Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Sice má lékárna rozdílné ceny a tak jsem nekoupila na místě , ale přes e-shop, ale jinak super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ceny
    • velký výběr

    Jako vždy perfektní ceny a rychlé vyřízení a doručení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše bylo OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ochota a prozákaznícký přístup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli dobrou cenu
    • DODALI ÚPLNĚ JINÉ ZBOŽÍ NEŽ BYLO OBJEDNÁNO
    • ABSENCE OMLUVY NEBO VYJÁDŘENÍ LÍTOSTI NAD KOMPLIKACEMI
    • DODNES MI NEVRÁTILI PENÍZE

    22.listopadu mi došel balíček, ve kterém bylo jiné zboží než jsem objednala. (Objednávala jsem - po konzultaci u homeopata - dvoje homeopatické léky pro mou 2-letou dceru, protože standardní léčba jí nepomáhá. Tato lékárna je nabízela nejlevněji). Okamžitě jsem vše nafotila a poslala e-mailem reklamaci. Vzápětí mi volala (podle hlasu velmi mladá) slečna a beze stopy lítosti či omluvy mi jen sdělila, že došlo k záměně, a dala mi instrukce pro zpětné zaslání balíčku. Nabídla mi zaslání správného zboží, ale to bych čekala další minimálně dva pracovní dny. Jelikož dcera potřebovala léky už akutně, domluvila jsem se se slečnou, že je budu muset koupit již ten den v kamenné lékárně, a že tedy objednávku stornujeme a peníze mi budou zaslány zpět na účet. Podle instrukcí jsem nesprávné zboží zabalila a odevzdala PPLce, hned na druhý den. To bylo 23. 11. Dnes je 30.11., je to tedy už týden, a peníze stále nemám na účtu.
    Negativní hodnocení dávám ne proto, že se spletli a poslali jiné zboží - to je prostě lidská chyba, to se stává. Ani proto, že mi chyběla upřímná omluva za jejich vlastní chybu (jsem prostě ze staré školy a na tyto věci citlivá), chápu, že toho mají teď určitě také moc a ve stresu jsou lidé pod tlakem, ale proto, že protahují navrácení platby.

    Reakce obchodu www.lekarna-magnolia.cz

    Dobrý den, to nám je líto, že to tak vnímáte. Když uděláme chybu, vždy se omluvíme, to se stává a peníze vracíme všem klientům, v nejbližším možném čase, aspoň jedenkrát týdně. My jsem malý eshop, a snažíme se k Vám našim zákazníkům přistupovat individuálně a peníze si nikdy nenecháme, vše se musí řídit dle obchodních podmínek. S pozdravem za lékárnu Magnolia - majitelka Havlíková. P.S. snažila jsem se Vám i dovolovat, ale nezvedal nikdo...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příjemná obsluha a přijatelné ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení

    objednávka rychle vyřízena i doručena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Pravidelně zde nakupují Geladrink forte za nejlepší cenu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Krasne ceny a rychle dodani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky.
    • Přijatelné ceny.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Špatně nebylo nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vyřízení objednávky je na jedničku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Nebylo doručeno na adresu

    Přestože mělo být Zásilkovnou doručeno na adresu, bylo odloženo ve vietnamského obchodě, kteý jsem až po značném úsilí nallezl.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Široká nabídka produktů za zajímavé ceny, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nejlepší cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment
    • příznivé ceny
    • rychlost vyřízení objednavky
    • příjemný personal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.10. přijetí a úhrada objednávky, od 15.10.2023 je balíček připravován, nepřišla žádná další informace.