Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    nemám ani zboží ani odpověď
    za mě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    • Chcete ohodnotit objednávku dřív než mi zboží doručíte. Týden zaplaceno a zboží pořád nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    Nerozumím proč si vybírám balikovnu dle své potřeby, když se to poté stejně doručí úplně někam jinam. Osobně jsem velmi zklamán nehledě na to že objednávka byla vytvořena zpracovaná a pak se čeká na zprávu z balíkovny takovou dobu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemá přibalen návod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná kominukace
    • Zbozi nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Smetaček poušti chlupy a pelichá a to je novy
    • Kam mám poslat zboží zpět
    • WJsem velice zklamany

    Zboží je velice nekvalitní a smetaček pelicha

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Naším cílem je poskytnout Vám dokonalý produkt a proto Vám nabízíme možnost výměny výrobku za nový. Výměna by proběhla přímo na Vaší adrese.

    Kontaktujte nás prosím na náš email [email protected], kde s Vámi domluvíme výměnu výrobku nebo jeho případné vrácení.

    Velice se Vám omlouváme

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vysoke crmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den. zboží vůbec neodpovídá kvalitě a vůbec nevyhovuje do vysavače na okno úplně jinej styl. Do vysavače na okno značka leifhett tak proč tam píšou že je to originál? Děkuji Pokorná.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Ve Vaší objednávce byla zvolena nabíječka pro vysavač na okna 1 generace. Pokud Vám tento díl do Vašeho přístroje nepasuje, vlastníte vysavač na okna 2 generace.

    V případě Vašeho zájmu je možné zaslat výrobek zpět na naší adresu, kde Vám nabíječku vyměníme.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nekvalitní zboží

    Leifheit kolíčky 25 ks 85660 = kvalita není vůbec na úrovni značky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace eshopu je více než neprofesionální, zdlouhavá a v podstatě nic neřešící. Ohledně mé objednávky, kterou jsem uhradila online kartou, a na kterou čekám již týden, si píšeme zhruba šestý či sedmý email a stále bez výsledku.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Bohužel ani přes naší rozsáhlou komunikaci jsem od Vás neobdrželi informaci, podle které by bylo možné zjistit číslo Vaší objednávky a její odeslání ověřit.

    Na základě Vaší recenze, ve které je uvedeno ID Vaší objednávky bylo možné ověřit doručení Vaší zásilky. Vámi zvolený dopravce Vám zásilku doručí ve čtvrtek 27.7.

    S přáním hezkégo dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • avizovaná šňůrka s klipsem chybí, je tu obyčejný uzel. že by byl potah pružný? skoro ne. na jedné spodní straně je přišitý pásek ze suchého zipu a na druhé str.očko pro zachycení,které se hned utrhlo při provlékání......

    z výrobku jsem zklamaná, přišiju si klips-brzdička bude lepší a zespoda dám gumové pásky s klipsami, aby potah držel. nevím, kde se vyrábí-ještě v Německu? že by to nekvalitní chodilo k nám?

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Klip pro stažení potahu podle velikosti žehlicího prkna má být vždy součástí dodaného výrobku.

    Prosím o zaslání reklamace na náš email [email protected] , kde bude Vaše reklamace obratem vyřízena.

    Velice se omlouváme za způsobené komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám více než týden.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.

    Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.

    V tuto chvíli je již vše v pořádku a Vaše zásilka V8m bude dnes doručena na Vaší adresu.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si venkovni susak a prislusenstvi k jinym jiz drive zakoupenym produktum zn. Leifheit. Bohuzel balik dorazil zabaleny pouze v igelitu, ktery byl poskozen, susak mel vsechny kraje odrene rohy. Balik jsem tedy neprevzala, vzhledem k spatne zvolenemu zabaleni ze strany obchodnika. Velice me to prekvapilo, protoze se znackou jsem byla doposud spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nic moc. Zboží dosud nedorazilo a pokud bych se nezeptala, kde zboží vězí asi by mi ani nenapsali, že mají nějaké "komplikace". Tak uvidíme

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.

    Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.

    V tuto chvíli je již vše v pořádku a ještě dnes bude Vaše zásilka odeslána na Vaší adresu.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    • šunt
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pomalé zpracování
    • doposud jsem neobdržel daňový doklad
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží, které jsem objednala, zatím nemám a stále čekám...!!!!!!!

    Dobrý den,
    Vaše objednávka č. 2308268050 právě přešla do stavu „čeká na dostupnost zboží“
    Bohužel Vámi objednaná náhrada k mopu Picobello není v odběrném skladu v Hostivici dostupná.
    Jakmile bude zboží naskladněno, budeme Vás informovat a objednávka bude vyřízena.
    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku pro osobní odběr
    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová
    DOMO Service, spol. s r.o. LEIFHEIT CZ a.s. Průmyslová ulice 1387 Logistické centrum Tulipán, Hala A 25301 Hostivice u Prahy

    tel: 313 104 500 email: [email protected]

    S pozdravem
    Kvalitnidomacnost.cz

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za dočasné vyprodání výrobku v odběrném skladu v Hostivici.

    Vámi objednaná náhrada k mopu je pro Vás již od včerejšího dne připravena k osobnímu vyzvednutí na Vámi zvoleném odběrném místě.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé dodací termíny

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme přijali 16.5. a objednaný sušák Pegasus pro Vás rezervovali.

    U Vaší objednávky byla zvolena platba bankovním převodem, předem na náš účet. Tato platba s variabilním symbolem objednávky nebyla doposud na náš účet připsána a nebylo tedy možné Vaší objednáku vyřídit.

    Jakmile bude částka ve výši 951Kč připsána na náš účet, obratem bude zásilka odeslána na Vaší adresu.

    V případě Vašeho zájmu je možné změnit platbu u objednávky na platbu na dobírku. Se změnou nás prosím kontaktujte na náš email [email protected] .

    S přáním hezkého dne

    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ještě nedorazilo, vypadá to na dlouhou dobu dodání, pokud bude vůbec dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po týdnu stále nedorazilo přestože bylo zaplaceno ihned kartou při objednávce. Velmi pomalé zpracování objednávky.