Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží neodpovídalo popisu

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Toto zboží - redukce osy stavebního kolečka- je naše vlastní výroba a popisu odpovídá. Je určeno především pro námi prodávaná kolečka a případ kdy se dává lepší kolo s průměrem ložiska 20mm na stávající rám pro průměr osy 12mm. Jako obvykle si zákazník bohužel přímo nám nestěžoval a ani zboží případně nevracel nebo cokoli abychom to mohli vyřešit k jeho spokojenosti. Ani nevíme na jaké použití to měl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám již čtyři sěráky různých rozměrů značky york v barvě červéné.
    Na internetu byl vyobrazen v barvě červené.
    Když došla zásilka na krabyci byl vyobrazen v barvě červené.
    Po otevření zásilky byl v zásilce v barvě modré.
    To to by se nemělo stávat.
    Někdo se chtěl zbavit modré barvy . Klasická barva yorku je červená.
    Samozřejmě na funkci to nemá vliv.
    Je to takový podraz.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi, to co zákazník píše bohužel není tak úplně pravda. U produktu máme hlavně ale napsáno toto: "Vyrábí se v provedení červená (nejčastěji) a modrá. Barevné varianty rozlišujeme pouze na vyžádání, v takovém případě nemůžeme předem zaručit dostupnost svěráku." Tedy jako vždy, stačí jen číst popis. York třeba dokonce vyrábí některá provedení výhradně modrá. Ale i tak, když je to zásadní problém tak se to přece dá bez problémů vyměnit!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zavádějící, klamavý popis

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi. Zákazník nakoupil dřevěná míchátka na barvu, která stojí 0,8Kč/ks a kde máme v popisu vlastně uvedeny jen rozměry a bukové dřevo, tedy netušíme co tam je za strašlivý klamavý popis na takové dřevěné tyčce :-) bohužel. I tak nás nespokojenost s nákupem velmi mrzí a jako vždy radíme v případně jakékoli nespokojenosti ozvat se a jakýkoli problém řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednáno 50 m těsnění tj 2x 25 m a přišlo jen 30m tj 2x 15m.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi. Pokud udělali kolegové chybu tak se velmi omlouvám. Chyba nás velmi mrzí ale podobné případy se bohužel občas stanou. Vždy jsou ale vyřešeny k zákazníkově spokojenosti a bez jeho dalších nákladů! O to větší chyba se neozvat s problémem hned bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pod jednou položkou v nabídce jsou uvedena dvě vyhledávací / katalogová čísla pokaždé jiného zboží. Přišlo mi něco jiného než jsem chtěl. Konkrétně jiné provedení ramena stahováku.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Problém je v tom, že ze dvou dříve dostupných položek zbyla k objednání již jen jedna a tu si zákazník objednal i když ji ve skutečnosti nechtěl. Bohužel v popisu je opravdu zmínka o obou produktech i když je i tak jasně vidět který z nich je ke koupi. Taktéž bohužel se zákazník také nijak neozval či neřešil vrácení/výměnu, cokoli. Dozvídáme se to také až zde, kde je to málo platné. Omlouváme se za komplikaci, která nás velmi mrzí ale podobné případy se bohužel občas stanou. Vždy jsou ale vyřešeny k zákazníkově spokojenosti a bez jeho dalších nákladů! O to větší chyba se neozvat s problémem hned bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání!!!

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    6 ks šroubků co zákazník v sobotu objednal jsme hned v pondělí poslali, rychleji to opravdu neumíme. Rozporoval bych jedině zákazníkem dobrovolně vybranou Českou poštu. Pokud na něco spěchám, přece si nevyberu nespolehlivou poštu dobrovolně, chtělo by se říci že to ví přece každý a navíc je dokonce dražší než automaticky nabízená GLS. Nevím tedy co bychom mohli udělat lépe. Snad jen napříště popřát více zenového klidu a míru při čekání na balíček od České pošty, když už si ji jako zákazník dobrovolně vyberu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vzorná komunikace, rychlé dodání. Pouze mám výhradu k drahému poštovnému. Je paradox když za dopravu položky která stála 60,-Kč a přišla v obálce ,platím za poštovné 99,-Kč. Asi by to chtělo vyvinout větší snahu vyhovět zákazníkům a využívat i levnější způsoby dopravy , tak jak to dělají ostatní e-shopy...jako např. Zásilkovnu, Balíkovnu, PPL do ParcelShopu nebo WeDo.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Pokud je pro zákazníka předem známá cena poštovného jediným důvodem proč nedoporučujete obchod ostatním, pak je to samozřejmě jeho volba, ale také dosti zahořklý přístup. Ale každý má nějaký. Za nás tedy přejeme více lásky, sluníčka a optimismu do života :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nefunkční vozík, technicky velice podprůměrný,

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    V případě nespokojenosti vždy doporučujeme zákazníkům produkt vrátit či reklamovat. Bohužel žádný dotaz/reklamaci/stížnost od tohoto zákazníka nemáme. Na zakoupeném dvoukolovém vozíku ale obecně neshledáváme nic špatného, kromě základní kvality koleček je zbytek celkem bytelný. Rozhodně ne nefunkční. Komplikace s nákupem nás mrzí. Jako vždy ale doporučujeme se ozvat, komunikovat, řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obdržel jsem jiný typ hnacího řemínku k pojezdu (2 drážky, 3 klíny z nepružného materiálu - asi gumotextil, který na stroji volně plandá.)
    • Originál je gumový, takže se po nasazení vypne, má 4 drážky a 5 klínů. Za tu cenu bych očekával správný výrobek, s doručením za 500 Kč je to hrubě předražené, i při správném zacházení hnací řemínek dlouho nevydrží, takže je to drahý špás. ;-(

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Zákazník objednal i dostal položku přesně souhlasící s popisem. Tato se mu ale nehodí, tedy objednal chybně. Popis i položka fyzicky sedí. Zákazník tedy vybral špatný produkt ke svému stroji (který se liší k jednomu stroji napříč roky výroby, což máme přehledně uvedeno male je třeba tomu věnovat pozornost!). Telefonicky jsme toto ještě se zákazníkem ověřovali a trpělivě vysvětlovali ale nic platné. Taktéž jsme zákazníkovi doporučovali produkt vrátit nebo vyměnit, což je přece běžná praxe. Ohledně vlastního řemenu, díly bereme pouze a jedině od výhradního dovozce těchto strojů, tedy s tím nic neuděláme a také je řemen věrně vyfocen. Cenu dílu také určuje výrobce nákupní cenou produktu. Ačkoli nás komplikace s nákupem mrzí, bohužel musíme tuto recenzi označit za neobjektivní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tato objednávka již trvá přez jeden měsíc a stale jem nic neobdržel.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi.

    Zákazníka jsme po obdržení objednávky informovali o předpokládaném termínu naskladnění (na základě informací od dovozce náhradích dílů).
    O zpoždění dodávky náhradních dílů ze zahraničí jsme zákazníka také včas informovali.
    Ani na jednu informační zprávu zákazník nereagoval.
    Za zpoždění se omlouváme také nás to mrzí. Dodávka je bohužel závislá výhradně na výrobci, neb díl jako originál nemůžeme koupit jinde.

  • Otvírač je největší šmejd jaký jsem kdy koupil.Fungoval asi dva týdny než se zlomila páka(z hliníku).Neprůchozí závit pro pístnici .Závit jsem musel vyčistit a čepy povolit,protože jsou dlouhé.Nekupujte!!!

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi.
    Velmi nás mrzí nás komplikace se zakoupeným produktem. Je možné že to byl z výroby vadný kus či podobně. Je také třeba otvírač správně umístit a respektovat zatížení. Bohužel ale žádnou komunikaci se zákazníkem ohledně reklamace nebo čehokoli nemáme. Ani slovo. Rozepsat se zde produkt bohužel neopraví či nevyreklamuje. Jak už jsme zde psali mockrát, prosíme se vždy ozvat, reklamace vždy řešíme ke spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Vše ostatní!. Dvě objednávky, dvě zásilky. Ani jedna nebyla v pořádku a do teď mi nepřišla jedna položka z druhé objednávky! Lépe řečeno měl ji dopravce, ale s cenou opět za dopravu i když už neměli na to právo. V poznámce objednávky bylo jasně uvedené, že až budou mít všechny položky, tak ať to teprve pošlou. Nestalo se. Odeslali to co měli skladem a doposilali zbytek opět za poštovné! A popravdě už o tu položku nemám od nich zájem!

    Pro mě už neexistují!

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Ano doposlání zboží mělo být zdarma. Bohužel tím že zákazník doobjednával ještě další položku nám k tomu systém přiřadil dopravné. Když se na to přišlo a balíček byl ještě v přepravě, komunikovali jsme se zákazníkem dobropis na dopravné. Dobropis nechtěl. Balíček se zbývajícími položkami nepřevzal, balík se tedy vrátil k nám a zákazník už neměl o položku zájem čímž to celé skončilo. Omlouváme se za komplikaci, ale řešení jsme nabízeli, nestálo by to zákazníka nic navíc. Místo rozumné dohody Tu máme dosti nepochopitelně recenzi po 2-3 mesících od doby kdy to celé proběhlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dostal jsem zboží které nemělo deklarované vlastnosti. Skutečnost neodpovídala popisu zboží - jiný otvor pro uchycení kotouče než bylo v popisu

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Kotouč byl opravdu od výrobce značen jako s otvorem 25,4mm ale ve skutečnosti byl v zataveném balení kotouč s otvorem 22,2 (tedy na úhlovou brusku) Toto nás mrzí ale je to chyba výrobce která nešla u nás nijak dopředu odhalit. Zákazník kotouč vyzvedával osobně a také samozřejmě dostal peníze zpět, určitě jsme se nijak nedohadovali. Za komplikaci se omlouváme ale takové věci se těžko dají ovlivnit. I tak si myslíme že to není konec světa a je lépe udržet trochu optimismu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si tyč distanční Zn příčník a přišla mi válcová tyč která neodpovídá obrázku podle kterého jsem si tyč objednal.
    Na nákresu je tyč kuželová ,kterou jsem objednával a dostal jsem tyč válcovou kterou jsem neobjednával.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Na obrázku od výrobce je válcová tyč ve 3D perspektivě z pohledu blíže k jedné straně, čímž se strana dále jeví jako menší. Tyč tedy není kuželová. Žádnou stížnost od zákazníka ale neevidujeme, vždy se dá přece nevyhovující produkt vrátit.. Bohužel postěžováním si zde a ještě k tomu způsobeným nepochopením obrázku, se věci nevyřeší. Tyč lze i tak stále vrátit pokud nevyhovuje, není to žádný problém. Perspektivě zdar :-) přeje Tým Kutil. PS: Obrázek raději vyměníme aby to nemohlo být matoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje nespokojenost spočívá v tom, že jsem zakoupil sadu kosy, kosiště a objímky. Objímka je evidentně na jiný tip kosiště, přesto jsem prodejcem přesvědčován, že musím kosiště zúžit na cca polovinu, tedy dramaticky snížit jeho pevnost. Nechápu, proč tedy dodávají nevhodnou objímku do této sady, když v nabídce mají i větší - vhodnější.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Popisovaný druhý typ objímky není zásadně o nic větší, i tam se musí kosiště o dost obrousit aby šla nasadit. To jsme také zákazníkovi odpovídali v emailové komunikaci. Co jsem viděl stará kosiště, byla obvykle dělaná ze slabšího materiálu, zřejmě lokálně vyráběná. Dnes jsou ale všechna +- stejná. I tak je přece možné v případě nespokojenost zaslat objímku či celý produkt zpět na výměnu nebo vrácení zboží. I tak přejeme úspěšné kosení a věříme že kosiště vydrží, stejně jako jiným.

  • Po 14 dnech kdy mělo zboží přijít, jsem se musel sám ozvat a zjistit stav objednávky.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Zákazník objednával položku s prezentovanou cca 14-ti denní dostupností, volal obratem kdy si pro to může přijít načež mu bylo vysvětleno že to opravdu není skladem jak si myslel. Tedy ho kolega informoval o předpokládaném termínu. Během té doby volal zákazník znova jak to vypadá a kolegové mu prověřovali kdy přesně bude položka u nás a následně ho o tom informovali. Naskladnění nám trvalo dlouho, ale i tak zákazník bez informací nebyl, jak tu bohužel prezentuje. Je třeba dávat pozor zda je produkt skladem či není a to obzvláště pokud něco spěchá.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží stále nedorazilo a už je to 14 dní od objednávky.
    IČO i název firmy jsem do objednávky zadal, tak nechápu proč stále zboží nemáme.
    Bečka

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Jak je psáno u produktu: Zakoupit ho mohou jen hospodářské subjekty nebo profesionální uživatelé. Evropská unie vyžaduje vyplnění prohlášení, které musíme jako prodejce archivovat. Jelikož jsme od zákazníka ani přes urgenci prohlášení nedostali, nemůžeme zboží zaslat. Toto je uvedeno jak u produktu tak v urgenci, kterou jsme zasílali hned v den vytvoření objednávky a na kterou zákazník reagoval až v době napsání recenze, tedy po oněch cca 14-ti dnech. Je nám líto ale chyba není na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsem velice zklamán přístupem obchodu

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Nerozumíme ale proč to zklamání. Objednané plasty na žebřík v počtu 10ks měly být skladem do týdne dle původní informace na eshopu, dle potvrzení objednávky i dle následného potvrzujícího emailu po zpracování - vše stejně do týdne. Tedy na všech místech napsáno do týdne a zákazník zklamán, nevíme čím. Pokud tím termínem tak s tím už nic lepšího nevymyslíme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výběr zboží v průměru k ostatním kutilským obchodům po republice.
    • Asi už jiná nebude
    • Nemožnost na tu kartu nakoupit i v jiných kutilských obchodech a cena vyšší, jak u nich.

    Pokud dostanete kartu darem, jako já na narozeniny, tak se vyplatí. Pro ostatní je to cenově vyšší, jako v jiných kutilských obchodech. Je to na zvážení, koupit si v místě bydliště, nebo ještě připlatit dopravu.

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Moc tedy nerozumíme proč náš obchod nedoporučujete a celkem nás to mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nekvalitní vydrželo pouze jedno použití. Po jednom použití s ráčna rozpadla

    Reakce obchodu KUTIL.cz

    Děkujeme za recenzi
    Komplikace s produktem nás mrzí. Objednaný pás je nejlevnější z nabídky, s nosností pouze 150kg (včetně rázové síly), tedy cca 10x méně než je obvyklé v kategorii pásů a je tedy poměrně snadné ho při použití přetížit a tím právě třeba poškodit ráčnu. V nabídce i skladem máme krásné české kvalitní pásy, nebo alespoň lepší dovozové, tedy stačí si vybrat. Tento je opravdu na spodu nabídky. I tak ale v případě problému toto zboží měníme kus za kus či možno vybrat lepší a cenu odečíst, stačí ho u nás jen reklamovat.