• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pro mne zadne
    • webshop

    pro mne byl tento nakup obrovskym zklamanim..
    vybral jsem si notebook na strankach byl ve dvou provedenich..u obou napis, ze zbozi je na showroome a u jedno "hned k odberu"
    zbozi jsem objednal..hned prislo potvrzeni o objednavce..druhy den potvrzeni o priprave k vyzvednuti a treti den telefon, ze uz neni a nebude..
    v dobe objednavky byly dostupne dva modely a za dva dny se zjisti, ze neni zadny ??
    tak je pro mne v soucasne dobe pri vsech technologiich a u prodejce s PC technikou minimalne dooost smutne..
    PS:notebook jsem samozrejme bezproblemove koupil u konkurence ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • málokteré zboží je skladem. Již 2x mi byla zrušena objednávka pro nedostupnost zboží s tím, že neví kdy bude zboží dostupné.

    Pokud je zboží dostupné jinde, nakupte tam.

    Reakce obchodu Lenovoonline.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vámi vybrané zboží nebylo skladem a omlouváme se za způsobené komplikace. V případě, že by jste se i příště rozhodli pro nákup u nás, napište nám tuhle reakci na email [email protected] a my pro Vás připravíme speciální podmínky.

    Tým LenovoOnline.cz & Lenovo Exclusive Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekvalifikovaný personál

    Určitě nedoporučuji, obchod si říká Lenovo exklusive store, ale nic exkluzivního na něm není. Je to spíše ostuda značky Lenovo. Nekvalifikovaný personál na jehož znalosti se nelze spolehnout. Snaží se Vám prodat starý model za cenu novějšího. Rozhodně nedoporučuji!!!Můj problém byl v tom, že na stránkách uváděli, že počítač Lenovo B320 má port USB 3.0. Při písemném a poté i telefonickém dotazu mi prodavač sdělil, že PC tento port má. Až když jsem zboží zaplatil, zjistil jsem, že to tak není. A to jsem jel pro PC 120 km.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace, při reklamaci je téměř nemožné se spojit se servisem a když jsem se konečně po x telefonátech a vyslechnutí 20 minut automatu včetně mačkání xy čísel dovolala, tak mi to technik po oznámení, že bych chtěla notebook reklamovat okamžitě položil, jsem zhnusena

    možná není chyba přímo na straně obchodu, ale komunikace se servisem v případě potíží je opravdu mizerná, z těchto důvodů bych obchod nikomu nedoporučovala, nemluvě o tom, že mi počítač přestal fungovat po ani ne týdnu používání, ale uznávám, že v případě výrobní závady nejde o chybu obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výrobek v nabídce "skladem" byl již vyprodán.
    • Po dokončení objednávky jsem o tom byl během několika minut informován telefonicky.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jinde nebyl produkt za podobnou cenu k sehnání
    • design, nemožnost osobního odběru v praze

    průměrný obchod