Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý výběr a ceny
    • Přehledný obchod
    • Dodací doba
    • Pracovnice pobočky Vyškov

    Jelikož mám pobočku blízko (Vyškov), rozhodl jsem se nejprve zkusit nákup bez internetové objednávky. Výběr nebyl špatný, ale paní zvládla zaměnit 3 ze 4 liquidů (buďto úplně jiná příchuť, nebo jiná síla nikotinu) - jeden liquid tvrdila že není, i když online k dispozici byl (Way To Vape - Cuban - 18mg) - paní tvrdila že se "doprodává". Za mně by slušný prodejce nabídl dodání z Brna. Zároveň je třeba podotknout, že jsem byl v obchodu sám, tedy opravdu se nedalo říct, že by snad byl nějaký stres. Nicméně po této zkušenosti jsem se rozhodl zkusit online objednávku a doručení na pobočku a pro jistotu jen jeden druh liquidu v jedné síle nikotinu. Po velmi rychlém dodání (večer jsem objednal, ráno bylo zboží nachystáno - proto také nedávám 0 hvězdiček) jsem zašel na pobočku a zjistil jsem, že liquidy jsou sice druhově správně, nicméně jeden je jen 12 mg (objednával jsem 3x 18mg). Paní prohlásila, že liquid nemá a nemá mi co dát. Opět žádná snaha doobjednat z Brna. Nakonec mi naúčtovala 2x 12mg i když jsem odnášel 2x 18mg, což jsem už neřešil, ale nevím, jak toto obchod řeší skladově. Takže za mně dokud bude na pobočce Vyškov stále stejná prodavačka, tak obchod (bohužel) nemohu doporučit a nehodlám využívat. Konkurence je veliká a s takovým přístupem jsem se jinde (zatím jsem zkoušel Vaprio, Vaporism a Vapemania) opravdu ještě nesetkal. Pokud se náhodou rozhodnete pro nákup v tomto obchodě a dodání na pobočku Vyškov tak si raději dodávku řádně zkontrolujte, ať nejste překvapeni. Nemohu hodnotit jiné pobočky, nebo dodání poštou/zásilkovnou, ale chce se mi věřit, že je to lepší než Vyškovská pobočka. Chápu, že sehnat prodavače dnes není lehké, ale paní prodavačka ve Vyškově rozhodně nedělá odchodu vůbec dobré jméno, minimálně by se měla snažit chybějící položky doobjednávat z Brna.

  • dobry den jako s nabytkou a cenou jsem s pokojen.problem je s pani na prodejne v brne komarov. neprijemna.zavadejici informace.arogantni.manželka ma stejnou skusenost.nechce prodavacka na nejake info ohledne zboži davat.mame se podivat na vase stranky.jinak zboži a ceny asi nejlepsi v brne. .je to p.prodavacka tmavsi vlasy.neni to p.vedouci. s pozdravem m.mara

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodavku obchod bez akehokolvek vysvetlenia stornoval.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, v objednávce jste si zvolil platbu předem na účet. Ani po 10ti dnech však platba nedorazila, kolega se pokoušel několikrát dovolat, bohužel nikdo telefon nezvedal. Jelikož platba nedorazila, byla objednávka stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nikdo mi neporadil.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý večer, můžete nám prosím sdělit s čím jsme Vám prosím neporadili? V hodnocení píšete, že jsme zrušili Vaši objednávku, dle systému jste ji měl na osobní odběr a objednávku jste si vyzvedl. Nedošlo k nějakému omylu prosím? Děkuji za vysvětlení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velice staré a nedobré eliquidy
    • přelepená doba trvanlivosti,ale vracet a dohadovat se nebudu,prostě už si neobjednám

    nekupovat eliquidy

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že nejste spokojen se zbožím. Dohadovat se ji stě nemusíte, v rámci 14ti denní lhůty máte nárok na vrácení zboží. Objednal jste si výprodejové liquidy o síle 36 mg, 30 ml za cenu 113 Kč. Tento liquid jistě nění ale starý, má expiraci takovou jak je uvedena na etiketě, tedy 09/2015. Bohužel výrobce použil staré balení a po zjištění této závady použil lepky k nápravě. Tento postup jsme konzultovali s ČOI a také máme prohlášení od výrobce o tomto postupu. Vámi objednaná příchuť je u nás jedna z nejoblíbenějších. Samozřejmě ne každému musí chutnat. Pokud byste chtěl využít vrácení zboží, neváhejte se na nás obrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ještě se mi nestalo aby přišlo všechno v pořádku. Nakupuju u vás druhým rokem. Většinou se jedná o vršky na náplň nebo přímo jenom žhavící špičky. 30% co jsem si kdy od vás objednal, nefungovalo- nebudu ale řešit reklamaci k vůli 1-3 kusům.

    Velice průměrný obchod. Na maximální možnou slevu jsem měl nárok již po druhém nákupu. Jsem na tom tedy se slevou stejně jako kterýkoli zákazník co utratí 5tis. I když moje utrata se bude blížit spíš k 15-20tis. Strašně moc přeplácané webovky. Chodí mi reklamní blbosti na mail. Na náplních není psané žádné složení. Jedna baterie kterou jsem si koupil neměla český manuál, musel sem hledat na internetu jak ji vůbec zapnout. Žádné novinky. Na všech konkurenčních webech se prodávají novinky např: elektronická cigareta značky smoktech s bluetooth ktera se da pripojit k iphonu. O tu mám zájem a budu ji kupovat- prodává se snad na všech stránkách s kuřáckýma potřebama. Jen ne na mojí (vaší) kterou používám již nějakej rok. Vaše nabídka je stejná déle než rok - mám na mysli, nabídku e. Cigaret. Loni na vánoce jsem si přes vás kupoval lavatube. Dneska je to pořád nejlepší zařízení které nabízíte.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, je mi líto, že nejste jako náš stálý zákazník spokojený. Zákaznická sleva bohužel nelze navyšovat donekonečna, bonusový program má dvě hladiny slevy 5 a 10%. Zboží bohužel není zadarmo, jeho cena se stále zvyšuje díky nepříznivému kurzu USD, dále je zatížen clem, platbou DPH, náklady na zaměstnance, skladové prostory,poplatky, které stanoví zákon, to vše se musí ze zisku zaplatit. Přesto se snažíme držet naše ceny co nejvýhodněji pro naše zákazníky. Reklamní "blbosti" z našeho e-shopu téměř nezasíláme, pouze potvrzení o expedici a odeslání objednávky.Reklamní email posíláme velmi zřídka a to pouze s Vaším souhlasem, který jste nám udělil.Tak jak píšete, bateriový grip značky Smoktech s funkcí bluetooth máme skladem již od září. Bateriový grip Lavatube již dávno v nabídce nemáme, nabízíme řadu gripů zn. Sigelei, Tesla a Smoktech. Pokud Vám došlo nějaké vadné zboží, toto mne opravdu mrzí, nejsme ale výrobci a z výroby zabalené zboží bohužel nemůžeme vyzkoušet. Samozřejmě pokud byste vadné zboží reklamoval, bude Vám zboží nahrazeno či opraveno. Pokud budete mít nějaké dotazy, nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepřehledné stránky
    • Pomalá doba vyřízení, v době kdy objednávka dojde již nemám volno a mám problémy s převzetím.

    Nedá se spoléhat na brzkou dobu doručení od objednání.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, objednávku jste udělal dne 27.12. v 21:00 hodin večer a vybral jste si platbu předem. Tzn. čekáme až nám dorazít platba na účet, pak teprve zboží zasíláme. Bohužel byl přelom roku, 1.1 volno a banky zřejmě nefungovali pružně tak jako obvykle, platba nám byla připsaná až 2.1 v odpoledních hodinách. Hned 3.1 jsme Vaši zásilku odeslali. Pokud byste zvolil dobírku, zboží by Vám odešlo hned 30.12., přepravce by pak doručoval 2.1. 2014. V jakou hodinu přepravce zboží doručuje, to bohužel nejsme schopni ovlivnit. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slevy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • koupil jsem u vas liquid culami,v domeni ze je to kvalita omyl lahvicka otevrena jako nacepovana v garazi naplnil jsem nocy clearomizer to byl humus vyhodil jsem vse asi za 350kc jiz si od vas nekoupim ani jehlu

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den,
    děkujueme za reakci. Za Culami dáme ruku do ohně!! Vyrábí se v Německu a jsme výhradní dodavatel. Není těžké si to u výrobce v německu ověřit..A reakce zákazníků jsou přesně opačné Vaší. Máme s těmito liqudy výborné zkušenosti. Jako jedni z mála nabízemi alternativu k čínským liquidům! Koupil jste 10ml lahvičku a dva nejlevnější - výprodejové vatové cartomizery. Takže žádný clearomizer od nás jste neměl a ani cena 350,- Kč není pravda. Pokud poznáte kvalitu a máte clearomizer, jak píšete, tak proč kupujete nejlevnější vatové cartomizery? Spíš bych vaši reakci řadil do skupiny "konkurenční boj" ?. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zakoupil jsem si kupon za 399,- Kč,zboží dosud nedorazilko a na web.stránkách nebylo to co jsem si objednal za 399.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, pokud nedoporučujete náš obchod, tak já Vám nedoporučuji nakupovat na internetu, protože zboží neodešlo vaší vinou..V několika e-mailech od nás i opři koupi zboží na Seznamu je napsáno jak se při nákupu postupuje. Pokud maily nečtete, tak to není naše chyba. Objednal jste si dopravu poštou s platbou předem na účet. Četl jste potvrzovací email, kde jsou platební podmínky? Zaplatil jste už? Reagoval jste na naši urgenci e-mailem že musíte zaplatit předem za dopravu jak jste si sám zvolil? Na všechny otázky bude odpověď NE, ale rychlejší je napsat negativní recenzi na obchod, než si přečíst maily, nebo nám napsat, případně zavolat. Takže prosím splňte podmínky akce za jakých jste zboží objednal a my pak splníme své povinnosti. Poté se můžeme hodnotit. A to že na webu zboží nebylo není opět pravda, protože jste si na něj udělal řádnou objednávku, takže jste ho tam asi našel... . Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nakoupila jsem zboží na TIP Seznam, jeden kus byl vadný-utžená spirála a druhý vadný napůl. Rozhodla jsem se, že reklamovat nebudu, protože prioritou pro mě byly baterie, které po dvou dnech užívání zatím drží. No achjo, příště se určitě nechám utáhnou na "akci" u tohoto obchodu! Jo a děkuju za dárek, příště bych raději bezvadný nákup bez dárku.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, bohužel se může stát, že se objeví vadný kus, jako u každého jiného výrobku. Nevím, proč nechcete zboží reklamovat, když na to máte nárok. Stačí nás kontaktovat a domluvíme se. Reklamace vyřizujeme velice rychle a není čeho se obávat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Z POHODLI DOMOVA NAKOUPIT. DOBRA CENA ZA DORUČENI.
    • NEPŘEHLEDNA STRANKA.ZBYTEČNĚ KOMPLIKOVANE.ZAPLATIT ZBOŽI NA JEDEN UČET,NADRUHY UČET ZAPLATIT DOPRAVU.PROČ?

    MOŽNA SE V TOM NĚKDO RYCHLEJI ORIENTUJE,JA NE.POHODLNE.MA CHYBU JEN ŽE ZBOŽI PŘEDEM NEVIDIM.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, nakoupila jste v akci Seznam Tip. Podmínky nákupu se možná zdají komplikovanější, ale pokud chce zákazník takových akcí využít, tak se nedá nic dělat. To že jste chtěla dopravu platit na účet byla vaše volba. Mohla jste vybrat z několika druhů dopravy a platby. např. dobírkou.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doprava aj mimo cz.Rôzne druhy platieb. Možnosť sledovania zásielky.
    • Návod je prexeroxovaný papier a nie originál s pečiatkou.
    • Návod nie je presne na daný typ výrobku ktorý bol objednaný.
    • Na objednanom výrobku nedosadajú diely napr. náustok permanentne vypadáva.

    Doprava výborná. Tovar trochu sklamanie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhody ? E shop = nemusím chodit.. přijde samo
    • Nefunkční zboží

    -- 3x jsem koupil po 4kusech echomizer s dlouhým knotem. Dvakrát přišel 1ze4 nefunkční, v jednom případě dokonce 50/50.
    --jednou jsem si objednal tuším naplň (ppl), čekal jsem 3 dny na potvrzovací email. Nepřišel. ! Volal jsem tedy aby byla objednávka zrušena a borec mi řekl at sem v klidu ze zítra to posilaj = během jednoho týdne jsou tedy schopni dorucit zboží pplkem :))

    Reklamovat echomizery nebudu protože nevěřím ze by mi to prodejce uznal. Už jenom toho důvodu ze echomizer musíte naplnit aby jste zjistil závadu. A jak pak mam dokázat za nefungoval hned po prvním naplnění ??

    E shop je ale prehledny a Mel bych mít slevu 10%. Problém s nefunkčním echomizerem nebo dříve kartomizerem jsem mel i u jiných eshopu.. takže jde videt ze se ne zkouší nikde.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den,echomizery jste u nás nakoupil jen jednou a nikoliv 3x. Pokud byl nějaký echomizer vadný, samozřejmě máte nárok na výměnu, v takovém případě je třeba se ozvat.Echomizery bohužel ač bychom velice rádi, nelze předem odzkoušet, asi by se Vám nelíbilo kdyby přišly v porušeném obalu a byly použité. V celku jste u nás učinil 3 objednávky, které od nás odešly následující den po vytvoření objednávky, ty jste učinil ve večerních hodinách. A navíc, na telefonu u nás jsou pouze pracovnice a nikoli pracovník, takže jste si nás zřejmě spletl s jiným e-shopem. Což je mi velice líto, hlavně proto, že nám Vašim hodnocením, snižujete kredit. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychle dodani
    • spatna prehlednost stranek zdlouhave nekdy az zbytecne vysvetlivky

    obednat kdyz vico a myt stesti to najit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nový atomizér, který mi v pořádku dorazil, ale normálně dýmal na cca 3-5 šluků, poté téměř nedýmá a štípě v krku. Po pauze cca 10 min. se celé opakuje. Kouřím elektronickou cigaretu již rok, ale v poslední době se setkávám právě s tímto problémem konkrétně u tohoto typu atomizéru
    eGo-T.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den,
    pokud máte problém se zbožím, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Je cartridge dobře propíchnutá? Problém, který popisujete často bývá proto, že cartridge není dobře propíchnutá a tím pádem knot v atomizeru je špatně zásoben liquidem. Samozřejmě pokud toto nepomůže, je to důvod k reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychle připravené zboží
    • arogantní přístup zaměstnance při vracení zboží

    + zboží rychle připraveno k odběru
    + velké množství všech komponentů

    - nevšiml jsem si na pouzdru, že se rozlepuje (kvalita špatná)
    - návod ke zboží, který dostanete, je špatně okopírovaný (vypadá jako 100 kopie originálu)
    - arogantní přístup, v případě, že jsem zboží vracel po 1 týdnu dokonce mi tvrdili, že můžu být rád, že mi ho vůbec vezmou zpět

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, zákazníku k nám chodí spousta, takže těžko takhle konkrétně reagovat. Přístup zákazníků také někdy bývá nepříjemný, takže pokud sem do recenzí chodí většina kladných reakcí na přístup lidí v prodejně, tak šlo zřejmě o výjimku. V případě nákupu na prodejně, ale opravdu není naše povinnost brát zboží zpět. Prodavač by ho měl vzít na reklamaci a počkat na vyjádření pověřené osoby.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • stárnnky jsou přehledné, dá se v nich dobře orientovat a rychle vybrat
    • rozhodl jsem se nakoupit zde, protože stránky budí dojem, že si na nic nehrají, jsou přirozené
    • elektronická tužka je něco nového, chyběla mi možnost se o tom něco dočíst, srovnání jednotlivých druhů, srovnání cartomizer vs. atomizér, naplňování likvidem nebo patrony
    • všechno je to nové, bylo by dobré mít možnost s tím experimentovat, po nákupu eGo-W, který byl dost nákladný, na nějaký čas nic dalšího zkoušet nebudu
    • cartomizer vydrží jen 20 dní, tahle informace by měla být zřejmá již při nákupu

    Moje dosavadní zkušenost s e-cigaretou: je to jiné, člověk si musí chvíli zvykat. Účinek není takový, jako u normální cigarety, kouř tolik neškrábe v krku a nejde do plic horký. Je to podobné vodní dýmce. Zároveň chybí to omezení, které je u cigarety, ta se dokouří a jde se...

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, z Vaší recenze není patrné proč náš obchod ostatním nedoporučujete. Pokud kritizujete málo informací o produktech, tak nevím jestli jste si všiml návodů k obsluze kde je vše popsáno a můžete si jej přečíst před nákupem, nebo sekce Elektronická cigareta od A-Z. Také na webu jsou odkazy na e-kuřácké fora, kde je tolik informací, které nejsme schopni nijak popsat na e-shopu. Na webu se také píše, že pokud potřebujete radu můžete napsat nebo zavolat. Jsme Vám k dispozici. A omezení které je u běžné cigarety? Jak je to omezeno? Když chci kouřit, tak kouřím i tabákovou jednu za druhou a nic mne neomezuje, nebo se mýlím? Myslíte že by se elektronická měla např po 20 potaženích na hodinu vypnout? To by asi kuřáci nebyli moc nadšení, s ohledem na to, že i elektronickou kouří každý jinak stejně jako tabákovou..Jestli myslíte, že u tabákové je omezení dokouří se a jde se, tak může platit dokouří se a jde se zapálit druhá..nejste nijak omezen.. Hezký den přeje lepsicigareta.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace dostal jsem pouze email, ze objednavka byla obdrzena.

    Reakce obchodu lepsiCigareta.cz

    Dobrý den, opravdu šlo o chybu z naší strany a tato objednávka se ztratila při expedici. Už jsm spolu mluvili a dohodli se na řešení i omluvě. Velice se ještě jednou omluváme za chybu.