Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Při platbě předem jsem čekal na dodávku k výdeji 5 dní !
U Dr.Maxe byla dodávka v den objednání k dispozici, platba při převzetí zboží. -
Nedoporučuje obchod
Nemožnost platby zboží při vyzvednutí v prodejně.
-
Nedoporučuje obchod
Nedá se platit zboží při dodání v lékárně.
-
Nedoporučuje obchod
na objednávku čekám již týden. dle lemonu i dpd byla objednávka doručena což je úplný bullsh.t, nic mi do teď nepřišlo, na dotazy nikdo nereaguje. super práce!
-
Nedoporučuje obchod
3.5.2024 objednané zboží a 10.5.2024 zboží stále nemám, co k tomu dodat. Naštěstí to není nic důležitého. Jinde do dvou dnů vyzvedávám.
-
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost komunikace s obchodem, telefony tam nikdo nezvedá, nakonec jen manažer obchodu
- Klamavé informace o stavu objednávky
- Naprosto otřesné jednání ze strany obchodu (nikoliv manažera e-shopu)
Moje zkušenost s touto lékárnou byla bohužel první a naštěstí poslední. Shrnu fakta:
- neděle 24. 3. odpoledne přijata objednávka, zaplaceno přes Google Pay, datum dodání mělo být 26. 3.
- pondělí 25. 3. 17:00 obdržen e-mail, že: "Vaši objednávku jsme přijali a v tuto chvíli ji připravujeme k odeslání." obsahující shrnutí adresy, objednaného zboží a způsobu dodání přes DPD. Holt to trvalo celý den, ale budiž, třeba to do úterý stihnou.
- úterý 26. 3. nic
- středa 27. 3. stále nic, první pokus dovolat se do lékárny, co se to děje. Nikdo telefon nezvedá.
- čtvrtek 28. 3. pořád nic, druhý pokus dovolat se do lékárny, opět to nikdo nezvedá. Na webu byl naštěstí telefon na manažera e-shopu. Ten slíbil se na objednávku podívat. Následuje telefonát z lékárny. Že co prý jako chci, že paní má vzkaz od šéfa, že se má ozvat. Já, že bych chtěl svoji objednávku, co tu měla být v úterý, že se tam nedá dovolat. "Vždyť Vám teď volám." Objednávka prý není zaplacená. "Já ale v pondělí obdržel e-mail, že objednávku už připravujete k odeslání." "No a máte e-mail, že je zaplacená? Nemáte! Tak zaplaťte a my Vám to pak pošleme." Námitka, že jsem platil přes Google Pay a e-shop provedení platby potvrdil (nebyla ale stržena) neobstála. Na otázku, jak to mám tedy zaplatit přišla odpověď: "Jestli jako chcete, tak já Vám tedy pošlu číslo účtu, když jste nezaplatil. Ale počítejte, že nejdřív to pošleme 2. dubna." Když jsem se zeptal, co to má znamenat, tak prý je to moje chyba, že jsem neobdržel potvrzení platby a že takhle ten e-shop prostě funguje a hotovo. Na dotaz že původně jsem měl mít zboží v úterý 26. března a teď mi nabízí, že ho budu mít 4. dubna a že mi to nepřijde v pořádku, paní zavěsila.
Takže abych to shrnul. Zboží nedodáno. Stálo mě to půl hodiny času nahánění jich, kde je zboží a obvolávání několika čísel. Protože paní třískla telefonem a následně mi přišly dvě zprávy o zrušení objednávek, tak jsem měl možnost koupit zboží jinde, levněji a i během Velikonoc ho obdržet do dvou dnů od objednání tak, jak bylo původně přislíbeno v tomto pochybném e-shopu. Pan manažer e-shopu byl oproti tomu příjemný, chtěl problém řešit. No, řešení moc nevyšlo... Pokud můžete, tomuto "e-shopu" se vyhněte obloukem.Reakce obchodu Lékárna LEMON
Vážený zákazníku,
rádi bychom Vám poděkovali za zpětnou vazbu, kterou jste nám poskytl. Je nám moc líto, že jste měl negativní zkušenost, a chtěli bychom se za případné nedorozumění upřímně omluvit.
Vaše spokojenost je pro nás vždy prioritou, proto přijímáme Vaši zpětnou vazbu s plným respektem a vážností. Budeme se snažit zlepšit naše služby a zajistit, aby se podobné problémy již neopakovaly.
Pokud byste měl jakékoli další připomínky nebo dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat. Vaše názory jsou pro nás velmi cenné a pomáhají nám při neustálém zlepšování našich služeb.
Ještě jednou děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru.
S přátelským pozdravem
Milan Dvořák
E: [email protected]
www.lekarnalemon.cz -
Nedoporučuje obchod
- nešla udělat platba online rychlým převodem, přestože při platbě to vypadalo, že proběhla v pořádku a nikdo mi nesdělil, že není zaplaceno.
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace z obchodem
- Nejde se domluvit o platbě.
-
Nedoporučuje obchod
Chyba nebyla v prodejně, ale v e-shopu. Zboží jsem po objednání okamžitě zaplatila převodem. Po pěti dnech mi napsali, že čekají mou platbu. Když jsem jim popsala, že platba odešla okamžitě z mého účtu, tak se omluvili za chybu a zboží po 8 dnech zaslali na prodejnu.
-
Nedoporučuje obchod
dlouhá dodací lhůta.
-
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace, nemohu se domluvit.Již několik dní čekám na odpověď.
-
Nedoporučuje obchod
Už po druhé nám obchod zrušil zaplacenou objednávku pro nedostatek zboží. Zboží by obchod neměl vůbec nabízet, když nemá ověřeny skladové zásoby.
-
Nedoporučuje obchod
7.11 přišlo potvrzení objednávky, dnes je 16. 11 a stále nic. Žádná zpráva o balíčku, předevčírem už mi přišlo, abych zhodnotila produkty, ale jak mám hodnotit, když je nemám? Posílala jsem email, kde se to ztratilo a odpověď žádná.
-
Nedoporučuje obchod
Nečtou poznámky k objednávce.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem léky ale nebylo možné zaplatit kartou Sodexo, nepouštěli to zaplatit lékárna ne posílá zboží na odběrné místo bez zaplacení předem. Doporučuji změnit nastavení a udělat možnost platby přímo ve vybrané lékárně pro odběru objednávky kartou Sodexo.
-
Nedoporučuje obchod
Na muj komentar k objednavce nikdo nereagoval. Potreboval jsem upravit objednavku. Nevim, proc to ve formulári maji.
-
Nedoporučuje obchod
- Na stankach obchodu bylo uvedeno ze lze platit benefitni kartou, objednavku obchod prijal a kdyz jsem se po tydnu dotazovala co je s objednavkou, obchod cekal na platbu jelikož dle jejich slov eshop nelze platit benefitni kartou. Skoro jsem nestihla pred odjezdem na dovolenou objednat jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- Zaslání zboží bylo task zpožděno, že jsme mezitím už museli odjet z chalupy do zimního bydliště.
Zaslání trvá příliš dlouho!
-
Nedoporučuje obchod
Již týden nejsou žádné informace o zaplacené objednávce.
-
Nedoporučuje obchod
- Nešla mi objednávka zaplatit kartou Benefit plus, ačkoli ta možnost byla. Čekala jsem že mi tedy přijde email s možností jiné platby, ale nepřišel. Následně mi byla objednávka stornovana z důsledku nezaplacení. Na storno jsem odepsala že bych zaplatila, kdyby to bývalo šlo, ale už mi na můj email nikdo neodpověděl.