Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • TLAKOMĚR NEFUNGUJE.
    • OTVÍRÁK NIČÍ VÍČKA.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chybně popsané zboži na webu
    • Nevstřícné jednání

    I přes jejich chybu je nutné při vrácení produktu uhradit dopravu na vlastní náklady!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez varování bylo zboží posláno do boxu místo požadované výdejny, místo 200 m jsem pochodoval 2 km vůči starobnímu důchodci je to politováníhodné selhání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod rozhodně nedoporučuji. Objednal jsem 3 věci, jedno zboží viditelně poškozené, druhé rozbalené a třetí bylo O.K. Přijde mi to, že tento eshop je spíš nějaký německý second hand, nebo bazar...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobré zboží
    • Nerespektují místo dodání
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo v obyčejné krabici, mám sadu na vytírání jako dárek, tak jsem předpokládala, že bude originál zabalená ne jenom v obyčejné krabici. Příště koupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Potvrdíte mi objednávku na produkt a pak ji stornujete, že už tento produkt nevedete. Peníze jste mi po deseti dnech od zaplacení poslali zpět na účet. Chtěl jsem sušák od téhle firmy, proč jste mi nenabídli jiný?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Od objednávky a zaplacení k doručení na druhý konec Prahy to trvalo 7 dní! Běžně platím přes Google pay, ale tady se to zaseklo a nešlo už pak ani změnit způsob platby ani zrušit objednávku. Musel jsem telefonicky požádat o změnu platby. A pak jim to trvalo týden. Vyhněte se tomuto obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodaci doba byla pomerne dlouha, na dotaz, kde zbozi je, mi bylo bez omluvy receno, ze je hodne odbjednavek a mam si pockat. Zbozi navic prijelo poskozene, nicmene v tomhle alespon obchod ihned zjednal napravu. Bohuzel prkno neni nijak zvlast kvalitni, potah je defacto prusvitny. Naprosto nesrovnatelne s pet let starym modelem, co uz mame doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodací lhůty - zboží objednané od 23.8. ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    • V dnešní době u tak velkého eshopu bych čekala, že zobrazování a přepočítávání částek za objednávku budou mít v pořádku.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti. Na správnosti zobrazení a přepočítávání částek v našem systému neustále pracujeme, aby vše fungovalo bezchybně.

    Bohužel byla na Vaši žádost objednávka v našem systému stornována. Ceny u výrobků v objednávce byly správné a slevový kód byl řádně uplatněn. Prosíme tedy o zaslání bližších informací o případném chybném přepočítávání na náš e-mail [email protected], abychom mohli situaci ověřit.

    Děkujeme

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlá komunikace

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že Vaše zkušenost s naším obchodem nesplnila očekávání. To rozhodně není úroveň kvality, kterou se snažíme poskytovat.

    Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 736 522 702, abychom se postarali o nápravu a zajistili Vaši plnou spokojenost.

    Děkujeme za Vaší objednávku

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    na Vaší objednávce byl zvolen výrobek, který nebyl v odběrném místě v Jinočanech dostupný. Výrobek jsme pro Vás přeskladnili z hlavního skladu a v tuto chvíli je již připraven pro možné vyzvednutí.

    Omlouváme se za zdržení při přípravě Vaší objednávky

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi stale nedorazilo a obchod neupozornil na zpozdeni dodavky

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouvám že Vaše zboží ještě nedorazilo a že jste nebyli informováni o zpoždění dodávky. Při ověřování vyřizování Vaší objednávky byl zjištěn technický problém, který způsobil chybný import objednávky do našeho expedičního systému.

    V tuto chvíli je již vše pořádku a ještě dnes Vás bude dopravce kontaktovat s časem doručení.

    Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednavka stale nedorazila a email je nefunkcny, dnes tam budem volat, tak sa snad aspon dovolam.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky vznikly potíže s úhradou platbou kartou online, díky kterým došlo ke zpoždění expedice Vaší zásilky.

    Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle doručení
    • Super je hadřík i do boků,vážně vytře a uklidí všude i v rohu.
    • Nespokojená s přístupem obchodu.
    • Chybí informace, že se vysavačem nemůže jen vysávat.

    Po rozbalení výrobku, přečtení návodu a vyzkoušení, jsem pak zjistila, že se nedá použít jen na vysávání. Kupovala jsem ho hlavně jako vysavač. Nepotřebuji vytírat 3* denně. Po komunikaci s obchodem mi bylo sděleno, že v případě, že byl výrobek použit, není možné vrátit. Nikde se o tom jinak nepsalo. Teď mám doma další mop už mám parní. Takže můžu začít šetřit na vysavač

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Je nám líto, že jste zjistila, že výrobek nevyhovuje Vašim potřebám. Snažíme se co nejjasněji popisovat vlastnosti našich produktů a tak je u výrobku i v samotném návodu uveden tento popis " Aku vysavač a mop REGULUS Aqua PowerVac značky Leifheit vysává a vytírá v jednom pracovním kroku."

    Bohužel, z hygienických důvodů nemůžeme přijímat zpět výrobky, které byly použity.

    Abychom Vám situaci alespoň trochu ulehčili, rádi bychom Vám nabídli slevu na Váš další nákup u nás. Věříme, že tak budete moci najít výrobek, který bude lépe vyhovovat Vašim potřebám.

    Prosím, kontaktujte nás na náš email [email protected] , abychom Vám mohli poskytnout slevový kód.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zbozi obchod sluboval dodat nasled. pracovny den pri objednavke do 13.30 predch. prac. dna. Objednavka bola zadana a zaplatena 10am predch. pracovneho dna, no zbozi bolo dorucene az po 3 kalendarnych dnoch.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění při doručení Vaší objednávky.

    Doručení zásilky následující pracovní den je možné u objednávek vytvořených do 8:00 hod. Vaše objednávka byla přijata v 9:56 hod, a proto byla vyřízena a předána dopravci následující den. Vzhledem k nadcházejícímu víkendu byla Vaše zásilka doručena první možný pracovní den.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně rychlé doručení.
    • Na to, že jde o speciálku, prodává pěkné šunty.

    Příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí, že máte takovou zkušenost s výrobkem naší společnosti.

    O to více jsme vděční, že si jako naše zákaznice dáte tu práci a sdělíte nám svůj názor. Naším cílem je poskytnout Vám dokonalý produkt. Prosíme Vás tedy o zaslání informace, co není s dodaným potahem na žehlicí prkno v pořádku.

    Na základě zaslané informace bude možné problém vyřešit výměnou výrobku v rámci reklamace nebo formou odstoupení od smlouvy a vrácením uhrazené částky za výrobek.

    Děkujeme za Vaší objednávku

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bezproblémové dodání i následná podpora co se týče instruktáže pro vrácení zboží.
    • Pokud chcete zboží vrátit, platíte vlastní dopravu (což se u zboží za dvě stovky ani nevyplatí) divím se že v dnešní době existuje e-shop který nenabízí vrácení zboží zdarma.
    • Po té co jsem dle pokynů odeslala balíček zpět k obchodníkovi tak nebyl převzat a byl mi vrácen. Takže jsem přišla o peníze za zboží které nevyužiji a zároveň o peníze za dopravu při pokusu o vrácení.
    • V tomto e-shopu již nehodlám nakupovat. Výrobky jsou kvalitní ale koupím si je radši v kamenných prodejnách.
    • Na stránkách nemají přesně popsaný postup při vrácení zboží takže budete muset pomocí podpory zjišťovat jak na to (podpora funguje dobře) ale takový proces vás akorát zdržuje.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš podnět. Omlouváme se, pokud Vás naše politika vrácení zboží zklamala. Chápeme, že náklady na dopravu mohou být v některých případech nepříjemné.

    Naší snahou je poskytovat co nejkvalitnější služby a Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně. Proto se budeme snažit najít způsoby, jak zlepšit naše služby i v oblasti vrácení zboží. Postup pro vrácení výrobku je podrobně popsán v našich obchodních podmínkách v bodě 5.

    Zásilky jsou na naši adresu v Jinočanech doručovány každý všední den od 7:00 do 17:00 všemi dopravci a v žádném případě nedochází k odmítnutí zásilky z naší strany. Pokud Vám byla dopravcem zásilka vrácena, doporučujeme uplatnit reklamaci na nedoručení zásilky přímo u Vašeho dopravce.

    Vážíme si Vašeho pochopení a doufáme, že nám i přes tuto zkušenost dáte šanci Vás v budoucnu přesvědčit o kvalitě našich produktů a služeb.

    S přátelským pozdravem,
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Bohužel jsem se při zadávání objednávky špetka ve výrobku o číslo,výměna již možná nebyla, od 9.subns čekám na vyřízení reklamace-vrácení peněz. Po této zkušenosti se bojím objednat ten vysavač správný.