Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • vstřícná komunikace, snaha o nápravu
    • 2 nákupy a 2 reklamace

    ani profesionální značky s cenovkou 60k+neumí dodat 100% kvalitu, jednou vadný díl a poškozená výztuž, podruhé chybějící komponent...
    u obchodu který se zašťiťuje kvalitou bych očekával ,že se tyto věci dít nebudou-je to škoda a určitě to kazí dobrý pocit z široké nabídky

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    Vaše objednávka má slunečník za 37 tis. Kč. V balení chyběla koncovka pro uchycení potahu, která Vám byla odeslána obratem po nahlášení reklamace.

    Ano, toto by se dít nemělo a běžně se to u značky Doppler nestává a výrobce jsme na to upozornili.

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zátím zboží nedorazilo,jestli dorazí tento týden,tak budu nadmíru spokojen a nebudu mít co vytknout.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Děkujeme za recenzi. Takže za naši ochotu a za to, že jsme Vám vyšli na Vaše přání vstříc s dopravou zdarma na 6 kusů polstrů jsme obdrželi nedoporučení. Děkujeme. :))

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slunecnik za 25k dosel ohnuty, ackoliv krabice byla bez poskozeni.

    Zbozi preposilaji B2C, primo od distributora. Nulova kontrola, tzn prislo rozbite zbozi v neposkozene krabici. Proto bohuzel nemohu doporucit.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Zboží originálně zabalené od výrobce opravdu nerozbalujeme a nekontrolujeme. Tak, jak jej vyrobí výrobce a originálně zabalí, tak se dodává k zákazníkům.

    Svého práva reklamovat jste využili a tak Vám bude zboží samozřejmě vyměněno za nové, nepoškozené.

    Co se týká expedice přímo od distributora, tak to není pravda. Slunečník šel přímo od nás.

    S pozdravem

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota ,

    Objednávka byla složena ze zboží které bylo skladem a které se došívalo a mělo být do dvou týdnů. Na telefonický dotaz ,zda by nešla objednávka rozdělit abych si mohla vyzvednou zboží,které je skladem mi bylo řečeno
    napište mi to do emailu aniž by pán řekl,jestli to půjde nebo ne.Na všechno zboží i které bylo skladem jsem čekala 2 týdny

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. To jestli jsme ochotní nebo ne, můžete vidět dle ostatních recenzí níže.

    Do telefonu jsem Vám sdělil, že jsem aktuálně mimo počítač. Z hlavy jsem Vám opravdu nemohl říci, zda půjde či nepůjde. Proto žádost o email.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Tomáš Kříž

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodali jimi doporučený sokl pod slunečník, který měl příliš široký držák. Když jsem zboží reklamoval, dostal jsem od majitele doporučení, ať si od nich dokoupím další redukce. Žádná omluva ani nabídka zaslání redukce zdarma nebo výměnu zboží.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Děkujeme za Vaši recenzi. V popise produktu je uvedeno, že v případě použití daného soklu, je nutné použít dodatečné redukce.

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodané zboží neodpovídá obrázku, při tel.kontaktu pán nebyl nijak vstřícný.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Vážená paní Knoppová,
    objednánu jste měla jednu opěrku na lavici. A to tento produkt: https://www.kvalitnislunecniky.cz/operka-na-lavici-2-mistna-doppler-karo-sede
    V popise daného produktu je výslovně uvedeno, že balení obsahuje 1 kus opěrky. Sedák na lavici se kupuje zvlášť. Je to v popise tučně uvedeno. Produkt se jmenuje opěrka na lavici.

    Bohužel nemohu za to, že jste popis nečetla a očekávala jste dodání také sedáku na lavici. Do telefonu jsem Vám to vysvětloval, ale místo pochopení jste nás obvinila z toho, že produkt není popsán a není to uvedeno. Bohužel jste neměla pravdu. Opak je pravdou.

    Nabídl jsem Vám doobjednání i sedáku, nechtěla jste. Vstřícný jsem byl, avšak nemám rád, když někdo lže. Využila jste svého práva vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Příště prosím více pozornosti při výběru, případně nás můžete kontaktovat na telefonu či emailu, kde Vám rádi s výběrem poradíme.

    S pozdravem

    Tomáš Kříž
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dobry den
    Slunečník jsem obdržela,bohužel byl poničen.
    Dráty, které měly držet vršek slunečníku byly polámané a slunečník rozpadlý.Bylo potřeba koupit drát a vše znovu zdrátovat.
    Měla by být větší kontrola na jakost výrobku. Sedláčková

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    nikdo nás z Vaší strany nekontaktoval - žádnou reklamaci z Vaší strany neevidujeme. Slunečníky odchází tak, jak jsou originálně zabaleny od výrobce. Rádi Vám slunečník vyměníme za nový.

    Tomáš Kříž
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    objednán máte polstr na houpačku na zakázku s vlastními mírami. Dodací doba je 2-3 týdny a je uvedena v eshopu u produktu. S touto dobou jste při objednání polstru souhlasili. Dnes tomu nejsou ještě ani 2 týdny. Vašemu nedoporučení tedy nerozumím.

    S pozdravem
    Tomáš Kříž - majitel eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    Proč zboží stále nedorazilo,když je podle stránek výrobce na skladě ???

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Je po sezoně a ne všechno zboží je skladem. Skladem je 1 kus podušky a proto jsme Vás již 10.11.2017 emailem informovali o předběžném termínu expedice obou kusů 23.11.2017.

    Tomáš Kříž
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dodací lhůta byla dlouhá a kvalita zboží neodpovídala popisu a vyobrazení na internet. stránkách.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den, dodací doba dle doby uvedené na webu - do týdne. Kvalita odpovídala. Provedení polstrů s rovnými rohy jsme Vám vyměnili za požadované.

    S pozdravem

    Tomáš Kříž

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V tomto obchodě jsem si objednala a zaplatila polstry na lehátka z důvodu jejich krátké dodací lhůty - 1 týden- Jejich dodací lhůta se po telefonické reklamaci protáhla na 3 týdny a to kdoví-jestli. Příště raději na dobírku, doufám že jsem nepřišla o peníze.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    dodací doba objednaných polstrů jsou cca 2 týdny. O platbu se bát nemusíte, viz recenze spokojených zákazníků níže. Odesílat budeme 3.8.2017.

    25.7.2017 jsme Vám posílali email, kde jsme Vás o termínu 3.8. informovali.

    S pozdravem
    Tomáš Kříž - majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nic nedošlo

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den, je třeba sledovat v popisu produktu dodací dobu či dostupnost na skladě. U objednané střechy je dostupnost cca 1 pracovní týden. V týdnu navíc byly 2 státní svátky. Střechu expedujeme dne 10.7.2017.

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Slunecnik neskutecne vybledl, po jednom lete, velmi nespokojeni, a hlavne byl to darek.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Prodáváme tento model 7 let a ještě ani 1 zákazník si neobjednal náhradní potah ani neztěžoval na blednutí. Zvláštní.

    Tomáš Kříž, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • čínské produkty

    kdybych věděl, že stůl za 6000 je z číny, tak nenakoupím

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den, zboží firmy Doppler pochází z Rakouska a také z Holandska.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod neuvažuje za Vás. Obdržela jsem nádrž na vodu,v jejímž otvoru dodaný skunečník kloktá, neboť má mnohem menší průměr. Tyč slunečníku jsem obložila houbičkou na nádobí, přesto mi slunečník málem odletěl z balkónu.

    Nechci nikomu nic doporučovat, ať si každý dělá, co chce.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dobrý den,
    u každého slunečníku máme uvedeny kompatibilní stojany právě pro daný model. Pokud Vám Vámi zakoupené zboží nevyhovuje, můžete využít svého práva a my Vám jej velmi rádi vyměníme za jiné.

    Tomáš Kříž - majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta
    • byl mi zaslán dotazník na zboží,které jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Dotazník zasílá Heureka po 10 dnech automaticky sama.
    Objednáno je zboží, které se šije na zakázku a jeho dodací doba je cca 2 týdny (uvedeno v eshopu) + jsme Vám tuto informaci posílali emailem po přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných výhodách nevím.
    • Nabízi předražené zboží.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Vážený pane Podešvo, náhradní střechu na houpačku jste si objednal zcela dobrovolně. K nákupu jsme Vás nenutili. Cena je dána výrobcem Doppler. Cena odpovídá kvalitě.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nemusím chodit po obchodech.

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Děkujeme a jsme velmi rádi, že jste s nákupem v našem e-shopu spokojen(a). Kvalitníslunečníky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slevy!!

    Reakce obchodu Kvalitní slunečníky

    Děkujeme za Vaše hodnocení.