Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nevím jak mám napsat recenzi na váš super obchod kuptotu. Pavel Hanák

  • Připojuji se k těm mnohým kteří této firmě vystavili negativní hodnocení. Každému který by si chtěl koupit plynový spotřebič od této firmy doporučuji to nedělat. Hrozí že vám od této firmy přijde poskozený, deformovaný výrobek, a pokud vám uteče lhůta dvou dnů na reklamaci jako mě, dovíte se od jednatele firmy že jste vyčůránek, velmi nezodpovědná osoba která by snad ani neměla mít občanský průkaz. Doporučuji objednat spotřebič od plynařů i s odbornou montáží, dostanete prvotřídní nepoškozený spotřebič a nehrozí vám komplikace s reklamováním, balením a posíláním zpět spolu s trnutím jestli se to nějak vyřeší když vaše peníze už firma dostala. Pro mě Kuptotu již nikdy.

  • Škoda, že jsem si to tady nepřečetla dříve. Koupila jsem si rudl. Přišel již v neoriginálním balení. Nevadí, třeba ho někdo nechtěl. Ovšem jedno kolečko se nedá nafouknout, možná vadný ventilek nebo duše, nevím. Volám a volám a nic. Píšu a píšu a nic. Dotazuji se, jestli mám poslat zpět celý rudl nebo jen kolečko nebo jestli mi pošlou novou duši.... nic. Dobře, koupím si novou duši, nechám vyměnit a jsem na ceně v kamenném obchodě. Ale před KupToTu budu všechny varovat. Pobrat prachy a zbavit se zodpovědnosti umí každý trotl.

  • Zakoupila jsem si typ elektrického sporáku za cenu uvedenou na internetových stránkách, druhý den mi volal pán s tím jak se tento typ nevyrábí že mají náhradní úplně stejná výbava za stejné peníze jen jiné číslo objednávací, no tak jsem po tel. řekla ano. Za Tři dny mi přišly úplně jiné, samozřejmně výbava stejná nebyla, ošidili mě, za ty peníze lepšího, poslali horší!!! Za podvod už nikdy nenakoupím

  • Byla jsem rozhodnuta nakoupit u vás pro příjemnou cenu velké spotřebiče pro vybavení kuchyně. Po přečtení negativních recenzí jsem se rozhodla nakoupit raději za více peněz jinde.
    Pozor, podotýkám, že mě vůbec neovlivnily samy recenze (nějaké negativní má každý e- shop)!
    Arogance odpovědí vás jako prodejce byla však nepřehlédnutelná!
    Chápu, že u některých reakcí zákazníků občas prodejce právem protáčí oči v sloup, sama jsem z obchodnické rodiny.
    Ale taková agrese?! ! Neomluvitelné.

  • Dobrý den, koupila jsem u vás dvoje "termo legíny", se kterými nejsem spokojená. Psala jsem vám mail, ale bez reakce. Legíny jsou "uni", jsem menší postavy (160cm) a stejně mi jsou legíny krátké - končí dost nad kotníky. Nejsem jediný nespokojený zákazník, tak mě zajímá, jestli jsem jediná, u které nereagujete.

  • Dobrý den, v úterý jsme objednali a ve čtvrtek jsem přebíral balík. Takže spokojeni.

  • Dobrý den,
    objednali jsme u vás lednici Beko RDSA 180K 30WN s malým mrazákem nahoře, vše proběhlo v pořádku
    lednice již stojí doma, ale zjistili jsme, že má obráceně dveře.

    XXX Otvírá se z leva do prava, ale my potřebujeme z prava do leva.
    Dá se s tímto problémem něco udělat ?

    Děkujeme za reakci a radu.
    Spokojený zákazník ...4. 10. 2022

  • SERVER KUPTOTU, ze kterého jsme lednici objednali naprosto katastrofa. Původně jsem objednala jiný typ Whirpool a zaplatila , ale KUPTOTU volalo, že typ mají v nabídce, ale fyzicky nemají, takže mě pán až fanaticky předsvědčoval na jiný model lednice,který mají, souhlasila jsem a čekala 100 procentní servis, ale opak byl pravdou. Pán mi slíbil výnos do patra zdarma jako kompenzaci za potíže. Po více jak týdnu co jsme byli zcela bez lednice každodenního urgování najednou doprava nebyla v ceně vůbec a kde je naše zaplacená lednice prý netuší. Mám si to vyřídit sama s DHL.
    Po urgenci jsme nechali objednávku stornovat a naštěstí se dočkali peněz nazpátek. Jaké bylo pak překvapení když mě po tomto všem ještě naháněl kurýr DHL, že si jedou pro lednici z KUPTOTU a že tam na ni mají pohledávku. Opravdu drzost nad drzost, když jsme žádnou lednici od KUPTOTU NIKDY NEVIDĚLI.
    Naprostá katastrofa, sliby, že vše není problém a nakonec nic není. Nikdy více!!!!!

    • Dobrý den, kdyby jste uvedla alespoň číslo objednávky nebo cokoliv jiného, dalo by se na to reagovat. Kdyby to bylo vše tak jak popisujete a všechno špatně, těžko by jste se dočkala vrácení peněz. Takhle my prostě nefungujeme, to jak fungujeme si každý může přečíst v recenzích, které jsou psány ověřenými zákazníky.

  • SERVER KUPTOTU, ze kterého jsme lednici objednali naprosto katastrofa. Původně jsem objednala jiný typ Whirpool a zaplatila , ale KUPTOTU volalo, že typ mají v nabídce, ale fyzicky nemají, takže mě pán až fanaticky předsvědčoval na jiný model lednice,který mají, souhlasila jsem a čekala 100 procentní servis, ale opak byl pravdou. Pán mi slíbil výnos do patra zdarma jako kompenzaci za potíže. Po více jak týdnu co jsme byli zcela bez lednice každodenního urgování najednou doprava nebyla v ceně vůbec a kde je naše zaplacená lednice prý netuší. Mám si to vyřídit sama s DHL.
    Po urgenci jsme nechali objednávku stornovat a naštěstí se dočkali peněz nazpátek. Jaké bylo pak překvapení když mě po tomto všem ještě naháněl kurýr DHL, že si jedou pro lednici z KUPTOTU a že tam na ni mají pohledávku. Opravdu drzost nad drzost, když jsme žádnou lednici od KUPTOTU NIKDY NEVIDĚLI.
    Naprostá katastrofa, sliby, že vše není problém a nakonec nic není. Nikdy více!!!!!

  • Objednal jsem na Vánoce pro manželku topinkovač přes www.kuptotu.cz a přišel mixér.......toto není snad možné. Nepsal bych to sem, ale podpořím další spotřebitele, aby věděli, kde (ne)nakupovat. Taky podpora zákazníka, který přispíval přede mnou s tím, že tuto společnost nedoporučuje a komunikace s majitelem firmy je špatná. S touto společností už nikdy!!!!!

  • Chteli jsme objednat mikrovlnou troubu, CHTELI,....! Objednavka ucinena pozdeji vecer, prevod penez proveden dalsi den rano a ejhle... zadne potvrzeni. Kdyz uz ani odpoledne potvrzeni nebylo zjistili jsme, ze tato..."doporucena" firma zmenila behem par hodin cenu produktu. Nasledovala diskuze pres mail. Nejprve se zastupkyni firmy, ktera tvrdila, ze vse je vina heureky, nebot heureka neaktualizuje ceny a penize jsmeudajne poslali na jejich ucet a oni to tudiz nemaji (cislo uctu bylo samozrejme firmy a nikoliv heureky). Kdyz jsem to podotknul a zminovane zastupkyne se zeptal, proc byl tedy potvrzujicii mail na objednavku, vcetne cisla konta na firmu vlozil se do vseho pak "majitel". Clovek, ktery ma sice kapitalisticke touhy, ale chovani reznickeho psa za tezkeho socialismu, Vinu zacal svalovat na me a to velmi drzym zpusobem a tvrzenim, ze on pracuje 16hodin denne a ma 400 objednavek vyrizenych( jako by ho nekdo tech 16 hodin nutil to delat, zde je treba rict no pain, no gain, coz ale pan "majitel" ocividne nechape). Nasledovala dalsi vymena mailu a osocovani nabralo na intenzite kdy uz pan majitel se mnou nehodlal hovorit. Nasledujici den mail, kdy byla objednavka potvrzena a dotaz, zda li o ni stojime. :D Konec story je, ze jsme vyzdali penize zpet a zbozi BEZ PROBLEMU objednali jinde.
    Zaverem musim rict, paklize se heureka zahazuje s takovouto "renomovanou" kapitalistickou firmou, vidim to s nakupy pres ni zcela bidne, nebot doporucovat neco, co nestoji ani za zminku natoz za doporuceni mi prijde ostudne.
    Kuptotu.cz je firma na ...... , predevsim pak majitel. A zacinam verit tomu, ze se zde negativni prispevky ztraceji a zustavaji pouze pozitivni, coz je ostuda, kazdy by mel vedet, s jakym .... ma zde co do cineni.

  • Dobrý den,
    byla jsem požádána, abych zhodnotila své zkušenosti s nákupem KupToTu.cz. Chápu, že se moje hodnocení nelíbilo, ale arogantní odpověď na mé hodnocení mě ujistila o tom, že jsem udělala správně, když jsem věc dále neřešila.

  • Zakoupil jsem pracku AEG na KupToTu asi pred 2 tydny a rad bych velmi pochvalil tento obchod.
    *Komunikace pred nakupem pres chat- pan majitel se mi velmi venoval a to i ve vecernich hodinach.
    *Pracka prisla uz druhy pracovni den (bez prutahu) a jako bonus jsem dostal velke baleni Ariel (asi 130 gelovych kapsli, prodlouzena zaruka na 5 let a to vse v cene pracky. Toto take neni bezne a velmi mne to prekvapilo a potesilo.

    Muj celkovy pocit z nakupu - maji zajem o zakaznika a snazi se aby byl maximalne spokojen (ze zkusenosti vim, ze dnes neni takovych firem mnoho). Snazi se poradit pri vyberu a aktivne se zajima o spokojenost zakaznika.
    Velmi doporucuji nakup na KupToTu.
    Ladislav

  • Po přečtení odpovědí obchodníka na negativní recenze, jsem se zde rozhodla nenakoupit.

  • Roman
    Mám velmi pozitivní zkušenost s tímto obchodem neposlali vše co měli poslat a když jsem je upozornil ihned
    vše napravili.
    Výborná komunikace Díky

  • Dobrý den
    Chtěl bych se zde podělit o zkušenosti s tímto obchodem, které mne do jisté míry šokovaly.
    Šokovaly však v dobrém slova smyslu, dokonce jsem na chvíli zapochyboval zda můj nákup byl v rámci české republiky.

    Na přehledných stránkách e-shopu jsem si vybral zboží podle vyhledávače s druhou nejnižší cenou.
    Dělám to málo kdy, ale tentokrát jsem platil předem a zásilka byla na dobírku.
    První překvapení – zboží opravdu skladem a odesláno ihned po zaplacení .
    Druhé (milé) překvapení – Neúčtována doprava, dokonce ani dobírka.
    Potom však velké zklamání, neboť dodaný přístroj nefungoval.
    Telefonicky jsem tedy kontaktoval obchod. Telefon hned po prvním zazvonění zvedla ochotná a příjemná paní Čajánková, která mi omlouvala a okamžitě nabídla výměnu za jiný kus. Nemusím nic posílat, sami si jej odvezou a na své náklady dodají jiný. Aby toho však nebylo málo, druhý den zádrhel - stejný model nebyl již skladem.
    Pro reklamační oddělení v zastoupení paní Čajánkovou žádný problém. nabídla mi počkat, až bude skladem (co je však důležité, zde mě otevřeně varovala,že není schopna garantovat dodání do týdne), pak výměnu za jiný typ, nebo nefunkční si odvezou na své náklady a peníze mi vrátí na účet.
    Upřímně, s takto vstřícným přístupem v případě reklamace jsem se již dlouho nesetkal a nezbývá mi než konstatovat, že zde si zákazníka opravdu považují.
    Kvalitu obchodu totiž nepoznáte podle toho, že v něm nakoupíte zboží a oni vám jej dodají, ale podle toho jak se chovají v případě reklamace. A zde musím majitelům tohoto e-shopu gratulovat k již výše zmíněné pracovnici reklamačního oddělení, která velkou měrou přispívá k celkovému obrazu a hodnocení obchodu zákazníky, kteří se stejně jako já budou v případě spokojenosti rádi vracet.
    Milan Repa

  • Reklamovala jsem zboží zakoupené v tomto obchodě.reklamace byla vyřízená k mé spokojenosti a velmi rychle .

  • Jsem velice spokojená,vyzkoušela jsem všechny verze pečení ,vřele doporučuji

  • Velká spokojenost. Doporučuji. Rychlá a příjemná komunikace, rychlé dodání zboží a rychlé vyřízení reklamace při poškození zboží dopravou (PPL). Při řešení problémů se teprve poznají rozdíly mezi eshopy. U mne obstáli na jedničku, jednali vstřícně s upřímnou snahou situaci vyřešit co nejdříve k mé spokojenosti.