Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednané zboží za jím inzerovanou cenu nedodal a objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Není moznost zaplatit přes qr kod anebo pomocí platební brány. Objednávku jsem musela hradit opisem čísla účtu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem měla 21.3. a zboží vůbec nedorazilo. V obchodě mi říkají, že to poslali, ale mně nepřišel ani jeden email od nich. Tak nevím. Zjišťuji, kde balíček je.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, je nám líto, co se Vám stalo. Zboží se nám vrátilo zpět jako nedoručené, obratem jsme to poslali na naše náklady podruhé.
    S přáním hezkého dne Tým lékárny Magnolia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli dobrou cenu
    • DODALI ÚPLNĚ JINÉ ZBOŽÍ NEŽ BYLO OBJEDNÁNO
    • ABSENCE OMLUVY NEBO VYJÁDŘENÍ LÍTOSTI NAD KOMPLIKACEMI
    • DODNES MI NEVRÁTILI PENÍZE

    22.listopadu mi došel balíček, ve kterém bylo jiné zboží než jsem objednala. (Objednávala jsem - po konzultaci u homeopata - dvoje homeopatické léky pro mou 2-letou dceru, protože standardní léčba jí nepomáhá. Tato lékárna je nabízela nejlevněji). Okamžitě jsem vše nafotila a poslala e-mailem reklamaci. Vzápětí mi volala (podle hlasu velmi mladá) slečna a beze stopy lítosti či omluvy mi jen sdělila, že došlo k záměně, a dala mi instrukce pro zpětné zaslání balíčku. Nabídla mi zaslání správného zboží, ale to bych čekala další minimálně dva pracovní dny. Jelikož dcera potřebovala léky už akutně, domluvila jsem se se slečnou, že je budu muset koupit již ten den v kamenné lékárně, a že tedy objednávku stornujeme a peníze mi budou zaslány zpět na účet. Podle instrukcí jsem nesprávné zboží zabalila a odevzdala PPLce, hned na druhý den. To bylo 23. 11. Dnes je 30.11., je to tedy už týden, a peníze stále nemám na účtu.
    Negativní hodnocení dávám ne proto, že se spletli a poslali jiné zboží - to je prostě lidská chyba, to se stává. Ani proto, že mi chyběla upřímná omluva za jejich vlastní chybu (jsem prostě ze staré školy a na tyto věci citlivá), chápu, že toho mají teď určitě také moc a ve stresu jsou lidé pod tlakem, ale proto, že protahují navrácení platby.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, to nám je líto, že to tak vnímáte. Když uděláme chybu, vždy se omluvíme, to se stává a peníze vracíme všem klientům, v nejbližším možném čase, aspoň jedenkrát týdně. My jsem malý eshop, a snažíme se k Vám našim zákazníkům přistupovat individuálně a peníze si nikdy nenecháme, vše se musí řídit dle obchodních podmínek. S pozdravem za lékárnu Magnolia - majitelka Havlíková. P.S. snažila jsem se Vám i dovolovat, ale nezvedal nikdo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.10. přijetí a úhrada objednávky, od 15.10.2023 je balíček připravován, nepřišla žádná další informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doručovací doba

    Objednávala jsem umělé mlíko pro miminko. Vzhledem k dlouhé doručovací době skoro týden, bych znova neobjednala. Musela jsem mezitím objednat ještě jinde, protože bych mimču neměla co dát. Příště si radši připlatím, než abych čekala tak dlouhou dobu. Zde už objednávat určitě nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Paní Magistry by měly odevzdat titul
    • Neochota, neprofesionalita

    Pritel má diagnostikovanou tetanii a od lekare dostal instrukce běžte do lékárny, kde si koupíte MG - ideálně magnerot, kde vám magistry řeknou dávkování.

    Magistra se nedrzela pribaloveho letáku a řekla ze rozhodne nesmí tolika ať si bere pouze malé množství jedné tabletky. Pritel v dobre míře, řekl OK. Výsledek je takový ze de jeho stav rapidně zhoršil a musel opět vyhledat odbornou pomoc! Za mě by ženská měla vrátit titul! Bohužel tohle není její první OMYL.!!!za mě velké NEdoporuceni!!!!!!!!

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, Vaše reakce nesouvisí s Vaší objednávkou.
    Očekávaly by jsme určitou slušnost a lidskost, nejsme stroje.
    Mrzí nás Váš odpor k nám, samozřejmě děkujeme za Váš názor, zkusíme na sobě zapracovat více, je to výzva.
    S pozdravem Mgr. Havlíková a kolektiv lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    • K dnešnímu dní, ačkoliv byla objednávka potvrzena a zřejmě automat vygenerovat, že se objednavka vyřizuje, zatim nedorazila a obchod uz nekomunikuje

    Nevím, co si mám myslet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedůvěryhodný obchod
    • Zboží neposlali, následně objednávku zrušili. Navíc lhali, že to odeslali.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrá cena, bohužel tím spokojenost končí, protože zboží jsem nedostala
    • dlouhé mlčení ze strany lékárny
    • reakcí na můj mail po týdnu mlčení bylo zrušení objednávky

    V neděli 7. 8. jsem si v lékárně objednala zboží s vyzvednutím přímo na pobočce a zvolila platbu kartou. Bohužel mě systém nepřesměroval na platební bránu, jen rovnou vygeneroval objednávku. Nestalo se mi to poprvé, za takových okolností se většinou eshop v pracovní den ozve, přepošle odkaz na platební bránu, nebo nabídne jiný způsob platby. Zde mi však 8. 8. přišel jen email o tom, že se objednávka vyřizuje. OK, očekávala jsem, že zaplatím při převzetí, tedy až si pro objednávku dojedu do lékárny. Když se týden nic nedělo poslala jsem 13. 8. email s dotazem, cituji:

    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, jak to vypadá s mou zásilkou. Mohla bych si ji vyzvednout a zaplatit na Vaši prodejně Ostravě? Děkuji, ...

    15. 8. mi přišla odpověď, opět cituji:

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla stornována. Nebyla zaplacena. Pokud máte zájem, objednejte znovu a zadejte platbu hotově na prodejně.
    Děkujeme

    Objednávku stornovali týž den, kdy mi odpověděli na email. Předpokládám, že si teprve všimli, že jim tam visí nevyřízená. Místo aby se pokusili situaci řešit, bylo jednodušší objednávku stornovat.

    Ne děkuji, znovu tohle kolečko podstupovat nehodlám. Našla jsem si podobnou nabídku kousek od bydliště. Je o 5 Kč dražší než aktuální nabídka lékárny Magnolia (o 15 Kč dražší než má původní objednávka). Ale nemusím nic řešit.

    S pozdravem Lucie

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za vzniklé komplikace! 8.8.2022 jsme Vám posílali e-mail s platebními údaji, ale bohužel na zřejmě špatnou e-mailovou adresu. Žádnou z objednávek nezanedbáváme, to byste nám zase křivdila. Bohužel, chyba se stala opravdu na naší straně, ale nebyla úmyslná a neradi jsme Vám způsobili újmu.
    Ještě jednou se moc omlouváme.
    S pozdravem
    Tým lékárny Magnolia

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka provedena 17.12.2021, dodnes (28.12.2021) zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala přibližně před dvěma týdny a ihned zaplatila. Po několika dnech mi přišel e-mail, že byla moje objednávka stornována. Ihned jsem tedy do obchodu psala, následně i volala. Prý došlo k chybě a objednávka byla stornována automatickým systémem. Zboží mi mělo být "ihned" odesláno znovu. To bylo 21. nebo 22. prosince. Dnes je 28. prosince a dle e-mailů by mělo být zboží "na cestě". Nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží okamžitě zaplaceno převodem po odeslání objednávky ale bohužel dodání trvalo skoro 3 týdny myslím že to není moc dobrá vizitka tento obchod už nikdy více možná dobrou by to bylo rychlejší kdo ví????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo skladem, uhrazená cena na dotaz o odeslání doručení nereaguji ruším objednávku

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    DOBRÝ DEN, OMLOUVÁME SE, URČITĚ VŽDY REAGUJEME NA NAŠE KLIENTY. OPRAVDU SE NĚKDY STANE, ŽE SE ZBOŽÍ RYCHLE VYPRODÁ A NEPŘIJDE NA NĚKOHO ŘADA, BOHUŽEL. TAK TO JE. JSME JENOM LIDI. S POZDRAVEM MGR.HAVLÍKOVÁ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží má platnost pouze do 3.2021,což je pouze 7měsíců,takže polovinu mohu vyhodit.Při objednání zboží u někoho jiného je platnost 2-3 roky.Je to špatná vizitka pro Vás.Jsu zvědavý co Vy na to.Asi byste taky nebyli spokojeni,když si něco koupíte na delší dobu a platnost použitelnosti je tak krátká.Tak by to být nemělo.J.S.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den,
    píšete, že zboží dorazilo za 1 týden, což není ani náhodou pravda. U nás jste udělal objednávku v sobotu 4. 9., v pondělí 6. 9. jsme Vám zboží od nás odeslali a v úterý 7. 9. jste si zboží vyzvedl.
    A k otázce expirační doby, mohu říct pouze to, že zboží má tedy expirační dobu zřejmě 3/2022 a ne 3/2021 a podle mě, je expirační doba půl roku v pořádku. To, že jste si zboží objednal protože bylo v akci a tím pádem více kusů, to už my nejsme schopni ovlivnit. Pokud jste nebyl s objednávkou spokojen, tak jste měl přímo kontaktovat náš e-shop a my bychom vše k Vaší spokojenosti vyřešili. Což se také po našem kontaktování Vás stalo.
    S pozdravem
    Mgr. Farkasová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo v pořádku
    • Nejvíc arogantní paní na pobočce. Bez respirátoru, bez pozdravu, bez rozloučení. Nenabídla doplňkový prodej, zboží mi nahazela jak psovi..... Nikdy už v teto lekarne nenakoupim. Zbytek objednavky jsem sla vyřešit k profesionalni konkurenci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně to trvá, objednala jsem jinde.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale do výdejního místa Ludgeřovice vezeme zboží 2x týdně, úterý a čtvrtek, s pozdravem Mgr. Havlíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala a 10 den co ani nenapsali že objednávka bude trvat o něco déle než dorazí na pobočku

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Děkujeme Vám za váš názor, omlouváme se, od 11.5. do 19.5. je méně než 10 dní, udala jste špatné telefonní číslo, nešlo se Vám ozvat. Příště napíšeme mail dříve, naše chyba. S pozdravem Mgr. Havlíková