Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Co si objednáte, to dostanete. Prvotřídní kvalita.
    Vše perfektně zabalené, plně funkční.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za skvělou recenzi.

    S pozdravem Kateřina za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobrý návod na měření a montaž

    Nejsou vzorky barev

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Funguje a dobře pasuje
    • Dobře vypadá
    • Čekání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dlouhá dodací lhůta
    • obchod naprosto nereaguje na žádosti o řešení zjištěných závad
    • závady zboží: dodanou roletu je nutné upravit, aby se dala nainstalovat a používat

    Dodaná roleta měla dvě závady bránící instalaci a používání. Obchod jsem několikrát (3x telefonicky, 2x emailem) žádal o řešení, žádné odpovědi jsem nedostal. Nakonec jsem si roletu upravil sám, aby se dala nainstalovat a používat.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vždy se snažíme všem zákazníkům vyjít maximálně vstříc a být nápomocní a velmi nás mrzí, pokud jste to tak nevnímal ve Vašem případě. Váš požadavek ohledně problému s roletou jsme ihned předali na technika na výrobě a čekáme na vyjádření. Jakmile budeme mít informace, budeme Vás kontaktovat.

    Ráda bych, prosím, zareagovala na zmínku o dlouhé dodací době. Vaši roletu jsme expedovali dle původního plánu a dodání proběhlo v termínu uvedeném při objednání na e-shopu. Dodací doby jsou delší, než na jiných e-shopech, kde vyrábí na sklad produkty v unifikovaných rozměrech. Je proto třeba brát v potaz, prosím, že se jedná o výrobu stínění na míru. Naše výroba v Opavě jede nonstop 7 dní v týdnu, během léta je sezóna u stínění v plném proudu a dodací doba tak odpovídá množství objednávek a reálnému času pro výrobu, lakování, úpravu látky, kompletaci a dalším krokům, které vedou ke zhotovení celého produktu na míru.

    S přáním pěkného dne Kateřina za tým Labona

  • Doporučuje obchod

    100 %

    O.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Spolehlivost a rychlé bezproblémové doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiz dele nez mesic je objednavka potvrzena, zaplacena, bez dalsi informace o dodani. Tato informace nebyla dostupna ani pri objednani. Zdalo se, ze zbozi je skladem.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    na našich stránkách vždy uvádíme dodací lhůtu, protože v 95 % produktů se jedná o výrobky na míru. Ať už se jedná o stínění, nebo nábytek, u kterého se volí barvy konstrukce i potahů. Prosím Vás ještě o strpení, na Vaší objednávce se pracuje a věřím, že Vaši objednávku brzy odbavíme a s pohovkou budete po dodání nadmíru spokojeni.

    S přáním pěkného odpoledne Petra za tým Labony

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hrozně dlouhá výroba, i když je to taková drobná zakázka.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Ano, u Vaší objednávky došlo k prodloužení původně deklarované dodací doby. Během letních měsíců jede výroba 24/7 a i přesto místy nedokážeme pro velký zájem všechny příchozí objednávky odbavit včas. Omlouvám se.

    Věřím, že i přes pozdější dodání budete se sítí spokojen.

    Petra za tým Labony

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání
    • objednání 13.6. - dodání 18.7.

    Produkt jako takový asi v pořádku, ale nikde při konfiguraci nebylo poznamenáno, že když namotujete síť proti hmyzu na dvoukřídlé okno, tak vám při zavření okna vytlačí síť tak, že se vytvoří poměrně velká mezera, kterou hmyz nezastaví. Takže mám 2 kusy sítí, které jsou maximálně na ozdobu nebo musí být obě křídla otevřená, ale při větším větru nepoužitelné. Ventilace jednoho křídla nepřipadá v úvahu.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den, Martine,

    mrzí mne Vaše nespokojenost. Mohu Vás poprosit o zaslání fotek sítí na okně v otevřeném, případně i zavřeném stavu, prosím? Mrkneme na to s kolegy, zda nemůže být něco špatně a nepůjde situaci nějak řešit. Fotky můžete poslat přímo na e-mail [email protected] - dám kolegům vědět.

    Díky a přeji pohodový den,

    Petra za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Kvalitní zboží
    • Výborná komunikace e-shopu
    • Drobná chyba v dodávce obratem napravena

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za skvělou recenzi.

    S pozdravem Petra za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání a výborná komunikace

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    velmi pěkně děkujeme.

    S pozdravem Petra za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalitní výrobky
    • Rychlost dodání
    • Spolehlivost
    • Výhodná cena

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za výborné hodnocení.

    S přáním pěkného dne Petra, Labona.cz

  • 100 %

    • Kvalitní technická podpora.
    • Velmi rychlá odezva i na velmi zapeklité dotazy.
    • Jednoduchá montáž (zvládne je namontovat každý, kdo ví jak držet šroubovák).
    • Perfektní vzhled a funkce.
    • Jednoduchý konfigurátor (ač já s ním měl problém, žena zvládá zadávat sítě proti hmyzu bez problémů).
    • Rychlá výroba i dodání.

    Vynikající DLOUHODOBÁ spolupráce na akci vlastního RD, kterou bych rozdělil do 3 kroků:
    1) Přibližně před 2 roky ochotně a hlavně odborně poradili s návrhem minimálního prostoru pro přiznané venkovní žaluzie (oproti projektu, který s nimi nepočítal), připravili detailní podklady pro statika pro úpravu nadpraží HS portálů. A dále navrhli a dodali PUR boxy.
    2) Před 6 měsíci poradili s volbou typu motorů a zodpověděli technické parametry k navržení chytrého ovládání pro automatizaci žaluzií - zvolil jsem klasické motory a chytrá tlačítka kompatibilní se systémem TUYa SMART.
    3) Nakonec dle mého zaměření navrhli a zadali žaluzie do výroby (bohužel sem nebyl schopen sám naklikat v konfigurátoru, konfigurátor je jednoduchý, jen já jsem v tom nejspíše hledal složitosti).
    Vše proběhlo prostřednictvím emailu i telefonické komunikace. Montáž jsem volil svépomocí - zvládl jsem ji sám, nicméně vhodnější jsou pro montáž dvě osoby.
    S celkovým vzhledem žaluzií i s komunikací a technickou podporou jsem velmi spokojen.
    Bohužel nelze přidat foto.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    velmi pěkně děkujeme. Vaše recenze nás potěšila a zahřála u srdce.

    S přáním pohodového bydlení Petra, Labona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace, arogantní chování , lživé doplnění odpovědi.
    • Pod odpověď se nikdo nepodepsal!!!
    • Dlouhá dodací lhůta!

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    dohledala jsem si Vaši komunikaci s kolegyní. O průběhu objednávky jste byl informován, stejně tak o předání žaluzie dopravci. Ten Vás měl po převzetí následně kontaktovat o přesném termínu dodání a to Vám i kolegyně v dalším e-mailu potvrzovala. S předáním dopravci fungujeme stejně jako jiné e-shopy - předáme zásilku a s tou nadále manipuluje dopravce, který sám určí den rozvozu a o přesném termínu a čase dodání zákazníka informuje.

    Věřím, že i přes Vaši nespokojenost Vám horizontální žaluzie dorazila v pořádku a dobře poslouží.

    Petra za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    všechna okna v domě mám zastíněná roletami výrobce Labona a jsem max spokojená. Vždy vše proběhlo dle dohody.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za skvělou recenzi.

    S pozdravem Petra za tým Labona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...bez zájmu!!

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    ráda bych zde zareagovala na Vaši recenzi. V našem e-shopu jste udělal 2 objednávky, jednu z nich jste ihned uhradil a my ji zadali do výroby, druhá zůstala nezaplacená. Náš automat Vám proto zaslal výzvu k úhradě. Zaslal jste e-mail s potvrzením o zaplacení první objednávky a hned na to volal a s prominutím seřval kolegyni na zákaznické lince. Protože za výzvy zodpovídá jiná kolegyně, obratem Vám volala, aby se omluvila za nedorozumění a zjistila, jestli chcete druhou objednávku stornovat. Nenechal jste ji mluvit, křičel po ní a byl silně vulgární. Obě objednávky jste poté stornoval.

    Snažíme se vždy udělat maximum pro spokojenost zákazníků, zakládáme si na vstřícné a za všech okolností slušné komunikaci, ale tady se evidentně naše dvě roviny nemohly potkat.

    Přeji Vám, ať najdete jiného prodejce a spokojeně u něj nakoupíte.

    Petra za tým Labona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná kvalita
    • Šíře nabídky
    • Komunikace obchodu
    • Dodržení termínu dodání

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme za perfektní hodnocení.

    S pozdravem Petra za tým Labona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzení objednávky obchodem dne 23.10. t.r. je "ticho po pěšině".

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den, Libore,

    děkuji za reakci. Objednávku horizontální žaluzie HIT jsme Vám opravdu 23. 10. 2023 potvrzovali a následně ji zadávali do výroby. Máte zvolený způsob platby na dobírku. Veškeré stínění je vyráběné na míru, u žaluzií HIT je doba výroby a dodání okolo 15 dní.
    Prosím Vás proto o vyčkání, na Vaší objednávce se pracuje. V tuto chvíli je žaluzie ve výrobě a jakmile budeme znát přesný termín expedice, kolegyně Vás budou kontaktovat ohledně doručení.

    S pozdravem Petra za tým Labony

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Velice přehledné objednávání, stačí dávat pozor a neuděláte chybu
    • Zasílání vzorků látek
    • Blbuvzdorné návody na zaměření a montáž
    • Dvakrát měřte, jednou objednávejte (to není výtka obchodu, ale varování pro zákazníky)
    • Při konečném potvrzování objednávky se nezobrazovaly řádky s potvrzením podmínek, takže objednávku nešlo dokončit (Mac, Safari). Vyřešeno objednáním přes Google Chrome

    Objednávali jsme již víckrát, látkové rolety i po několika letech vypadají a fungují jako nové. Výroba nějaký ten týden trvá, ale vyplatí se počkat. Navíc vás po celou dobu informují v jakém stavu se objednávka nachází.

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den, Jakube,

    děkujeme za skvělou recenzi. Jsme rádi, že jste spokojeni.

    S pozdravem Petra za tým Labony

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Seriózní jednání, objednávka přišla vpořádku

    Reakce obchodu Labona

    Dobrý den,

    děkujeme moc za hodnocení.

    S pozdravem Petra za tým Labony