Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno před týdnem, uhrazeno předem, žádné info od obchodu, zboží zatím nebylo odesláno !!!

    EDIT 10.7.2023:
    Dobrý den, rád bych se podrobněji podělil o svoji zkušenost s obchodem a jednáním pana Žufánka, opravdu mě nadzvedl ze židle.

    Dne 27.6.2023 jsem udělal v obchodu Lepší nálada objednávku.
    Dne 28.6.2023 jsem obdržel informační email o zpracování objednávky a začal se těšit na Absinth
    Nic se 2 dny nedělo, tak jsem vznesl dne 30.6.2023 ráno dotaz na stav objednávky, v odpovědi stálo, že budou pravděpodobně expedovat ještě dnes, tedy 30.6.2023.

    Další 4 dny se naprosto nic nedělo, tak jsem napsal strohé a objektivně zcela pravdivé hodnocení:

    "Zboží bylo objednáno před týdnem, uhrazeno předem, žádné info od obchodu, zboží zatím nebylo odesláno !!! "

    Každá ze čtyř částí z toho sdělení je naprosto neoddiskutovatelný a doložitelný fakt (bylo psáno přesně týden po objednání, bylo zaplaceno kartou předem, obchod ze své strany neinicioval žádnou snahu o kontakt, dle sledování DPD nebylo odesláno), a reakce pana Žufánka?
    Že jsem jakýsi lhář, mé chování je smutné a naprosto nic z toho není pravda, prý odeslali 30.6.2023 - však si to sami přečtěte, zde je reakce od obchodu:

    "Dobrý den přeji.

    Na eshopu sledujeme všechny kroky každé objednávky. Vidíte to i ve vaší administraci. Toto je u té vaší:
    27.6.2023 12:37:52 Objednávka byla vytvořena registrovaným uživatelem
    28.6.2023 08:06:16 Informační e-mail "Vyřizujeme vaši objednávku z Lepší nálady!" odeslán na l*@gmail.com
    30.6.2023 10:58:30 Stav zásilky 1383503053**** byl změněn z "Objednáno" na "Vyzvednuto u odesilatele"

    V podstatě vše co píšete ve vašem hodnocení není pravda. A to je smutné. Pokud jste zadal špatný e- mail, udělal v něm překlep, cokoliv, tak to není náš problém. Stačilo nám zavolat a zeptat se. Všechny informační e-maily od nás odchází automaticky a fungují. Když máme od zákazníka správný e-mail.

    Ach jo."

    Sami si můžete tuto reakci prohlédnout v sekci Negativní komentáře, počítám ale, že v reakci na toto rozšířené hodnocení pan Žufánek svoji reakci upraví.

    Snaží se tak vymyšlenými daty jít do protiútoku a udělat z člověka, co si dovolí hodnotit negativně, naprostého blbce co si neumí ani přečíst email a ze sebe jakousi oběť nepravdivého hodnocení.

    Realita:
    DPD od nich balík obdrželo 4.7.2023 odpoledne, tedy po dalších pěti dnech, z toho třech dnech pracovních.
    https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=13835030533448

    sledovací číslo 13835030533448

    Oni sami z eshopu mi poslali informaci o odeslání dne 5.7.2023, předtím pouze potvrzení o přijetí objednávky dne 28.6.2023 a reakci na MŮJ dotaz.

    7.7.2023 po poledni mi balíček po 10ti dnech slavnostně dorazil

    Vše co píši výše, dokládám transparentně sledovacím číslem kurýra, komukoliv můžu ukázat i emailovou komunikaci s obchodem.
    Sami si tedy udělejte obrázek o tom, kdo je manipulátor, lhář a snaží se chránit si před veřejností tvář.

    Opravdu mi nepřijde normální v roce 2023 dodací doba 10 dní.
    Opravdu mi nepřijde normální v roce 2023, když obchod, který nezvládá odeslat zboží, sám o zpoždění jinak neinformuje zákazníka.
    Opravdu mi nepřijde normální v roce 2023, když pan Žufánek na recenzi, ve které je každé slovo snadno doložitelné, píše lži a sám se snaží obvinit zákazníka ze lží a manipulovat s míněním ostatních zákazníků, ačkoliv veškerá komunikace a sledovací čísla jsou digitální a archivovaná.

    Jeho sebereflexe je opravdu nulová, zřejmě mu sláva z posledních let stoupla trošku do hlavy a vytvořila pocit vlastní neomylnosti.

    Lukáš

    Reakce obchodu Lepší nálada

    Dobrý den přeji.

    Na eshopu sledujeme všechny kroky každé objednávky. Vidíte to i ve vaší administraci. Toto je u té vaší:
    27.6.2023 12:37:52 Objednávka byla vytvořena registrovaným uživatelem
    28.6.2023 08:06:16 Informační e-mail "Vyřizujeme vaši objednávku z Lepší nálady!" odeslán na l*@gmail.com
    30.6.2023 10:58:30 Stav zásilky 1383503053**** byl změněn z "Objednáno" na "Vyzvednuto u odesilatele"

    V podstatě vše co píšete ve vašem hodnocení není pravda. A to je smutné. Pokud jste zadal špatný e- mail, udělal v něm překlep, cokoliv, tak to není náš problém. Stačilo nám zavolat a zeptat se. Všechny informační e-maily od nás odchází automaticky a fungují. Když máme od zákazníka správný e-mail.

    Ach jo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Opět nastal problém s DPD. V úterý bylo zboží předáno dopravci a dnes (v pátek) stále nebylo doručeno, bez informací o tom, co se děje. Byla bych moc ráda, kdyby firma Žufánek využívala například Zásilkovnu. S dopravou kurýrem (speciálně DPD) jsou problémy a nevyhovuje mi.

    Reakce obchodu Lepší nálada

    Dobrý den přeji.

    Mrzí mě vaše problémy s DPD. To je to, co nedokážeme vůbec ovlivnit a přesto nám to ubližuje v hodnocení. Máte možnost ještě využít Messenger, který je spolehlivější. Při zasílání alkoholu máme velice omezené možnosti co se přepravy týče. Zásilkovna přepravu alkoholu zakazuje ve svých Obchodních podmínkách.

    Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z neznámého důvodu mi byla objednávka zrušena a v zápětí i muj účet.

    Reakce obchodu Lepší nálada

    Dobrý den, pane Linharte.

    Váš účet byl zrušen kvůli porušení našich Obchodních podmínek. Nákupem limitovaných edicí jste souhlasil s tím, že je obratem nepřeprodáte. A při registraci jste souhlasil, že si nevytváříte duplicitní účet jen kvůli nákupu limitovaných edicí. A přesto vytvořil. Upozorňujeme, že při porušení OP může dojít ke zrušení účtu a to se stalo právě vám.

    Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatila on-line při objednání. Po dvou týdnech nemám ani zboží ani informaci obchodu, co je příčinou.

    Reakce obchodu Lepší nálada

    Dobrý den přeji.

    Je mi líto, že musím reagovat tady na Heurece. Stačilo nám zavolat a nebo napsat e-mail. Stačilo by i kliknout na číslo zásilky a ve sledování zjistit, že:

    Zásilku jsme doručili. (Vrácení): 2020-12-18 14:14:50
    Zásilku jsme předali kurýrovi. (Vrácení): 2020-12-18 07:37:09
    Zásilku jsme přijali na depo. (Vrácení): 2020-12-18 06:00:02
    Zásilka prochází překladištěm. (Vrácení): 2020-12-17 23:34:13
    Zásilka byla přesměrována. (Vrácení): 2020-12-17 10:02:12
    Zásilku jsme přijali na depo.: 2020-12-17 05:11:17
    Zásilka je na cestě na depo, ze kterého ji budeme doručovat.: 2020-12-16 19:22:04
    Zásilku jsme vyzvedli u odesílatele.: 2020-12-16 17:37:17

    Vaše objednávka nám byla 18.12. vrácena a my vám uvolnili peníze zpět na kartu. Ale opravdu stačilo zavolat a nebo napsat e-mail a nemstít se nám hodnocením, když za to vůbec nemůžeme. Mrzí mě to.

    Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strasna komunikace ze strany obchodu, fakt nejhorsi co jsem v poslednich letech zazil

    Reakce obchodu Lepší nálada

    Dobrý den přeji, pane Havlíku. Pokud je následující odpověď na vaši poznámku to nejhorší, co jste v posledních letech zažil, tak nevím v jaké bublině žijete. Z vaší poznámky, naší reakce a vaší odpovědi jsem nesmazal ani čárku.

    Vaše poznámka z objednávky: doprava - přes den jsem v práci, at mi spedicní firma den dva predem zavolá a domluví se na termínu a místu předání.

    Naše odpověď: Dobrý den přeji.
    Ano, já vím že jsou lidé v práci, ale tak to funguje u všech přepravních služeb. Nikdo nikdy neví přesnou hodinu, kdy k vám přijede a my, jako eshop, to nemůžeme nijak ovlivnit. Od DPD vám přijde sms s předpokládaným dnem doručení a předpokládanou hodinou. Ale niko vám nezaručí, kdy ten konkrétní řidič přijede. Variant je strašně moc, zasekne se, je v zácpě, cokoliv. Už bude pouze na dopravci, jak vám to doručí. My to nemůžeme u DPD ani požadovat, mají v podmínkách pouze "doručíme do 24 hodin".
    Budou se to snažit doručovat na 3 pokusy, pak uloží balík na depo a pak ho vrátí jako nedoručený.
    A my to nijak neovlivníme. Pošleme vám zboží ve 100% kvalitě, ale dopravce ovlivnit nemůžeme.

    Vaše odpověď: Pak jsem asi naročný, kdybych věděl předem, že je dodání takhle složité, nic bych si neobjednával - u žádného eshopu. Situace je asi ještětypická pro dnešní Českou republiku , doufám, že už dlouho nebude a že i tady se poměry služeb dostanou no normálu. Přece nechci nic moc, jen aby se mnou distibutor komunikoval, respektoval, že pracuji a chtěl se domluvit. Nechápu že to někdo nemůže pochopit :-) . Asi jsem zvykly na jiné služby, ale pak se nemůžu divit že je tady prezidentem Zeman, že komunisté=nacisté jsou v parlamentu, že předsedou vláduy je stíhaný oligarcha.

    Martin Žufánek