-
U me velké zklamání, vlasový sprej přišel bez uzávěru, poškozený obal (pomačkaný, poškrábaný). Dodavatel uveden elnino. Nechápu jak někdo si dovolí zabalit poškozené zboží. Dopravou to určitě nebylo poškozeno. Určitě bych apelovala na to, at je čitelnější rukopis, kdo baliček balil!!! U mě to byl určitě poslední nákup. Dnes balíček odesílám zpět.
-
Často mají slevové kupóny pro Lekarna.cz na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/lekarnacz. Teď jsem tam využila 15% slevu na Eucerin.
-
Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037
-
Dobrý den. Hledám lékárnu on-line, která muže zaslat zboží do zahraničí, konkrétně do Itálie. Potřebuji probiotika, která v Itálii nemohu sehnat. Můžete mi poradit na koho je možno se obrátit? Děkuji
-
Lékárnu nedoporučuji!!!!! Před cca 14 dny jsem si objednal zboži, které bylo skladem, platil hned online kartou, druhý den mi volali, že zboží nemají, že stornují objednávku a peníze mi poukáží zpět na účet. Před pár dny jsem telefonicky urgoval vrácení částky, byl jsem ubezpečen, že peníze nejp. do 2 dnů budu mít.. Stále je nemám a nikdo nereaguje na emaily..Velmi neseriózní!!Poštovné za 29Kč za to nestojí, když vám pak zamrazí peníze!!!
-
26.2.2016 mi v balíku přišel objednaný betakaroten, ale s lhůtou trvanlivosti do 9.3.2016. Jak mám sníst 100 tobolek za 14 mi nikdo nevysvětlil, protože do dnešního dne mi na mail nikdo neodpověděl. U betakarotenu nikde napsáno nebylo, že končí spotřeba, jinak bych ho samozřejmě nekoupila.
-
Chtel bych upozornit na neprilis pekny trik, ktery tento obchod pouziva. Spolu se zbozim vam v baliku poslou "darecky". Napriklad ochutnavku ovesnych vlocek (tento sacek se samozrejme neda koupit). A pokud chcete vyuzit narok na vraceni zbozi v ramci 14 denni lhuty, tam musite vratit i vsechny tyto darecky. Tyto praktiky jsou zname u "smejdu", proto jsem byl prekvapen, ze podobny trik pouziva i takto znamy obchod.
Jinak abych jen nekrivdil, dodani bylo rychle. Bohuzel produkt nevyhovoval, tak jsem musel vratit a i to probehlo bez problemu. -
Fakturu papírovou nepošlou, protože šetří lesy, ale v balíčku je asi 10 sračkoidních letáků. Fakt super.
-
dada.zdenkova:
Dobrý den paní Zdenková,
plně Vás chápu, ale ceny jsou nastavené dle platného ceníku dodavatele.
Děkujeme za pochopení.
Tým Lékárny.cz -
Proti Lekarna.cz nemám skoro žádný negativní názor, jsem ráda že mají bezlepkové výrobky.... Ale ty ceny co se týká těchto výrobků... no škoda slov...
Bezlepkové výrobky jsou už tak nechutně předražené a tato lékárna tomu dost napomáhá... -
O proti konkurenci to není až tak stoprocentní přírodní produkt.Kdo chce opravdu kvalitu tak doporučuji http://www.vcelikosmetika.cz
-
Poslední dodávka - u dvou sprchových gelů poškozen uzávěr. Obsah vytékal mezi ostatní zboží!! Krabice byla nepoškozená, takže to nebude vinou dopravce.
-
Dobrý den, jsem zákazník od roku 2006. Ale poslední dodávku mě tak naštvali, prostě mě okradli. Nákup byl k vyzvednutí v Centrálce Mladá Boleslav a chyběl tam jeden výrobek Aloe Vera za 230,-- Kč
-
Dobrý den,
já mám velice dobré zkušenosti s touto lékárnou. Má velký výběr produktů a objednané zboží je rychle doručeno. Já tuto lékárnu všem doporučuji.
PS: Přeji hodně spokojených zákazníků. :-) -
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost se službou spojenou s dodávkou.
Zcela jistě je v našem zájmu, aby se podobná situace neopakovala. Vaše připomínka byla předána manažerovi partnerské sítě výdejen osobních odběrů k vyřešení.
Tým Lékárna.cz -
Při příchodu na výdejní místo Praha - Kačerov jsem zjistil, že jsem si doma zapomněl telefon s číslem objednávky. Paní se se mnou odmítla vůbec bavit, že neexistuje, aby mi vydala zboží, když nemám číslo objednávky, občanka ani další informace o zboží (kdy k nim dorazilo, kolik stálo a jaký je obsah balíku) jí nestačil. Údajně ten můj obrovský balík bez čísla objednávky nedokáže v té jejich malé místnůstce s deseti malými balíčky a jedním velkým najít. Jedná se o opakovanou špatnou zkušenost s tímto obchodem, vřele nedoporučuji.
-
Nelíbí se mi zdražení poplatku za osobní odběr na "pobočce", nyní je poplatek 29,-. Přijde mi to opravdu dost na to, že si pro zboží někam dojedu a osobně vyzvednu. Přijde mi, že se služby lékárny.cz nezlepšují, ale zhoršují a zdražují.
-
Na prodejně mi bylo sděleno že #lékárna.cz si nepřeje platbu kartou, i když na mě platební terminál významně poblikával. Bohužel jsem neměl hotovost a poznámku o nemožnosti jsem při objedání přehlédl. Pracovnice internetového obchodu po telefonu taktně poukázala na můj špatný zrak nebo paměť a objednávku na mou žádost stornovala. (Vtipné je, že jsem stejnou položku zakoupil ten samý den v kamenné lékárně v HK za lepší cenu a platba kartou pro jejich byznys nebyla zničující.)
Raději přijdou o zákazníka než aby mimořádně přijali bezhotovostní platbu a přišli o 0,5-4%. Finalisté Obchodníka roku 2012 :D -
Lucia: Na základě naší odpovědi na facebooku se zákaznice domluvila na reklamaci zboží:
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Máte samozřejmě plné právo na reklamaci nebo na odstoupení od smlouvy. Váš vzkaz a číslo objednávky, které jsme podle zmíněného produktu dohledali, předáme kolegyni do zákaznického centra. Ozve se Vám. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se za vzniklé nepříjemnosti velmi omlouváme. Tým Lékárny.cz -
Dobry den,
som velmi sklamana zo servisu, ktory mi bol poskytnuty vo vasej pobocke Praha 7. Objednala som si zbozi. O 2 dni som doobjednala dalsie 2 polozky - caje. Na druhy den mi prisiel emal, ze moja objednavka bola zrusena - ta novsia v poradi. Tak som im napisala, ze by ma zaujimal dovod. Odpoved bola zviraznenym textom napisane Přejete si obdržet dvě totožné objednávky? Tak som slusne odpisala, ze to nie su totozne objednavky a ze, som doobjednala dalsie 2 polozky. Kompetentna osoba sa v dalsom maily ani neospravedlnila, preposlala mi skopirovane polozky s komentom, ze tieto polozky budu ponechane. Nebolo tam ani cislo objednavky, ktora bude ponechana. Dnes som si bola vyzdvihnut zbozi a zamerne mi bol zabaleny product Essential Embrocation 8ml, ktory bol vyliaty, no cez papierove balenie z vonkajsej strany to nebolo vidno ale citit to mohla I pani ktora mi predavala zasielku! Nechcela som sa stazovat, ked nebolo nic vidno, len dost citit. No ked som prisla domov, tak v lahvicke chybala 1/4 olejceka a je vidno na vnutornej strane obalu, ze je od oleja. Tento product ma velmi intenzivnu vonu a v igelitke do ktorej mi bolo moje zbozi dodane to tam napachlo. Hlavne caje a vycvikove pomocky pre psa!
Taky to pristup povazujem, za vysoko neprofesionalny a zamerne poskodzujuci zakaznika, ako emocionalne tak I financne. Ak si za osobny odber uctujete 20 Kc, tak by taka to situacia nemala nikdy nastat! Lebo clovek robi chyby, ale peco by mal zakaznik po upozorneni na nezrovnalosti, prist o kvalitu, ci kavntitu produktu? Ak sa mi to este raz stane, tak budem informovat COI. Dakujem za pochopenie.