Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Obchod je prumerny e-shop. Dopravce (PPL) je klasicka exkurze peklem!!

    3x jsem si s kuptotu.cz potvrdil dodani velkeho baliku na DEPO PPL v praze (osobni odber). Dopadlo to tak ze moji zene pred domem velmi neprijemny zamestnanec PPL slozil obrovskou krabici a odjel.

    Pripadal jsem si jako naprosty idiot. Evidentne PPL vi vse nejlip, jejich zakaznici jsou idioti a "joo pane to neni muj problem jak jsem dostal tak vezu".

    Pokud to neni jasne tak velmi negativni zkusenost.

  • mizerná komunikace,s reklamací vás pošlou k výrobci, zákon o vrácení zboží bez udání důvodů do 14 ti dnů neznají vůbec , nedoporučuji

  • Dobrý den. Chtěl bych poděkovat obchodu KupToTu kde jsem kupoval kávomlýnek za rychlé dodání zboží,dobrou komunikaci+dobrou cenou vybraného zboží a proto tento obchod můžu vřele doporučit.Míra

  • Dobry den
    chci podekovat za obchod a komunikaci s Kuptotu.
    Trouba dodana rychle, komunikace byla rychla a efektivni.
    Rozhodne doporucuji tento obchod.

  • cenda: Dobrý den, to co popisujete je samozřejmě špatně, nicméně je potřeba rozdělit jak fungovalo vyřízení a samotné doručení. Od nás odchází zboží ve 100% stavu, zboží odebíráme přímo od výrobce, čili se nemůže stát, že by od nás odešlo zboží potrhané jak píšete. Co se týče dárku, pak evidentně si někdo pomohl u dopravce, ale i toto se dá přeci řešit. Víte, nemám rád předsudky, pokud nám problém nesdělíte nemůžeme jej řešit, přitom to řešení bývá jednoduché a za sebe Vám mohu říci, že se nikdy nestalo a nikdy nestane, že bychom s někým nemluvili a nekomunikovali. Poslední věc co bych uvedl na pravou míru v jednom z informačních e-mailů píšeme, že faktury zasíláme e-mailem vždy druhý den po odeslání, jestli jste si e-mailu s fakturou nevšiml nebo si vůbec nevšiml této informace je otázka.
    Nemyslím si, že je to nějaký zásadní problém napsat krátký mail a my Vám na něj během několika minut odpovíme. Váš komentář tady zabral zcela jistě víc času.
    Napište mi číslo objednávky, dárek Vám dopošleme, u dopravce již nic nevyreklamujeme protože s takovouto časovou prodlevou to není možné. Myslím, že dobrý obchod se pozná podle toho jak umí problémy řešit a já si dovolím tvrdit že to umíme.

    Ivan Glas
    jednatel

  • Na stránkách kuptotu.cz jsem si objednala automatickou pračku v úterý a světě div se, přišla mi ve středu. Rychle vyřízení, úžasná komunikace s prodejcem. Měly mi poslat zehlicku která nebyla skladem a tak mi poslaly jiný model aby objednávku nezdržovaly . S takovou ochotou jsem se již dlouho nesetkala. Příště až si budu chtít něco objednat tak jedine zde.....

  • Sušička mi přišla sice v termínu a funkční ,ale obal byl ve špatném stavu protržený ,fakturu jsem dostal po urgenci ,dárek žádný u výrobku nebyl ,chápu neměl jsem balík přebírat ,ale vzhledem k platě předem jsem ho převzal ,dárek jsem neurgoval ,protože byl balík protržený asi by se se mnou nikdo nebavil ,rozhodně příště zde již nenakoupím .

  • Musím říct, že já rozhodně spokojený nejsem, zboží jsem objednal před týdnem, s informací, že je skladem - platba kartou online. Nejen, že zboží stále nemám doručené, ale po telefonu mi bylo sděleno, že mi ani nemohou říct, kdy ho mohu očekávat, ale mělo by to být prý příští týden, že si mám zavolat v pondělí (dnes je pátek). Bohužel, Garance nákupu v tomto případě asi také nic neznamená, protože i když jsem vyjádřil nespokojenost, tak se nikdo z Heureky neozval.Nákup na KUPTOTU nedoporučuji.

  • Dobrý den,
    objednala jsem si u kuptotu Set AEG L8FEC49SC + T8DEC49SC + 5 Let Záruka ! Naprostá spokojenost! Rychlé dodání, konzultace po telefonu byla také naprosto v pořádku - milí a ochotní prodávající. Pokud bych ještě někdy potřebovala nějaký spotřebič, pak se ráda vrátím ke kuptotu. Hezký den Šídlová

  • : Dobrý den,

    Veškeré popisy jsou majetkem výrobce, výrobce všem prodejcům dodává údaje o výrobcích a takto jsou prezentovány i na webových stránkách. Opravdu si neumíme představit jak bychom desítky tisíc kusů zboží rozbalovali a přeměřovali. I výrobce uvádí :Hloubka (mm) s přesahy (vč. dvířek, desky ap.) 600

    kuptotu.cz

  • Mám dotaz. Přoč prodejce uvádí délku pračky
    Zanussi ZWQ61215WA 60 cm,když je delší. Ano má 60 ale bez úchytu na otvírání víka pračky a hadic v zadu .

  • Dobrý den,

    Dne 25.11.2016 jsem objednal a předem zaplatil přes Kuptotu.cz dárek pro ženu k narozeninám. Přesto, že zboží mělo dorazit do 3 dnů, ani 5.12.2016 jsem zboží jako dárek nedostal. Údajně chyba na straně přepravce IN- Time. Napsal jsem stížnost mailem a bylo mi přislíbeno poslat zboží přes jiného dopravce. Rozhodl jsem se tedy dárek k narozeninám změnit na dárek k Vánocům. Dnes je 20.12.2016, nikdo mi na mail neodpověděl, na 4 kontaktních číslech nikdo telefon nezvedá a je mi jasné, že dárek nebude ani k Vánocům. Nikdy více přes Kuptotu ani přes In- Time.

  • Lukáš D.: Reaguji sám na sebe. Dnes mě eshop kontaktoval s omluvou, takže vše považuji za ukončené. Cením si nakonec korektnosti. Zároveň jako jestli jsou všechny informace z eshopu správné, zdá se, že za vše může minimálně ve formě spoluvlivu platební brána a ne eshop. Eshop totiž vůbec nezná detaily ke kartám, vše se děje na straně platební brány, která je v režii banky, zde KB. Eshop se pouze následně z výpisu dozví max. číslo karty, které je naprosto irelevantní bez bezpečnostního kódu, který zná jen banka. Tudíž jediné logické místo, kde mohlo dojít k problému je platební brána. A zde je k zamyšlení proč banky přehazují problém, není to nic složitého.

  • Jan Salač: Dobrý den, celou věc řešíme jak s našimi IT pracovníky, poskytovatelem hostingových služeb tak poskytovatelem platební brány. Je pravdou, že v posledních dnech jsme zaznamenali masivní útoky na náš internetový obchod. Po prověření všech kroků v objednávce a dalších bezpečnostních prvků můžeme konstatovat, že nedošlo k prolomení našeho kódování a pokud (údajně) k úniku těchto informací došlo, pak nemohly být v žádném případě zneužity.
    V případě, že jsou platební karty na straně banky dostatečně zabezpečeny, zejména u platebních karet je potřeba znát nejen číslo karty, ale i další informace, aby mohly být zneužity. Vždy také záleží na bance, jaké bezpečnostní prvky u svých karet nabízejí a poskytují. Samotné platby neprobíhají na našich webových stránkách, ale na stránkách poskytovatele platební brány, ani my sami k těmto informacím nemáme přístup !
    Nevíme, kdo může mít zájem poškozovat náš obchod a jistě není náhodou toto načasování, naše společnost vše konzultuje s právním zástupcem a zvažujeme další kroky.
    V tuto chvíli můžeme všem našim zákazníků garantovat, že nehrozí žádná rizika a jakákoliv možnost, aby došlo k úniku informací prostřednictvím našich webových stránek.
    Je logické, že pokud má banka sebemenší náznak podezření, že by mohla být karta zneužita je v zájmu všech platební kartu zablokovat a přijmout odpovídající opatření, tak aby nedošlo ke zneužití a znova opakujeme, že bez dalších osobních údajů, ke kterým nemáme přístup nemůžou být platební karty zneužity.
    Závěrem, si dovolujeme konstatovat, že nás do dnešního dne nekontaktovala žádná banka a neinformovali nás o nějakém problému, myslíme si, že tato skutečnost o něčem vypovídá a logicky to jednoznačně podtrhuje informaci od paní Kamily v příspěvku níže.

    Za celou situaci se všem našim zákazníkům omlouváme, přestože nebyla způsobená naší společností.

    kuptotu.cz

  • Dnes mi taky volala Komerční Banka, že mi musí zablokovat kartu kvůli úniku dat z eshopu kuptotu.cz
    Nejspíš to postihne všechny kdo v poslední době platili přes tento eshop kartou?

    To není moc dobrá vizitka..


  • Kamila: Máte pro své tvrzení relevantní důkazy ? Tvrdíte tedy, že za únik u konkrétního obchodníka může každá jednotlivá banka. To je poměrně závažné obvinění, stojíte si za tím ? Mě má banka oznámila, že za únik je zodpovědný přímo eshop kuptotu.cz. Osobně mě neskutečně vytáčí, že eshop do dnešního dne nevydal žádné prohlášení, ani neměl tu slušnost informovat dotčené zákazníky.

  • lidičky, za únik dat nemůže eshop a řeší to vždy banka, která se tuto informaci dozví z kartové asociace. Nejde o chybu obchodníka.

  • Tento Eshop mám rád z důvodu skvělých cenových nabídek. Před lety kupována pračka, letos sušička a vždy extra bonus oproti ostatním. Nicméně nezvládnutá komunikace o úniku databáze platebních karet. Já jsem týden bez karty než dostanu novou. Stát se to o týden později kdy budu na dovolené, tak budu hodně nevrlý. Stále čekám nějaké vyjádření z eshopu. Mě volala má banka a vše jsem se dozvěděl od ní.

  • V neděli 23. 10. 2016 zakoupeno, zaplaceno přes GoPay a v pondělí zablokována platební karta z důvodu úniku dat z kuptotu.cz, paráda.