Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi dlouhá doba doručení u zboží deklarovaného skladem

    Reakce obchodu Lékárna BONA

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme obdrželi 15.3. v pátek. Zboží jsme odesílali hned následující pracovní den, tedy v pondělí 18.3. Následně již doručení závisí na zvolené přepravní společnosti. Dle info ze strany Vámi zvolené přepravní společnosti je zásilka připravena k výdeji od 20.3. a stále není vyzvednuta. Mrzí nás, pokud Vám tato rychlost doručení nevyhovuje, obávám se však, že rychleji to za daných okolností nejde. V případě komplikací nás neváhejte prosím kontaktovat.
    S pozdravem
    Mgr. Jiří Vojtíšek
    Lékárna BONA
    www.lekarna-bona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co inzerovali,neměli vůbec na skladě,objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabidce bylo uvedeno půnčochy ale když obdržela objednane zboži v baliku byla půnčocha 1 ks.Špatny popis produktu.Proto nedoporučuji žeby nekdo dalši nekoupil 1 ks půnčochy, když nohy mame dve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pondělí jsem objednával - další pondělí nic nemám

    Reakce obchodu Lékárna BONA

    Dobrý den,
    zaznamenali jsme Vaší negativní recenzi na Heureka.cz, týkající se dlouhé dodací doby Vaší objednávky.
    Standardní doba doručení je 1 - 2 dny.
    K nestandardnímu prodlení dle našeho zjištění nedošlo na naší straně, ale na straně Zásilkovny.cz. Pracovnice pobočky nenačetla balík ihned po jeho převzetí, ale až následující den. Zásilka byla tedy připravena k vyzvednutí s jednodenním zpožděním oproti naší standardní dodací době.
    Za toto drobné zpoždění se každopádně omlouváme a věříme, že Vám nezpůsobí žádné zásadní komplikace.
    Sledovací číslo Vaší zásilky jsme Vám zaslali na email.
    Mrzí nás, že jste negativně ohodnotil všechny charakteristiky naší lékárny, nicméně na to máte samozřejmě plné právo. Jako vedoucí lékárník však vyjadřuji politování nad tímto hodnocením našich služeb, aniž by k tomu byl důvod.

    Přejeme pohodové dny.
    Kolektiv Lékárna BONA
    www.lekarna-bona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvalo týdnu než balíček přišel

    Reakce obchodu Lékárna BONA

    Dobrý den,

    mrzí nás, že dodací doba u Vaší zásilky byla delší než obvykle. Standardní dodací doba našich zásilek je 1-2 dny.
    Objednávku jste vytvořila v neděli, tedy mimo pracovní dobu lékárny. Taktéž přepravní společnosti zásilky v neděli nepřebírají. Vaší objednávku jsme tedy začali vyřizovat hned v pondělí.
    K nestandardnímu prodlení dle našeho zjištění nedošlo na naší straně, ale na straně Zásilkovny.cz. Pracovnice pobočky nenačetla balík ihned po jeho převzetí, ale až následující den. Zásilka byla tedy připravena k vyzvednutí s jednodenním zpožděním oproti naší standardní dodací době.
    Za toto drobné zpoždění se každopádně omlouváme a věříme, že Vám nezpůsobí žádné zásadní komplikace.
    Přejeme pohodové dny.
    Kolektiv Lékárna BONA
    www.lekarna-bona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Požádal jsem o radu. Potřeboval jsem adaptér konektoru Enfit na kočičkou lámání stříkačku (PEG sonda). Objednal jsem dle rady. Dostal jsem něco nepoužitelné. Jinak ale objednávka přišla včas.
    • Zboží nebylo skladem . . .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží deklarované jako skladové - není v reálu dostupné
    • informace o nedostupnosti objednaného zboží po velké prodlevě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • část zboží byla poškozena, poškození přelepeno,zákazník nebyl upozorněn ,a když si toho všimnul, byl přesvědčován,že o nic nejde,že je to v pořádku.Neodbornost, nedůvěryhodnost.Jednání ,které by u lékárny člověk nečekal.

    Reakce obchodu Lékárna BONA

    Ve Vámi popisovaném případě došlo k mírnému natržení vnějšího kartonového obalu v rozsahu cca 2-3 cm, přičemž vnitřní obal zůstal hermeticky uzavřen a obsah (sypká směs na perník) naprosto nedotčen. Na danou skutečnost jste byla slečnou farmaceutickou asistentkou upozorněna a byly Vám nabídnuty různé varianty řešení, samozřejmě včetně možnosti zboží nezakoupit. Jakýkoliv nátlak kategoricky odmítám a zároveň bych Vás chtěl upozornit, že hodnocení úrovně farmaceutické odbornosti na základě nespokojenosti při vyzvedávání sypké směsi do perníku a krupicové kaše a drogerie (suchý šampon na vlasy) ja absolutně zcestné a nelogické. Samozřejmě se nebráníme kritice, jestliže je však konstruktivní a pomůže nám tak zlepšit kvalitu našich služeb. Mgr. Jiří Vojtíšek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně žádná komunikace, dodnes nebylo odesláno zboží objednné před více než 14 dny, které bylo skladem.

    Reakce obchodu Lékárna BONA

    Dobrý den, u objednávky jste uvedli formu platby předem na účet. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby na náš účet. Platba ovšem bohužel doposud nedorazila.
    Domnívám se, že jsme spolu dnes (29.12.) hovořili telefonicky a dospěli jsme k tomu, že platbu předem jste uvedli omylem. Dohodli jsme se na změně platby na dobírku s tím, že zboží Vám zašleme v úterý 2.1.18, tedy hned první pracovní den nového roku. Přejeme pěkný den!