• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem zboží nedostala, i když jsem ho zaplatila 26.8. 2020 a zaškrtla jsem možnost, že ho žádám dodat v nejbližším termínu a to je do 3-4 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jak mám něco hodnotit,když nikdo nereagoval na moji objednávku a zboží jsem ještě neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několikrát jsem se přes obchod pokoušela objednat matraci do dětské postýlky. První objednávku mi zrušil výrobce s odůvodněním, že neobsahuje rozměr matrace. Chyba byla na straně eshopu, i přes zakliknutí rozměru se rozměr nezkopíroval do košíku ani do obejdnávky. Po několika dnech řešení slíbili, že to opraví. Neopravili, tak jsme se pokusili objednat matraci znovu a rozměr připsali do poznámky. Objednávka přesto opět zrušena ze strany výrobce, stejné odůvodnění. Na to telefonát z eshopu, že problém je v tom, že jim již matraci výrobce nedodává. Po víc než týdnu ji ale stále mají v nabídce a mění se u ní počty kusů skladem - tak já nevím, asi někdo kecá, ne? :D Každopádně tento eshop nikdy více, xx telefonátů a mailů a matraci nemáme, mimčo nemá kde spát, mohli jsme mít dávno matraci odjinud :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem objednal tři položky. Potvrzení objednávky odeslal obchod po 25 hodinách. Na žádné telefoní číslo na stránkách se nelze dovolat. Navíc jsou to kontakty na nějakého správce domény. Divný obchod...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednám zboží za 7 650,- Kč,asi to je málo peněz.Uvedu dvě tel. čísla (do poznámky obchodu),nikdo mi nevolá ani na jeden tel. - nemám ve výpisu volání-a že se nedovolali.Musíme my volat zpět a zjistíme,že druhý tel. obchod nepředal,takže nikdo nemohl volat.Musíme být druhý den doma kvůli někoho neschopnosti,jděte do háje ubožáci,to je nějaká služba?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikovali
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • S ohledem k dodací lhůtě jsme objednávku zrušili a i přes to další den přišel e-mail s informaci, ze se matrace zadaly do výroby. Na náš další e- mail dodnes nikdo nereagoval
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pomer cena kvalita matraci
    • Priserne arogantni chovani Pana Vaclava Pericevice jak po telefonu tak po emailu, celkove probehly 2 objednavky
    • Treti objednavku rusim, a najdu si obchod, kde se k zakaznikum umi slusne chovat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Matrace s uvedeným termínem dodání 10 - 12 dnů nebyly dodání ani dnes, 15 dní od objednání. První reakce obchodu na několik mailů je až po šesti dnech a aktuální předpoklad dodání je prý cca za týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatil jsem a nad zbožím se slehla země.

    Nedoporučuji. Zaplatil a nic neobdržel. Je to normální????

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká technická úroveň eshopu (nemluvím o zboží, to nemohu posoudit) - způsob objednávek, plateb apod...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • vypadá to na kvalitní věci
    • divná komunikace, a především nedodržují dobu dodání. vzhledem k tomu, že využívají přepravní službu výhradě v pracovní dny, takže si kvůli dodávce zákazník musí vzít dovolenou, je to krajně neseriózní

    pokud jste důchodci, kteří nikam nejezdí a jsou pořád doma, směle do toho

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Absolutně se nedá sledovat pohyb objednávky. Včera dopravce zavolal že dojede. Nevyhovoval mi čas domluvili jsme se že druhý den na něj počkám ale že ráno zavolá. Nezavolal. Nechápu jak si nějaký dopravce může myslel že na něj člověk bude celé dopoledne dělat. To si jako myslí, že pracuje jen on.

    Nenakupovat, nemá to cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr
    • nedodržování dodacích lhůt
    • nepřehlednost webových stránek - pozor na drobná písmena
    • arogantní jednání

    Nedoporučuji kvůli arogantnímu jednání, špatné komunikaci obchodu a nedodržování dodacích lhůt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poměrně široký sortiment matrací, v různých kvalitách a cenách.
    • Možnost vyrobit a dodat matrace ve velikostech, které nejsou dnes běžné.
    • Obchod slibuje dodací lhůty, které potom není schopen splnit.
    • Není schopen jednoznačně sdělit, kdy zboží dodá, neustále lhůtu dodání prodlužuje.
    • Výrobce ve svých obchodních podmínkách uvádí lhůtu dodání 3 - 5 pracovních dnů, upozorňuje, že v mimořádných situacích (např. vánoce ap.) se může lhůta prodloužit až na 10 dnů. V mém případě činila doba od objednání po dodání 22 dnů, a to jsem musel několikrát urgovat.

    Nelze říct, že obchod, či výrobce nekomunikují se zákazníkem, reagují na každý telefonát, či e-mail, co ale z toho, když příslib, který vám dali, potom nedodrží - to se týká zejména lhůty dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Absolutní nekomunikace se zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Zásilková služba - žádná komunikace se zákazníkem. Žádná omluva za zpožděné dodání zboží.

    Není to asi chyba obchodu, ale rozhodně nejsem spokojen s termínem doručením. Objednal jsem matraci, zvolil si vhodný termín doručení (od nákupu více jak 10 dní) a v daný termín by zboží nebylo doručeno a NIKDO SE NEOZVAL. Rozumím, že před Vánocemi mají zásilkové služby spoustu práce, ale alespoň bych očekával nějakou komunikaci ve stylu např. "Vážený zákazníku, s ohledem na velkou vytíženost Vám nejsem schopni dodat zboží ve Vámi zvolený termín, a proto bychom Vám chtěli nabídnou náhradní termín dne.....".

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatna komunikace,nedaji vedet o stavu objednavky,matrace nemaji skladem.cekam skoro dva tydny a nic.

    Objednat si radeji jinde

  • Matrace je o 2 cm nižší než se udává v popisu

    • ?
    • zboží téměř měsíc nedodáno

    :-((