Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi drahé...pro pejska dvě tyčinky a každá o délce 10 cm. za 218kč...celkem mě to i s poštovným stálo 406kč za dva pamlsky,které jsou k dostání jen málo kdy ale jinak stojí 18kč 1ks.

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    objednala jste si 2x KOŇSKÝ penis, který opravdu stojí 109Kč/ks/10 cm což vše odpovídá velmi obsáhlému popisu produktu na našich stránkách. Konina je bohužel velmi drahá a to jak v BARFu tak v pamlscích. Netušíme kde se dá koupit za 18Kč a budeme rádi za kontakt, nikdy jsme takovou nabídku nedostali ani neviděli, ale když jsme nyní srovnali nabídky, máme momentálně jednu z nejlepších cen na českém trhu. Dopravu jste zvolila na adresu za 139Kč, mohla jste zvolit i levnější možnost na výdejní místo za 89Kč. Této kritiky je nám líto, protože tak nějak nevíme co jsme udělali špatně :)
    S přáním krásného dne, krmimmasem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží jsem nedostala

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí, ale dovolte nám se vyjádřit pro ostatní zákazníky. Vaši objednávku jsme přijali ve středu 6.11. a v pátek 8.11. byla předána Zásilkovně (šperky se stahují z kamenné prodejny, proto odeslání proběhlo 8.11.). Zásilkovna ve středu 13.11. zásilku doručovala na vaši adresu, ale přesměrovala jste ji na výdejní místo kde čeká na vyzvednutí. 8.11. jste obdržela email od nás s informací o odeslání zásilky a zároveň email od Zásilkovny se sledovacím číslem, takže jste věděla, že zásilka je již od pátku na cestě a brzy příjde. Hodnocení "Nedoporučuji obchod" nám přijde velmi neadekvátní a je nám tohoto hodnocení velmi líto. Pokud si šperk vyzvednete, věříme že vám bude dělat radost.

    S pozdravem Krmimmasem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V pondělí objednáno..v pátek doručeno v povoleném stavu..směsi šli rovnou do popelnice

    Vázne doprava...alespoň tentokrát tomu tak bylo

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    tato situace která vznikla na straně dopravce nás velice mrzí a již se nebude opakovat. Peníze za zboží vám budou ihned vráceny zpět.
    Děkujeme za pochopení
    krmimmasem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, mražené myši došly totálně rozmražené. Vůbec nechápu, jak může někdo prodávat mražené myši a posílá je v obyčejném balíčku. Firmy na úrovni, posílají tyto myši v boxu se suchým ledem. Všechno jsme vyhodily do popelnice. Už nikdy u Vás nenakoupím a všude se o Vás patřičně zmíním.

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den paní Škulová,
    je nám líto že jste nebyla spokojená s dopravou, ale někteří prodejci používají suchý led, my používáme termoobal + chladící vložky (na které je proklik u produktu) a takto to máme uvedeno v dopravě a i u těchto produktů naleznete následující informaci a to v krátkém i dlouhém popisu:
    "V případě že si zboží objednáváte přes spediční firmu (Doručení na adresu KURÝREM po celé ČR a SK) upozorňujeme, že doporučené minimální množství je 10 kg, pod tuto váhu negarantujeme 100% zamražení.

    Pokud objednáváte malé množství, využijte naši nabídku vratných chladícíh vložek. Bez nich vám negarantujeme 100% zamražení."

    Vaše objednávka činila 10ks myšek čili cca 200g.

    Když jsme vám volali a chtěli to s vámi probrat a nabídnout nové zaslání zdarma, řekla jste že texty nečtete a položila nám telefon. Myší a holátek zasíláme týdně obrovské množství, takže když se vratné chladící vložky využijí, myšky a holátka chodí zmrzlé.

    S pozdravem tým krmimmasem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorazila jedna položka. To se samozřejmě stane, proto jsme napsala do e-shopu e-mail s očekáváním rychlého a bezbolestného řešení/doposlání/vrácení peněz. Bylo mi odpovězeno, ať se podívam znovu, že mi to určitě dorazilo a byla mi poslána fotka toho produktu zabaleného v igelitu na stole, že to je důkaz, že zboží bylo odesláno. Aha. Když jsem napsala, že ne, že jsem celý balík rozložila a prohlédla (už dříve jsem měla problémy, že něco bylo tak přilepeno k obalu, že jsem to omylem vyhodila, proto už jsem si dávala pozor), bylo mi posláno ještě video, jak někdo něco balí s tím, že je to můj balíček a že to je tedy další důkaz, že položka byla přibalena a hotovo "hezký den, nashledanou".

    Tady jsem pochopila, že žádná náprava vzniklé situace nepřijde a proto jsem slušně odepsala, že to tedy necháme být, že vidím, že žádného řešení se nedočkám a že nechci kvůli dvěma stovkám celý den debatovat, ale že s tímto jednáním nejsem spokojená a proto už v obchodě nenakoupím a zmíním celou situaci v recenzi, což 1) je pravda 2) je smyslem hodnocení. Najednou mi odepsala přímo paní majitelka, že ji mrzí, že jim chci napsat špatnou recenzi a že to je výhružka (nebyla, v tuto chvíli mi už nešlo o vrácení peněz, ale rozčílilo mě a zarazilo, jak může jednání se zákazníkem probíhat tímto způsobem - což je také důvod, proč vůbec píšu tohle). Nakonec navrhla, že mi přeci jen vrátí peníze, protože "mají rádi se zákazníky hezké vztahy". To vidím. I kdybych opravdu lhala (kvůli produktu za 200, když tam pravidelně nakupuji vždy za několik tisíc) nebo produkt omylem vyhodila, stejně bych očekávala o dost jiný přístup.

    Podrženo sečteno, za celou dobu se mi nikdo neomluvil, že mi něco nedorazilo. Naopak se mnou bylo jednáno jako s někým, kdo lže a bylo mi řečeno, že to "prokazatelně dorazilo", i když jsem jasně řekla, že tam produkt nebyl. (Což je také na pováženou, když obchod balí balíčky tak, že zákazník v nich produkty ani nemůže najít.) Popravdě kdybych věděla, jaké halo bude kvůli doposlání produktu za pár korun, nikdy bych ten první e-mail neodeslala. Bohužel tedy nedoporučuji, i přes dodatečnou snahu "mít se mnou hezké vztahy".

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za váš názor, kterého si také vážíme. Dovolujeme si na něj reagovat. Zboží vám bylo odesláno a to následně dokázáno jak ve fotografiích tak následném kamerovém záznamu. Záznam i fotografie k sobě zapadají. I přesto že víme, že jsme vám pamlsek odeslali, tak jsme vám nabídli vrácení peněz, protože ano, máme s našimi zákazníky rádi pěkné vztahy (i když máme na našich balících velkou cedulku že máte hledat, že se uvnitř nachází sušené zboží (které dáváme standardně mimo mražené zboží)). Proto zasíláme pro ostatní zákazníky kompletní komunikaci, aby si sami mohli udělat názor (bohužel Heureka neumožňuje nahrání již zmíněných fotografií). My si važíme každé objednávky včetně vašich v hodnotě cca 2500kč každé 3 měsíce, ale pokud víme, že chyba není na naši straně, nezlobte se, že se vám to snažíme obhájit. Je mi líto že jste pamlsek nenašla, můžeme vám příště nabídnout zaslání v termoboxu, kde je "hledání" sušených věcí snažší :) Přejeme vám krásný večer.

    Dne 09.05.2023 v 7:14 odesílatel [email protected] <[email protected]> napsal:
    Dobrý den,
    jste si opravdu jistá, že tam ty sušené šproty nebyly v příloze zasílám foto, kde si skladníci fotí zboží, které přidavají k balíku s mraženým zbožím.
    Pokud jste obal nevyhodila prosím zkuste se podívat ještě jednou.
    Přeji hezký den Pavla

    Dne 09.05.2023 v 13:56 Gabriela Z. napsal(a):
    Dobrý den, ano, jsem si jistá, celý obal jsem rozstříhala a prohlédla několikrát. Už se nám stalo, že jsme si takhle nevšimli zabalené himalájské tyčky, takže jsem věděla, že to může být někde v rohu a celé jsem to prohledala. Fotka hezká, ale k nám šproty bohužel nedorazily a protože se nejedná o laciný pamlsek, nechci nad tím jen tak mávnout rukou. Můžete nám je tedy doposlat nebo vrátit peníze? Díky.


    Dne 09. 05. 2023 v 14:51 odesílatel [email protected] <[email protected]> napsal:
    Dobrý den,
    zasíláme video ze kterého je patrné že skladník do černé strečky sušinu opravdu zabalil a k balíku přidělal..
    Odkaz ke stažení: https://ulozto.cz/tam/6d63525f-ee4b-4042-955b-049d03f2c52a
    Přeji hezký den Pavla

    Dne 09.05.2023 v 16:41 Gabriela Z. napsal(a):
    Dobrý den,
    jak jsem řekla, celý obal jsem rozložila a pamlsky v něm nebyly. Vidím, že máte mnohem víc snahy mi dokázat, že lžu, než vyřešit tuhle situaci ke spokojenosti zákazníka, který u Vás pravidelně utrácí nemálo peněz. Nevím, jak u Vás balení a doprava probíhá, takže je sice hezké, že máte nafocené pamlsky přes igelit a video člověka, který balí balíček, o kterém netuším, jestli je můj, ale ať tak či tak jsou mi Vaše "důkazy" k ničemu, když mi zboží nedorazilo.

    Nicméně nemám zájem o tom kvůli dvěma stovkám celý den debatovat, takže pokud mi nechcete poslat třeba ještě rozhovor se skladníkem, kde pod přísahou tvrdí, že to do balíčku určitě zabalil, tak to nechme být, já celý problém i zákaznický přístup zmíním v hodnocení e-shopu a od příště budu nakupovat někde jinde.
    Díky a hezký den,


    Dne 09.05.2023 v 21:42 odesílatel [email protected] <[email protected]> napsal:
    Dobrý večer,
    těchto vašich slov a výhrůžek s recenzí je mi upřímně líto .. I když vám bylo zboží prokazatelně odesláno, zašlete nám prosím číslo účtu a peníze vám vrátíme, protože s našimi zákazníky máme rádi pěkné vztahy.
    Hanka, krmimmasem.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velké zdražení

    Velké zdražení

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    zde jen můžeme tiše závidět prodejci, kterému dodavatel mraženého masa z důvodu rostoucích cen elektřiny a vstupních surovin nezdražil :)

    S přáním krásného dne
    krmimmasem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Shnilé "maso"
    • "maso", které nepáchne, tak pes stejně nechce, když ho z nouze sní má střevní problémy, místo 1 stolice 6 denně.

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    psala jste nám email, že jste s barfem nedávno začala a nakupovala jste maso u řezníka, proto chápu že ještě neznáte všechna "temná" zákoutí tohoto typu krmení a jedním z nich jsou zelené neprané dršťky :) Zelené neprané dršťky jsou hovězí žaludky s natráveninou, které jsou výborným zdrojem enzymů, vitamínů, vlákniny, ale také samozřejmě smrdí ..
    A vaše objednávka obsahovala velké množství kompletů právě s obsahem zelených nepraných drštěk :)
    Snažíme se vždy zákazníkům vyjít maximálně vstříc i když dojde k nedorozumění jako v tomto případě, kdy jste si myslela že jsou produkty zkažené. Škoda že jste nám nezavolala, nezvedla telefon nebo neodepsala na email.. pokud vám komplety s dršťkama neseděly, mohli jsme vám je vyměnit :)

    Krásnou adventní neděli
    krmimmasem.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost doručení
    • Široký výběr sortimentu
    • Přijatelná cena
    • Nedodržen čas doručení.
    • Kvalita masa.

    Byl nám oznámen čas doručení 8-10.00. Den předem se čas změnil na 5.50.
    Maso, které mělo obsahovat chrupavky bylo plné kostí.

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    přesný čas doručení píšeme zákazníkům vždy den předem po uzavření a sestavení trasy.
    V produktech které jste si objednala máme 100% záruku že žádné kosti nebyly, nýbrž pouze chrupavky jak bylo uvedeno v názvu i ve složení.
    S přáním krásného dne, krmimmasem.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • špatne označeny produkt

    Reakce obchodu KRMIMMASEM.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás že jste nebyli spokojeni, ale vše Vám bylo již slušně vysvětleno telefonicky když jste volali (a sprostě jste nadávali a řvali po kolegyních), že jste chtěli ŽIVÉ slepice.
    Ráda bych tedy ještě jednou objasnila Vaši objednávku - objednali jste si tyto jednodenní kuřátka: https://www.krmimmasem.cz/kureci-maso/mrazene-jednodenni-kuratka-05-kg.html
    Za 1. jsme prodejna krmiv pro psy, kočky a dravce
    za 2. kuřátka jsou v kategorii mražené maso
    za 3. je na stránkách napsáno že ve 0,5kg balení se nachází 12-13 kusů kuřátek
    za 4. je u produktu reálná fotka zmražených kuřátek v kartonu
    a za 5. živá drůbež se nemůže přepravovat běžnou spedicí
    Proto vnímáme vaši recenzi vůči nám jako nefér. My jsme v pořádku dodali do druhého dne zboží, které bylo objednáno.
    S pozdravem a přáním pěkného dne Krmimmasem.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.