Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel zrušili dodání zboží přes zásilkovnu. Tam kde posílají přes Českou poštu nenakupuji. Nakupoval jsem zde několikrát k plné spokojenosti. Bohužel přes ztrátový státní moloch s čekáním přes hodinu ve frontě na pobočce ČP se mi zde nakupovat nevyplatí. Až budou dodávat přes slušné a spolehlivé dopravce, tak zde nakoupím. Ale sorry ČP nikdy!

  • Nelze platit pomocí PayPalu.

  • Katastrofa ,zboží objednáno 13.11 na LEKARNE.CZ zasilka dodana 24..11 .rekapitulace z 13.11 kdy zastříhavač je napsano skladem zítra ,dokáži pochopit ,že mezi tím byl svátek ,ale komunikace arogantni,pry mi nic takoveho emailem nemohlo přijít na lince ,email z 13.11 v 9.40 hodin lehce dohledatelny email .zboží mnělo byt posláno 18.11 data o zasilce a do 20.11 žadný přijem na zasilkvne .email 19.11 kde je napsane ,jestli chce poslat novou zasilku na lince mne odpalkovala ,ze ne a ze reklamovat na zasilkovne nebudouže je brzo ,zasilkovna po mne chtela ptotokol o fyzickem predani balíčku a dvacateho vlastne pernamentni telefoní komunikace mezi zasilkvou a lekarnou ,kde jeden na druheho svaloval vinu,myslím,že tohle by mněl řešit odesilatel ane příjemce .24,11 mam sice balicek doma ,ale jeste neodzkousen zastrohovac z duvodu ,ze je to darek a predstava znova ohledne vraceni na to musím nasbírat sílu ,MIMO JINE JSEM V ZÁSILCE MNĚLA DULEŽITÉ LEKY PRO NEMOCNEHO PSA na kazdodení podávání ,chapu,že se muže stat cokoliv a zásilek je mnho ,ale určité pracovnice na call lince by mněly vyrazne zlepšit komunikaci akdyž si neví rady předávat urgentně na kompetentní pracovníky ,škoda většinou jsem byla s posláním jinych zasilek z lekarny v celku spokojena ,ale zasilka skoro za 2500kc katastrofa .objednávka č. 594874220

    • a vtipné je ,že mně aktualne chodi reklama kde píší Zboží skladem
      2. den doma aha ha ha

  • Katastrofa. Již podruhé nebyli schopni zajistit dodávku kondicionéru. Na objedávku jsem nakonec čekala o týden déle, aby mi bylo oznámeno emailem, že není skladem. Neměli anik slušnost zavolat. Když jsem tam volala já a dožadovala se teda nějake slevy, tak jsem dostala slevu na příští nakup na dopravu. Doprava stojí 59 Kč, navíc mě opravdu pobavilo, že si myslí, že bych tam ještě někdy nakoupila. Přibalili mi sice jako dárek 2 micelární vody, ale vzhledem k tomu, že je nepoužívám, tak jsou mo opravdu k ničemu, asi by bylo vhodne se zeptat, co mohou zaslat jako kompelnzaci. Rozhodně nedoporučuju. Nejsou absolutně schopni zajistit zboží od dadatelů.

  • Katastrofa. Již podruhé nebyli schopni zajistit dodávku kondicionéru. Na objedávku jsem nakonec čekala o týden déle, aby mi bylo oznámeno emailem, že není skladem. Neměli anik slušnost zavolat. Když jsem tam volala já a dožadovala se teda nějake slevy, tak jsem dostala slevu na příští nakup na dopravu. Doprava stojí 59 Kč, navíc mě opravdu pobavilo, že si myslí, že bych tam ještě někdy nakoupila. Přibalili mi sice jako dárek 2 micelární vody, ale vzhledem k tomu, že je nepoužívám, tak jsou mo opravdu k ničemu, asi by bylo vhodne se zeptat, co mohou zaslat jako kompelnzaci. Rozhodně nedoporučuju. Nejsou absolutně schopni zajistit zboží od dadatelů.

  • Škoda, že se nedá přidat recenze , i když jste nic nekoupili .... Třeba můj případ, zboží skladem zítra - odešleme pozítří - znamená ve skutečnosti , že neví , kdy to bude skladem. Když si člověk objedná věci, které jsou skladem, tak mu zřejmě dojdou v avizovanou dobu , ale ty co skladem nejsou , tak raději ať nikdo nekupuje. Co z toho ,že mají v nabídce spoustu produktů , když hromada z nich není skladem. Je blbé, že se toto děje zrovna v obchodě s léčivy, protože většinou na toto zákazník spěchá. Dnes měl být dodací termín ,a když jsem tam volala , tak řekla, že stále výrobek není skladem. A když jsem se ptala, kde můžu nahlásit stížnost, protože mi nebyl nikdo schopný dát vědět , že se výrobek nenaskladnil, tak mi odpověděli, že však až se zjistí ,kdy se naskladní , mi dají vědět.... No trochu pozdě!!! Dříve tomu tak nebylo, škoda.

    TAKŽE NEDOPORUČUJI - ŠPATNÁ KOMUNIKACE, ŠPATNÉ INFORMACE O NASKLADNĚNÍ, ŠPATNÁ RYCHLOST DODÁNÍ !!!!

  • Reklamace podaná začátkem srpna (doručení prodejci 4./5. srpna) do 30 dnů nevyřízena. Až na můj impulz (a podle zákona zákazník není povinen se domáhat vyřešení) mi bylo řečeno, že je reklamace uznána a že mi bude zaslán produkt nový. Pět dní poté, co mi měl být produkt zaslán se opět dotazuji, kde že tedy je a je mi řečeno, že už není. A máme 16. září a je mi řečeno, že mohu mít slevový poukaz ve výši hodnoty zboží a tak s napětím čekám, jestli ho dostanu bez dalšího emailu a dotazu "kde je ten poukaz" a jestli v něm bude zahrnuté i poštovné. Hmmm.
    Na linku netřeba volat, pracovníci zřejmě neprošli školením pro customer support, natož aby znali zákony, podle kterých se reklamace řeší. Místo rychlejšího řešení problému po telefonu se raději jmou přesvědčovat Vás o tom, jak nemáte pravdu. Nope!

    • okayyy, bez dopravy, uvažuji, co je horší, jestli platit 29 Kč, nebo to, že kvůli toho vůbec musíte zadat údaje karty, teď nastane čekání, jestli mají vše co avizují na skladě, na skladě, děkuji, pevně věřím, že mi přijde dotazník spokojenosti, těším se

  • Učinil jsem objednávku, kdy u zboží bylo uvedeno, že je skladem s dodáním do dvou dnů. Až po dvou dnech, místo doručení zboží, mi přišel email, že zboží nemájí. Naskladnění "přibližně do dvou dnů". Vcelku konkrétní termín. Na dotaz, termín dodání konkretizovat nedokázali. Pokud jim trvá dva dny zjistit, že zboží nemají na skladě, tak nechci ani vědět, jak dlouho jim trvá zboží ve skutečnosti naskladnit a doručit. Jsem zvědavý, jak dlouho jim bude trvat vrátit peníze. Pokud člověk není ochotech čekat na doručení několik dní, ne-li týdny, tak rozhodně eshop NEDOPORUČUJI.

  • Objednala jsem několik věcí, včetně kleští na nehty. Vše došlo, ale od kleští jen prázdný obal. Odpověď obchodu po dlouhé době, samozřejmě zamítavá. Podstatné je, že jsem dala cca 250.-Kč za plastový pytlík. Díky, lékárno.cz.

  • Rozhodně NEDOPORUČUJI - objednal jsem zboží skladem, zaplatil a další den zjistili, že produkt nemají ... teď budu čekat na vrácení peněz.

  • Lékarna.cz inzeruje na svých stránkách zboží, které není schopná doručit. Po zaplacení toto sdělí - peníze vrátí v podobě nějakého časově omezeného zboží. Samozřejmě pokud bych si ho znovu objednala musím platit i poštovné (to bych v případě mé předešlé objednávky za zboží neplatila, jelikož jsem dělala větší objednávku). Po sdělení tohoto problému Lékarna.cz stále píše nelogické odpovědi a poté přestala komunikovat úplně. URČÍTĚ NEDOPORUČUJI.

  • Koupil jsem si GILLETTE Fusion Power Holící strojek + Náhradní hlavice 1 ks za 524 Kc.Po rozbaleni me cekalo neprijemne prekvapeni v podobe holiciho strojku /kompletniho s hlavici/ a po nahradni hlavici ani stopa!!!! Nedoporucuji delat nakupy takovych to ,nebo podobnych zarizeni,uz vubec ne na tom to e -schopu.Dezinformace je jim asi vlastni!!! Jiri France/udrzbar1/

  • Taky bych se chtěl podělit o negativní zkušenost, 8.1. jsem zakoupil produkt, zaslal peníze a po deseti dnech, kdy mělo být zboží doručováno mi přišel email, že zboží není k dispozici, proto jsem vybral jednu z nabízených možností a to storno objednávky, aby se věc neopakovala, takže dnes nemám ani zboží, zatím ani peníze a to máme 23.1.

  • Velká nespokojenost. Nejdříve mají problém s předáním transportní společnosti, která zboží reklamovala a poslala zpět odesílateli aniž by mi kdokoliv cokoliv laskavě sdělil a když mi objednávku napodruhé potvrdí, tak najednou není zboží !! nejhorší zkušenost s online nákupem.

  • Absolutní zklamání, zaplatila jsem předem za objednávku, kde byly náhradní filtry do láhve. Filtry přišli v neoriginálním obalu, než jaký standartně dává výrobce. Filtry byly uměle přebaleny do sáčku a uzavřeny pomocí sešívačky kancelářskými sponkami. Když jsem jim napsala, jestli jim to přijde hygienické vzhledem k tomu, že filtry se umísťují dovnitř láhve, ze které se pije, odpověděli mi přes email, že se jedná o standartní balení výrobce. To považuji za nehoráznou drzost. Už tam nic neobjednám.. A důrazně obchod nedoporučuji.. Mají problém s hygienou.

  • Ladislav Výsmek: Přesně tak pane Ladislave, je směšné jak pišou do mailu 8333 faktur jeden strom,jako je tahle, jeden strom zůstane stát na svém místě. Ptáci budou dál prozpěvovat v jeho větvích, když balíček naplní reklamními letáky jiných firem.

  • U me velké zklamání, vlasový sprej přišel bez uzávěru, poškozený obal (pomačkaný, poškrábaný). Dodavatel uveden elnino. Nechápu jak někdo si dovolí zabalit poškozené zboží. Dopravou to určitě nebylo poškozeno. Určitě bych apelovala na to, at je čitelnější rukopis, kdo baliček balil!!! U mě to byl určitě poslední nákup. Dnes balíček odesílám zpět.

  • Často mají slevové kupóny pro Lekarna.cz na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/lekarnacz. Teď jsem tam využila 15% slevu na Eucerin.

  • Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
    http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037

  • Dobrý den. Hledám lékárnu on-line, která muže zaslat zboží do zahraničí, konkrétně do Itálie. Potřebuji probiotika, která v Itálii nemohu sehnat. Můžete mi poradit na koho je možno se obrátit? Děkuji