kvěchová,

    dne 29.11.2022 jste byla telefonicky kontaktována, a bylo Vám vysvětleno, že jako Velkoobchodní Odběratel, neboli podnikatelka, jste v systému vedena pod svou adresou, která je navázána na vaše IČO.
    Pokud chcete zboží, zakoupené u nás, odesílat přímo Vašim zákazníkům, je potřeba nás dopředu informovat, abychom v systému tyto informace ručně nastavili.
    Také se můžete jako podnikatelka registrovat na službu Dropshipping https://www.dropshipping.cz/ , která bude automaticky Vaše objednávky zpracovávat a odesílat zákazníkům, samozřejmě tato služba, tak jako každá jiná, je zpoplatněna.
    Tuto službu my standardně nenabízíme, a proto tedy byla Vaše objednávka doručena na Vaší doručovací adresu, kterou máte registrovanou pod svým Identifikačním číslem osoby, neboli Vaši firmy.
    Komunikace z naší strany proběhla, dokonce jsme se domluvily, že pokud budete chtít zboží odesílat přímo od nás Vašim zákazníkům, dáte nám dopředu vědět, aby již byly v systému tyto informace zavedeny a tedy tuto zpoplatněnou službu, nazývanou Dropshipping, jsme byli ochotni pro Vás na příští objednávky vyřizovat zdarma.

    Děkujeme a přejeme krásný zbytek dne

    Za tým Levného Povlečení
    Z. Procházková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Neodpovida na emaily.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,

    Ještě jednou se omlouváme, ano, kolegyně přehlédla Váš email.

    S pozdravem
    V.Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    MATERIAL DOBRÝ VZOREK JINY VÇASNE DORUCENI VPOŔADKU,

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, kterému ovšem nerozumíme.
    Co asi tak znamená vzorek jiný? Nemáme od Vás žádnou informaci, že bychom Vám dodali něco jiného než jste si objednala, pokud si tedy dobře přeložíme "vzorek jiný". Vyexpedováno bylo přesně to co jste si objednala. Pokud ne, ať se na místě propadnu do Západního Německa.
    S pozdravem V. Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Po jednom vyprání se povlečení rozešilo, povlečení je stále velmi hrubé a nepříjemné.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Jste si prosím jistý, že hodnotíte nákup v našem eshopu?

    1. Do dnešního dne, 04.03.2021 neregistrujeme žádnou reklamaci z Vaší strany.
    2. Vámi zakoupený vzor povlečení LOL, které je vyrobené z bavlny v kvalitě renforce jsme pro jistotu podrobili hmatové zkoušce,
    za účasti 8 aktuálně přítomných zaměstnanců eshopu, a v žádném případě se nelze ztotožnit s Vámi popsaným hodnocením,
    tedy že je povlečení hrubé a nepříjemné.
    Pokud po vyprání povolil šev, usuzuji tak z Vámi použitého výrazu "rozešilo", což se bohužel někdy u textilních výrobků stát
    může, lze toto standardním způsobem reklamovat.
    3. Délku dodací doby jste ohodnotil 4 hvězdičkami z 5 možných. Zboží jste si objednal 10.02.2021 v 18:36, tedy ve středu večer.
    Expedováno bylo 11.02.2021 ve čtvrtek, a pošta Vám jej doručila 12.02.2021 v pátek. Zde opravdu nevidím jak bychom mohli
    dodací lhůtu zrychlit.
    4. Kvalitu dopravy jste ohodnotil 2 hvězdičkami z 5 možných, tedy jako špatnou. Viz odpověď v bodu číslo 3.
    5. K bodu "Kdy dorazilo vaše zboží?" jste uvedl "Přesně si nepamatuji". Zde prosím opět platí bod číslo 3.

    Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení

    S pozdravem
    V.Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze dvou položek”skladem” dvě neměli.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Váš komentář.
    Obě Vámi objednané položky, tedy povlečení Sandra béžové a prostěradlo jersey s elastanem mají nastavenu dostupnost 3 dny, respektive 3 až 5 dní, nikoli "skladem" jak píšete. Bohužel jste si z naší nabídky vybrala povlečení, které vždy šijeme až po objednání zákazníkem, oproti cca 400 vzorům, jenž máme skladem. Co se týká prostěradel, tak ta se téměř všechna šijí na zakázku, tedy po objednání zákazníkem.
    Mrzí nás, že s námi nejste spokojena, ale jak jsem psal výše, pokud je u zboží uvedena dodací doba 3 dny, neznamená to skladem.
    Navíc dle poznámky ve Vaší objednávce, je zřejmé, že s Vámi naše kolegyně tuto vyřizující, komunikovala telefonicky, kdy Vám nabídla náhradní řešení, tak aby jste povlečení a prostěradlo dostala ihned, tedy vybírala ze zboží jenž bylo aktuálně skladem. Jak je vidět ne vždy se snaha a ochota cení.

    S přáním hezkého a slunečného dne

    Tomi Vojtěch

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekvalitní materiál, špatně ušité. Zip hned vypadl.

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se ještě jednou za komplikaci způsobenou nekvalitním zipovým uzávěrem. Předpokládám, že s vyřešením jste byla spokojena, tak alespoň chápu celou komunikaci mezi Vámi a paní Kocourkovou z našeho obchodního oddělení, ačkoli tato recenze tomu nenapovídá.

    S pozdravem

    Vojtěch Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Povlečení je nekvalitně ušito,nevypíchnuté rohy povlečení a spousta neodstříhaných nití.Při šití špatně provazoval stroj,steh je místy zacuchaný.Na viditelném místě.

    Dle špatné kvality ušití soudím,že je povlečení drahé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kdyz jsem se po delsim cekani pripomela (objednavka byla zaplacena pri objednani), tak zrovna v ten den naskladnili objednane zbozi a mohli mi ho poslat ten den. To byla ale nahoda.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem zaplatila a objednala, bylo skladem a přišla mi pouze část objednaného zboží. Po tel. upomínce mi bylo řečeno, že zboží skladem není a do dnešního dne mi nikdo nevolal.

    Dřív jsem problém neměla a po posledním nákupu jsem velice zklamaná. Nejvíc mi vadí, že se mi nikdo ještě neozval a nevím, jestli zboží dostanu do vánoc, ač je zaplacené?

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,

    promiňte, nechci být nezdvořilý, ale nespletla jste si prosím e-shop, u kterého jste objednávala zboží?
    29.11.2014 v 11.55, tedy přesně v dobu, kdy Heuréka ukazuje čas Vaší objednávky, registrujeme v našem e-shopu objednávku paní Marty Z., která objednala povlečení FC Barcelona Messi, v počtu 1 ks. Platební metoda byla zvolena bankovním převodem. Platba byla na náš účet připsána 03.12.2014, v tentýž den také odcházela zásilka k zákazníkovi. Doručena byla 04.12.2014 v 8.46 hodin, tedy druhý den po odeslání.

    S pozdravem

    Vojtěch Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží jsem objednala a chtěla si jej vyzvednout, ale nikdo v tu dobu tam nebyl, tak jsem volala na tel. číslo a že si skladník asi zkrátil pracovní dobu, tak že tam teda dorazí za minut, ať počkám. Poté byl pan velice nepříjemný, že pro mě to nic není, že jsem tam počkala, ale že pro něj to je strašné tady jezdit kvůli mě, tak to mě docela urazilo a už bych si u nich nic nekoupila kvůli tomuto přísupu

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    S pozdravem

    Vojtěch Tomi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem s casovym odstupem dve francouzska povleceni od stejneho designu.Jedno sede to je super a druhe cerne a to je celkem pruser,tvrda bavlna a po setrnem preprani naruby se objevily hned seprane cary v mistech kde bylo povleceni prelozene v pracce.Ani fakt,ze k tomoto povleceni byl bonus dvou vetsich povlaku na polstar.Vracet nebudu,protoze zase balit,jit na postu atd.Holt ho parkrat pouziju a az bude uplne osklive,tak ho vyhodim.Ale tady uz nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je fajn, přehlednost stránek je výborná, ale čekací lhůta je katastrofální. Na kurýra čekám už více jak dvanáct dní a to mě opravdu netěší.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dostupnost zboží neodpovídá nabídce na webových stránkách.

    Po objednání zboží je potřeba zavolat a ujistit se, že zboží je na skladě. Jen polovina mé objednávky byla ve skutečnosti k dispozici, přestože web nabízel vše. nakonec jsem zbytek musela objednat odjinud. Po zavolání ale byli strašně milí , tak jsem nechtěla rušit celou objednavku.

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den,vzhledem k tomu,že mám syna námořníka,byla jsem nadšena,když jsem ve vašem obchodě objevila námořnické povlečení - jachting.objednala jsem povlečení,hned druhý den mi přišlo potvrzení objednávky,byla jsem moc ráda.ovšem společnost ,která měla zásilku dodat,do dnešniho dne povlečení nedorazilo.třikrát jsem byla dopoledne doma od 8-13 a nikdo i přes urgence nedorazil.nevím jak si to společnost představuje,že snad lidi nechodí do práce anebo,že si na doručení balíku budou brát dovolenou?pokud si budu objednávat ještě zboží přes internetový obchod ,vyvaruji se společnosti in time.vím,že asi váš obchod za to nemůže,ale už si nikdy nic takto neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala před 10 a nedorazilo, nikdo se neozval....zatím...

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,
    nerozumím Vašemu hodnosení Nedoporučuji a už vůbec nechápu, jak můžete napsat, že zboží nedorazilo a že se Vám nikdo neozval.
    Objednávku jste zaslala ve čvrtek 11.11. ve 22.50 večer a zásilka se zbožím Vám byla doručena 14.11. v 15.10. Mezi těmi dny byl víkend. Pokud jse si objednala něco někde jinde a pouze došlo z Vaší strany k omylu, chápu to, ale nás takovéto neopodstatněné recenze poškozují.

    S pozdravem

    Vojtěch Tomi
    Obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • doprava

    Reakce obchodu Levné-povlečení.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, pokud došlo ze strany přepravce k nějakému pochybení. Bohužel jste nenapslala o co přesně šlo, takže nemůžeme Vaši výtku předat přepravní firmě.

    S pozdravem

    Vojtěch Tomi