Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 3 týdny

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    Zboží má platnost pouze do 3.2021,což je pouze 7měsíců,takže polovinu mohu vyhodit.Při objednání zboží u někoho jiného je platnost 2-3 roky.Je to špatná vizitka pro Vás.Jsu zvědavý co Vy na to.Asi byste taky nebyli spokojeni,když si něco koupíte na delší dobu a platnost použitelnosti je tak krátká.Tak by to být nemělo.J.S.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den,
    píšete, že zboží dorazilo za 1 týden, což není ani náhodou pravda. U nás jste udělal objednávku v sobotu 4. 9., v pondělí 6. 9. jsme Vám zboží od nás odeslali a v úterý 7. 9. jste si zboží vyzvedl.
    A k otázce expirační doby, mohu říct pouze to, že zboží má tedy expirační dobu zřejmě 3/2022 a ne 3/2021 a podle mě, je expirační doba půl roku v pořádku. To, že jste si zboží objednal protože bylo v akci a tím pádem více kusů, to už my nejsme schopni ovlivnit. Pokud jste nebyl s objednávkou spokojen, tak jste měl přímo kontaktovat náš e-shop a my bychom vše k Vaší spokojenosti vyřešili. Což se také po našem kontaktování Vás stalo.
    S pozdravem
    Mgr. Farkasová

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 3 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo v pořádku
    • Nejvíc arogantní paní na pobočce. Bez respirátoru, bez pozdravu, bez rozloučení. Nenabídla doplňkový prodej, zboží mi nahazela jak psovi..... Nikdy už v teto lekarne nenakoupim. Zbytek objednavky jsem sla vyřešit k profesionalni konkurenci.
  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 4 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Neskutečně to trvá, objednala jsem jinde.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale do výdejního místa Ludgeřovice vezeme zboží 2x týdně, úterý a čtvrtek, s pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 5 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem objednala a 10 den co ani nenapsali že objednávka bude trvat o něco déle než dorazí na pobočku

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Děkujeme Vám za váš názor, omlouváme se, od 11.5. do 19.5. je méně než 10 dní, udala jste špatné telefonní číslo, nešlo se Vám ozvat. Příště napíšeme mail dříve, naše chyba. S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 8 měsíci

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem 3x 100ks jehel .Přišlí mě 3 Je pravda že jsem taky zaplatil za 3 ale chtěl jsem 300 .

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 9 měsíci

    80 %

    Nedoporučuje obchod

    Všetko by bolo super, keby si pri podávaní zásielky do Zásielkovne prepočítali dobierkovú sumu z CZK na EUR, pretoze preberat zasielku s hodnotou vyse 400EUR (keď to ma byt 400CZK) neni nic prijemne... jedna sa o opakovany problem, ktory Zasielkovna vyriesit nevie, pretoze zadanie dobierkovej sumy je ulohou predavajuceho
    Pekny den

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Po objednání zboží mi volala lekarnice,ze my za uvedenou cenu mohou poslat jen nutrilon ve starém baleni. Ptám se proc,když prodavaji nutrilon v novém baleni. Staré balení jsem kupovala za 320 a ne za 400. A jeste s expirackou do 8.mesice a 10.mesice. vim,ze za to lékárnické nemuze,ale když prodavate stare baleni,nelzete na eshopu a pak jsem ještě cekala 14dni na penize.

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Žádná
    • Mají na stránkách zboží uvedeno jako skladem a přitom na skladě není a nejsou schopni ho dodat. Peníze se jim také nechtějí nějak vracet, ještě jsem je nedostala zpět.

    Již nikdy více. O vrácení peněz musím prosit a ještě je nevrátili. Rozhodně nedoporučuji.

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Objednávku zrušili napriek tomu ze tovar bol na sklade
  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    Nikdy se mi nestalo, že bych na zboží z lékárny čekala tak dlouho.
    Objednala jsem kojenecká mléka a ani dnes je ještě nemám doma.

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    Zvolila som pre doručenie Zásilkovnu a zaplatila vopred. Balíček prišiel cez PPL a na dobierku, tak som ho musela zaplatiť znovu. Na mail dva dni nereagovali, tak som im zatelefonovala a po na môj vkus príliš dlhom telefonáte mi sľúbili vrátiť peniaze na účet, to bolo v piatok, ale je utorok večer a stále ich na účte nemám... Tak budem čakať a dúfať.

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Objednávku zrušil obchod bez jakéhokoliv vysvětlení.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem. E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    Čekala jsem vykrytí mé objednávky, i když se jednalo zrovna o zdr. roušky, které jsou nyní v kurzu. Ale copak i lidé v České republice nepotřebují zabezpečení proti virům - chřipkové období.Kadlečíková

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem. E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Bez upozornění- nákup zrušen obchodem, NESOLIDNÍ JEDNÁNÍ.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem. E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Nespolehlivý eshop
    • Při zrušení objednávky storno bez udání důvodů

    Bohužel jsem udělala 2 objednávky, obě byly potvrzeny a následně stornovány. Kdybych jim nenapsala mail s dotazem proč, tak se ani nedozvím důvod, prostě to stornovali bez jakékoliv informace proč a tím to pro ně končilo. Jako odpověď na mail mi přišlo, že zboží nebylo skladem a nabídli mi alternativu (původní zboží v první objednávce 13Kč/2ks, ve druhé objednávce 97Kč/50ks) a alternativa 199Kč/1ks. Působilo to na mě spíš tak, že zboží skladem měli, ale chtěli na tom co nejvíce vydělat (možná to tak nebylo a měli v tom opravdu jen bordel, ale když srovnám ty ceny, tak to na mě působí bohužel velice špatně). Ještě docela dlouho po stornu mých objednávek měli na e-shopu zboží stále skladem, i když už určitě věděli, že skladem není.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Rouška ani respirátory opravdu nebyly a ani doteď nejsou. Kvůli technické chybě, měli jsme nový e-shop, se zboží zobrazovalo, i když nebylo na skladě, za co omlouváme. Není však pravda, že jsem se snažili vydělat, my jsme je spíše snažili pro naše zákazníky sehnat všude po České republice! S pozdravem Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednávka potvrzena, zboží nedodáno.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem.
    E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    na e-shopu je uvedeno i zboží, které v současné době není na skladě

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem.
    E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    chápu, že zboží zřejmě není na skladě - ale info o tom, bych jako zákazník měla dopstat - a nedostala

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem.
    E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Klamou zákazníka nepravdivými informacemi o dostupnosti zboží

    Nespolehlivý obchod - nedoporučuji! Na eshopu má uvedeno, že je zboží skladem (což byl důvod výběru pro nákup v tomto eshopu) a po týdnu zruší mou objednávku s odůvodněním, že dodavatel má zboží vyprodané. Tedy z mého pohledu jednoznačně klamavé jednání:(

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem.
    E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková

  • zakoupeno v www.lekarna-magnolia.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zbozi skladem neni skladem
    • Neschopnost vratit penize automaticky zpet

    Objednano zbozi skladem. Objednavka v poradku prijata. Pote se 3 dny nic nedelo ackoliv se eshop prsi tim ze procesuje objednavky do 24 hodin. Pri urgenci na infolince mi sdeleno ze zbozi ktere bylo skladem najednou neni. Nabidli mi zruseni nebo cekani (mesic) na objednane zbozi. Objednavku sem chtel zrusit ale bylo mi sdeleno ze platba nejde vratit automatick a musim nadiktovat c.u. Moje zkusenost je tedy bohuzel hodne spatna a eshop pro nakupy nedoporučuji.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Bohužel se roušky vyprodaly velmi rychle a nejsou do teď. Technickou chybou na e-shopu se objevovaly i přesto, že nebyly skladem.
    E-shop byl zahlcen, bylo nad lidské síly během jednoho dne kontaktovat všechny zákazníky.
    Velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Přijali jsme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
    Peníze všem, kteří objednávku platili předem byly samozřejmě vráceny.

    S pozdravem Mgr. Havlíková